Які кольори збільшують продажі в Інтернет-магазині?

Як залучити в Інтернет-магазин якомога більше покупців? У цій справі важливо використовувати всі механізми, важливу роль з-поміж яких відіграє вибір кольору при оформленні сайту.

Для того, щоб домогтися успіху Інтернет-магазину, слід не тільки віддавати перевагу масштабним діям, але водночас важливо приділяти увагу дрібницям. Найчастіше саме дрібниці визначають загальне сприйняття веб-ресурсу: вони можуть привести Вас до небаченого успіху або ж до повного краху.

Вплив кольору на сприйняття

Саме до таких дрібниць і відноситься значення кольору в дизайні Інтернет-магазину. Про важливість самого дизайну говорять багато. Адже він впливає на відвідуваність ресурсу. До того ж, грамотний дизайн часто допомагає нам з першого погляду зрозуміти тематичну спрямованість сайту. Однак про те, яку роль у всьому цьому відіграє безпосередньо колір, іноді забувають. Але ж відтінки викликають певні стійкі асоціації, що не може не відбитися на залученні покупців. Тож як використовувати колір на благо свого бізнесу? Про це далі й піде мова.

Колір фону Інтернет-магазину

Колір фону Інтернет-магазину

Для фону Інтернет-магазину найкраще використовувати світлі відтінки. Кольори повинні бути відносно нейтральними. Однак, певного правила чи норми, звичайно ж, не існує. Та й не варто забувати, що фон сайту не є самостійним елементом. Він також взаємодіє з зображеннями, шрифтами й іншим наповненням ресурсу.

У правильному дизайнерському рішенні може використовуватися будь-який колір фону, але, як уже говорилося, в поєднанні з іншими складовими Інтернет-магазину. Наприклад, чорний чи темно-синій фон може використовуватися для того, щоб підкреслити стиль товару чи якомога більше виділити його. Крім того, такі відтінки будуть асоціюватися з тим, що продукція, радше, розрахована на чоловіків, а не на жінок, а вже тим більше – не на дітей.

Тож детальніше розглянемо психологічний вплив основних кольорів.

Червоний колір

Він робить людей більш енергійними та збудженими. Як наслідок, бажання негайно діяти. Червоний колір є відмінним варіантом для підвищення активності покупців. Однак, в надмірних кількостях він може діяти дратівливо. А це, навпаки, відлякує відвідувачів.

Червоний робить людей більш енергійними і збудженими

У помірних кількостях червоний підійде для Інтернет-магазину одягу чи харчових продуктів. Добре поєднується з сірим. Однак, на ресурсі, пов'язаному з продукцією класу «люкс», краще відмовитися від використання червоного кольору.

Помаранчевий колір

Так само, як і червоний, спонукає людей до дій. Однак, є менш агресивним. Помаранчевий асоціюється зі святковою атмосферою та радісними враженнями. Цей колір відмінно підійде для будь-яких елементів Інтернет-магазину, які необхідно виокремити. Хочете привернути увагу до повідомлень про знижки чи акції? Сміливо використовуйте в їхньому оформленні помаранчевий колір.

Жовтий колір

Викликає почуття радості, покращує настрій. Також асоціюється з теплом. Якщо хочете створити в своєму Інтернет-магазині відчуття веселощів і свята, тоді жовтий – саме те, що Вам необхідно. При цьому Ви можете використовувати більш яскравий відтінок для створення радісної атмосфери або ж злегка приглушений – для відчуття затишку. Експериментуйте, й результат Вас приємно здивує!

Жовтий колір - колір радості

Але пам'ятайте, що в великих кількостях яскраві відтінки жовтого також діють на відвідувачів Інтернет-магазину дратівливо. Крім того, від них можуть втомлюватися очі.

Зелений колір

Перша й найстійкіша асоціація при вигляді цього кольору, звичайно ж, із природою. Цей відтінок відмінно підійде для Інтернет-магазинів, які пов'язані з садівництвом, городом. Також Ви можете використовувати зелений, якщо пропонуєте покупцям еко-продукцію. Це можуть бути екологічно чисті харчові продукти або ж побутова хімія, яка не забруднює навколишнє середовище.

Не варто зелений колір, так само, як і червоний, використовувати при оформленні товарів серії «люкс».

Блакитний колір

Асоціюється з дружнім ставленням і гармонією. Блакитний колір, без сумніву, заспокоює та розслабляє. Його добре використовувати в Інтернет-магазині, пов'язаному з продажем дитячого одягу. Також блакитний, в поєднанні з іншими пастельними тонами, відмінно підійде для сайту ручних виробів із паперу (листівок, альбомів тощо).

В жодному разі не використовуйте блакитний для реклами чи для повідомлень про акції. Такі оголошення просто залишаться непоміченими.

Синій колір

Синій викликає відчуття надійності

Викликає відчуття надійності. Саме тому його відтінки намагаються використовувати великі підприємства, щоб викликати довіру покупців на психологічному рівні.

Але пам'ятайте, що синій є холодним кольором, а значить, його надмірне використання в оформленні Інтернет-магазину може, навпаки, відштовхнути покупців. Вони не відчують тепла й участі. Також не варто використовувати синій колір на сайті, де пропонуються харчові продукти.

Фіолетовий колір

Символізує все містичне й таємниче. Не менш стійкі асоціації цієї барви з творчим началом.

Фіолетовий відмінно підійде для Інтернет-магазину одягу та постільної білизни. Крім того, це буде відмінний варіант, якщо Ви пропонуєте своїм покупцям товари для будь-якого виду творчості. На сайті книжкового Інтернет-магазину фіолетовий також буде доречним.

Рожевий колір

Асоціюється з ніжністю. Викликає відчуття спокою й умиротворення. За своєю характеристикою рожевий в чомусь близький до блакитного кольору.

Бліді відтінки рожевого відмінно підійдуть для Інтернет-магазинів дитячого одягу. Також добре будуть працювати на сайтах із товарами виключно для жінок. Однак, не забувайте й про тематичну спрямованість ресурсу. Наприклад, в Інтернет-магазині спортивних товарів для жінок рожевий, все ж, – невідповідний колір.

Крім того, будьте обережні з яскравими відтінками рожевого. Якщо їх використовувати в поєднанні з невідповідними кольорами, то Ваш Інтернет-магазин буде виглядати без смаку. Цього в жодному разі не варто допустити.

Білий колір

Асоціюється з чистотою, щирістю та безпекою. Як правило, вплив білого кольору на зовнішній вигляд Інтернет-магазину залежить виключно від інших кольорів, з якими його поєднують. Тож усе залежить від загального дизайнерського рішення.

У великих кількостях білий колір застосовують на сайтах, які займаються продажем медичних товарів. У такому випадку його можна поєднувати з блакитним чи синім відтінками.

Чорний колір

Чорний колір - асоціації з елегантністю, вишуканістю і владою

Викликає асоціації з елегантністю, вишуканістю та владою. Саме з цієї причини чорний колір часто використовують в Інтернет-магазинах продукції класу «люкс». У таких випадках його поєднують із золотими та сріблястими відтінками. У поєднанні з ним можна сміливо використовувати також білий колір.

Чорний колір добре працює в Інтернет-магазинах одягу, аксесуарів і косметики. Не варто його використовувати на сайтах, що пропонують харчові продукти, товари для садівництва, а також продукцію для дітей.

Візьміть до уваги!

Намагайтеся не перевантажувати дизайн свого сайту великою кількістю різноманітних кольорів. Це буде розсіювати увагу покупців і відволікати від головного – від продукції.

Після того, як дизайн Інтернет-магазину створений, переконайтеся, що всі необхідні написи добре видно, і вони не губляться на яскравому чи надто темному тлі.

Колір кнопок в Інтернет-магазині

Не забувайте водночас, що важливу роль відіграє й колір кнопок. Особливо тих, які закликають до покупки та спонукають до інших дій.

У цьому випадку слід пам'ятати, що кольори поділяють на теплі й холодні. Саме перші на психологічному рівні спонукають людей діяти більш активно. А це означає, якщо Ви хочете схилити клієнта, який сумнівається, до покупки, то краще забарвлювати кнопки у помаранчевий, жовтий чи червоний колір.

Як вибрати колір дизайну Інтернет-магазину?

Визначаємося з кольором дизайну Інтернет-магазину

Перш, ніж остаточно визначитися з кольором дизайну Інтернет-магазину, подумайте про те:

  • Хто є Вашою цільовою аудиторією?
  • Які інтереси цих людей?
  • Що саме вони хочуть знайти?

Ви повинні розуміти, що Інтернет-магазин пропонує покупцям не тільки товар, а й певні емоції. Зовнішній вигляд сайту повинен викликати у користувачів абсолютно конкретні почуття. В іншому випадку, ресурс буде незатишним і незручним.

Для загального дизайну свого Інтернет-магазину виберіть кілька кольорів, які гармонійно поєднуються один з одним. Вони повинні безпосередньо взаємодіяти.

Для оформлення рекламних блоків та інших елементів, до яких Ви хотіли б привернути увагу, використовуйте більш яскраві кольори. У цьому контексті вони будуть доречні.

Висновки

Пам'ятайте, що найголовніше – це дотримуватися у всьому золотої середини. Гармонійне використання й поєднання кольорів стане запорукою успіху Вашого Інтернет-магазину. А в іншому – покладайтеся на свої знання та інтуїцію, й усе у Вас обов'язково вийде!

Ніяк не можете визначитися з дизайном свого сайту? Не хвилюйтеся, кваліфіковані фахівці компанії веб-студії NeoSeo допоможуть Вам у цьому питанні. Вони розроблять для Вас відмінний дизайн, і зроблять Ваш Інтернет-магазин привабливим для користувачів! Звертайтеся!

Коментарі

Ще ніхто нічого не написав, ви можете стати першими!

Написати коментар [відмінити відповідь]

Залиште заявку і ми зв'яжемося з Вами.