У кожного Інтернет-магазину, після певного терміну роботи, трапляється таке, що якийсь товар може закінчитися, він може більше не випускатися виробником, або ж він був сезонним. Відповідно, ви більше його не продаєте. Але що ж робити зі сторінкою товару в такому випадку? Деякі власники Інтернет-магазинів просто видаляють сторінку, чого робити не рекомендується. Якщо Ви просто видалите сторінку товару, то у Вас на сайті будуть з'являтися 404-сторінки (сторінка не знайдена), або по-іншому, биті посилання, які не дуже "люблять" Google і Яндекс. Вирішувати цю проблему через 301-редирект теж не кращий варіант.

Для вирішення такої проблеми веб-студія NeoSeo розробила модуль для Інтернет-магазину на OpenCart, ocStore і {SEO-Магазин} під назвою "Архівний товар", який як досвідчений бібліотекар допоможе навести порядок в базі товарів.

Цей модуль буде дуже корисним в управлінні Інтернет-магазином, ну, а якщо Ви тільки плануєте створити своє Інтернет-підприємство, ми рекомендуємо зробити це самостійно за допомогою нашої розробки {SEO-Магазин} модель А або ж замовити створення професійного Інтернет-магазину "під ключ".

Як працює модуль "Архівний товар"?

Сторінка товару може бути корисною для Вашого магазину навіть, якщо Ви цей товар вже не продаєте. Чому? Швидше за все ця сторінка вже проіндексована пошуковими системами і має певну посилальну вагу, яка можна передати сторінкам з іншими товарами. Також можливо, що на цей товар посилаються з інших ресурсів, тому не варто видаляти такі сторінки, а краще їх архівувати. У разі архівації товар не буде відображатися в категоріях, але все ще буде доступний при переході по прямому посиланні.

За допомогою модуля "Архівний товар" для магазину на OpenCart, ocStore і {SEO-Магазин} в картці товару розміщується мітка "Архів", а нижче Ви зможете виводити список схожих товарів, які можуть зацікавити потенційного покупця.

Даний модуль дуже корисний з боку внутрішньої SEO-оптимізації, адже заархівовані товари все так же зберігаються в базі даних сайту, що допоможе уникнути дублів інформації, попередити проблему виникнення битих посилань, а також налаштувати перелинковку для перенесення посилального ваги на сторінки з новими товарами.

У потенційного Клієнта не виникне відчуття, що у Вас маленький асорти