Експрес-пропозиція по розробці швидкого інтернет-магазину за 5999 грн. деталі акції...

Навіщо потрібна внутрішня технічна оптимізація Інтернет-магазину на OpenCart?

Ваш Інтернет-магазин на OpenCart висить на 50 сторінці видачі і не просувається вище. Місяць, два, Ви вже витратили чимало на просування "своїми зусиллями", але все безрезультатно, пошуковики чомусь не поспішають полюбити Ваш сайт. Нарешті терпець увірвався і Ви звертаєтеся до професіоналів - "сеошників". Вас просять заплатити від 100 до 500 $ за SEO-аудит Інтернет-магазину на OpenCart, а пізніше, для усунення цих помилок в роботі сайту з точки зору пошукових систем, програмісти у Вас попросять ще від 300 до 1000 $. Ви зі страшним скрипом платите, а що робити, інакше "сеошники" відмовляються просувати його і кажуть, що в другому випадку сайт “не злетить"...

Причина - відсутність внутрішньої технічної оптимізації Інтернет-магазину. І суть не в тому, що це стосується тільки Інтернет-магазинів на OpenCart, - це глобальна проблема всіх розробок на будь-яких CMS, не кажучи вже про самопис на фреймворках.

Виявляється, вся справа в тому, що первинний розробник сайту не виконав роботи по внутрішній технічній оптимізації Інтернет-магазину. Але чому він їх не зробив? - найчастіше відповідь проста, - "я Вам робив те, що зазначено в ТЗ. Якщо таких завдань там не було, на жаль, я ж не сеошник і не маркетолог, щоб знати, що там ще потрібно пошуковим роботам - йдіть ось до сеошників, вони Вам скажуть, тоді ми зробимо ... ". Такий середньостатистичний розробник Інтернет-магазинів банально не вважає ці роботи своєї областю відповідальності, у нього просто відсутні знання в цій області і швидше за все, він зовсім не спантеличується питанням - а навіщо ж цей магазин потрібен Клієнту, як він збирається його просувати в пошуку?!

Внутрішня технічна оптимізація сайту інтернет-магазину на OpenCart

Ви втратили час і прибуток, а нарікати потрібно тільки на самого себе, - так, так, тому що саме Ви погано вибрали виконавця або відповідального за пошуки виконавця на розробку правильного Інтернет-магазину, що відповідає всім вимогам пошукових систем Google і Яндекс. Ви ж не знали, що на ринку є відмінна збірка OpenCart - {SEO-Магазин} модель "А", на основі якої кожен може зібрати свій Інтернет-магазин додаючи інгредієнти як в піцу.

У цій статті ми розповімо про те, навіщо Інтернет-магазину потрібна внутрішня оптимізація, які роботи потрібно виконувати обов'язково, ще перед тим як викотити сайт на першу індексацію на прикладі нашої студії.

Що це таке "внутрішня технічна оптимізація інтернет-магазину"?

Оптимізація - це проведення певних робіт, які в результаті спрощують розуміння з роботами пошукових систем і відповідно підвищують позиції сайту у видачі пошукових систем. Буває зовнішня і внутрішня оптимізація Інтернет-магазину. Зовнішня збільшує репутацію вашого сайту, збільшуючи його цитованість створюючи авторитет в очах пошукових систем (купуються посилання з використанням аутріч, біржі посилань, тематичні каталоги, відгуки та статті), а внутрішня оптимізація працює по-іншому. Це певні роботи, які покращують сайт зсередини і роблять його зрозумілим і привабливим для пошукових систем. Це не тільки оптимізація тексту - ми оптимізуємо ще й код, мета-теги, структуру, мікродані, але про все по-черзі.

Що таке внутрішня оптимізація інтернет-магазину на OpenCart

Навіщо це потрібно?

Якщо коротко, без внутрішньої технічної оптимізації ваш Інтернет-магазин “протікає”, ви перебуваєте на човні з пробоїною і змушені вичерпувати воду друшляком.

Ви побудували крутий магазин в глухому лісі і його підмивають внутрішні води - потрібно терміново вживати заходів, інакше всі зусилля підуть на дно.

Успіх будь-якого сайту залежить від його місця у видачі - місце у видачі визначає пошуковик, якому сайт повинен сподобається. Якщо він погано оптимізований, тобто на сайті не проведені роботи, які самі пошуковики просять робити - готуйтеся до простою - безкоштовної органічної видачі Вам не бачити, як своїх вух.

Від внутрішньої оптимізації залежить, як пошукові системи будуть бачити ваш Інтернет-магазин. Якщо все зроблено як треба, сайт правильно проіндексується при запуску, його буде легше вивести в топ, він буде залучати трафік і вже тільки від Ваших менеджерських рішень буде залежати, як Ви будете конвертувати цей трафік в покупців.

Навіщо потрібна внутрішня оптимізація інтернет-магазину

Зовнішньою оптимізацією бажано займатися після запуску сайту - нічого поганого не трапиться. Внутрішню технічну оптимізацію Інтернет-магазину, в т.ч. і на CMS OpenCart потрібно проводити задовго до цього, ще на стадії розробки. Якщо поспішите або забудете про це, уявіть собі, це буде дорівнювати тому, якби Ви прийшли на публічні заходи в брудному одязі і від вас погано пахло ... Google і Яндекс проіндексуют Ваш неоптимізований сайт, зрозуміють, що веб-майстер даного сайту їхніми рекомендаціями і вимогами знехтував і відповідно Ви отримаєте свідомо відомий результат - в кращому випадку песимізація, втрачений час і гроші.

Що ми робимо в розрізі робіт по внутрішній оптимізації Інтернет-магазину і чому це важливо

1. Мета-теги.

Прописуємо теги і мета-теги, а також заголовки (title, description, keywords, h1-h6) для кожної сторінки магазину. Пишемо шаблони побудови тегів на трьох мовах (англійська, українська, російська) в нашому славному модулі - Генератор ЧПУ і мета даних для Інтернет-магазинів на OpenCart 2.x-3.x версій.

Теги важливі, тому що з їх допомогою пошуковики розуміють, що знаходиться на сторінці і на сайті. Нагадаємо, що при виконанні кожного пункту робіт ми дотримуємося рекомендацій Гугла і Яндекса

2. Карта сайту (Sitemap.xml)

Складаємо правильний файл Sitemap.xml (карту сайту). Цей файл показує пошуковим системам, які сторінки є на сайті і те, яка в нього структура.

Внутрішня технічна оптимізація інтернет-магазину

Це важливо, тому що Sitemap допомагає пошуковим системам проіндексувати сайт. Корисно в усіх випадках, особливо якщо у Вас новий сайт або якщо його розмір дуже великий. Ось що говорить про карту сайту Гугл і Яндекс.

3. Robots.txt

Робимо файл robots.txt, який забороняє пошуковикам індексувати певні сторінки.

Robots.txt дозволяє приховати сторінки, які необхідно приховувати від пошукових систем. Адмінпанель сайту, сторінки з дубльованим контентом - все це повинно бути приховано. А ще ми розуміємо, що Вам не потрібні скандали через те, що сторінка з номерами карт ваших покупців раптово з'явилася у видачі. Ось що говорить про цей документ Гугл і Яндекс.

Технічна оптимізація сайту інтернет-магазину на OpenCart

4. Основний домен, 301 редирект, формат URL-сторінок

Для початку вказуємо основний домен. Справа в тому, що пошукові системи вважають домен з www на початку і без www двома різними сайтами. Ми повідомляємо пошуковикам ім'я основного домену, яке вони будуть використовувати при скануванні сторінок. Якщо цього не зробити, пошукова система проіндексує обидві версії вашого сайту і вважатиме їх дублями.

Налаштовуємо переадресацію 301. Якщо Ви виберете, наприклад, домен з www як основний, ми налаштуємо переадресацію на нього і переспрямуємо відвідувачів на актуальну сторінку. Якщо створюємо нову структуру сайту або змінюємо старі адреси, робимо 301 переадресацію на нові.

Технічна оптимізація інтернет-магазину від NeoSeo

Наводимо посилання на всі сторінки до одного виду, без / і .html. Пошуковики можуть порахувати дублями сторінки "приклад.ру" і "приклад.ру / index.html", так само як і "приклад.ру / page-1" і "приклад.ру / page-1 /". Це може привести до штрафних санкцій і втрати місця у видачі, тому ми уникаємо дублювання.

Довідка Гугла (основний домен, 301 редирект) і Яндекса.

