Головні переваги та недоліки дропшипінгу для Інтернет-магазинів

Чи знаєте Ви, що дропшипінг – це договір прямого постачання. Останнім часом ця модель взаємодії між постачальником, посередником та кінцевим споживачем є досить популярною серед тих, хто починає бізнес в Україні.

Використовуючи схему дропшипінгу, власникові Інтернет-магазину не потрібно мати у себе на складі товар з каталогу. Замість цього, після заявки клієнта, він здійснює замовлення у виробника. Саме на виробника посередник робить переадресацію замовлення, а також на виробника надходить оплата від покупця. Існує також інший варіант, коли посередник робить закупівлю у оптового постачальника, а потім сам здійснює відправку замовлення, при цьому отримуючи вигоду від розміру комісії.

Переваги і недоліки дропшиппінгу для Інтернет-магазинів

На даний момент така схема є дуже популярною у країнах Заходу, однак багато власників Інтернет-магазинів на території України вже використовують схожі схеми досить успішно.

Привабливість даної схеми полягає в тому, що будь-хто може почати свій бізнес, при цьому не маючи власного виробництва. Також не потрібно зберігати величезну кількість різноманітних товарів, а, значить, можна значно заощадити на оренді приміщення під зберігання.

Вся відповідальність за доставку товарів ляже на плечі постачальника, оскільки посередник є лише сполучною ланкою між продавцем і покупцем.

Як працює система дропшипінгу?

Звичайно ж, даний підхід у торгівлі використовується для забезпечення Вашого доходу від організації та проведення певних дій. Тому весь процес взаємодії можна звести до кількох пунктів, почерговість яких дозволяє успішно використовувати цю схему:

- пошук постачальника;

- перевірка його відповідальності та надійності;

- підписання договору з постачальником;

- створення Інтернет-магазину (тут Вам допоможе компанія "NeoSeo");

- отримання і постійна перевірка актуального прайсу про наявність товарів;

- наповнення Інтернет-магазину асортиментом;

- залучення нових покупців;

- заохочення постійних покупців;

- своєчасне перескерування замовлення на постачальника;

- перевірка виконання обов'язків постачальником перед покупцем.

Як працює система дропшиппінгу

Зазвичай Ви, як продавець-посередник, отримуєте доступ до спеціальних цін. Знижка становить 10-50%, що, відповідно, може використовуватися як націнка для визначення кінцевої вартості товару. Після успішного виконання замовлення різницю можна вважати особистим прибутком.

Саме з таких причин дропшипінг набирає все більше популярності у сфері електронної комерції, а також у царині інших онлайн-продаж, де потрібна участь різних фахівців, на яких, найчастіше, в початківця-бізнесмена немає коштів. Використовуючи систему дропшипінгу, можна запропонувати максимальну кількість товарів потенційним клієнтам, при цьому, по суті, майже нічого не вкладаючи у розширення їхнього асортименту.

Якщо говорити про Україну, то в нашій країні така система є одним з найпростіших способів почати бізнес з нуля, причому, безпечно і без зайвих витрат. Все, що потрібно для старту бізнесу та його підтримки, – Інтернет, Інтернет-магазин і телефонія. А головне в цій системі те, що ви абсолютно не прив'язані до конкретного міста, а можете вільно їздити, подорожувати, отримуючи замовлення і перескеровуючи їх виконання на постачальника.

Дропшипінг-постачальники для Інтернет-магазину

Одним з найбільш важливих питань у використанні даної схеми продаж є пошук дропшипінг-постачальника, адже саме від якості його роботи буде залежати подальший авторитет Вашого Інтернет-магазину.

Найчастіше такими постачальниками є виробники з Європи та Китаю, тому, в більшості випадків, все залежить від того, який товар потрібен саме Вам? На сьогоднішній день найбільшою популярністю користуються такі групи товарів:

- одяг та взуття;

- годинники і аксесуари;

- товари для дітей;

- автозапчастини тощо.

