Реклама в Facebook - це сильний маркетинговий інструмент, що дозволяє залучити більше клієнтів для бізнесу показуючи банери в соціальних мережах Facebook і Instagram.
Ми робимо обов'язкове налаштування реклами Google Shopping при створенні магазинів, тому що це дозволяє відразу почати залучати зацікавлений трафік, запускати позитивне SEO-просування і отримувати продажі відразу після виходу з розробки.
Можливо Ви вже чули такі слова, як up-sell, cross-sell і down-sell, але поки не розумієте, як вони допоможуть збільшити продажі Вашого Інтернет-магазину або знизити відтік клієнтів.
В онлайн-торгівлі найефективнішим способом заощадити час і виграти якість у роботі вважається проведення інтеграції Інтернет-магазину з CRM. З її допомогою одним "пострілом" можна вбити відразу двох зайців. Тільки в нашому випадку не вбити, а отримати:
Інтеграції служби доставки з сайтом - це економія часу власника Інтернет-магазину. Зробивши інтеграцію Інтернет-магазину на OpenCart зі службою доставки, більше не доведеться стояти в черзі відділення і диктувати дані одержувача/відправника для кожної накладної.
Виходячи з кількості замовлень на інтеграцію з CRM і відгуків вдячних Клієнтів, можемо з упевненістю сказати: якщо Ви ще не зробили інтеграцію свого Інтернет-магазину з ТоргСофт, то чи у Вас дуже багато часу, або Ви ще не знайшли фахівця, якому могли б довірити це завдання.
«Де ж ви з вашою інтеграцією були раніше ...» - найпоширеніша фраза власників Інтернет-магазинів, які зважилися синхронізувати роботу сайту і CRM. Так ось, ми тут, і завжди готові провести інтеграцію Вашого веб-ресурсу. Якщо Вам потрібна синхронізація з Brain API, пропонуємо ознайомитися з усіма її етапами.
Якими властивостями повинен володіти сучасний інтернет-магазин, який дійсно "продає"? Що лежить в основі такого магазину? Чому одні продають, а інші не дуже? Про це все поговоримо в статті...
Кожен п'ятий житель України регулярно робить покупки в онлайн-магазинах. У 2017 році українці залишили в інтернет-магазинах приблизно 14 мільярдів гривень - уявіть, які можливості ви втрачаєте прямо зараз.
Ситуация с пандемией на сегодня: коронавирус не помеха бизнесу. Как грамотно открыть свое дело или уберечь уже имеющееся?
Усім відомо, що email-розсилки є надзвичайно важливим інструментом для розвитку Інтернет-магазинів. Вони дозволяють залучити клієнтів, підтримувати зв'язок з ними, рекламувати користувачам різні товари тощо. Проте організувати таку розсилку – цього буде недостатньо; потрібно також її проан..
Бажаєте привернути увагу до своєї компанії залучаючи нових клієнтів? Або ж хочете нагадати про свою фірму, створюючи її позитивний імідж?
Продавати в мережі можна майже все, але не завжди, погодьтеся, це буде приносити прибуток. У цій статті ми розповімо Вам, на що варто звернути увагу під час вибору товару, а також, які критерії взяти до уваги.
Що потрібно зробити, щоб грамотно інвестувати кошти? Звичайно ж, провести аналіз ринку, щоб правильно вибрати товар для онлайн-реалізації. Слушні поради читайте у статті.
Як залучити в Інтернет-магазин якомога більше покупців? У цій справі важливо використовувати всі механізми, важливу роль з-поміж яких відіграє вибір кольору при оформленні сайту.
Показано с 1 по 15 из 75 (всего 5 страниц)