5. Хлібні крихти

Налаштовуємо навігаційний ланцюжок для кожної сторінки. Цей ланцюжок дозволяє користувачеві зрозуміти, на якому рівні ієрархії він знаходиться. Якщо у Вас магазин книг і користувач шукає фантастику, ланцюжок буде виглядати так: магазинкниг.ру / художня_література / фантастика

Якщо все зроблено правильно, у верхній частині сторінки будуть знаходиться всі ці елементи навігації, щоб користувач міг перейти на головну або на один з попередніх рівнів вкладеності (тобто на сторінку "художня_література", наприклад).

Це важливо для зручності користувача, для поліпшення поведінкових факторів і для того, щоб у клієнта залишилося хороше враження про ваш сайт. Правильний навігаційний ланцюжок зменшує час на пошук інформації і дуже добре виглядає в сніпеті - користувач швидше клацне по сніпеті, в якому є "хлібні крихти".

Можна почитати думку Гугла і Яндекса з цього приводу, а виглядає це так:

Оптимізація сайту інтернет-магазину на OpenCart

6. Канонічні URL, дублі сторінок

Прописуємо в коді канонічні URL для сторінок з повторюваним або схожим контентом. Якщо у Вас, наприклад, є дві різні версії сторінки для мобільних і для комп'ютерів, потрібно вибрати одну з них і зробити її канонічною. Це потрібно, щоб:

  • консолідувати переходи
  • вибрати URL, який потрібно показувати у видачі
  • спростити ведення статистики
  • допомогти роботам пошукових систем відсканувати сторінки і поліпшити індексацію.

OpenCart технічна оптимізація

Прибираємо дублі сторінок. Пошуковики не люблять дублі сторінок - накладають фільтри і штрафні санкції, знижують сайт у видачі. Ми коригуємо ієрархію URL, щоб не виникало повних дублів, прибираємо дублі головної сторінки, вирішуємо проблеми з дзеркалом сайту, налаштовуємо сторінку з 404 помилкою, прибираємо сторінки з utm-мітками з видачі.

Часткові дублі - теж проблема. Ми стежимо за тим, щоб сторінки пагінацію і фільтрів, сторінки коментарів і версії сторінок для друку / скачування не погіршували ранжування вашого сайту.

Почитати про повторювані і канонічні URL можна тут (Гугл) або тут (Яндекс).

7. Мікророзмітки (мікродані)

Робимо мікророзмітки за форматом Schema.org. Інтернет-магазинам необхідна розмітка, але це досить важка праця, тому не всі його роблять. А ми написали свій модуль мікророзмітки для OpenCart, який допомагає спростити цю задачу.

Мікророзмітки, або семантична розмітка - це набір тегів і атрибутів в тегах. За допомогою цього інструменту Ваш Інтернет-магазин показує пошуковим системам, яка інформація є на сторінці.

Фішка мікророзмітки в тому, що через неї сніпет сайту виглядає набагато краще. Без неї користувач побачить у видачі назва сайту, опис і посилання. З нею - все, що Ви захочете додати. Ми зазвичай додаємо картку товару, тобто у видачі юзер побачить не тільки назву і опис, а й рейтинг товару, його ціну і зображення.

Результат - сніпет виглядає крутіше інших результатів у видачі та користувач натискає на Ваше посилання, навіть якщо воно не перше в списку.

Це виглядає ось так:

Впровадження мікророзмітки на OpenCart

8. Мета-теги, сторінки пагінації

Виключаємо дублювання значень мета-тегів. Дубльовані мета-теги title / description не подобається пошуковим системам - у кожної сторінки повинні бути свої, унікальні мета-теги. Ми прибираємо дубльовані теги для того, щоб нічого не завадило оптимізації.

Виводимо нумерацію сторінок в мета-тегах на сторінках пагінацію. Пагінація - це коли інформація не з'являється на одній сторінці, а розбивається на кілька сторінок. Це посторінковий вивід інформації, який часто застосовується для розділів і для головної сторінки. Виглядає ось так:

9. Дублі на сторінках пагінації

Видаляємо дублювання тексту на сторінках з пагінацією.

Проблема сторінок з пагінацією в тому, що на багатьох таких сторінках може бути схожий контент. Це те саме дублювання, про яке ми вже говорили.

Ми використовуємо спосіб rel = "prev" / "next", тобто створюємо ланцюжок між усіма сторінками з пагінацією. Цей спосіб дозволяє вирішити проблему без використання сторінки "Дивитися все", а ще з ним не потрібно сильно змінювати html-код.

Виправлення дублювання на сторінках пагінацію інтернет-магазину

10. Структура URL, людино-зрозумілий вид URL, 301 редирект

Робимо правильну і зрозумілу структуру URL. Посилання має бути зрозумілим для людини, тому що релевантність URL-адреси повинна бути зрозуміла користувачеві з першого сайту. Це важливо ще й для пошукових роботів - занадто довгі або складні посилання вимагають занадто багато ресурсів від них. Цих ресурсів може не вистачити на те, щоб просканувати і проіндексувати інший важливий контент.

Ми знаємо про цей фактор, тому робимо короткі і зрозумілі посилання, блокуємо пошуковим роботам доступ до непотрібних URL. Ми створюємо URL, які зрозумілі людям і не віднімають зайві ресурси у роботів. Виглядає це так:

Внутрішня технічна оптимізація сайту магазину на платформі OpenCart

11. Атрибут alt

Налаштовуємо автоматичне заповнення атрибута ALT. Цей атрибут допомагає пошуковим системам репрезентуватиме релевантні картинки для видачі - так що правильно заповнені атрибути ALT (максимум 250 символів, без переспама) можуть дуже серйозно допомогти оптимізації.

Оптимізація зображень інтернет-магазину на платформі OpenCart

Взагалі, цей атрибут - це текст, який описує зображення і показується замість нього, якщо картинка не завантажилася. Ми автоматично заповнюємо цей атрибут для сотень зображень на сайті, щоб заощадити час.

В результаті кожна картинка отримує підпис, пошуковик отримує чіткий опис зображень на сайті, а Ви отримуєте трохи додаткового цільового трафіку.

12. Мета-тег noindex для сторінок, використання атрибутів rel = "next" і rel = "prev".

Оптимізуємо сторінки пагінації при сортуванні на сторінках категорій за допомогою тега noindex.

Коли в певних лістингах дуже багато товарів, такі сторінки з пагінацією можуть вважатися сторінками з частково дубльованим контентом, тому для них ми прописуємо атрибути rel = "next" і rel = "prev", щоб вказати зв'язок між декількома URL. Завдяки цій розмітці Google може визначити, що зміст даних сторінок пов'язано в логічній послідовності, і направити користувача на початкову сторінку.

Оптимізація цільових сторінок інтернет-магазину на OpenCart

Довідка

13. 404 статус HTTP

Налаштовуємо сторінку з помилкою 404. Ви бачите цю помилку, коли сторінка видалена або Ви неправильно ввели її адресу.

Стандартна помилка 404 неінформативна - це просто напис "не знайдено", який ніяк не допомагає користувачеві і не вирішує його проблему. Більш того, стандартна сторінка з 404 помилкою створює проблеми Вам, тому що користувач, швидше за все, просто закриє її і піде з Вашого сайту.

Ми робимо так, щоб люди не закривали сторінку з 404 помилкою а залишалися на сайті. Принципи та рекомендації однакові (ввічливість, менше технічних деталей, єдиний стиль з іншим сайтом, рядок пошуку, посилання на можливі збіги).

Оптимізація інтернет-магазину OpenCart

14. Соціальні кнопки

Налаштовуємо соціальні кнопки для всіх рівнів сайту. Вони потрібні користувачеві, тому що він може поставити лайк і поділитися контентом (або репостнути крутий товар, який він купив). Вони також потрібні Вам, тому що Ви зможете отримати детальний звіт по соціальній активності і побачити, що саме подобається вашим клієнтам. Більше того, вони потрібні Вашим майбутнім оптимізаторам, оскільки давно відомо, що "соціальні сигнали" є одним з факторів ранжування.

Налаштування соціальних кнопок

Що після цього?

Після того, як ми проведемо внутрішню технічну оптимізацію магазину на ОпенКарт - сайт готовий до висновку на реальний домен для першої індексації (сканування) пошуковими системами, тепер можна і подумати про активну стадію просування. Ми прибираємо всі проблеми і помилки ще на стадії розробки, щоб Вам не доводилося платити за аудит, а потім і за правки по аудиту. Починаючи свій шлях пошукового просування з такою базою, Вам не доведеться витрачати зайві гроші на підготовку до просування, Ви можете зайнятися більш важливими справами, наприклад зробити SEO-структуру для Інтернет-магазину.

Замовляйте розробку Інтернет-магазину "під ключ" у думаючих про Ваше майбутнє фахівців, ми багато ще розповімо і підкажемо.

Завжди ваша,

Команда NeoSeo.

 

Вас також зацікавлять наступні статті:

Коментарі

Написати коментар [відмінити відповідь]

Товари зі статті: