Вже скоро, швидкі шаблони з необмеженою кількістю модулів за 1грн./замовлення

Головні переваги та недоліки дропшиппінга для Інтернет-магазинів

Дропшиппінг є договором прямої поставки, причому дана модель взаємодії досить популярна в починаючому бізнесі.

Власнику-початківцю Інтернет-магазину не потрібно мати у себе на складі який-небудь товар з каталогу. Замість цього, після заявки клієнта, він здійснює замовлення у виробника, на якого робиться переадресація замовлення і оплата від покупця. Є і другий варіант, коли посередник робить закупівлю в оптового постачальника, а потім сам здійснює відправку замовлення, при цьому отримуючи вигоду від розміру комісії.

Інтернет-магазин на дропшипінгу

На даний момент така схема дуже популярна в країнах Заходу, однак багато початківці Інтернет-магазинів на території України і Росії вже використовують подібні схеми досить успішно.

Привабливість даної схеми полягає в тому, що будь-хто може почати свій бізнес, при цьому не маючи будь-якого виробництва. Також не потрібно зберігати величезну кількість різноманітного товару, а, значить, можна значно заощадити кошти на оренду приміщення під зберігання.

Вся відповідальність за доставку покладається на плечі постачальника, оскільки посередник є лише сполучною ланкою між продавцем і покупцем.

Як працює система Дропшиппінг?

Звичайно ж, даний підхід в торгівлі використовується для забезпечення доходу від проведених дій. Тому весь процес взаємодії можна звести до кількох пунктів, почерговість яких дозволяє успішно використовувати цю схему:

- пошук постачальника;

- перевірка його старанності і надійності;

- підписання договору з постачальником;

- створення Інтернет-магазину (тут Вам допоможе компанія "NeoSeo");

- отримання і постійна перевірка актуального прайсу і наявності товарів;

- наповнення Інтернет-магазину асортиментом;

- залучення нових покупців;

- заохочення постійних покупців;

- своєчасне перенаправлення замовлення на постачальника;

- перевірка виконання обов'язків постачальником перед покупцем.Вигоди дропшипінга

Зазвичай Ви, як продавець-посередник, отримуєте доступ до спеціальних цін. Знижка становить 10-50%, що, відповідно, може використовуватися як націнка для визначення кінцевої вартості товару. Після успішного виконання замовлення різницю можна вважати особистим прибутком.

Саме з таких причин дропшіппінг все більше набирає популярність в сфері електронної комерції і багатьох інших онлайн-продажах, де потрібна велика участь різних фахівців, на яких, найчастіше, в починаючого бізнесі немає коштів. Використовуючи систему Дропшиппінг, можна запропонувати максимальну кількість товарів потенційним клієнтам, при цьому, по суті, майже нічого не вкладаючи в наявність асортименту.

Якщо говорити про Україну, то в нашій країні така система є одним з найпростіших способів почати торгівлю безпечно і без зайвих витрат. Все, що потрібно для старту бізнесу та його підтримки, - Інтернет, Інтернет-магазин і телефонія. А головне, що ви абсолютно не прив'язується до якого-небудь міста і можете подорожувати, отримуючи замовлення і перенаправляючи їх виконання на постачальника.

Дропшиппінг-постачальники для Інтернет-магазину

Одним з найбільш важливих питань у використанні даної схеми продажів є пошук дропшіппінг-постачальника, адже саме від якості його роботи буде залежати подальший авторитет вашого Інтернет-магазину.

Найчастіше такими постачальниками є виробники з Європи та Китаю, тому, в більшості випадків, все залежить від того, який товар саме вам потрібен. На сьогоднішній день найбільшою популярністю користуються такі групи товарів:

- одяг і взуття;

- годинник і аксесуари;

- товари для дітей;

- автозапчастини і т.д.

Ідеальним варіантом є вихід на завод-виробник, який надасть товар за дуже привабливою ціною. Але і є величезна кількість різних оптових магазинів в Україні і Росії, успішність і надійність яких підтверджується високою відвідуваністю сайту і відгуками в мережі.

Дропшипінг відгуки

Як відкрити Інтернет-магазин по Дропшиппінг?

Отже, ви дізналися, що таке дропшіппінг, як він працює і як шукати постачальників для Інтернет-магазину. Тепер постає питання: як же відкрити Інтернет-магазин по Дропшиппінг і почати бізнес без вкладень?

Щоб запустити свій проект, вам знадобиться пройти кілька етапів, які вимагають максимум уваги.

  1. Шукаємо постачальника, який дозволяє закуповувати товар за системою Дропшиппінг. Щоб визначитися з вибором, вам знадобиться уважно вивчити каталоги, ознайомитися з цінами, фото товарів, а також умовами їх закупівлі. Найчастіше, оптові ціни мають досить привабливий характер, тому ви з упевненістю можете розраховувати на використання хорошої націнки у власному Інтернет-магазині. А головне, ви зможете скласти конкуренцію цінам інших Інтернет-магазинів, що діють у вашому сегменті. Фахівці компанії "NeoSeo" рекомендують завжди проводити аналіз конкурентів, особливо їх цін, щоб мати точне уявлення про те, скільки можна заробити на Дропшиппінг?
  2. Після того, як ви визначилися з постачальником і товарами, ви зможете створити необхідні категорії в своєму Інтернет-магазині.
  3. Наповнюємо Інтернет-магазин картками товарів, виставляючи на них вже ціни з урахуванням націнки.
  4. Оптимізуємо магазин під вимоги пошукових систем Google і Яндекс (відзначимо, що, купуючи Інтернет-магазин в компанії "NeoSeo", ви зможете пропустити цей пункт, адже наші фахівці професійно зроблять це за вас).
  5. Запускаємо рекламу. Мова йде не тільки про контекстну рекламу, але і різні маркетингові схеми.
  6. Ура! У вас з'явилися перші замовлення, а значить час зробити заявку у постачальника, оплачувати товар і перенаправляти його на адресу доставки клієнта. Вам не потрібно турбуватися про упаковку і відправку товару, адже це падає на плечі постачальника. Є безліч постачальників, які пропонують відправляти товари, брендуючи їх під вас (логотип, товарний знак і т.д.).
  7. Перевірити успішне завершення угоди і отримати свою різницю від оптової ціни і вартості, оголошеної вашому клієнтові.

Як бачите, система Дропшиппінг досить проста у використанні, але вона вимагає ретельної уваги при відборі постачальника і аналізі конкурентів.

Бізнес по дропшипінгу в Україні

Тепер ми розглянемо кілька дійсно важливих питань про те, як почати роботу по системі Дропшиппінг? Чи варто створювати особистий Інтернет-ресурс або досить буде запустити Інтернет-магазин в соціальних мережах, наприклад, в Instagram?

Чому для використання Дропшиппінг потрібно створювати повноцінний Інтернет-магазин?

Звичайно, популярність соціальних мереж досить приваблива і не вимагає стільки вкладення коштів, як створення повноцінного Інтернет-магазину, але тут є деякі недоліки:

- низька довіра споживачів (повноцінний Інтернет-магазин набагато швидше викликає прихильність до себе клієнтів);

- труднощі в SEO-просуванні в пошукових системах;

- відсутність можливості взаємодіяти з клієнтами в довгостроковій перспективі.

Як показує статистика, односторінкові сайти дуже рідко викликають у клієнтів бажання повернутися знову і зробити повторне замовлення.

Дропшиппінг і соціальні мережі

Єдиною відмінністю між замовленнями в повноцінному Інтернет-магазині і на сторінці соціальних мереж є те, що в першому випадку він надходить в кошик, а в другому - в особисті повідомлення. Соціальні мережі привабливі тим, що для створення сторінки не потрібно якихось вкладень, однак в цій схемі продажів також є свої недоліки:

- незручність в прийомі платежу;

- низький поріг входу створює швидко зростаючу конкуренцію;

- ваш бізнес повністю залежить від працездатності соціальної мережі. Якщо соцмережа з яких-небудь причин вирішить заблокувати вашу сторінку, ви втратите не тільки напрацьовану базу клієнтів, а й свій бізнес;

- дуже обмежена можливість оцінки поведінки відвідувачів.

Дропшиппінг і повноцінний Інтернет-магазинТоргівля в Україні буз вкладень - дробшипінг

Якщо ви ставите перед собою мету створити Інтернет-магазин, який буде діяти багато років і успішно розвиватися, вам залишається лише один вірний крок - створити повноцінний Інтернет-магазин на просторах Інтернету. Звичайно, розробка і створення такого магазину займе більше часу, ніж створення сторінки в соціальних мережах, але з часом ви переконаєтеся, що дане рішення повністю окупить себе, створюючи безліч переваг для торгівлі по системі Дропшиппінг. Особистий Інтернет-магазин виключає всі перераховані вище недоліки і дає безліч переваг для успішного розвитку бізнесу з нуля.

Які плюси в моделі Дропшиппінг?

Співпраця між вами і постачальником, який грунтується на даній моделі, має велику кількість переваг. Можна назвати безліч пунктів, але ми акцентуємо увагу на найголовніших:

- Великий асортимент товарів. Завдяки тому, як працює система Дропшиппінг, а саме виключення необхідності мати в наявності на складі всіх позицій каталогу Інтернет-магазину, продавці отримують дійсно велику кількість різних перспектив, щоб збільшити асортимент ресурсу.

- Простий старт бізнесу. Дана модель доступна кожному, адже вона не потребує будь-яких вкладень для придбання товару на продаж. А значить, ви можете запропонувати потенційним клієнтам навіть найдорожчий товар, при цьому не вкладаючи в його придбання своїх коштів і нічим не ризикуючи.

- Економія часу. Вам не потрібно витрачати свій час на упаковку і відправку товару - достатньо оформити заявку і перенаправити на постачальника, який зробить все це за вас.

- Гнучкість і незалежність. Вас нічого не обмежує в веденні одночасної взаємодії з декількома постачальниками замість одного. А значить, ви завжди зможете замінити відсутність необхідної позиції наявністю в іншого постачальника.

- Відсутність проблемних залишків. Багато Інтернет-магазини стикаються з такою проблемою, що залишається товар, який не був затребуваний, а гроші на нього було витрачено. У підсумку він йде на списання або продається за збитковою вартістю для продавця. Але при системі Дропшиппінг ви застраховані від таких неприємних ситуацій, адже робите закупівлю товару за необхідності його реалізації тут і зараз.

- Зменшення витрат. Вам не потрібно оплачувати доставку і зберігання товару, не сплачуєте мита, вам не потрібно відстежувати актуальність всіляких документів з виробниками та інші нецікаві аспекти торгівлі. Але ж на це було б потрібно ще вкласти гроші і свій час.Дропшипінг для швидкого старту торгівля без вкладень

Всі перераховані складові роботи по системі Дропшиппінг є значними перевагами для бізнесменів-початківців, які не хочуть вкладати зайві гроші в старт свого Інтернет-магазину.

Які мінуси в моделі Дропшиппінг?

У будь-якій системі є і недоліки. Модель Дропшиппінг не є винятком, тому ми розповімо і про них. Ми рекомендуємо звернути увагу на такі недоліки:

- Низький бар'єр входу. Оскільки дана модель дуже проста у використанні, нею можуть скористатися і ваші конкуренти, яких може виявитися тисячі. Через високу конкуренцію вам буде потрібно подбати про надання ряду переваг перед ними, щоб клієнт зупинив свій вибір саме на вашому Інтернет-магазині. Так, наприклад, це може бути зручний і привабливий сайт, або ж якісь затягнуті акції та подарунки.

- Буде потрібно докласти чимало зусиль. Щоб ваш Інтернет-магазин почав набирати популярність і довіру в пошукових системах, знадобиться багато часу на написання унікальних і якісних статей, які допоможуть довести SEO-оптимізацію до чудового рівня.

- Особливості оцінки прибутку. Виконуючи торгівлю за принципом Дропшиппінг, ваш прибуток розраховується з розміру комісії, яка визначається різницею між ціною виробника і вашої націнкою на товар. Відповідно, краще вибрати товар з високою маржинальністю, в іншому випадку націнка може зіграти негативну роль в залученні клієнта.

- Ризики в репутації. На жаль, не всі постачальники сумлінно ведуть свою діяльність. Деякі можуть підвести в своєчасності доставки, хтось може вислати бракований товар, а хтось не подбає про якісну упаковку. У кожній із цих ситуацій страждати буде саме ваша репутація перед клієнтом. Тому слід переконатися в сумлінності роботи постачальника особисто, перш ніж довіряти йому відправку товару безпосередньо прямо на клієнта.

- Проблеми у формуванні унікальної торговельної пропозиції. Через високу конкуренцію вам знадобиться довести до ідеалу роботу відділу прийому і обробки заявки клієнта.Дропшипінг - що потрібно знати про торгівлю

- Складнощі при зростанні. Що робити далі, якщо ви обійшли перераховані вище складності? Наприклад, популярність вашого Інтернет-магазину суттєво зросла, і за день ви отримуєте 30-40 заявок, чи буде готовий ваш постачальник до таких обсягів? Чи не будуть відбуватися накладки? Чи не доведеться вашому клієнтові занадто довго чекати отримання свого замовлення? Щоб не сталося неприємної ситуації, вам буде необхідно своєчасно підготуватися до всіх можливих складнощів.

У будь-якому випадку, не варто боятися, адже бізнес має на увазі гнучкість і вміння швидко приймати зважене рішення. Як то кажуть: «Готуйся до гіршого, але завжди надійся на краще».

Кому підходить модель Дропшиппінг?

Ознайомившись з усіма гранями Дропшиппінг, ви зробили свої висновки. Але ми хочемо поділитися своєю думкою про роботу по даній моделі продажів. У нашій веб-студії "NeoSeo" існує думка, що робота по Дропшиппінг - можливість почати бізнес без вкладень, маючи при цьому досить барвисті перспективи, щоб організувати бізнес Інтернет-магазину, але у всьому є підводні камені.

Дана модель підходить на початкових етапах, щоб отримати базу клієнтів, але з часом доведеться перейти на більш самостійний шлях, закуповуючи партії товару на свій склад. Адже попит буде збільшуватися, і він повинен своєчасно задовольнятися.

Дропшиппінг є ідеальною моделлю при спробі розширення асортименту товару. Так ви зможете перевірити, чи стане товар затребуваним саме у вашій аудиторії. При цьому вам не потрібно буде вкладати свої гроші на закупівлю даних позицій.

Підсумок: використовуючи систему Дропшиппінг, ви економите на фахівцях з інвентаризації, логістики та іншої специфіки продажів товару, що дозволяє максимально спрямувати свої зусилля на організацію маркетингу і просування особистого Інтернет-магазину.

Коментарі

Написати коментар [відмінити відповідь]