А у нас почалася чорно-п`ятнична лихоманка, детальніше...

Ефективне просування Інтернет-магазину

Вас цікавлять колосальні можливості онлайн-бізнесу, і Ви хотіли б вивести свій Інтернет-магазин на новий рівень? Тоді саме час подумати про його ефективне просування! І в цій справі Вам з величезним задоволенням допоможуть фахівці веб-студії NeoSeo.

Але передусім пропонуємо Вам ближче познайомитися з темою просування Інтернет-магазину. Які труднощі можуть виникнути у цьому процесі? Й, водночас, які обрії відкриваються при ефективній розкрутці веб-сайту? Детально про це ми розповімо далі.

Розкрутка інтернет-магазину - просування і оптимізація

Просування сайту своїми силами: «за» і «проти»

В Інтернеті існує велика кількість статей про те, як самостійно розкрутити Інтернет-магазин. Однак, чи варто говорити, що якість такого просування, як правило, залишає бажати кращого. До того ж, відсутні будь-які гарантії остаточного результату.

Переваги просування своїми силами. Має сенс, коли Ви тільки-но відкриваєте свій Інтернет-магазин. Адже в цей період, як правило, бюджет досить обмежений, а продажі поки що невеликі. Тож економія має логічне підґрунтя, а витрачені час і зусилля будуть виправдані. Однак, в певний момент Вам захочеться подальшого просування онлайн-бізнесу. Тоді вже й логічно звернутися до фахівців.

Недоліки самостійного просування. На освоєння нового поля діяльності доведеться витратити багато часу. Адже над розкручуванням Інтернет-магазину працюють фахівці різних видів діяльності та напрямків роботи. Охопити всю інформацію просто фізично неможливо.

Розкручуємо Інтернет-магазин самостійно

На даному етапі цей варіант для Вас найбільш оптимальний? Тоді за справу! Попередньо складіть план просування і продумайте стратегію. І тільки потім беріться безпосередньо до активних дій.

Цільова аудиторія. Для того, щоб просування було дійсно ефективним, необхідно чітко розуміти, хто буде Вашими покупцями. Їхній вік, стать, соціальний статус і багато іншого. Це допоможе краще зрозуміти переваги клієнтів, а, значить, використовувати правильні маркетингові та рекламні ходи.

Крім того, завдяки розумінню цільової аудиторії Ви зможете зробити свою пропозицію для покупців більш цікавою.

Популярні товари. Якщо Ви тільки-но відкриваєте свій Інтернет-магазин, то найкраще вибирати найбільш ходовий товар. Здійснювати закупівлі товарів найкраще невеликими партіями. Стежте за тим, що користується попитом найкраще, а що зовсім не йде. Не варто відразу замовляти великі партії. Краще закупити у невеликій кількості, але різні види обраної продукції. А використовуючи систему дропшипінгу, Вам і зовсім не потрібно буде вкладати грошові ресурси в закупівлю партій товарів.

Канали просування. Вам необхідно вирішити, яким саме чином Ви будете збільшувати відвідуваність свого веб-ресурсу. Чи будете Ви просувати свій Інтернет-магазин в соціальних мережах, на сайтах партнерів чи іншим способом.

Якщо у Вас на старті досить обмежений бюджет, то найкраще почати з контекстної реклами. На відміну від SEO-оптимізації, вона дасть результати практично відразу. Однак, контекстну рекламу необхідно вміти використовувати правильно. В іншому випадку, вона не дасть ніякого ефекту. Крім того, за контекстною рекламою необхідно стежити й коригувати її. Вона також вимагає грошових вкладень. А значить, що в її ефективність постійно доведеться вкладати.

Розвиток інтернет-магазину

Технічні моменти. Сайт повинен бути зрозумілим і зручним для користувача. В іншому випадку, більшість клієнтів просто віддадуть перевагу відвідинам іншого веб-ресурсу.

Крім того, необхідно зробити зручну навігацію Інтернет-магазином. Це може бути каталог, пошук за допомогою різноманітних фільтрів чи спеціальний рядок пошуку. В ідеалі найкраще використовувати все відразу.

Також технічна складова Інтернет-магазину повинна бути досить простою у використанні та швидко завантажуватися. Покупці, як правило, не відрізняються великим терпінням. До слова, розібратися з питаннями юзабіліті сайту й адаптивністю Інтернет-магазину Вам можуть допомогти фахівці веб-студії NeoSeo.

Впорядкованість. Розташовуйте інформацію на своєму ресурсі так, щоб вона була тематично впорядкованою. Завдяки цьому клієнтам буде простіше шукати необхідний товар.

Структуру сайту слід продумувати ще на етапі створення Інтернет-магазину. На цьому етапі важливо кваліфіковано зібрати структуру семантичного ядра, адже надалі внести зміни буде більш складно й витратно.

Замовляємо просування Інтернет-магазину у фахівців

У Вас немає ні часу, ні бажання вивчати питання розкручування сайту самостійно? Значить варто замовити просування у кваліфікованих фахівців. Але й у цьому випадку Вам варто заздалегідь продумати, який саме результат Ви хочете отримати в кінці. Від Вашої безпосередньої участі буде залежати багато чого. І чим швидше Ви визначитеся з власними бажаннями, тим ефективнішою буде робота щодо розкрутки Вашого Інтернет-магазину.

Якісне просування від висококваліфікованих фахівців, відповідно, вимагає певних грошових витрат. Тому до нього, як правило, звертаються тоді, коли бізнес вже більш-менш налагоджено, і є постійний (нехай і невеликий) потік покупців. Але варто враховувати той момент, що деякі кроки розкрутки дають результат не відразу, а лише після певного часу. Тож необхідно буде запастися терпінням.

Один із найбільш ефективних способів просування сайту — SEO-оптимізація. Однак, щоб її здійснити, потрібно виконати великий обсяг роботи. При цьому, навіть якщо Ви замовляєте послуги фахівців, не забувайте — Ваша участь у цьому процесі також є надзвичайно важливою.

Вибір ніші. Незалежно від того, чи замовляєте Ви оптимізацію у фахівців чи робите її самостійно, необхідно чітко визначитися з нішею для свого бізнесу. Це різко звузить коло робіт і дозволить зорієнтуватися, що саме робити далі.

Крім тематичної спрямованості Інтернет-магазину, окресліть і географічне розташування Вашої цільової аудиторії. Чи хочете Ви вийти на міжнародний ринок чи збираєтеся діяти виключно локально?

На замітку!

Однак, варто враховувати, що перші результати SEO-просування Ви почнете отримувати тільки через кілька місяців.

Просування сайту 

SEO-аудит. Якщо Ваш Інтернет-магазин уже створений і запущений у дію, то варто замовити у фахівців так званий SEO-аудит. Це комплексна перевірка, яка необхідна перед початком просування Вашого ресурсу. Саме вона покаже, які моменти слід доопрацювати, що варто змінити тощо.

Крім того, аудит можна провести після певного часу, щоб перевірити, наскільки успішно відбувається розкрутка сайту.

Підбір ключових запитів. Саме за цими запитами у Ваш Інтернет-магазин і будуть потрапляти потенційні покупці. Підбираються ключові слова для кожної сторінки Інтернет-магазину. Якщо все зроблено правильно, то Ваш ресурс буде з'являтися на одній із перших сторінок у видачі пошукових запитів. Підвищиться відвідуваність і, як наслідок, збільшаться продажі.

Якісний контент. Якщо Ви хочете, щоб покупці затримувалися у Вашому Інтернет-магазині, то слід його наповнити якісним контентом. Найчастіше на перших етапах створення сайту його заповнюють не найкращими зображеннями та статтями. Однак, рано чи пізно, це доведеться змінювати. Адже наповнення ресурсу не менш важливе для користувачів, ніж, приміром, дизайн сайту.

Також, при необхідності, контент на сайті можна змінити, відповідно до даних, отриманих внаслідок проведення SEO-аудиту.

Перелінкування. Так називають процес зв'язування посиланнями між собою різних сайтів та різних сторінок одного ресурсу. Правильне перелінкування, знову ж таки, позитивно позначиться на видачі Вашого Інтернет-магазину в пошукових запитах.

Висновки

Просування Інтернет-магазину — важлива й серйозна справа. Тому на певному етапі без допомоги кваліфікованих фахівців обійтися вельми складно. Однак, це цілком і повністю себе виправдовує та окуповує.

При грамотному просуванні сайту Ваш Інтернет-магазин потрапить у ТОП пошукової видачі, й від покупців просто не буде відбою. А як саме це зробити, знають фахівці нашої компанії!

Завжди раді допомогти Вашому онлайн-бізнесові,

команда NeoSeo.

Коментарі

Написати коментар [відмінити відповідь]