Ідеальним варіантом схеми дропшипінгу є договір із заводом-виробником, який надасть товар за дуже привабливою ціною. Але водночас є величезна кількість різних оптових магазинів в Україні та Росії, успішність і надійність яких підтверджується високою відвідуваністю сайту і відгуками в мережі.

Як знайти дропшіппінг-постачальника

Як відкрити Інтернет-магазин за моделлю дропшипінгу?

Отже, Ви дізналися, що таке дропшипінг, як він працює і як шукати постачальників для Інтернет-магазину. Тепер постає питання: як же відкрити Інтернет-магазин за схемою дропшипінгу і почати бізнес без вкладень?

Щоб запустити свій проект, Вам варто пройти кілька етапів, які вимагають максимум уваги.

  1. Передусім Вам слід знайти постачальника, який дозволяє закуповувати товар за системою дропшипінгу. Щоб визначитися з вибором, Вам знадобиться уважно вивчити каталоги, ознайомитися з цінами, фото товарів, а також умовами їх закупівлі. Найчастіше, оптові ціни мають досить привабливий характер, тому Ви з упевненістю можете розраховувати на використання хорошої націнки у власному Інтернет-магазині. А головне, Ви зможете скласти конкуренцію ціновій політиці інших Інтернет-магазинів, що діють у вашому сегменті. Фахівці компанії "NeoSeo" рекомендують завжди здійснювати аналіз конкурентів, особливо їхніх цін, щоб мати точне уявлення про те, скільки можна заробити на дропшипінгу?
  2. Після того, як Ви визначилися з постачальником і товарами, Ви зможете створити необхідні категорії у своєму Інтернет-магазині.
  3. Наповнюємо Інтернет-магазин картками товарів, виставляючи на них актуальні ціни з урахуванням націнки.
  4. Оптимізуємо магазин під вимоги пошукових систем Google і Яндекс (відзначимо, що, створюючи Інтернет-магазин в компанії "NeoSeo", Ви зможете пропустити цей пункт, адже наші фахівці професійно зроблять це за Вас).
  5. Запускаємо рекламу. Мова йде не тільки про контекстну рекламу, але і рекламу за різними маркетинговими схемами.
  6. Ура! У вас з'явилися перші замовлення, а значить час зробити заявку у постачальника, оплатити товар і перенаправляти його на адресу доставки клієнта. Вам не потрібно турбуватися про упаковку і відправку товару, адже це падає на плечі постачальника. Є велика кількість постачальників, які пропонують відправляти товари з Вашим логотипом, брендом, товарним знаком тощо.
  7. Перевірити успішне завершення угоди і отримати свою різницю від оптової ціни і вартості, оголошеної вашому клієнтові.

Як бачите, система дропшипінг досить проста у використанні, але вона вимагає ретельної уваги при відборі постачальника і аналізі конкурентів.

Поради як відкрити Інтернет-магазин по Дропшиппінг

Тепер ми розглянемо кілька дійсно важливих питань про те, як почати роботу за системою дропшипінгу? Чи варто створювати особистий Інтернет-ресурс або досить буде запустити Інтернет-магазин в соціальних мережах, наприклад, в Instagram?

Чому для використання дропшипінгу потрібно створювати повноцінний Інтернет-магазин?

Звичайно, популярність соціальних мереж досить приваблива і не вимагає вкладення стільки коштів, як створення повноцінного Інтернет-магазину, але тут є деякі недоліки:

- низька довіра споживачів (повноцінний Інтернет-магазин набагато швидше викликає прихильність до себе клієнтів);

- труднощі в SEO-просуванні в пошукових системах;

- відсутність можливості взаємодіяти з клієнтами в довгостроковій перспективі.

Як показує статистика, односторінкові сайти дуже рідко викликають у клієнтів бажання повернутися знову і зробити повторне замовлення.

Дропшипінг і соціальні мережі

Головною відмінністю між замовленнями в повноцінному Інтернет-магазині і на сторінці соціальних мереж є те, що в першому випадку замовлення надходить в кошик, а в другому – в особисті повідомлення. Соціальні мережі привабливі тим, що для створення сторінки не потрібно якихось вкладень, однак в цій схемі продаж також є свої недоліки:

- незручність в прийомі платежів;

- низький поріг входження створює швидко зростаючу конкуренцію;

- ваш бізнес повністю залежить від діяльності та політики соціальної мережі. Якщо соцмережа з певних причин вирішить заблокувати Вашу сторінку, Ви втратите не тільки напрацьовану базу клієнтів, а й свій бізнес;

- дуже обмежена можливість оцінки поведінки відвідувачів.

Дропшипінг і повноцінний Інтернет-магазин

Повноцінний інтернет-магазин по дропшиппінгу

Якщо Ви ставите перед собою мету створити Інтернет-магазин, який буде діяти багато років і успішно розвиватися, Вам залишається лише один вірний крок – створити повноцінний Інтернет-магазин на просторах Інтернету. Звичайно, розробка і створення такого магазину займе більше часу і ресурсів, ніж створення сторінки в соціальних мережах, але з часом ви переконаєтеся, що дане рішення повністю окупить себе, створюючи багато переваг для торгівлі за схемою дропшипінгу. Особистий Інтернет-магазин виключає всі перераховані вище недоліки і дає численні переваги для успішного розвитку бізнесу з нуля.

Які плюси в моделі дропшипінг?

Співпраця між Вами і постачальником, яка грунтується на даній моделі, має велику кількість переваг. Можна назвати багато пунктів, але ми акцентуємо увагу на найголовніших:

- Великий асортимент товарів. Завдяки тому, як працює система дропшипінг, а саме відсутність необхідності мати в наявності на складі всі позиції каталогу Інтернет-магазину, продавці отримують дійсно велику кількість різних перспектив, щоб збільшити асортимент ресурсу.

- Простий старт бізнесу. Дана модель доступна кожному, адже вона не потребує будь-яких вкладень для придбання товару на продаж. А значить, ви можете запропонувати потенційним клієнтам навіть найдорожчий товар, при цьому не вкладаючи в його придбання своїх коштів і нічим не ризикуючи.

- Економія часу. Вам не потрібно витрачати свій час на упаковку і відправку товару – достатньо оформити заявку і перескерувати на постачальника, який зробить все це за Вас.

- Гнучкість і незалежність. Вас нічого не обмежує у веденні одночасної взаємодії з декількома постачальниками замість одного. А значить, Ви завжди зможете замінити відсутність необхідної позиції наявністю в іншого постачальника.

- Відсутність проблемних залишків. Багато Інтернет-магазинів стикаються з такою проблемою, що залишається товар, який не був затребуваний, а гроші на нього було витрачено. У підсумку він йде на списання або продається за збитковою вартістю для продавця. Але при системі дропшипінг Ви застраховані від таких неприємних ситуацій, адже робите закупівлю товару за необхідності його реалізації тут і зараз.

- Зменшення витрат. Вам не потрібно оплачувати доставку і зберігання товару, не сплачуєте мита, Вам не потрібно відстежувати актуальність законодавчих документів з виробниками та інші нецікаві аспекти торгівлі. Але ж на це було б потрібно додатково вкласти гроші і свій час.

Плюси використання моделі дропшиппінгу

Всі перелічені складові роботи за системою дропшипінгу є значними перевагами для бізнесменів-початківців, які не хочуть вкладати зайві гроші в старт свого Інтернет-магазину.

Які мінуси в моделі дропшипінгу?

