Ми використовуємо cookies для поліпшення роботи сайту та надання наших послуг. Продовжуючи використовувати наш веб-сайт ви підтверджуєте згоду з Політикою Конфіденційності

Я согласен
Росiя
8 800 551 94 15 всі дзвінки безкоштовно

Як ми працюємо у світлі «типових» і «нетипових» завдань: все, що потрібно знати Клієнтові до оплати за послуги

Зніміть з себе будь-якого роду "головний" біль, пов'язаний з черговими пошуками виконавця на рішення різних питань по роботі Вашого Інтернет-магазину. Довірте вирішення будь-яких завдань в одні руки - наша Команда із задоволенням про все подбає. Замість утомливих пошуків фахівців, ми пропонуємо Вам зосередитися на Ваших основних бізнес-процесах, покращуйте роботу менеджерів з продажу, відточуйте відносини з Вашими постачальниками і Клієнтами - займайтеся тим, де Ви будете максимально ефективні для зростання Вашого бізнесу!

Шановний клієнт,

ми готові взяти Ваш Інтернет-магазин, розроблений на CMS OpenCart (будь-яких версій і збірок), під нашу повну опіку.

Розвиваючи Ваш бізнес з нами, Ви забезпечите себе повним комплексом послуг, пов'язаних з його життєдіяльністю:

  1. Разробка:
  1. Просування:
  1. Покращення і Розвиток:

Як Ви можете переконатися, ми вирішуємо будь-які питання!

Веб-студія NeoSeo вирішує будь-які питання

Співпрацюючи з нами, Ви маєте право спокійно працювати над тим, що вмієте й робите найкраще. Наша Команда пропонує Вам зосередитися на Ваших основних бізнес-процесах, покращувати взаємодію з Вашими постачальниками та Клієнтами – займатися тим, де Ви будете максимально ефективні для Вашого бізнесу.

Зніміть із себе будь-який головний біль, пов'язаний із черговими «проблемами» Вашого Інтернет-магазину. Замість того, довірте це тим, хто займається цим щодня, тим фахівцям, хто любить це робити й має відповідні професійні знання.

Типові – «фікс», НЕтипові – «за фактом»

"Бути чи не бути?" - це занадто просто! Ви спробуйте дати відповідь на більш вічне питання: як правильно оцінити вартість за виконання завдання "Х"?

Зізнаємося, ми мучилися довго і помилялися багато, частіше собі в мінус, але з часом ми прийшли до усвідомлення того, що найсправедливіша формула - це формула оплати за рівно витрачений на рішення час.

Різні завдання мають свою індивідуальну природу і історію виникнення, особливості прояву, нюанси, які породжують непорозуміння і конфлікти в програмному середовищі і в процесуальному плані, а відповідно, кожній задачі потрібен свій варіант вирішення (в т. ч. і через специфіку різних версій і збірок на CMS OpenCart ).

Всі ці численні фактори по-різному впливають на необхідний час для вирішення різного роду завдань, але все одно, щоб у вас було хоч якесь розуміння того, чого очікувати від нас, ми розділили всі ці завдання на «типові» та «нетипові », від чого і залежить модель ціноутворення. 

Типові і нетипові завдання

До «типових» відносяться завдання, які наші фахівці виконують регулярно: зі зрозумілими вихідними даними й попереднім технічним завданням (ТЗ). Наприклад, встановити модуль «швидка карта сайту», як і будь-який інший модуль, який не потребує інтеграції з зовнішніми сервісами (ці завдання, якщо Інтернет-магазин розроблявся у нашій веб-студії, йдуть за фіксованою вартістю).

До «нетипових» відносяться завдання, які стосуються:

  • індивідуальних напрацювань щодо дизайну;
  • індивідуальних напрацювань щодо верстки;
  • доопрацювання індивідуальних потреб у роботі програмного коду.

«Нетиповими» також вважаються всі завдання щодо інтеграції з зовнішніми сервісами: 1С-Бухгалтерія, Bitrix24, Retail CRM, Brain API тощо, оскільки в таких випадках дуже часто виникають непередбачені обставини, що розтягують виконання завдання в часі,  а тому вони оцінюються «від кількості годин» і оплачуються за фактом витраченого часу.

Всі нетипові завдання оцінюються "від ... годин", а розраховуються на основі кількості витрачених годин за фактом їх виконання.

Як вимірюється час, витрачений на виконання завдання? Ви дійсно ведете облік у хвилинах?

Так, кожне завдання вимірюється у хвилинах. Кожен програміст веб-студії NeoSeo, розпочинаючи виконання завдання, вмикає спеціальний таймер, який Ви будете бачити в особистому кабінеті – це величезна перевага. Коли він завершує роботу – фахівець натискає на кнопку «фіксувати час». Це, зрештою, є чисті витрати оплачених Вами годин, все точно та прозоро.

Приклади вигідності щохвилинної тарифікації

Ми не округлюємо 37 хвилин до 1-ї години й навпаки: коли завдання попередньо оцінювали, як 2 години, а виконали за 1 годину 33 хвилини – у Вас з'являється у резерві 27 хвилин на виконання інших завдань за Вашим проектом.

  1. Завдання від Клієнта - "SEO посадочні сторінки фільтра"

Час виконання: 27 хвилин

  1. Завдання від Клієнта - "Стилізувати кнопки в списку порівняння"

Час виконання: 16 хвилин

  1. Завдання від Клієнта - "Виведення слайдера зображень в картці товару в мобільній версії"

Час виконання: 30 хвилин

  1. Завдання від Клієнта - "Не виводити в статті товару, яких немає в наявності і зняті з виробництва"

Час виконання: 33 хвилини

Умови безкоштовної та платної інформаційної та технічної підтримки

Шановний Клієнти, оскільки ми впевнені в тому, що будь-яка Якісна робота повинна оплачуватися, всі консультації, що вимагають попередньої підготовки відповіді у нас платні.

Безкоштовними є:

  • технічна підтримка з питань модулів (в тому числі допомога в установці і усунення помилок при установці модулів - безкоштовно, але в порядку загальної черги);
  • консультації маркетологів (до 15 хв.);
  • відповіді на питання, які не потребують додаткового вивчення завдання програмістами, дизайнерами і ін. фахівцями.

Дуже важливий момент - якщо відповідь на Ваше питання у нас вже готова, Ви його отримаєте безкоштовно, але якщо для того, щоб відповісти потрібно витратити час на те, щоб розібратися в питанні, вивчити файли, знайти помилку і подумати перш ніж щось відповісти , попросимо оплатити.

Після того, як ми ввели безпрецедентно вигідну для Клієнтів систему з похвилинною тарифікацією оплати праці наших фахівців, ми змушені були зробити всі консультації, де потрібне глибоке занурення програмістів платними, оскільки:

а) на якісні відповіді витрачається дуже багато часу, того часу, який наші програмісти могли б витратити на безпосереднє виконання вже оплачених завдань, які очікують у черзі;.

Програміст повинен вивчити безліч факторів перш, ніж він, беручи на себе відповідальність, пропонує Вам свою експертну думку. Саме завдяки його досвіду та наданій на блюдечку пропозиції, Ви можете заощадити чималу суму грошей, приймаючи більш зважені та оптимальні рішення. Вам підкажуть, що дійсно потрібно робити, а що можна зробити по-іншому, а як буде краще зробити і дешевше, і швидше.

б) ми не закладаємо у вартість робіт час на відповіді, консультації і т.д. Кому-то вони потрібні, а комусь ні. У нас всі платять щохвилини і рівно за той час, який витрачено на їх благо.

Більш детальну інформацію Ви можете прочитати за посиланням:

https://neoseo.com.ua/podderzhka-konsultacii-klientov

У мене ТЗ на 10 сторінок – вивчіть, будь ласка, дайте оцінку...

Шановні Клієнти, оцінку (точну або навіть приблизну) в рамках безкоштовної підтримки ми не надаємо, оскільки вивчення та пропозиція якісного експертного висновку, а не «стрілянини по горобцях», вимагає чимало часу командної роботи. В такому випадку існує 2 варіанти продовження наших відносин:

  1. Ви відразу купуєте 30 годин роботи, і ми починаємо робити й вирішувати завдання одне за одним, не марнуючи часу та тривалі перерви.
  2. Ми опрацьовуємо з Вами детальне ТЗ, щоб надати орієнтовну, але дуже близьку оцінку, щоб відразу обговорити всі нюанси, але це мінімум 5 годин нашої оплачуваної роботи.

Ми могли б, напевно, захистити докторську дисертацію на тему того, чому оплата за фактично витрачений час найправильніша модель ціноутворення і перша на те причина - це відсутність чіткого ТЗ (технічного завдання). Зазвичай, з позиції економії, Клієнт самостійно виписує ТЗ, часто не маючи за плечима "технічної бази", описуючи бажане собі зрозумілою мовою упускаючи важливі моменти. У свою чергу, програмісти веб-студії, навіть після десятка уточнень беруть в розробку таке ТЗ, на якому наполягав Замовник, а в процесі виконання з'ясовується, що:

  • опис завдання не відповідає його суті;
  • упущено концептуально важливі деталі;
  • попутно виникає низка необхідних підзавдань тощо.
  • Клієнт не те мав на увазі...

Оценка RSS блога

Тому іноді трапляється так, що програміст починає роботу, а потім її доводиться переробляти, тому що отриманим результатом ніхто не задоволений (селяві). Так, ми все доробимо до повного вашого задоволення, але часто Клієнт обурюється, оскільки вважає, що програміст повинен був якимось телепатичним чином зрозуміти, чого насправді він бажає. На жаль, чи на щастя, такого не буває, зроблено те, що зроблено і тепер потрібно якось виходити із ситуації. А какие есть варианты? А які є варіанти? А варіантів небагато: або все кинути і забути або дати уточнення, заплатити за потрібний час і отримати бажаний результат.

Ми воліємо працювати з Клієнтами, які погоджуються на другий варіант, але щоб такого не відбувалося, постарайтеся максимально детально розписувати ваші завдання і кінцевий результат, що в підсумку Ви хочете отримати.

І так, дуже важливо! Якщо Ви ставите перед спеціалістами веб-студії NeoSeo «нетипові завдання», то Ви повинні довіряти нам беззастережно і бути фінансово і морально готові платити більше, причому іноді - істотно, оскільки для таких завдань дуже часто «попередня оцінка» виявляється неточною.

 

На зображенні нижче можна ознайомитися з ситуацією, коли завдання спочатку оцінювалася в 7 годин, але вирішення виникаючих в ході виконання питань, які все надходили і надходили від Клієнта, збільшило фактичні витрати часу більш, ніж в два рази, ми навіть винесли його окремим кейсом, щоб ви могли реально помацати як воно відбувається насправді.

Завершение задачи

Точна оцінка по необхідному на виконання завдання часу - це проблема №1 в сфері розробки програмного забезпечення (та й не тільки), яка існує по всьому світу. Так працюють всі: плануємо, виходячи з досвіду, але не враховуємо того, чого ми не знаємо, тому, в результаті, буває, що потрібно просто більше часу. Розв'яжіть цю проблему і Ви станете мільярдером.

Шановні потенційні Клієнти веб-студії NeoSeo, якщо Ви не готові морально або фінансово до таких ризиків - не звертайтеся до нас, нам не потрібні розмови про те, що програміст сьогодні «пив багато кави» і т.д. Адже в разі, якщо Ви нам з самого початку не довіряєте - краще замовляти послуги в іншому місці.

Більш детально про процес, як ми працюємо у світлі «нетипових» (нестандартних) завдань

За «нетиповим» завданням (тобто це не проста типова послуга, як наприклад, встановити стандартний модуль «швидка карта сайту») ми продаємо години роботи програміста, а не озвучуємо Вам остаточну вартість завдання. Дуже важливо, щоб Ви перейнялися усвідомленням цього нюансу ще до здійснення переказу коштів.

Оцінку щодо часу ми даємо для того, щоб Ви розуміли, скільки приблизно годин потрібно купити. Ми даємо приблизну, орієнтовну оцінку щодо необхідного часу для вирішення певних завдань, виходячи з власного досвіду (витраченого часу на виконання схожих завдань у минулому).

Але оскільки кожен проект має специфіку та свої особливості, серед яких можна виокремити:

  • різні версії та модифікації, збірки OpenCart;
  • специфічні модулі від різних авторів, які часто «конфліктують» між собою по-різному;
  • «милиці» й «дірки», які в силу своїх можливостей і кваліфікації залишили попередні розробники;
  • некоректне технічне завдання, в якому не прописані всі складові, які згодом впливають на витрачений за фактом час.

Експерти нашої веб-студії навіть НЕ претендують на точну оцінку. Зазначений нами орієнтовний час – це аж ніяк не точний час, необхідний для вирішення конкретного «НЕтипового» завдання.

І ще раз про найважливіші моменти:

  1. Ви купуєте у нас години роботи висококваліфікованого Програміста, Дизайнера, Маркетолога та їхню взаємозаміну в разі хвороби, відсутності тощо. Скільки фахівець встигне зробити за оплачений час – усе Ваше. Ви завжди матимете змогу додавати нові вимоги й побажання, змінювати початкове ТЗ тощо – жодних проблем немає, ми все зробимо до кінця, все буде працювати, як швейцарський годинник, проте оплата, відповідно, – за фактом витраченого часу.
  2. Ми не надаємо фіксовану вартість виконання завдання, ми можемо дати тільки орієнтовну оцінку щодо часу, який може знадобитися на виконання завдання, виходячи з представленого Вами технічного завдання. Якщо наш програміст не встигає виконати завдання в межах часу попередньої оцінки – це не є причиною чи підставою вимоги повернення вже сплачених коштів. За Вашим бажанням, ми можемо повідомити Вам про це заздалегідь, і тільки після підтвердження й Вашої повної згоди (оплати) ми продовжимо працювати над завданням.

Оплата работ программиста

Як відбувається співпраця, основні моменти:

  • Ви пишете завдання, розпочинаючи зі слова «Оцінка».
  • Після проведення оцінки нашим програмістом, ми пропонуємо Вам рахунок, Ви його оплачуєте, й тоді ми ставимо це завдання в план на виконання (зазвичай до 10-ти днів).
  • Відразу після отримання оплати ми заводимо Ваш проект у нашу систему обліку завдань, де наш акаунт-менеджер вказує відповідального фахівця й дату початку робіт, про що Ви отримаєте повідомлення на робочу пошту. В час запланованої дати відповідальний за Ваш проект фахівець приступає до робітУправление проектами и задачами
  • Щоразу, коли наш програміст працює над завданням, він вмикає таймер. Після закінчення всіх робіт, наша система обліку завдань показує витрачений час. Акаунт-менеджер здійснює взаємозалік, підбиваємо підсумок, створюємо акт виконаних робіт. Якщо передоплати виявилося достатньо, ми закриваємо це завдання, а якщо оплачених годин не вистачило – виставляємо Вам додатковий рахунок або ж просимо купити ще певний час, щоб закінчити завдання.
  • Якщо ж за фактом програміст укладається в межі часу, який зафіксований попередньою оцінкою, – завдання вважається виконаним, а розрахунок зроблено на основі зазначених «годин».
  • Якщо програміст виконає завдання швидше, у Вас з'являється в запасі час для виконання інших завдань.
  • Якщо ж програміст виходить за межі часу попередньої оцінки, ми постараємося Вас повідомити про це якомога раніше, й тільки після отримання підтвердження, – продовжимо роботу.

Балада про «фрілансера» чи історія про те, чому він знову «пропав» ?!

Одразу зазначимо, що ми не маємо наміру «поливати брудом» конкурентів, але поділимося й розповімо класичний кейс, можливо, не найсприятливіший шлях розвитку Вашого проекту.

Преимущества работы с веб-студией

Ви можете знайти «фрілансера», який озвучить, можливо, вартість усіх робіт як фіксовану, але ми вважаємо за свій обов'язок хоча б повідомити Вас про супутні ризики. Навіть якщо це чесний професіонал, візьміть до уваги те, що крім того, що у «фрілансерів» і так вистачає об'єктивних труднощів (коротке порівняння з веб-студією тут: /uk/technical-support), але те, що якраз «фрілансерів» змушує «втікати» від Клієнта й «пропадати» від Замовника криється саме в цьому аспекті. Закликаємо Вас відкинути всі Ваші упередження й зрозуміти це.

Ніхто, навіть найбільш кваліфікований спеціаліст, який програмує 15 років, а OpenCart знає, як свої 5 пальців, не може передбачити на 100%, з чим ми можемо зіткнутися в процесі виконання найпростішого «нетипового» завдання, і це жодним чином не залежить від нас чи від того ж таки «фрілансера».

Так ось, коли «фрілансер» дає через свою недосвідченість фіксовану вартість у розрізі такого типу завдань, а потім, у процесі, усвідомлює, що тут потрібна ще 1 година. Тож згодом, передаючи завдання Замовникові, останній каже: «а ось тут ще треба доопрацювати…., я ж казав, а ти не почув…., тут баг потрібно поправити…., дивіться, як неестетично…., а ще тут ... » тощо, – життя для «фрілансера» перетворюється на пекло.

Зрештою, такий Замовник стає такому «фрілансерові» просто фінансово невигідний і, природно, що він починає уникати контакту з ним, адже за сплачені 150 $ раптом доводиться працювати і 20, і 30 годин, тому що ТЗ сформульовано некоректно, а виконавець недооцінив того, що може ще «вилізти» у процесі роботи.

Перевірено 100 разів: Замовник і Виконавець повинні про все домовлятися «на березі», перед початком роботи. І якщо виявиться, що Виконавцеві потрібно більше часу на виконання завдання, Замовник, в більшості випадків, не погодиться з цим, вимагаючи зробити так, як він хоче й за ті ж гроші (звичайно ж, підозрюючи, що Виконавець його обманює). Звідси, раптом у «фрілансера» починає хворіти бабуся, потім «електрика пропадає», згодом трапляється, що «Інтернету немає» тощо – не нам Вам розповідати ці небилиці, але це факт. «Фрілансер» вже проклинає цього Замовника, а той – його, а все через що? – Правильно, через те, що малодосвідчений «фрілансер» оцінив «нетипове» завдання за моделлю фіксованої вартості.

Планування робіт: працюємо за планом чи потрібно дуже терміново?

У нас є два типи робіт: планові та термінові. Всі завдання, за замовчуванням, кваліфікують як «планові», ми приступаємо до їх виконання впродовж 10-ти днів від дати підтвердження отримання оплати.

Якщо у Вас ситуація «все горить», ми можемо приступити до завдання в той же день або максимум – на наступний, але оплата здійснюється за подвійним тарифом.

Срочные задачи

Тестове та локальне оточення. Що це таке й навіщо воно потрібне?

Важливо. Перед початком роботи, щоб можливі зміни в програмному коді не впливали на роботу Інтернет-магазину і, зрештою, – на продажі, ми обов'язково повинні провести налаштування локального й тестового оточення

«Налаштування локального оточення» – це створення локальної копії сайту чи його аналога для повноцінної роботи з кодом, при цьому не зачіпаючи основний сайт.

Для цього потрібно:

  1. «Підняти» домен на базі Apache.
  2. Залежно від потрібних параметрів, встановити правильну версію PHP, ioncube, xdebug
  3. Створити й перенести бази даних (БД) з оригінального сайту.
  4. «Залити» сайт локально по FTP.
  5. Створення проекту в IDE і git.

-------------------

Це не тестове, а локальне оточення, яке передбачене для роботи програміста. Додатково ми «піднімаємо» окремо й тестовий сайт для тестування проекту разом із Замовником.

Тестовое окружение для проекта 

Про функціональне тестування

Важливо відзначити, що будь-яких базових тестів на OpenCart просто-таки немає, тому тестування проводить або наш програміст, або професійний тестувальник, чию послугу потрібно оплачувати окремо.

За стандартом, після виконання завдання, наш програміст зобов'язаний провести обов'язкові, базові тести й додатково перевірити, чи працюють основні функції сайту: оформлення замовлення, знижки тощо. Програміст, який виконує завдання, перевіряє узгоджену роботу сайту на інтуїтивному рівні: якщо модуль торкається певних параметрів, то перевіряють усі варіанти цих параметрів, але більше нічого. Наприклад, опція «карусель хітів»: вона повинна правильно виводитися, крутитися, показувати потрібні товари, виводити дані, не впливати на інші модулі на сторінці. Написання автоматичних тестів у ціну не входить і може бути реалізовано за додаткову плату.

Перевірений Замовником і Виконавцем новостворений функціонал переноситься на робочий сайт після письмового затвердження Замовником.

Налаштування локального оточення – це додаткові 3 години роботи програміста, які враховуються 1 раз на початку роботи над проектом.

Що потрібно для початку співпраці?

Напишіть нам на пошту info@neoseo.com.ua Ваше завдання, а також вкажіть:

  1. Адміністративні доступи до панелі управління магазином, приклад:
  • http://demo.***/admin
  • login: admin
  • password: admin
  1. Доступ к FTP.
  • host: 127.0.0.1
  • port: 21
  • login: user password: pass
  1. Доступ к базе данных (он же phpmyadmin).
  • http://demo.***/phpmyadmin
  • login: mysql
  • password: mysql

Якщо Ви дочитали до кінця і поділяєте наші думки, бачення й цінності, ми будемо раді бачити Ваш проект в нашій родині.

Благодарные клиенты веб-студии NeoSeo

Ми завжди готові допомогти розвитку Вашого онлайн-бізнесу!

Команда NeoSeo.

Коментарі

Написати коментар [відмінити відповідь]