Експрес-пропозиція по розробці швидкого інтернет-магазину за 7999 грн. детальніше...

Як збільшити продажі в Інтернет-магазині на OpenCart з допомогою готових модулів від NeoSeo?

Можливо Ви вже чули такі слова, як up-sell, cross-sell і down-sell, але поки не розумієте, як вони допоможуть збільшити продажі Вашого Інтернет-магазину або знизити відтік клієнтів. У цій статті ми пояснимо Вам значення цих маркетингових понять і підкажемо, як за допомогою модулів від веб-студії NeoSeo Ви можете реалізувати все це безпосередньо у Вашому магазині.

  1. Up-sell (підвищення продажу) - це підштовхування клієнта до покупки більш дорогій версії товару, ніж він планував купити спочатку.

Приклад: клієнт хотів купити помаду червоного кольору. Але в картці товару Ви розмістили помади того ж кольору, але від відомих брендів і клієнт купує таку ж помаду, але дорожче. Це і є up-sell.

  1. Down-sell (зниження продажу) — допоможе в тому випадку, якщо покупець хоче купити продукт, але у нього обмежений бюджет.

В такому випадку продавець пропонує аналог товару, який коштує дешевше за рахунок неповної комплектації, менш престижного виробника або спрощеної версії.

Приклад: клієнт розглядає шкіряні чоботи від відомого бренду, але не може собі їх дозволити. Але коли він одразу ж бачить пропозицію більш дешевих чобіт такого ж кольору і схожого фасону, то дуже велика ймовірність, що він купить запропонований варіант.

  1. Сгоѕѕ-sell (перехресні продажі) – застосовують для спонукання клієнта до купівлі не тільки основного товару, але і товару, який доповнює основний.

Приклад: клієнт купує телефон і тут же бачить пропозицію купити чохол, захисний екран або додатковий шнур для зарядки. Клієнт з більшою ймовірністю все це купить, адже на тлі його основної покупки (телефону) ціна чохла, екрану та інших запропонованих товарів незначна.

Як можна реалізувати метод up-sell в Інтернет-магазині на ОпенКарт?

Гарною ілюстрацією такого підходу може бути механізм вибору продукту в офіційному магазині Apple.

Метод up-sell в Інтернет-магазині на ОпенКарт

В картці товару до всіх основних параметрів, які впливають на швидкодію комп'ютера, пропонуються додаткові, більш дорогі, опції.

Такий варіант up-sell можна реалізувати в магазині за допомогою модуля від веб-студії NeoSeo "Покращені опції товару PRO".

Реалізувати upsell можна також розмістивши в картці товару блок товарів, в якому пропонуються товари з тієї ж категорії, але трохи дорожче або з більш високим рейтингом. Наприклад, на популярному сайті carter's цей блок з товарами з великою кількістю позитивних відгуків має заголовок "Можливо Вам також сподобається":

Метод up-sell в Інтернет-магазині на Opencart

На сайті Citrus блок підвищення продажів піднесений з назвою "З цієї серії":

Блок покращення продажів на карточці товару сайту

На популярному сайті ebay блок схожих, але більш дорогих товарів у картці продукту називається "Пов'язані товари":

Блок Повязані товари на сайті

Для реалізації таких варіантів up-sell веб-студія NeoSeo пропонує модулі "Схожі товари" та "Рекомендовані товари PRO".

Як можна реалізувати метод down-sell в Інтернет-магазині на ОпенКарт?

У популярному магазині Amazon down-sell реалізований наступним чином: товари з тієї ж категорії за більш низькими цінами виводяться під заголовком "Які ще товари купують клієнти після перегляду цього товару?"

Метод down-sell в Інтернет-магазині на Opencart

Для реалізації такого варіанту down-sell підійде модуль "Схожі товари" від веб-студії NeoSeo.

Варіантом down-sell є і пропозиція знижки на вибрану позицію, якщо на сайті продаються дорогі товари або Вам дуже важливо переконати клієнта зробити першу операцію. Наприклад, покупець додав продукт в кошик, але потім вирішив піти з сайту і закриває сторінку, то при цьому він може побачити приблизно таке повідомлення: «Хочете придбати цей товар зі знижкою 30 %?» Частина покупців зреагують на цей заклик. Можливо, на короткостроковому прибутку негативно позначаться такі знижки на перші замовлення, але зате збільшиться відсоток повторних замовлень.

Для реалізації цього варіанту down-sell веб-студія NeoSeo пропонує модуль "Спливаючі вікна повідомлень".

Як можна реалізувати метод cross-sell в Інтернет-магазині на ОпенКарт?

Такий перевірений метод збільшення середнього чека покупця, як кросселинг добре використовує Amazon, пропонуючи блок додаткових товарів під заголовком "З цим товаром найчастіше купують":

Метод cross-sell в Інтернет-магазині на Opencart Opencart

З цією ж метою на сайті rozetka розміщують у картці продукту блок під заголовком "Разом дешевше":

Блок разом дешевше в карточці продукту сайту

Для перехресних продажів веб-студія NeoSeo пропонує наступні технічні рішення: модуль "Комплекти товарів" та модуль "Разом дешевше".

Висновок: прості рішення працюють!

Веб-студія NeoSeo може похвалитися багатьма потужними інструментами для персоналізації і маркетингу, які допоможуть Вам продати більше. Реалізація up-sell, down-sell та cross-sell c допомогою наших модулів - лише деякі з цих функцій.

Слід зазначити, що використання методів up-sell, down-sell та cross-sell можна і потрібно ефективно поєднувати, що добре ілюструють наведені вище приклади з популярних сайтів.

Допомагаючи покупцеві Вашого Інтернет-магазину отримати саме те, що він хоче, Ви не тільки зробите його задоволеним, але й заробите більше.

Хочемо звернути Вашу увагу, що в {SEO-магазин}, модель "А" і "В" ми вже продумали і створили блоки для реалізації методів up-sell і down-sell. З цією метою в картку товару виведені модулі "Рекомендовані товари", "Хіти продажів" і "Схожі товари". Дані модулі є внутрішньою розробкою веб-студії NeoSeo і окремо не продаються. Модулі для cross-sell адаптовані під наші моделі і після установки і налаштування відразу будуть працювати на Вашу користь.

Товари зі статті: