«Будь швидким або помри»! Будь лідером з NeoSeo, деталі акції...

Кейс: SEO-структура сайту компанії по ремонту та продажу авторадіаторів

Що є: в розробку надійшов сайт компанії по ремонту та продажу авторадіаторів.

Завдання: створити SEO-структуру для категорії "Ремонт радіаторів" на основі аналізу сайтів конкурентів і поверхневого аналізу пошукового попиту.

Що зроблено в рамках завдання:

  1. Аналіз конкурентів даної тематики показав, що сайти з SEO-структурою відсутні.
  2. Провели аналіз групи запитів "ремонт радіаторів". Виділили основні пошукові суті для фільтрів і посадочних сторінок, наприклад:
    радіатор пічки, алюмінієві, масляні, ваз, вантажні, охолодження і т. д..
  3. Склали план створення посадкових сторінок. В excel-файл склали необхідні фільтри.
    Вийшло 8 груп фільтрів. Деякі фільтри досить "глибокі": більше 10, а то і 20 значень.
  4. Створили на сайті фільтри згідно файлу.

  1. За допомогою функціоналу "Генератор посадкових сторінок" ми створили 1169 максимально релевантних пошуковому попиту сторінок, російською та українською мовою.

 

6. Склали шаблони тега Title і мета тега Description і згенерували їх для посадочних сторінок:

  • На всю задачу витрачено: 12 годин SEO-спеціалиста  (500 грн./год.) та 1 година програміста (700 грн./год.).
  • Вартість послуги для Клієнта: акційний подарунок

Підсумки:

Сайт компанії виходить у світ з правильно розробленою SEO-структурою для категорії Ремонт радіаторів. "Автотематика" виявилася дуже сприятливим "грунтом" для розробки SEO-структури, так як багато чого зав'язано з маркою та / або моделлю автомобіля, застосування радіаторів. Додаючи відповідні фільтри, кількість посадкових сторінок можна збільшити в декілька разів. Даний Інтернет-магазин зможе отримувати безкоштовний трафік по 2338 групам запитів, пов'язаних з ремонтом радіаторів, російською та українською мовами.

Коли потенційні Клієнти будут забивати в пошуковий рядок нізькочастотні запити, вони потраплять на відповідні посадкові сторінки, заточені під ці запити, наприклад:

  • ремонт мідних радіаторів
  • ремонт решітки радіатора
  • ремонт радіатора 2114
  • ремонт чавунних радіаторів опалення

  • ремонт радіатора охолодження ваз

Тепер можна і потрібно:

  1. Писати SEO-тексти і працювати по посиленню кожної посадочної сторінки і по лінках, щоб отримувати безкоштовний трафік з пошукових систем.
  2. Налаштовувати оголошення в Google Ads та вести на кожну посадкову сторінку, а не на загальну групу і отримувати максимально низьку ціну за клік.

  3. Не переживати за зручність користувача на сайті, адже у нього завжди під рукою зрозумілі йому фільтри.

Ми з чистою совістю і з почуттям виконаного обов'язку віддаємо проект Клієнту.

Ловись рибка велика і маленька, заробляйте разом з нами і пам'ятайте про розвиток, досконалості немає меж!

Команда NeoSeo :)

ПС. Мабуть, найважливіше на етапі розробки Інтернет-магазину на OpenCart (І не тільки) - мати можливість створювати засновану на аналізі пошукового попиту, SEO-структуру Інтернет-магазину.

Чому ми говоримо, що найголовніше це "мати можливість" ?! - та тому що, в 90% всіх відомих CMS (системах управління сайтом), не кажучи вже про самописні розробки, і тим більше всякого роду конструкторах або маркетплейсах, така технічна можливість просто відсутня. Ви не зможете зробити "SEO-структуру" своєму Інтернет-магазину, навіть якщо б дуже цього хотіли.

Дізнатися більше про важливість створення SEO-структури для Інтернет-магазину можна у цій статті...

Коментарі

Написати коментар [відмінити відповідь]

Товари зі статті: