«Будь швидким або помри»! Будь лідером з NeoSeo, деталі акції...

Кейс: SEO-структура для Інтернет-магазину пожежного обладнання

Вихідні дані: Інтернет-магазин пожежного обладнання в розробці.

Задача: створити SEO-структуру для категорії “Пожежні шафи, щити, стенди” на основі проведеного аналізу сайтів конкурентів і поверхневого аналізу пошукового попиту.

Що зроблено в рамках завдання:

  1. Аналіз конкурентів даної тематики показав, що Інтернет-магазинів з SEO-структурой нет. Ми помітили, що на існуючих сайтах навіть не було фільтрів, не кажучи вже про функціонал для генерації посадкових сторінок за допомогою SEO-фільтра.
  2. Провели аналіз пошукових запитів по тематиці “пожежних шаф, щитів, стендів”. Виділили основні пошукові сутності для фільтрів і посадочних, а саме: ШПК, ШПС, для пожежних кранів, 310, закритий, вбудований, навісний і т.д.. Навряд чи вам це багато що скаже, але так шукають обізнані користувачі (ЦА).
  3. Склали план створення посадкових сторінок. Основну категорію “Пожежні шафи, щити, стенди” розбили на дві підкатегорії: Пожежні шафи та Пожежні щити і стенди. Склали в exel-файлі групи фільтрів для цих підкатегорій.

    Для категорії Пожежні шафи вийшло 16 груп фільтрів, для Пожежні щити і стенди - 6 (для даної категорії менше пошукових запитів).
  4. Створили на сайті фільтри згідно з файлом.
  5. За допомогою функціоналу “генератор посадкових сторінок” ми створили 320 максимально релевантних пошуковому попиту “полиць”, де буде представлений покупцеві відповідний товар.
  6. Склали шаблони тега Title і мета тега Description для посадкових і згенерували їх у Генераторі ЛЗУ і метаданих.
  7. Налаштували детальне мега-меню з посадковими для категорії “Пожежні шафи, щити, стенди”

Підсумки:

Сайт виходить з розробки з правильно пропрацьованою SEO-структурою категорії “Пожежні шафи, щити, стенди”. Тепер, коли потенційний покупець буде забивати в пошуковий рядок “вузькі” запити, наприклад:

  • шафа пожежна навісна шпк

  • шафа пожежна 320 нзк

  • шафа пожежна навісна відкрита червона

  • купити шафу для пожежного рукава і т.д.

ми підготували для нього відповідні посадкові сторінки даного Інтернет-магазину.

Тепер можна і потрібно:

  1. Писати SEO-тексти і працювати по посиленню кожної посадкової по посилальній масі, щоб отримувати безкоштовний трафік з пошукових систем.
  2. Налаштовувати оголошення в Google Ads і вести на кожну посадкову, а не на загальну групу, і отримувати максимально низьку ціну за клік.
  3. Не переживати за зручність перебування покупця на сайті, адже у нього завжди під рукою зрозумілі йому фільтри і мега-меню з найпопулярнішими “полицями”.

Ми з чистою совістю та почуттям виконаного обов'язку віддаємо проект Клієнту.

Ловись рибка велика і маленька, заробляйте разом з нами і пам'ятайте про розвиток, досконалості немає меж!

Команда NeoSeo :)