Як ми працюємо у світлі «типових» і «нетипових» завдань: все, що потрібно знати Клієнтові до оплати за послуги

Ви – власник Інтернет-магазину на платформі OpenCart? Вам не дають спокою питання розвитку сайту ?

Шановні Клієнти, так, ми готові взяти Ваш Інтернет-магазин на OpenCart (будь-яких версій і збірок) під нашу опіку й забезпечити повний комплекс послуг, пов'язаний з його життєдіяльністю:

Як Ви можете переконатися, ми вирішуємо будь-які питання!

Веб-студія NeoSeo вирішує будь-які питання

Співпрацюючи з нами, Ви маєте право спокійно працювати над тим, що вмієте й робите найкраще. Наша Команда пропонує Вам зосередитися на Ваших основних бізнес-процесах, покращувати взаємодію з Вашими постачальниками та Клієнтами – займатися тим, де Ви будете максимально ефективні для Вашого бізнесу. Зніміть із себе будь-який головний біль, пов'язаний із черговими «проблемами» Вашого Інтернет-магазину. Замість того, довірте це тим, хто займається цим щодня, тим фахівцям, хто любить це робити й має відповідні професійні знання.

Умови безкоштовної і платної підтримки

Шановні Клієнти, оскільки ми впевнені в тому, що будь-яка Якісна робота повинна оплачуватися, всі консультації, що вимагають попередньої підготовки відповіді у нас платні, в т.ч. і розбори по ситуацій типу: «подивіться, а чому тут ВАШ модуль не працює?, "я встановив модуль, а чому тут посипалися помилки? ВАШ модуль зламав мені сайт, терміново все виправте! і т.д."

Дуже важливий момент - якщо відповідь на Ваше питання уже у нас готова, Ви її отримаєте безкоштовно, але якщо потрібно витрачати час на те, щоб розібратися в питанні, вивчити файли, знайти помилку і подумати перш ніж щось відповісти, попросимо оплатити.

Після того, як ми ввели безпрецедентно вигідну для Клієнтів систему з похвилинною тарифікацією оплати праці наших спеціалістів, ми змушені були зробити всі консультації, де потрібне глибоке занурення програмістів платними, оскільки:

а) на якісні відповіді витрачається дуже багато часу, того часу, який наші програмісти могли б витратити на безпосереднє виконання вже оплачених завдань, які очікують у черзі;

б) ми не закладаємо у вартість робіт час на відповіді, консультації і т.д. Комусь вони потрібні, а комусь ні. У нас всі оплачують похвилинно і рівно за той час, який витрачено на їх благо.

Більш детальну інформацію Ви можете прочитати за посиланням: https://neoseo.com.ua/uk/podderzhka-konsultacii-klientov

Типові – «фікс», нетипові – «за фактом»

"Бути чи не бути?" - це занадто просто! Ви спробуйте дати відповідь на більш вічне питання: як правильно оцінити вартість за виконання завдання "Х"? Зізнаємося, ми мучилися довго і помилялися багато, частіше собі в мінус, але з часом ми прийшли до усвідомлення того, що найсправедливіша формула - це формула оплати за рівно витрачений на рішення час.

Різні завдання мають свою індивідуальну природу і історію виникнення, особливості прояву, нюанси, які породжують непорозуміння і конфлікти в програмному середовищі і в процесуальному плані, а відповідно, кожній задачі потрібен свій варіант вирішення (в т. ч. і через специфіку різних версій і збірок на CMS OpenCart ). Всі ці численні фактори по-різному впливають на необхідний час для вирішення різного роду завдань, але все одно, щоб у вас було хоч якесь розуміння того, чого очікувати від нас, ми розділили всі ці завдання на «типові» та «нетипові », від чого і залежить модель ціноутворення. 

Типові і нетипові завдання

До «типових» відносяться завдання, які наші фахівці виконують регулярно: зі зрозумілими вихідними даними й попереднім технічним завданням (ТЗ). Наприклад, встановити модуль «швидка карта сайту», як і будь-який інший модуль, який не потребує інтеграції з зовнішніми сервісами (ці завдання, якщо Інтернет-магазин розроблявся у нашій веб-студії, йдуть за фіксованою вартістю).

До «нетипових» відносяться завдання, які стосуються:

  • індивідуальних напрацювань щодо дизайну;
  • індивідуальних напрацювань щодо верстки;
  • доопрацювання індивідуальних потреб у роботі програмного коду.

