Експрес-пропозиція по розробці швидкого інтернет-магазину за 5999 грн. деталі акції...

Експорт товарів з OpenCart на Розетка, Prom.ua, Hotline, Price.ua, Яндекс Маркет та інші маркетплейсы і прайсагрегаторы

Вивантаження і розміщення товарів інтернет-магазину OpenCart на прайс-агрегатори (Hotline, Price.ua) і присутність на маркетплейсах (Розетка, Prom.ua, Яндекс Маркет) – це вигідна інвестиція для залучення цільового трафіку. Експорт товарів на популярні майданчика дозволить отримати дуже вигідний і найбільш високо-конверсійний трафік.

Вивантаження товарів з інтернет-магазину CMS OpenCart або на більш просунутому її варіанті, наприклад, {SEO-магазині моделі "Старт", "А", "Преміум"} на прайс агрегатори додає ще один ефективний канал продажів (поряд з контекстною рекламою, рекламою в соціальних мережах, Google Shopping, пошуковим просуванням, особливо в мобільній видачі, завдяки збільшенню швидкості завантаження сторінок за тестами Google PageSpeed Insights і т. д.), який при грамотній настройці дозволить значно збільшити прибуток при разовій оплаті за наші послуги.

Принцип роботи простий: ми налаштовуємо вивантаження та розміщення потрібних товарів з вашого інтернет-магазину на веб-сайт прайс-агрегатора або на маркетплейс за допомогою нашого модуля Мульти експорту для OpenCart на популярні маркетплейси і прайс агрегатори: Rozetka, Яндекс Маркет, Google Shopping, Prom.ua, Tiu.ru, Hotline і т. д., Avito, а далі ви отримуєте «гарячу» цільову аудиторію з оплатою за перехід на ваш сайт. Ви будете платити прайс-агрегатору, в середньому, 2-3 грн. за кожен перехід або ж відсоток з продажів на Розетці або Промі (умови з кожною площадкою обговорюєте самостійно).

Крім того, розміщуючи товари свого інтернет-магазину на прайс-агрегаторі або маркетплейсі, ви створюєте т.з. "мультиканальність", підсилюєте і підвищуєте повернення від інвестицій в маркетинг в цілому, завдяки збільшенню трасту і більшого ефекту впізнаваності бренду в очах покупця. Покупець схильний купувати у відомих брендів, які він бачить всюди, особливо добре в цьому аспекті працює товарний ремаркетинг і ретаргетинг в соціальних мережах. Тут працює проста істина: чим більше ви зробите "дотиків" з вашим потенційним покупцем, тим більше ймовірність того, що він купить саме у вас. Не забувайте використовувати акції, подарунок у кошику, пропонувати супутні і взаємодоповнюючі товари, наприклад, з допомогою модуля для OpenCart "разом дешевше", запропонуйте знижку за використання мобільного додатка (PWA для OpenCart), щоб істотно збільшити цю ймовірність.

Отже, розглянемо приклад з принт-скрінами з Google Analytics, де бачимо дуже високий відсоток конверсії відвідувачів в Покупці з джерелом саме з прайс-агрегатора Hotline (кейс нашого Клієнта):

1. Інтернет-магазин будівельних інструментів

Выгрузка товаров с интернет-магазина на прайс-агрегаторы услуга от NeoSeo

2. Інтернет-магазин товарів для дітей

Размещение товаров интернет-магазина OpenCart на прайс-агрегаторах

Що входить у нашу роботу:

1. Реєстрація в особистому кабінеті прайс-агрегатора або маркет-плейса

Ми вказуємо ваші контактні і платіжні дані, щоб далі ви могли просто оплачувати послуги прайс-агрегатора або маркетплейса самостійно.

Якщо ви вже зареєстровані, але аккаунт був заблокований, ми відновлюємо його роботу. По закінченні робіт по налаштуванню, всі доступи будуть передані вам.

Выгрузка и размещение товаров с интернет-магазина на Hotline

2. Налаштування регіонів для показу

Згідно вашим побажанням ми налаштовуємо: де і в який час показувати товари. Наприклад, це може бути тільки ваша область, кілька областей або вся Україна і т. д.

3. Налаштування вивантаження даних на стороні Інтернет-магазину

Ми налаштовуємо автоматичне формування файлу вивантаження з урахуванням специфіки прайс-агрегатора. В цей файл входять тільки ті товари, які відповідають вашим критеріям відбору – ціна, категорії, виробників, наявність і т. д.

4. Налаштування прийому даних на стороні прайс-агрегатора

Ми налаштовуємо автоматичний регулярний прийом даних на стороні прайс-агрегатора так, щоб надалі вам не треба було втручатися в роботу механізму вивантаження.

Выгрузка и размещение товаров с интернет-магазина на Price.ua

Що не входить в нашу роботу:

  1. Введення невідомих нам даних, наприклад, дані виробника.
  2. Введення додаткових даних на стороні прайс-агрегатора, як у випадку з невідомими товарами на hotline.ua

Якщо виникає необхідність у такого роду робіт, то її виконує або сам замовник, або ми за окрему плату.

Що входить в щомісячну підтримку за додаткову оплату

  1. Аналіз проблем з видимістю. Часто буває так, що товар є і він вивантажений, але у нього немає переходів, тому що товар назвали неправильно, або артикул вказаний неправильно, або ще якась причина. У цьому випадку співробітники нашої компанії будуть з'ясовувати, що саме не так з товаром шляхом консультацій з представниками майданчиків.
  2. Аналіз переходів і конверсії, вивчення додаткових можливостей майданчика на предмет отримання більшої кількості переходів.

Що потрібно для виконання робіт:

  1. ПІБ власника Інтернет-магазину, на якого будемо реєструвати особистий кабінет.
  2. Доступ до пошти, на яку буде зареєстрований особистий кабінет прайс-агрегатора. Паролі потім зміните.
  3. Доступи до адмінки магазину.
  4. Доступи до FTP магазину.
  5. Доступи до бази даних Інтернет-магазину.
  6. Доступ до хостинг-панелі, для налаштування крона.
  7. Контактна особа для вирішення оперативних питань.

Вартість і терміни виконання робіт уточнюйте у менеджера з продажу в Telegram-чаті.

При необхідності провести додаткові роботи, пишіть, будь ласка, на пошту info@neoseo.com.ua.

Послуга вивантаження (експорту) товарів інтернет-магазину на прайс-агрегатори від веб-студії NeoSeo вже допомогла багатьом підприємцям розширити масштаби свого бізнесу, збільшити присутність і продажі. Звертайтеся – ми з радістю допоможемо і вам :)

Коментарі

Написати коментар [відмінити відповідь]

Товари зі статті: