- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254
- 255
- 256
- 257
- 258
- 259
- 260
- 261
- 262
- 263
- 264
- 265
- 266
- 267
- 268
- 269
- 270
- 271
- 272
- 273
- 274
- 275
- 276
- 277
- 278
- 279
- 280
- 281
- 282
- 283
- 284
- 285
- 286
- 287
- 288
- 289
- 290
- 291
- 292
- 293
- 294
- 295
- 296
- 297
- 298
- 299
- 300
- 301
- 302
- 303
- 304
- 305
- 306
- 307
- 308
- 309
- 310
- 311
- 312
- 313
- 314
- 315
- 316
- 317
- 318
- 319
- 320
- 321
- 322
- 323
- 324
- 325
- 326
- 327
- 328
- 329
- 330
- 331
- 332
- 333
- 334
- 335
- 336
- 337
- 338
- 339
- 340
- 341
- 342
- 343
- 344
- 345
- 346
- 347
- 348
- 349
- 350
- 351
- 352
- 353
- 354
- 355
- 356
- 357
- 358
- 359
- 360
- 361
- 362
- 363
- 364
- 365
- 366
- 367
- 368
- 369
- 370
- 371
- 372
- 373
- 374
- 375
- 376
- 377
- 378
- 379
- 380
- 381
- 382
- 383
- 384
- 385
- 386
- 387
- 388
- 389
- 390
- 391
- 392
- 393
- 394
- 395
- 396
- 397
- 398
- 399
- 400
- 401
- 402
- 403
- 404
- 405
- 406
- 407
- 408
- 409
- 410
- 411
- 412
- 413
- 414
- 415
- 416
- 417
- 418
- 419
- 420
- 421
- 422
- 423
- 424
- 425
- 426
- 427
- 428
- 429
- 430
- 431
- 432
- 433
- 434
- 435
- 436
- 437
- 438
- 439
- 440
- 441
- 442
- 443
- 444
- 445
- 446
- 447
- 448
- 449
- 450
- 451
- 452
- 453
- 454
- 455
- 456
- 457
- 458
- 459
- 460
- 461
- 462
- 463
- 464
- 465
- 466
- 467
- 468
- 469
- 470
- 471
- 472
- 473
- 474
- 475
- 476
- 477
- 478
- 479
- 480
- 481
- 482
- 483
- 484
- 485
- 486
- 487
- 488
- 489
- 490
- 491
- 492
- 493
- 494
- 495
- 496
- 497
- 498
- 499
- 500
- 501
- 502
- 503
- 504
- 505
- 506
- 507
- 508
- 509
- 510
- 511
- 512
- 513
- 514
- 515
- 516
- 517
- 518
- 519
- 520
- 521
- 522
- 523
- 524
- 525
- 526
- 527
- 528
- 529
- 530
- 531
- 532
- 533
- 534
- 535
- 536
- 537
- 538
- 539
- 540
- 541
- 542
- 543
- 544
- 545
- 546
- 547
- 548
- 549
- 550
- 551
- 552
- 553
- 554
- 555
- 556
- 557
- 558
- 559
- 560
- 561
- 562
- 563
- 564
- 565
- 566
- 567
- 568
- 569
- 570
- 571
- 572
- 573
- 574
- 575
- 576
- 577
- 578
- 579
- 580
- 581
- 582
- 583
- 584
- 585
- 586
- 587
- 588
- 589
- 590
- 591
ТОП-12 SEO-модулів для OpenCart
Всі ми, коли нам потрібно знайти необхідну інформацію, заходимо в пошукові системи Google або Яндекс, щоб отримати від всемогутніх відповідь. Пошуковики, звичайно ж, намагаються якомога краще нам в цьому допомогти, представляючи в результатах пошуку найбільш релевантні (найбільш підходящі запитам), на їх погляд, сторінки. Ви, як власник інтернет-магазину на OpenCart, звичайно ж, не відмовилися б від безкоштовного, органічного трафіку за своєю тематикою. Звідси питання: як зробити так, щоб пошукова система вирішила, що саме сторінки вашого інтернет-магазину є найбільш придатними для запитів покупців, щоб з'являтися в результатах пошуку?
Відповідь проста – потрібно як мінімум провести всі роботи, які відносяться до базової SEO-оптимізації, ну і звичайно ж працювати в напрямку створення корисного для покупців контенту, покращуючи по дорозі, показники посилальнї ваги. Всім відомо (за що і лають багато в чому OpenCart), що "голий OpenCart", який можна завантажити і використовувати для створення власного інтернет-магазину безкоштовно, створений недостатньо добре з точки зору навіть базової пошукової оптимізації. А куди ж сьогодні без базового SEO, коли вартість кліка в контекстній рекламі Google Adwords або Яндекс.Директ постійно збільшується, а в певних категоріях вже сягає 10$ і вище, а конкуренція продовжує рости? Правильно, нікуди, в цьому напрямку варто працювати і починати краще пізно, ніж ніколи.
Для того, щоб Ви провели елементарну, хоча б базову SEO-оптимізацію інтернет-магазину на OpenCart вам знадобиться добірка ТОП-12 SEO-модулів від нашої веб-студії.
SEO-модулі для OpenCart допоможуть Вам значно спростити і автоматизувати процеси, щоб не писати код з нуля. Звичайно ж, одних тільки модулів недостатньо для того, щоб зайняти позиції лідера в пошуковій видачі, проте, вони є тією основою, з якої необхідно починати.
Розглянемо основні моменти базової SEO-оптимізації і наші програмні рішення, які ми самі використовуємо для просування проектів наших Клієнтів (ці модулі стоять в нашому SEO-Магазині по-замовчуванню, але не тільки вони ...)
1. SEO-структура інтернет-магазину
Рішення: Модуль Фільтр товарів {SEO-фільтр} для OpenCart - створення фільтрів і посадкових сторінок.
Правильна SEO-структура сайту необхідна для отримання високих позицій по середньо і низькочастотним запитам. Щоб пошукові роботи видавали Ваш інтернет-магазин по великому, дуже широкому загалу запитів вашої тематики, вони повинні визначити і визнати такі сторінки Вашого сайту найбільш підходящими для запитів користувача (найбільш релевантними). Якщо для кожної семантичної групи товарів створювати окрему посадкову сторінку, то можна задовольнити як пошукового робота, так і потребу клієнта, і тим самим забезпечити високі продажі.
Модуль SEO-фільтр дає можливість створення будь-яких, необхідних Вам посадкових сторінок. З його допомогою Ви можете створювати тисячі посадкових сторінок, об'єднуючи необхідні значення фільтрів (за кольором, за типом, за класом, за виробником і т.д.) і значення категорій. Тобто, для будь-якого можливого поєднання фільтрів і категорій буде створена найбільш релевантна посадкова сторінка з людинозрозумілою адресою (ЛЗУ URL), для якої буде можливість прописати і метатеги. Детальніше тут.
2. Швидка індексація сайту
Рішення: Модуль Карта сайту для OpenCart - автоматизована генерація Карти сайту
Для того, щоб про всі Ваші новинки роботи впізнавали оперативно, потрібно давати їм відповідну інформацію в рекомендованому ними форматі. Саме в карті сайту ми вказуємо роботам, яку сторінку і коли потрібно проіндексувати, з якою періодичністю їм варто це робити і т.д. Щоб цю інформацію не вносити руками менеджеру магазину ми створили модуль, який робить все це автоматично. Для досягнення більшої швидкості віддачі даних, розроблена можливість розбивати товары на частини по 1 000, 10 000 або будь якe іншe кількість одиниць.
Модуль Карта сайту для OpenCart, самостійно генерує і віддає пошуковикам всю необхідну їм інформацію і вносить зміни після будь-яких оновлень в інтернет-магазині: додавань нових категорій, посадкових сторінок, товарів, статей в блозі і т.д ..
3. Розширені сніпети в результатах видачі
Рішення: Модуль Мікророзмітка Schema.org (JSON-LD) для OpenCart – налаштування семантичної розмітки формату Schema.org для сторінок інтернет-магазину з адміністративної панелі.
Мікророзмітка – відмінний спосіб донести більше інформації про сторінку пошуковім ботам і користувачам. Впевнені, ви помічали, що для деяких пошукових результатів виводиться ціна, зірочки рейтингу і наявність. Такі сніпети привертають увагу користувачів, а значить підвищують клікабельність. Щоб впровадити мікророзмітку на своєму сайті, необхідно розмістити додаткові тегі і атрибути для елементів контенту. З допомогю модуля Мікророзмітка Schema.org (JSON-LD) для OpenCart можна налаштувати мікророзмітку із адмінки.
4. SEO-пагинація, підвантаження всіх товарів на одній сторінці
Рішення: Модуль «Показати більше» в каталозі – додає кнопку «Показати більше» на сторінки категорій, виробників і пошуку.
Згідно з дослідженнями Google, користувачі віддають перевагу контенту, що розміщений на одній сторінці. Тобто, розмістивши всі товари на одній сторінці, ви поліпшите поведінкові фактори: користувачі більше часу проводитимуть на одній сторінці і там же купуватимуть. Поведінкові фактори в свою чергу – важливий показник при ранжуванні.
Модуль «Показати більше» в каталозі розміщує внизу каталога кнопку «Показати більше», по кліку на яку подгружается додаткову кількість товарів.
5. Правильна індексація потрібних сторінок
Рішення: Модуль Генератор robots.txt для OpenCart - автоматизована генерація файлу із зазначенням "дозволених" і "заборонених" директив.
Після того, як Ви створили безліч посадочних сторінок, визначили, що і коли потрібно індексувати за допомогою карти сайту, потрібно вказати, що саме індексувати потрібно, а що взагалі закрити від пошукових роботів, щоб роботи не витрачали т.зв. краулінговий бюджет вашого інтернет-магазину на OpenCart. Це дуже важливо для інтернет-магазинів з великою кількістю товарів. Так, при поєднанні фільтрів в різній послідовності, але однаковою комбінації, можуть виникнути сторінки з ідентичним контентом (дублі сторінок). Це, в свою чергу, негативно впливає на унікальність - важливу характеристику сайту.
Також від ботів потрібно закривати сторінки, які не потрібні користувачеві (html-файли з інформацією, сторінки з архівами, скрипти і інші незначні ресурси). Автоматично формувати файл robots.txt можна за допомогою модуля Генератор robots.txt, наповнюючи його необхідними посиланнями в адміністративній панелі сайту.
6. SEO-URL, H1, метатеги
Рішення: Модуль Генератор ЧПУ і метаданих для OpenCart - надання URL-адресами сторінок сайту людинозрозумілого вигляду і генерація метатегів за вказаним шаблоном з можливістю додавати забавні EMOJI.
Людинозрозумілий вид URL позитивно впливає на ранжування сайту при пошуковій видачі. Тобто, у сайтів з SEO-URL більше шансів потрапити на високі позиції в пошуковій видачі, якщо URL адреси виглядають так, щоб їх можна було прочитати в транслітерації. Це зручно і покупцям, коли на Ваше сторінку вказуватимуть крос-посилання з інших сайтів або в сніппеті, користувачам буде зрозуміло, що саме міститься на сайті після переходу за вказаною адресою.
SEO-оптимізовані метадані спрощують пошуковим роботам процес зчитування і розуміння інформації з Вашого сайту. Якщо правильно вказати заголовок, Title і Description для кожної сторінки (а вони, в ідеалі, повинні бути унікальними), пошукові роботи проіндексируют Вас швидше і якісніше (даючи вам перевагу над сайтами, які про це не подбали). Модуль Генератор ЧПУ і метаданих автоматично приводить URL до ЛЗУ вигляду, а, задавши правильні шаблони, формує всі необхідні метадані.
7. Оперативне виявлення битих, 404-х сторінок
Рішення: Модуль Відстеження битих посилань для OpenCart - автоматичний пошук і виявлення неіснуючих і / або 404-х сторінок.
Показник відмов сайту також досить вагомий фактор для пошукових роботів, який вони беруть до уваги, коли визначають якість сторінки очима користувача. Сторінки з помилкою 404 можуть виникнути, якщо Ви видалили або перемістили сторінку, якщо змінили URL або ж, якщо користувач допустив помилку.
Перші два пункти можуть бути повністю під вашим контролем за допомогою модуля Відстеження битих посилань. Це програмне рішення формує файл зі списком таких сторінок, і Ви легко можете виправити цю ситуацію. Наприклад, створити перенаправлення на релевантну сторінку, що мінімізує кількість 404-х помилок і зберігає контрольну вагу, який також є важливим фактором при визначенні позицій Вашого інтернет-магазину на OpenCart в пошуковій видачі. Навіщо втрачати покупців і вагу? Просто вчасно робіть редіректи!
8. Збереження посилальної ваги і трафіку зі старих URL
Рішення: Модуль Менеджер редиректів для OpenCart - перенаправлення запитів, ваги і трафіку на актуальні сторінки.
Серед причин, коли необхідно робити редирект, можна виділити:
- склеювання домену з www і без www;
- зміни домену зі старого на новий;
- перенос сторінки: пошуковики і відвідувачі переходять на нову сторінку замість неактуальної.
- видалили категорію, статтю або товар і з'явилася 404-а сторінка
Як можна помітити, редирект корисний як для користувачів, так і для пошукових роботів. Також він поєднує показники сторінок і дозволяє не втрачати позиції в пошуковій видачі. Автоматизує цей процес модуль Менеджер редиректів. Він просто незамінний, якщо на сайті багато позицій, а вручну зробити цю роботу надзвичайно важко.