«Нетиповими» також вважаються всі завдання щодо інтеграції з зовнішніми сервісами: 1С-Бухгалтерія, Bitrix24, Retail CRM, Brain API тощо, оскільки в таких випадках дуже часто виникають непередбачені обставини, а тому вони оцінюються «від кількості годин» і оплачуються за фактом витраченого часу.

Всі нетипові завдання оцінюються "від ... годин", а розраховуються на основі кількості витрачених годин за фактом їх виконання.

Ми могли б, напевно, захистити докторську дисертацію на тему того, чому оплата за фактично витрачений час найправильніша модель ціноутворення і перша на те причина - це відсутність чіткого ТЗ (технічного завдання). Зазвичай, з позиції економії, Клієнт самостійно виписує ТЗ, часто не маючи за плечима "технічної бази", описуючи бажане собі зрозумілою мовою упускаючи важливі моменти. У свою чергу, програмісти веб-студії, навіть після десятка уточнень беруть в розробку таке ТЗ, на якому наполягав Замовник, а в процесі виконання з'ясовується, що:

  • опис завдання не відповідає його суті;
  • упущено концептуально важливі деталі;
  • попутно виникає низка необхідних підзавдань тощо.
  • Клієнт не те мав на увазі...

 Оцінка RSS блога

Тому іноді трапляється так, що програміст починає роботу, а потім її доводиться переробляти, тому що отриманим результатом ніхто не задоволений (селяві). Так, ми все доробимо до повного вашого задоволення, але часто Клієнт обурюється, оскільки вважає, що програміст повинен був якимось телепатичним чином зрозуміти, чого насправді він бажає. На жаль, чи на щастя, такого не буває, зроблено те, що зроблено і тепер потрібно якось виходити із ситуації.

А які є варіанти? А варіантів небагато: або все кинути і забути або дати уточнення, заплатити за потрібний час і отримати бажаний результат. Ми воліємо працювати з Клієнтами, які погоджуються на другий варіант, але щоб такого не відбувалося, постарайтеся максимально детально розписувати ваші завдання і кінцевий результат, що в підсумку Ви хочете отримати.

І так, дуже важливо! Якщо Ви ставите перед спеціалістами веб-студії NeoSeo «нетипові завдання», то Ви повинні довіряти нам беззастережно і бути фінансово і морально готові платити більше, причому іноді - істотно, оскільки для таких завдань дуже часто «попередня оцінка» виявляється неточною. На зображенні нижче можна ознайомитися з ситуацією, коли завдання спочатку оцінювалася в 7 годин, але вирішення виникаючих в ході виконання питань, які все надходили і надходили від Клієнта, збільшило фактичні витрати часу більш, ніж в два рази, ми навіть винесли його окремим кейсом, щоб ви могли реально помацати як воно відбувається насправді

 Завершення завдання

Точна оцінка по необхідному на виконання завдання часу - це проблема №1 в сфері розробки програмного забезпечення (та й не тільки), яка існує по всьому світу. Так працюють всі: плануємо, виходячи з досвіду, але не враховуємо того, чого ми не знаємо, тому, в результаті, буває, що потрібно просто більше часу. Розв'яжіть цю проблему і Ви станете мільярдером.

Шановні потенційні Клієнти веб-студії NeoSeo, якщо Ви не готові морально або фінансово до таких ризиків - не звертайтеся до нас, нам не потрібні розмови про те, що програміст сьогодні «пив багато кави» і т.д. Адже в разі, якщо Ви нам з самого початку не довіряєте - краще замовляти послуги в іншому місці.

Більш детально про процес, як ми працюємо у світлі «нетипових» (нестандартних) завдань

За «нетиповим» завданням (тобто це не проста типова послуга, як наприклад, встановити стандартний модуль «швидка карта сайту») ми продаємо години роботи програміста, а не озвучуємо Вам остаточну вартість завдання. Дуже важливо, щоб Ви перейнялися усвідомленням цього нюансу ще до здійснення переказу коштів.

Оцінку щодо часу ми даємо для того, щоб Ви розуміли, скільки приблизно годин потрібно купити. Ми даємо приблизну, орієнтовну оцінку щодо необхідного часу для вирішення певних завдань, виходячи з власного досвіду (витраченого часу на виконання схожих завдань у минулому).

Але позаяк кожен проект має специфіку та свої особливості, серед яких можна виокремити:

  • різні версії та модифікації, збірки OpenCart;
  • специфічні модулі від різних авторів, які часто «конфліктують» між собою по-різному;
  • «милиці» й «дірки», які в силу своїх можливостей і кваліфікації залишили попередні розробники;
  • некоректне технічне завдання, в якому не прописані всі складові, які згодом впливають на витрачений за фактом час.

Експерти нашої веб-студії навіть НЕ претендують на точну оцінку. Зазначений нами орієнтовний час – це аж ніяк не точний час, необхідний для вирішення конкретного «нетипового» завдання.

І ще раз про найважливіші моменти:

- Ви купуєте у нас години роботи висококваліфікованого Програміста, Дизайнера, Маркетолога та їхню взаємозаміну в разі хвороби, відсутності тощо. Скільки фахівець встигне зробити за оплачений час – усе Ваше. Ви завжди матимете змогу додавати нові вимоги й побажання, змінювати початкове ТЗ тощо – жодних проблем немає, ми все зробимо до кінця, все буде працювати, як швейцарський годинник, проте оплата, відповідно, – за фактом витраченого часу.

- Ми не надаємо фіксовану вартість виконання завдання, ми можемо дати тільки орієнтовну оцінку щодо часу, який може знадобитися на виконання завдання, виходячи з представленого Вами технічного завдання. Якщо наш програміст не встигає виконати завдання в межах часу попередньої оцінки – це не є причиною чи підставою вимоги повернення вже сплачених коштів. За Вашим бажанням, ми можемо повідомити Вам про це заздалегідь, і тільки після підтвердження й Вашої повної згоди (оплати) ми продовжимо працювати над завданням.

Оплата робіт програміста

Як вимірюється час, витрачений на виконання завдання? Ви дійсно ведете облік у хвилинах?

Так, кожне завдання вимірюється у хвилинах. Кожен програміст веб-студії NeoSeo, розпочинаючи виконання завдання, вмикає спеціальний таймер, який Ви будете бачити в особистому кабінеті – це величезна перевага. Коли він завершує роботу – фахівець натискає на кнопку «фіксувати час». Це, зрештою, є чисті витрати оплачених Вами годин, все точно та прозоро. Ми не округлюємо 37 хвилин до 1-ї години й навпаки: коли завдання попередньо оцінювали, як 2 години, а виконали за 1 годину 33 хвилини – у Вас з'являється у резерві 27 хвилин на виконання інших завдань за Вашим проектом.

Як вимірюється витрачений на задачу час

Як відбувається співпраця, основні моменти:

  • Ви пишете завдання, розпочинаючи зі слова «Оцінка».
  • Після проведення оцінки нашим програмістом, ми пропонуємо Вам рахунок, Ви його оплачуєте, й тоді ми ставимо це завдання в план на виконання (зазвичай до 10-ти днів).
  • Відразу після отримання оплати ми заводимо Ваш проект у нашу систему обліку завдань, де наш акаунт-менеджер вказує відповідального фахівця й дату початку робіт, про що Ви отримаєте повідомлення на робочу пошту. В час запланованої дати відповідальний за Ваш проект фахівець приступає до робіт.
  • Щоразу, коли наш програміст працює над завданням, він вмикає таймер. Після закінчення всіх робіт, наша система обліку завдань показує витрачений час. Акаунт-менеджер здійснює взаємозалік, підбиваємо підсумок, створюємо акт виконаних робіт. Якщо передоплати виявилося достатньо, ми закриваємо це завдання, а якщо оплачених годин не вистачило – виставляємо Вам додатковий рахунок або ж просимо купити ще певний час, щоб закінчити завдання.
  • Якщо ж за фактом програміст укладається в межі часу, який зафіксований попередньою оцінкою, – завдання вважається виконаним, а розрахунок зроблено на основі зазначених «годин».
  • Якщо програміст виконає завдання швидше, у Вас з'являється в запасі час для виконання інших завдань.
  • Якщо ж програміст виходить за межі часу попередньої оцінки, ми постараємося Вас повідомити про це якомога раніше, й тільки після отримання підтвердження, – продовжимо роботу.

Управління проектами та завданнями

Інформаційна підтримка та консультації Клієнтів

Правило №1. Будь-яка праця повинна оплачуватися, тому всі консультації в нас платні, в т.ч. аналіз ситуацій на кшталт: «подивіться, а чому тут модуль не працює?». Ми змушені були зробити всі консультації, де потрібне глибоке занурення програмістів, – платними, оскільки на якісні відповіді фахівці витрачають надзвичайно багато часу, того часу, який наші програмісти могли б витратити на безпосереднє виконання вже оплачених завдань. Ви повинні розуміти й цінувати роботу наших фахівців, навіть коли вони безпосередньо не пишуть код, оскільки, коли Ви запитуєте кваліфікованої поради чи фахової оцінки, Ви очікуєте якісно продуманої відповіді. Наш фахівець повинен відволіктися від роботи «кодера» й перелаштуватися на роботу «консультанта – експерта – оцінювача», адже відповідь Вам потрібна вже сьогодні, а не післязавтра …

Програміст повинен вивчити чимало чинників перш, ніж він, беручи на себе відповідальність, пропонує Вам свою експертну думку. Саме завдяки його досвіду та рафіновано сформульованій пропозиції, Ви можете заощадити чималу суму грошей, приймаючи більш виважені та оптимальні рішення. Вам підкажуть, що дійсно потрібно робити, а що можна зробити по-іншому, а у якому випадку можна вчинити і дешевше, і швидше.

У веб-студії NeoSeo безкоштовними є:

  • консультації маркетологів (до 15 хв);
  • відповіді на питання, які не потребують додаткового вивчення завдання програмістами, дизайнерами та іншими технічними фахівцями.

Правило №2. Будь-яку роботу ми робимо якісно. Тому, за час, який ми витратимо для вирішення будь-яких Ваших питань, котрі потребують підготовки відповіді, знань та досвіду роботи фахівців – ми попросимо винагороду.

Правило №3. Ми працюємо за договором з передоплатою.

У мене ТЗ на 10 сторінок – вивчіть, будь ласка, дайте оцінку …

Шановні Клієнти, оцінку (точну або навіть приблизну) в рамках безкоштовної підтримки ми не надаємо, оскільки вивчення та пропозиція якісного експертного висновку, а не «стрілянини по горобцях», вимагає чимало часу командної роботи. В такому випадку існує 2 варіанти продовження наших відносин:

  1. Ви відразу купуєте 30 годин роботи, і ми починаємо робити й вирішувати завдання одне за одним, не марнуючи часу та тривалі перерви.
  2. Ми опрацьовуємо з Вами детальне ТЗ, щоб надати орієнтовну, але дуже близьку оцінку, щоб відразу обговорити всі нюанси, але це мінімум 5 годин нашої оплачуваної роботи.

Балада про «фрілансера» чи історія про те, чому він знову «пропав» ?!

Одразу зазначимо, що ми не маємо наміру «поливати брудом» конкурентів, але поділимося й розповімо класичний кейс, можливо, не найсприятливіший шлях розвитку Вашого проекту. Ви можете знайти «фрілансера», який озвучить, можливо, вартість усіх робіт як фіксовану, але ми вважаємо за свій обов'язок хоча б повідомити Вас про супутні ризики.

Навіть якщо це чесний професіонал, візьміть до уваги те, що крім того, що у «фрілансерів» і так вистачає об'єктивних труднощів (коротке порівняння з веб-студією тут: https://neoseo.com.ua/technical-support), але те, що якраз «фрілансерів» змушує «втікати» від Клієнта й «пропадати» від Замовника криється саме в цьому аспекті. Закликаємо Вас відкинути всі Ваші упередження й зрозуміти це.

Погодьтеся: ніхто, навіть найбільш кваліфікований спеціаліст, який програмує 15 років, а OpenCart знає, як свої 5 пальців, не може передбачити на 100%, з чим ми можемо зіткнутися в процесі виконання найпростішого «нетипового» завдання, і це жодним чином не залежить від нас чи від того ж таки «фрілансера».

Так ось, коли «фрілансер» дає через свою недосвідченість фіксовану вартість у розрізі такого типу завдань, а потім, у процесі, усвідомлює, що тут потрібна ще 1 година. Тож згодом, передаючи завдання Замовникові, останній каже: «а ось тут ще треба доопрацювати…., я ж казав, а ти не почув…., тут баг потрібно поправити…., дивіться, як неестетично…., а ще тут ... » тощо, – життя для «фрілансера» перетворюється на пекло. Зрештою, такий Замовник стає такому «фрілансерові» просто фінансово невигідний і, природно, що він починає уникати контакту з ним, адже за сплачені 150 $ раптом доводиться працювати і 20, і 30 годин, тому що ТЗ сформульовано некоректно, а виконавець недооцінив того, що може ще «вилізти» у процесі роботи.

Перевірено 100 разів: Замовник і Виконавець повинні про все домовлятися «на березі», перед початком роботи. І якщо виявиться, що Виконавцеві потрібно більше часу на виконання завдання, Замовник, в більшості випадків, не погодиться з цим, вимагаючи зробити так, як він хоче й за ті ж гроші (звичайно ж, підозрюючи, що Виконавець його обманює). Звідси, раптом у «фрілансера» починає хворіти бабуся, потім «електрика пропадає», згодом трапляється, що «Інтернету немає» тощо – не нам Вам розповідати ці небилиці, але це факт. «Фрілансер» вже проклинає цього Замовника, а той – його, а все через що? – Правильно, через те, що малодосвідчений «фрілансер» оцінив «нетипове» завдання за моделлю фіксованої вартості.

Планування робіт: працюємо за планом чи потрібно дуже терміново?

У нас є два типи робіт: планові та термінові. Всі завдання, за замовчуванням, кваліфікують як «планові», ми приступаємо до їх виконання впродовж 10-ти днів від дати підтвердження отримання оплати.

Якщо у Вас ситуація «все горить», ми можемо приступити до завдання в той же день або максимум – на наступний, але оплата здійснюється за подвійним тарифом.

Термінові завдання

Тестове та локальне оточення. Що це таке й навіщо воно потрібне?

Важливо. Перед початком роботи, щоб можливі зміни в програмному коді не впливали на роботу Інтернет-магазину і, зрештою, – на продажі, ми обов'язково повинні провести налаштування локального й тестового оточення.

«Налаштування локального оточення» – це створення локальної копії сайту чи його аналога для повноцінної роботи з кодом, при цьому не зачіпаючи основний сайт.

Для цього потрібно:

  1. «Підняти» домен на базі Apache.
  2. Залежно від потрібних параметрів, встановити правильну версію PHP, ioncube, xdebug.
  3. Створити й перенести бази даних (БД) з оригінального сайту.
  4. «Залити» сайт локально по FTP.
  5. Створення проекту в IDE і git.

-------------------

Це не тестове, а локальне оточення, яке передбачене для роботи програміста. Додатково ми «піднімаємо» окремо й тестовий сайт для тестування проекту разом із Замовником.

Тестове оточення для проекту 

Про функціональне тестування

Важливо відзначити, що будь-яких базових тестів на OpenCart просто-таки немає, тому тестування проводить або наш програміст, або професійний тестувальник, чию послугу потрібно оплачувати окремо.

За стандартом, після виконання завдання, наш програміст зобов'язаний провести обов'язкові, базові тести й додатково перевірити, чи працюють основні функції сайту: оформлення замовлення, знижки тощо. Програміст, який виконує завдання, перевіряє узгоджену роботу сайту на інтуїтивному рівні: якщо модуль торкається певних параметрів, то перевіряють усі варіанти цих параметрів, але більше нічого. Наприклад, опція «карусель хітів»: вона повинна правильно виводитися, крутитися, показувати потрібні товари, виводити дані, не впливати на інші модулі на сторінці. Написання автоматичних тестів у ціну не входить і може бути реалізовано за додаткову плату. Перевірений Замовником і Виконавцем новостворений функціонал переноситься на робочий сайт після письмового затвердження Замовником.

Налаштування локального оточення – це додаткові 3 години роботи програміста, які враховуються 1 раз на початку роботи над проектом.

Якщо ж Ви хочете заощадити на цьому, ми можемо такі роботи не проводити, але в такому випадку існує великий ризик того, що щось перестане працювати. Ви можете відмовитися від цих робіт, і ми будемо працювати на «живому сайті» й без тестів. У цьому випадку вся відповідальність за можливу некоректну роботу сайту й пов'язані з цим наслідки Ви берете на себе.

Що потрібно для початку співпраці?

Напишіть нам на пошту info@neoseo.com.ua Ваше завдання, а також вкажіть:

1. Адміністративні доступи до панелі управління магазином, приклад:

http: //demo.***/admin

login: admin

password: admin

2. Доступ до FTP.

host: 127.0.0.1

port: 21

login: user

password: pass

3. Доступ до бази даних (він же phpmyadmin).

http: //demo.***/phpmyadmin

login: mysql

password: mysql

Якщо Ви дочитали до кінця і поділяєте наші думки, бачення й цінності, ми будемо раді бачити Ваш проект в нашій родині.

Вдячні клієнти веб-студії NeoSeo

Ми завжди готові допомогти розвитку Вашого онлайн-бізнесу!

Команда NeoSeo.

Коментарі

Ще ніхто нічого не написав, ви можете стати першими!

Написати коментар [відмінити відповідь]

Залиште заявку і ми зв'яжемося з Вами.