Як розкрутити Інтернет-магазин? Огляд основних маркетингових інструментів.

Мрієте про те, щоб відкрити свій Інтернет-магазин або хочете підвищити відвідуваність вже існуючого? Тоді Ви прийшли за адресою! У цій статті ми розповімо про найбільш ефективні способи розкрутки Інтернет-магазину. При чому багато чого можна зробити самому!

Як розкрутити свій інтернет-магазин

Кожен грамотний підприємець, складаючи бізнес-план виходу в онлайн торгівлю, звичайно ж зобов'язаний відразу враховувати і його подальший розвиток.

Як в Інтернет-магазин залучати покупців? Які канали Інтернет-маркетингу варто задіяти в першу чергу, а які пізніше? Скільки грошей потрібно, щоб здійснити перший продаж? і т.д. У реальності, на ринку СНД, мало хто замислюється над тим, що рівно після розробки Інтернет-магазину, починається найголовніше і дороге задоволення - його розкрутка і просування.

Вам дуже пощастить, якщо ще на стадії вибору підрядника по створенню Інтернет-магазину в Команді розробника знайдеться Інтернет-маркетолог, який підкаже як грамотно зробити SEO-структуру Інтернет-магазину, а сам підрядник, ще перед викочуванням вашого дітища проведе всі роботи по внутрішній технічній оптимізації - в іншому випадку, Ви відкидаєтеся від стадії активного просування ще на 2-3 місяці, а якщо дуже НЕ пощастить з розробником, доведеться переробляти Інтернет-магазин заново.

Також Вам пощастить, якщо менеджер з продажу від розробника не буде замовчувати, а підготує Вас завчасно до того, що на просування Інтернет-магазину в перші 6-12 місяців потрібно мати бюджет, в середньому, від 3 до 12K USD незалежно від того, хто буде займатися просуванням: Ви самі або організація-підрядник.

Отже, з чого ж варто почати роздуми?

В першу чергу, перш ніж приступити до такого нелегкій справі, як розкрутка Інтернет-магазину, ми рекомендуємо визначити ваші цілі і зіставити їх зі своїм бюджетом.

Дуже часто, на стадії "оцінки вартості послуг розкрутки і просування Інтернет-магазину" Клієнт просить прорахувати все на світі: і пошукове просування, і контекстну рекламу, і таргетовану рекламу з ретаргетингом, і ... А навіщо? Так, Ви хочете продавати відразу і багато, але насправді, бюджети у Вас не "гумові" і правда полягає в тому, що Вам потрібно зрозуміти, де плаває Ваша "рибка" і як привести її на сайт. Вам потрібні перші 10 000 відвідувачів, щоб зрозуміти, а чи працює Ваш бізнес в принципі? - ось ваша мета! Вам потрібна правильна стратегія, адже в одному випадку краще зробити акцент на прайс-агрегатори та маркетплейси, а в іншому - соціальні мережі або рекламу в Google Adwords. У будь-якому випадку, Вам потрібен трафік тут і зараз.

Просування Інтернет-магазину своїми силами

Як зрозуміти, звідки ж краще буде конвертуватися трафік? Куди вкластися насамперед? Відповідь проста - потрібно проаналізувати ринок самому, а можна звернутися до спеціалізованої фірмі, зокрема веб-студії "NeoSeo", і отримати на виході грамотну стратегію. При цьому Вам практично не доведеться витрачати особистий час. Однак недолік цього варіанту в тому, що стратегія розкрутки сайту буде коштувати певної суми грошей. Результат, звичайно ж того вартий, але що робити, якщо бюджету немає?

Щоб обійтися мінімальним вкладенням грошей, можна спробувати розкрутити Інтернет-магазин виключно своїми силами. Однак Вам доведеться витратити достатньо часу, щоб вивчити всі нюанси. Тому, якщо хочете заощадити, краще вибрати комбінований підхід: щось зробити самостійно, а щось доручити спеціалізованій фірмі.

Отже, давайте розглянемо докладніше, які найпопулярніші інструменти Інтернет-маркетингу існують і як обрати найефективніші способи розкрутки Інтернет-магазину? Почнемо з тих, якими Ви зможете скористатися без залучення фахівців.

Розкрутка Інтернет-магазину власними силами

Розкрутка інтернет-магазину в соціальних мережах поради від NeoSeo

У цьому розділі ми розповімо про способи просування Інтернет-магазину, якими Ви зможете скористатися самостійно. Але пам'ятайте, що для позитивного результату Вам необхідно буде займатися цим постійно, а не час від часу. При бажанні Ви на будь-якому етапі зможете звернутися за допомогою фахівців.

Соціальні мережі

В останні десятиліття практично ніхто не обходиться без соціальних мереж. Цей сегмент Інтернету настільки популярний, що не скористатися ним для реклами було б величезною помилкою.

Для розкрутки Інтернет-магазину передусім слід скористатися такими соціальними мережами:

Розкрутка інтернет-магазину в соціальних мережах поради від NeoSeo

Ці варіанти підійдуть для залучення аудиторії з усього світу. В ідеалі найкраще використовувати одразу кілька соціальних мереж. Але, фактично, у Вас може не вистачити на все часу, тому віддайте перевагу найбільш пріоритетному варіанту.

Зверніть увагу, що для розкрутки Інтернет-магазину сторінку в соціальній мережі слід вести кожного дня. На сторінці повинна постійно з'являтися нова інформація.

Якщо цього не робити, то Ваші потенційні клієнти дуже швидко втратять інтерес. Крім того, для залучення аудиторії організовуйте цікаві заходи, публікуйте повідомлення про акції, розпродажі та нові надходження. Спілкуйтеся з Вашими підписниками, відповідайте на їхні запитання і коментарі. Максимально взаємодійте з людьми.

Маркетинг в соціальних мережах

Таргетингова реклама

Даний вид реклами працює безпосередньо з чітко визначеною цільовою аудиторією. Всі необхідні параметри Ви встановлюєте особисто. Один недолік — сама таргетингова реклама є платною. Однак, при правильному налаштуванні рекламних кампаній і завдяки повторним продажам вона швидко себе окуповує. Цей спосіб просування Інтернет-магазину вкрай ефективний в доповненні з e-mail маркетингом.

Таргетину і контекстну рекламу можна налаштувати як в пошукових системах (наприклад, в Google Adwords), так і в соціальних мережах. При цьому Ви повинні чітко розуміти, хто є Вашою цільовою аудиторією. У таргетинговой рекламі можна виставити такі параметри

  1. Соціально-демографічні. Показ реклами налаштовано для людей певного віку, статі, професії тощо.
  2. Географічне розташування. Ви можете вказати регіон або налаштувати показ реклами тільки людям, що знаходяться в певному радіусі від конкретної точки.
  3. Реклама за інтересами. Відповідно, показ реклами буде проводитися тільки для відвідувачів, які гіпотетично можуть бути зацікавлені у товарі.
  4. Час показу. Для цього попередньо слід визначити, в який час доби люди найчастіше шукають товар, який Ви пропонуєте в своєму Інтернет-магазині.

Таргетингова реклама для просування інтернет-магазину поради NeoSeo

Однак перш ніж скористатися таргетинговой рекламою, добре визначте Вашу цільову аудиторію, продумайте своє рекламне повідомлення, а краще два, порівняйте вартість кліку за перехід, а тоді вже запускайте рекламні кампанії з обмеженням бюджету на день. Після отримання достатньої для аналізу кількості даних, виберіть найефективнішу рекламну площадку. Google Analytics і CRM системи Вам в поміч.

Seo-розкрутка Інтернет-магазину за допомогою фахівців

В даному розділі мова піде про такі способи розкрутки, які самостійно, без спеціальної підготовки, складно провести. Безумовно, немає нічого неможливого, однак знадобиться багато часу, щоб у всьому розібратися. З цієї причини багато хто воліє скористатися послугами фахівців.

SEO-просування

Як розкрутити свій інтернет-магазин за допомогою SEO

SEO-просування виведе Ваш сайт на одне з перших місць у видачі пошукових запитів. А це значить, що в Ваш Інтернет-магазин буде заходити велика кількість відвідувачів, умовно кажучи безкоштовно.

Даний вид розкрутки Інтернет-магазину вважається одним з найбільш ефективних. Але справа в тому, що він включає в себе масу різноманітних заходів щодо поліпшення якості сайту, в тому числі і роботи по внутрішній технічній опітімізаціі Інтернет-магазину, а також недешеве задоволення щодо збільшення посилальної маси з авторитетних джерел. З цієї причини відразу отримати відчутні результати не вдасться. Знадобиться час як на впровадження правок програмістами, так і пошуковим системам, щоб "побачити" Ваші правки і роботи по сайту і почати ранжувати Ваш сайт в ТОП-10.