У будь-якій системі є і свої недоліки. Модель дропшипінгу не є винятком, тому ми розповімо і про них. Ми рекомендуємо звернути увагу на такі недоліки:

- Низький бар'єр входу. Оскільки дана модель дуже проста у використанні, нею можуть скористатися і ваші конкуренти, яких може виявитися надзвичайно багато. Через високу конкуренцію Вам буде потрібно подбати про надання ряду переваг перед ними, щоб клієнт зупинив свій вибір саме на Вашому Інтернет-магазині. Так, наприклад, це може бути зручний і привабливий сайт, або ж якісь привабливі акції та подарунки.

- Буде потрібно докласти чимало зусиль щодо SEO-оптимізації. Щоб ваш Інтернет-магазин почав набирати популярність і довіру в пошукових системах, знадобиться багато часу на написання унікальних і якісних статей, які допоможуть довести SEO-оптимізацію до високого рівня.

- Особливості оцінки прибутку. Торгуючи за принципом дропшипінгу, Ваш прибуток розраховується з розміру комісії, яка визначається різницею між ціною виробника і Вашою націнкою на товар. Відповідно, краще вибрати товар з високою “маржинальністю”, в іншому випадку націнка може зіграти негативну роль при залученні клієнтів.

- Ризики в репутації. На жаль, не всі постачальники сумлінно ведуть свою діяльність. Деякі можуть підвести в своєчасності доставки, хтось може вислати бракований товар, а хтось не подбає про якісну упаковку. У кожній із цих ситуацій страждати буде Ваша репутація перед клієнтом, який звернувся саме до Вас. Тому слід переконатися в сумлінності роботи постачальника особисто, перш ніж довіряти йому відправку товару безпосередньо прямо на клієнта.

- Проблеми у формуванні унікальної торговельної пропозиції. Через високу конкуренцію Вам знадобиться довести до ідеалу роботу відділу прийому і обробки заявки клієнта.

Мінуси використання моделі дропшиппінгу

- Складнощі при зростанні. Що робити далі, якщо Ви обійшли перераховані вище складності? Наприклад, популярність вашого Інтернет-магазину суттєво зросла, і за день ви отримуєте 30-40 заявок, чи буде готовий Ваш постачальник до таких обсягів? Чи не будуть відбуватися накладки? Чи не доведеться Вашому клієнтові занадто довго чекати отримання свого замовлення? Щоб не сталося неприємної ситуації, Вам буде необхідно своєчасно підготуватися до всіх можливих труднощів.

У будь-якому випадку, не варто боятися, адже бізнес має на увазі гнучкість і вміння швидко приймати зважене рішення. Як то кажуть: «Готуйся до гіршого, але завжди надійся на краще».

Кому підходить модель дропшипінгу?

Ознайомившись з усіма можливостями дропшипінгу, Ви зробили свої висновки. Але ми хочемо поділитися своєю думкою про роботу за даною моделлю продаж. У нашій веб-студії "NeoSeo" існує думка, що робота за моделлю дропшипінгу – це можливість почати бізнес без вкладень, маючи при цьому досить світлі перспективи, щоб організувати бізнес власного Інтернет-магазину.

Дана модель підходить на початкових етапах, щоб отримати базу клієнтів, але з часом доведеться перейти на більш самостійний шлях, закуповуючи партії товару на свій склад. Адже попит буде збільшуватися, і він повинен своєчасно задовольнятися.

Кому підходить модель дропшиппінгу NeoSeo

Дропшипінг є ідеальною моделлю при спробі розширення асортименту товару. Так ви зможете перевірити, чи стане товар затребуваним саме серед Вашої аудиторії. При цьому Вам не потрібно буде вкладати свої гроші на закупівлю даних позицій.

Підсумок: використовуючи систему дропшипінгу, Ви економите на фахівцях з інвентаризації, логістики та іншої специфіки продажів товару, що дозволяє максимально спрямувати свої зусилля на організацію маркетингу і просування особистого Інтернет-магазину.

Залиште заявку і ми зв'яжемося з Вами.

Коментарі

Написати коментар [відмінити відповідь]