Безкоштовна платформа для створення інтернет-магазину від NeoSeo вже доступна для завантаження Детальніше

Як створити швидкий інтернет-магазин, який справді буде продавати?

У зв’язку з тим, що поняття "створити інтернет-магазин", як і поняття "замовити розробку інтернет-магазину" з'явилися відносно недавно, всього якихось 20-30 років, специфіка ринку створення інтернет-магазинів має ряд особливостей.

Так, під загальним поняттям "створення інтернет-магазину" Замовники, найчастіше НЕ розуміють, що їм потрібно вимагати у результаті на виході, а різні студії і фрілансери випускають у світ безліч усього, що насправді мало схоже на інструмент, який за замовчуванням має створюватися для подальшого просування і залучення покупців, щоб виконувати свою пряму функцію – збільшення продажів в бізнесі.

Але чому Замовники не вимагають вигідного для себе результату?

- справа в тому, що вони або їхні представники, менеджери, секретарі, які вибирають підрядника на створення інтернет-магазину, просто не розбираються в інтернет-маркетингу, вони НЕ розуміють, звідки потім в магазині беруться покупці, вважаючи це НЕ пов'язаними з розробкою процесами.

Через відсутність знань в інтернет-маркетингу вони Не розуміють, чим відрізняються різні пропозиції від студій, що саме і для яких цілей вони купують. Для порівняння наведемо приклад з автопромом, де майже кожен знає десяток брендів, товар має фізичні форми і кожен Покупець розуміє, коли і для яких цілей йому купувати легковий седан, кросовер, позашляховик, бетономішалку або рефрижератор. Навряд чи хто в здоровому глузді купить автобус, щоб відвозити дитину в садок...

 

А тепер уявіть ринок створення інтернет-магазинів, де через відсутність досвіду і знань, оскільки сфера ще дуже молода, Покупці замовляють рефрижератори для поїздок на базар, а для роботи у вантажному таксі – преміальні седани.

 

Ця стаття написана мною, щоб допомогти кожному Покупцю і Замовнику послуги створення інтернет-магазину розібратися в суті речей. Єдина функція інтернет-магазину – це продажі. Вибираючи платформу, як і підрядника для створення інтернет-магазину, потрібно дивитися тільки на те, як ця платформа зроблена з погляду готовності давати ці продажі і що Розробник зробить для цього.

 

Ми розберемося в статті звідки в інтернет-магазині беруться продажі і як на це впливає вибір платформи для створення інтернет-магазину. Приємного читання, пишіть коментарі нижче,

Микола Балдін, керівник веб-студії NeoSeo

Залишіть свій номер телефону, щоб отримати індивідуальну консультацію

Кожен підприємець повинен розуміти, що після створення і виходу інтернет-магазину з розробки для отримання заповітних продажів його потрібно активно просувати в пошукових системах. Саме від монополістів пошукового ринку будуть залежати ваші продажі і успіх. А для того, щоб процес просування був максимально ефективним, звичайно ж потрібно розуміти як працюють пошукові системи Google і Яндекс, щоб знати, якими характеристиками повинна володіти платформа для створення інтернет-магазину, щоб ваш інтернет-магазин залучав трафік безкоштовно або за мінімальною ціною за клік.

За статистикою, пошукові роботи дають більше 70% всіх покупців майже в будь-якій ніші, причому це може бути як безкоштовний (органічний), так і платний трафік. Саме тому ваш інтернет-магазин повинен бути, насамперед SEO (Search Engine Optimization - тобто оптимізованим для просування в пошукових системах), щоб отримувати звідти покупців безкоштовно або за найнижчою ціною за клік.

Так на світ з'явилося поняття {SEO-магазин}.

- скажіть, будь ласка, це Інтернет-магазин, який продає SEO?

- Близько, але немає :), він не продає SEO, але надає всі можливості, щоб це SEO провести і отримати безкоштовний трафік покупців в інтернет-магазин.

{SEO-магазин} - авторська розробка нашої веб-студії на основі CMS OpenCart. Це платформа для створення інтернет-магазину в якій спочатку все продумано і оптимізований для подальшого просування цього інтернет-магазину в пошукових системах, а також для організації продажу залучаючи трафік із зовнішніх майданчиків завдяки:

  • швидкому вивантаженню ваших товарів на маркетплейси і прайс-агрегатори (Rozetka, Prom, Hotline, Яндекс.Маркет тощо), а також в магазини в соціальних мережах Facebook, Instagram,
  • налаштування рекламних оголошень Google Merchant (Google Shopping), буквально в 5 кліків, прямо з адміністративної частини інтернет-магазину.

Ви повинні розуміти, що ваш інтернет-магазин або відповідає вимогам пошукових систем, в т. ч. і вимогам щодо внутрішньої технічної оптимізації інтернет-магазину, а також чи володіє він інструментами для інтернет-маркетингу і ви отримуєте покупців, чи ні, іншого не дано.

{SEO-магазин} - це професійний інструмент, продукт досвіду практиків для досягнення найкращих результатів у просуванні. Це продукт для думаючого власника, маркетолога компанії, PPC або SEO-фахівця, яким мало хто з студій може похвалитися на ринку СНД взагалі, а тут ще й за бюджетні гроші – аналогів просто не існує. Ми зібрали всі характеристики в одній таблиці, щоб вам було зручно порівнювати з іншими пропозиціями на ринку.

До речі, прочитайте свіжий кейс, як інтернет-магазин, розроблений на нашій платформі збирає трафік 754 групам пошукових запитів в тематиці "Шафи-купе" https://neoseo.com.ua/case-seo-struktura-internet-magazina-mebeli

Адміністративна панель {SEO-Магазину}, модель

Ні час, ні затребувані від пошукачів технології (Core Web Vitals) не стоять на місці, все розвивається бурхливими темпами і те, що колись було доступно тільки "обраним" (той же SEO-фільтр для інтернет-магазину), сьогодні зможе дозволити собі кожен, потрібно лише зорієнтуватися на ринку і хоч якось розбиратися, що і які дії дійсно приведуть до вас покупців з пошуковиків безкоштовно або за найнижчою ціною за клік.

Тільки з думкою про подальше просування ми створили оптимізовані платформи для створення інтернет-магазину моделі "Start", "А", "Premium", "NEXT", сервіс "Продавай24" - програмні рішення, які відповідають вимогам пошукових систем Google і Яндекс - продукти, які зможе успішно просувати навіть ваша бабуся, прямо з адміністративної частини інтернет-магазину.

Основні складові сучасного інтернет-магазину, що продає. Чому інтернет-магазин можна називати "продаючим"?

  1. Висока швидкість завантаження сторінок на всіх видах пристроїв: смартфон, планшет, десктоп, створення мобільного прогресивного додатки (PWA). Google регулярно робить зміни і змінює вимоги (останні на початку червня 2020), тому доводиться завжди тримати руку на пульсі і постійно працювати в цьому напрямку. Алгоритми визначення швидкості завантаження сторінок змінюються в Google без попередження розробників, тому багато сайтів "просіли" за показниками, хоча ще недавно вони показували 95 балів :(. Деякі наші Замовники висувають необґрунтовано смішні претензії, але здоровий глузд у більшості все-таки перемагає. Неможливо створити сайт на все життя, потрібно постійно розвиватися і адаптуватися. І якщо у вашого інтернет-магазину на OpenCart невтішні показники за тестами Google PageSpeed Insights, вам в першу чергу потрібно замовити роботи з прискорення швидкості завантаження сторінок, особливо з мобільних.Розробка швидкого Інтернет-магазину

Наприклад, на 12.03.2021 нам вдалось отримати наступні показаники по нашій платформі, модель А:

- головна сторінка

  • для десктопної версії:

  • для мобільних пристроїв:

- сторінка категорій

  • для десктопної версії:

  • для мобільних пристроїв:

- карточка товарів

  • для десктопної версії:

  • для мобільних пристроїв:

  1. Адаптивний, добре продуманий, привабливий дизайн. Готовий, вже відшліфований за всіма канонами UI-UX дизайн {SEO-магазину}, який можна налаштувати під будь-яку нішу, інструкції додаються.
  2. Найголовніше – це можливість створюватиSEO-структуру" для інтернет-магазину за допомогою нашого SEO-фільтра і автоматичного генератора посадкових сторінок.
  3. Повна внутрішня технічна оптимізація інтернет-магазину, а також всі необхідні модулі для SEO: найшвидшу карту сайту, генератор robots.txt автоматичний генератор ЧПУ і мета даних, мікророзмітку і т. д. – ознайомтеся з повним списком у розділі SEO-модулі.
  4. Інструменти для включення реклами в Google Shopping, Facebook, Instagram буквально в 5 кліків.

Сучасний інтернет-магазин, що продає – це насамперед адаптований під вимоги пошукових систем SEO-движок, який здатний генерувати:

1) SEO-трафік (безкоштовні переходи з природною видачі пошуковиків), а також –

2) Трафік з контекстної реклами за найнижчою ціною, а це дуже важливо, адже ціна за кліки зростає з кожним роком.

Ми зробили все необхідне, щоб ви могли боротися як за одне, і за друге.

Трафік продаючого інтернет-магазину на opencart

Іншими словами {SEO-магазин} - це одягнений у адаптивний дизайн програмний код, який здатний працювати так, як це потрібно хорошому маркетологу, щоб останній зміг залучати з пошуку Google і Яндекса покупців безкоштовно або за найнижчу ціну.

Для вас, як для майбутнього власника онлайн бізнесу, конкурентна боротьба за покупця і за місце під сонцем {насправді} починається на стадії вибору платформи і підрядника для створення інтернет-магазину.

Від рівня розуміння розробником суті інтернет-маркетингу, від кількості та якості впроваджуваних можливостей платформи для створення інтернет-магазину залежить залучення потенційних покупців в принципі і це вирішальний фактор виживання малого та середнього бізнесу, а вже потім, коли трафік і продажу налагодилися, активна діяльність зміщується в область поліпшення показників повернення інвестицій від вкладень в маркетинг, тобто дизайн, зручність використання вашого сайту і т. д. (фактори, які впливають не на залучення, а вже на конверсію, перетворення відвідувача на покупця).

Подарунок в корзині, як фактор, що впливає на конверсію

Дуже поширена помилка – вибрати не "сеошний" шаблон, в який пізніше доводиться впроваджувати десятки правок, як по внутрішній технічної оптимізації для SEO, так і по швидкості завантаження сторінок, особливо з мобільних. Вибирайте шаблони з багатим функціоналом для просування, де обов'язково передбачено:

Запам'ятайте, жоден, навіть дуже класний дизайн інтернет-магазину не призводить трафік і не продає сам по собі. Ваша перша задача в онлайн бізнесі полягає в тому, щоб привести покупця в інтернет-магазин. Привести потрібно дуже багато трафіку, бажано дуже швидко і тільки потім, якщо користувачам підходить ціна, умови доставки, гарантії, вони купують. Дизайн відіграє роль тільки для дуже відомих брендів.

Тому, якщо ви не мега популярний бренд, рекомендуємо спочатку привести трафік, багато швидкого трафіку, який буде успішно конвертуватися у продажу готовим варіантом дизайну Інтернет-магазину. А коли вже заробите багато грошей, будь ласка, звертайтеся, ми з задоволенням продумаємо і відтворимо вам індивідуальний дизайн, щоб ви продавали ще трошки більше (мова йде про десятих відсотка). Повірте практикам, створення індивідуального дизайну на старті і здорожує проект, і розтягує його в термінах виконання.

Створення Інтернет-магазину, що продає

А у вас є гарантія того, що створений на вашій платформі магазин "злетить"?

- Ні, такої гарантії немає в природі. Запам'ятайте, ми створюємо ракету, але вона сама по собі не "летить", потрібні і паливо, і грамотні інженери. {SEO-магазин}, будь-якої моделі, сам по собі не "злітає". Так, ми розробили весь потрібний інструментарій, але це як болід на гонках Формули-1, щоб виграти змагання потрібно і заливати бензин, і тиснути на газ, і активно управляти Командою, адаптуватися під нові умови і вимоги від пошукачів, регулярно моніторити і проводити роботи по збільшенню швидкості завантаження мобільних сторінок (Core Web Vitals), впроваджувати AMP, PWA, Турбо-сторінки.

Крім робіт по збільшенню швидкості завантаження сторінок обов'язково потрібно вивчати пошуковий попит і робити під кожну групу запитів свою посадкову сторінку – робити SEO-структуру Каталогу товарів (або замовити її створення у нас). Далі все просто – пишіть корисний контент, працюйте в напрямку нарощування посилальної маси, налаштовуйте оголошення в контекстній рекламі, соціальних мережах, залучаєте трафік з маркетплейсов і прайс-агрегаторів на кожну посадкову, шукайте інші варіанти трафіку.

Багато термінів? Нічого незрозуміло?

Продовжуйте читати, а якщо незрозуміло, перечитуйте заново, адже саме вам потрібно сьогодні робити те, що ви раніше не робили, вивчати те, що раніше не відали, щоб тільки наздогнати конкурентів, не кажучи вже про лідерство в гонці.

Я не впевнений, що я зможу це зробити. З чого почати?

  1. Почніть розбиратися в інтернет-маркетингу, щоб розуміти, звідки приходять люди в інтернет-магазин, як це взаємопов'язано з програмним кодом інтернет-магазину. Що таке посадочні, SEO-структура і т. д.
  2. Подивіться звідки беруть трафік існуючі на ринку гравці-конкуренти або замовте комплексний аудит ринку.
  3. За результатами аудиту визначте для себе, куди рухатися, в першу чергу, адже бюджету на все однозначно не вистачить. Тут допоможе консультація нашого маркетолога.

Ви обов'язково повинні спробувати всі найважливіші канали просування інтернет-магазину і зробити акцент на найбільш прибуткових.

У яких випадках варто допрацьовувати існуючий інтернет-магазин, а в яких краще зробити з нуля?