Ідеальним варіантом буде грамотний розподіл коштів на просування і розкрутку Вашого сайту, яке буде включати не тільки швидкий трафік, але і роботи в плані довгострокової стратегії, оскільки кліки в таргетированій і контекстній рекламі з кожним роком стають дорожчими.

Контекстна реклама + Ремаркетинг в Google Adwords і Яндекс.Директ

Цей вид реклами нарівні з таргетованою є досить ефективним і відноситься до т.зв. "швидкого трафіку". При правильному налаштуванні рекламних кампаній, результати, у вигляді дзвінків і заявок на покупку не змусять себе довго чекати. Ви відразу ж, після схвалення Ваших оголошень модераторами Google Adwords або Яндекс.Директ відчуєте приплив відвідувачів на сайт, ну і, при грамотній побудові внутрішнього відділу продажів, звичайно ж, у Вас з'являться перші продажі.

В даному випадку ефективність і вартість кліка, знову ж таки, багато в чому будуть залежати від SEO-структури Вашого Інтернет-магазину, адже чим більш релевантними будуть сторінки до пошукових запитів, тим дешевше буде коштувати кожен клік, ну і один продаж зокрема. Залежно від цілей, Ваші оголошення можна показувати безпосередньо по точним, фразовим і широким відповідностям пошукових запитів.

Контекстна реклама для залучення нових покупців

Існує три види контекстної реклами:

  • текстова — фрази з посиланнями;
  • банерна — реклама у вигляді зображення;
  • відеореклама — невеликі відео з посиланням.

Тизерна реклама

Цей вид реклами передбачає показ картинки із заголовком, текстом і посиланням. Як правило, зображення і повідомлення вибирають такі, щоб точно привернути увагу.

Величезна перевага тизерної реклами —- вона коштує недорого. Однак відвідування через тизери не завжди приводять до відчутних результатів. Для того, щоб така реклама була ефективною, необхідно відстежувати якісний трафік. Сайти з неякісним трафіком доведеться блокувати.

Додаткові інструменти для просування Інтернет-магазину

Основні інструменти для аналізу каналів просування

Аналітика

Під час розкрутки Інтернет-магазину важливим моментом є аналітика отриманих даних. Вона необхідна для того, щоб відстежувати, які заходи були ефективними, а які не принесли користі. Саме аналітика дозволяє визначити подальший напрямок і залишати найефективніші способи розкрутки Інтернет-магазину. Серед популярних і безкоштовних сервісів рекомендуємо Google Analytics і Яндекс.Метрику.

Висновки

Існує велика кількість найрізноманітніших методів розкрутки Інтернет-магазину, але якщо Ви хочете домогтися найкращих результатів, то слід використовувати комплексний підхід. Не бійтеся комбінувати і поєднувати різні види реклами. Єдине, про що варто пам'ятати, попередньо в деталях продумайте стратегію. Це позбавить Вас від непотрібних дій і зайвої роботи.

З рекомендацій також варто відзначити, що в більшості випадків, найефективнішою стратегією буде отримати швидкий трафік: таргетована, контекстна реклама, а також розміщення на прайс-агрегаторах. Саме отримуючи швидкий результат Ви зможете оперативно підкоригувати пропозицію, швидко почути Ваші недоліки від замовників і взагалі зрозуміти, чи правильно Ви розробили бізнес-план…

Так, налаштовувати все самому буде дуже не просто і застерегти ми просто зобов'язані, Всі ці історії "зливання бюджетів" - правда, адже більшість і платити за послуги не бажає, і читати інструкції на 500 стор. теж лінь. А чарівної таблетки, як відомо, не буває - або закочуйте рукава або довіртеся людям, які витратили чимало свого часу, щоб у всьому розібратися.

У будь-якому випадку, ми бажаємо Вам успіхів, а якщо знадобиться, пам'ятайте, фахівці Веб-студії "NeoSeo" завжди допоможуть Вам з розкруткою Інтернет-магазину - звертайтеся!

Залиште заявку і ми зв'яжемося з Вами.

Коментарі

Написати коментар [відмінити відповідь]