9. Тільки актуальна інформація на сайті, але не втрачаємо трафік з пошуку для добре проранжованих карток товару
Рішення: Модуль Архівний товар для OpenCart – присвоєння неактуальним товарам статусу "архівний".
З плином часу багато товарів в інтернет-магазині стають неактуальними, менеджери і адміністратори таких інтернет-магазинів їх просто видаляють. В результаті виникають неіснуючі сторінки з 404-ю помилкою, негативний вплив яких ми розглянули вище. Также неприємною буде ситуація, коли користувачі зберегли ваш товар або посилання, і при перехлді на нього отримують 404-у сторінку.
Для того, щоб зберегти клієнтів і не втратити посилальну вагу, можна використовувати модуль Архівний товар. Він перенесе товар в категорію "архівних", тим самим збереже можливість для клієнта перейти на сайт з пошукової видачі або за прямим посиланням, хоча такий товар не буде доступний при пошуку на самому сайті. Якщо Ви зберегли такого відвідувача, ймовірно, коли він побачить, що товару немає в наявності, він перейде на схожий товар або вибере цікаву йому категорію, тобто залишиться на сайті і таким чином, Ви зберігаєте шанси на те, що користувач зробить покупку, а не просто закриє сторінку браузера.
10. Ефективний інтернет-маркетинг, аналіз покупок по трафіку
Рішення: Модуль Джерело замовлення для OpenCart - моніторинг джерел переходів клієнта перед покупкою.
Для того, щоб вести ефективну рекламну кампанію і розуміти, який дохід Ви отримуєте від реклами за різними джерелами (в т.ч., щоб збільшувати бюджет для ефективних), потрібно чітко розуміти, які інструменти просування дають результат. Клієнти, звичайно ж, можуть приходити з різних джерел. Це може бути:
- органічна видача;
- контекстна реклама;
- соціальні мережі;
- маркетплейси і прайсагрегатори;
- посилання з інших ресурсів.
Для того, щоб визначити, який спосіб найбільш ефективний для Вас, потрібно встановити модуль Джерело замовлення, і простежити, звідки до Вас прийшов клієнт. У майбутньому Ви зможете посилювати присутність і просування в тих джерелах, які приносять найбільший дохід.
11. Аналітика від Google
Рішення: Модуль Google Analytics для OpenCart - збір статистики для побудови стратегії просування сайту.
Google Analytics є більш досконалим інструментом для визначення поведінки користувачів і аналізу витрачання рекламних бюджетів, ніж попередній модуль. За допомогою цього сервісу можна формувати безліч звітів, що дуже ефективно для аналізу і визначення способів просування сайту.
Модуль Google Analytics спрощує підключення скрипта і налаштування електронної комерції в Вашому інтернет-магазині. Тобто, Вам потрібно буде скопіювати і вставити у відповідне поле тільки (ID) Google аналітики. Сам скрипт буде створений автоматично. Серед переваг програмного рішення можна виділити:
- велику гнучкість і зручність у використанні відомостей аналітики;
- автоматичне формування тегів ремаркетингу та налаштування рекламної кампанії без додаткових зусиль;
- можливість ввімкнути електронну комерцію і отримувати дані по кожній трансакції, в т.ч. і по кожному джерелу трафіку.
12. Просування в пошуковій мережі Yandex
Рішення: Модуль Підключення Yandex Metrika для OpenCart - збір статистики для побудови стратегії просування сайту.
Як і Google Analytics, Yandex Metrika - це система, яка збирає дані про відвідуваність Вашого сайту і формує їх в зручному для сприйняття вигляді.
Модуль Yandex Metrika забезпечує схожу функціональність, що і модуль Google Analytics, але тут можна ще й подивитися за поведінкою покупця на сайті за допомогою веб-візору. Налагодження та установка не займає багато часу, але дає багато приводів для роздумів, в т.ч. Ви зможете зрозуміти, наскільки Вашим покупцям зручно користуватися Вашим інтернет-магазином.
РЕЗЮМЕ. Якщо Вас не влаштовують показники відвідування вашого Інтернет-магазину з органічної пошукової видачі - рано чи пізно Вам доведеться зайнятися пошуковою оптимізацією. Наша добірка, це маст хев для проведення базового SEO - купуйте пакет, встановлюйте, налаштовуйте SEO-модулі від NeoSeo, посилання на інструкції знаходяться на картках модулів або ж замовляйте відповідні послуги "під ключ" у наших фахівців, завжди раді допомогти.