Перевірено не раз, що в більшості випадків старий інтернет-магазин дешевше викинути, ніж привести у відповідність актуальним вимогам пошукових систем і інтернет-маркетингу.

Вам буде, насамперед, фінансово вигідніше розробити новий інтернет-магазин на базі {SEO-магазину}, враховуючи всі сучасні тренди, вимоги пошукових систем та інтернет-маркетингу, ніж намагатися зробити те ж саме зі старого магазину.

Ви уявіть собі на хвилинку, що в розробку лише {SEO-фільтра} ми вклали більше, ніж 500 годин роботи програмістів. Навіщо вам вкладати такі величезні гроші і зусилля, щоб зробити аналог? Продукт вже готовий, наша рекомендація – не варто вигадувати велосипед, просто беріть готовий продукт і налаштовуйте у нас або з іншими веб-майстрами, як вам завгодно.

Наша наполеглива рекомендація – забезпечте продаж ще на стадії створення інтернет-магазину

Щоб ваш інтернет-магазин успішно розвивався в майбутньому, в нього потрібно закласти правильний фундамент вже зараз, ще на стадії його розробки, а потім його постійно адаптувати під нові вимоги пошукових систем. Успішна діяльність інтернет-магазину і ваше фінансове благополуччя буде залежати від багатьох факторів, але саме від розробника залежить:

  • наскільки ваш інтернет-магазин сподобається пошуковим системам Google і Yandex.
  • наскільки ваш інтернет-магазин сподобається цільової аудиторії – покупцям.
  • наскільки ваш інтернет-магазин буде легко розвивати, підтримувати і обслуговувати.
  • наскільки з вашим інтернет-магазином буде легко працювати SEO і PPC-фахівцям.

Всі вищезазначені аспекти регулярно опрацьовуються {SEO-магазині} давайте придивимося до них ближче.

У чому ж особливості нашої платформи для створення інтернет-магазину? Чому у мене вийде створити саме “продаючий”, а не посередній магазин?

Особливість в тому, що наша розробка включає в себе все необхідне для того, щоб сподобатися пошуковикам з першого погляду (викочування його на перше індексування) і для успішного його просування. Давайте ще раз повторимо, що ж робить інтернет-магазин, що продає?

  • сучасні інструменти для пошукового просування: щоб створити SEO-структуру, SEO-фільтри, SEO-блог;SEO-фільтр для Інтернет-магазину на OpenCart
  • повна внутрішня технічна seo-оптимізацію;
  • сучасний адаптивний дизайн
  • висока швидкість завантаження сторінок (після апдейта від Google влітку 2020 р. з'явилися нові Core Web Vitals – показники. Якщо ви отримали погані показники "з коробки" SEO-магазину, ви можете замовити дані роботи ось тут)
  • прискорення швидкості завантаження мобільних сторінок інтернет-магазину завдяки установці і налаштуванні на SEO-магазин будь-якої моделі прогресивного мобільного додатка (PWA)
  • можливості для розвитку та автоматизація ведення бізнесу, синхронізація з 1С:Підприємство та службами доставки, оплати товарів.
  • маркетингові інструменти, які дозволяють швидко вивантажити ваші товари з інтернет-магазину маркетплейсы і прайс-агрегатори (Rozetka, Prom, Hotline, Яндекс.Маркет тощо), а також в магазини в соціальних мережах Facebook, Instagram
  • інструменти для простого і швидкого створення реклами в Google Shopping

Все перераховане вище вже розроблено, вам необхідно лише вибрати найоптимальнішу у вашому випадку модель платформи та у разі потреби, дозамовити послуги щодо прискорення швидкості завантаження мобільних сторінок. Ми підготували свої міркування з цього приводу у цій статті: https://neoseo.com.ua/kak-vybrat-platformu-dlya-sozdaniya-internet-magazina

Розробка Интернет - Магазину

Якщо у мене вже є магазин, як “переїхати" на вашу платформу і зберегти трафік?

  1. Зробити програмне перенесення даних з існуючого магазину (товари, статті);
  2. Проаналізувати як будуються URL-адреси в старому движку, зіставити з нашою платформою.
  3. Створити карту 301-х редиректів.
  4. Якщо у вас є сумніви з приводу того, що ви зі всім перерахованим вище впораєтеся самостійно, краще залишити заявку і ми складемо вам план грамотного "переїзду".

 

Завжди поруч і готові допомогти розвитку вашого бізнесу,

Команда НЕОСЕО

Коментарі

Валера
Сколько нужно денег чтобы создать реально продающий магазин? Хоть примерно. Спасибо за статью, очень толково

Показано с 1 по 1 из 1 (всего 1 страниц)

Написати коментар [відмінити відповідь]