Як розкрутити Інтернет-магазин: перевірені методи

Мрієте про те, щоб відкрити свій Інтернет-магазин або хочете підвищити відвідуваність вже існуючого? Тоді Ви прийшли за адресою! У цій статті ми розповімо про найбільш ефективні способи розкрутки Інтернет-магазину.

Як розкрутити свій інтернет-магазин

Перш ніж приступити до такої справи, як розкрутка Інтернет-магазину, визначте свій бюджет. Можна звернутися до спеціалізованої фірми, зокрема веб-студії "NeoSeo", і отримати стовідсотковий результат на виході. При цьому Вам практично не доведеться витрачати особистий час. Однак, недолік цього варіанту в тому, що розкрутка буде коштувати певної суми грошей. Але, погодьтеся, професійний результат того вартий.

Якщо ж Ви хочете обійтися мінімальним вкладенням грошей, то можете спробувати розкрутити Інтернет-магазин виключно своїми силами. Однак Вам доведеться витратити достатньо часу, щоб вивчити всі нюанси. Тому, якщо хочете заощадити, краще вибрати комбінований підхід: щось зробити самостійно, а щось доручити спеціалізованій фірмі.

Отже, давайте розглянемо детальніше, які існують ефективні способи розкрутки Інтернет-магазину? Почнемо з тих, якими Ви зможете скористатися без залучення фахівців.

Розкрутка Інтернет-магазину власними силами

Розкрутка інтернет-магазину в соціальних мережах поради від NeoSeo

У цьому розділі ми розповімо про способи просування Інтернет-магазину, якими Ви зможете скористатися самостійно. Але пам'ятайте, що для позитивного результату Вам необхідно буде займатися цим постійно, а не час від часу. При бажанні Ви на будь-якому етапі зможете звернутися за допомогою фахівців.

Соціальні мережі

В останні десятиліття практично ніхто не обходиться без соціальних мереж. Цей сегмент Інтернету настільки популярний, що не скористатися ним для реклами було б величезною помилкою.

Для розкрутки Інтернет-магазину передусім слід скористатися такими соціальними мережами:

Розкрутка інтернет-магазину в соціальних мережах поради від NeoSeo

  • Instagram;
  • Facebook;
  • Twitter.

Ці варіанти підійдуть для залучення аудиторії з усього світу. В ідеалі найкраще використовувати одразу кілька соціальних мереж. Але, фактично, у Вас може не вистачити на все часу, тому віддайте перевагу найбільш пріоритетному варіанту.

Зверніть увагу, що для розкрутки Інтернет-магазину сторінку в соціальній мережі слід вести кожного дня. На сторінці повинна постійно з'являтися нова інформація. Якщо цього не робити, то Ваші потенційні клієнти дуже швидко втратять інтерес. Крім того, для залучення аудиторії організовуйте цікаві заходи, публікуйте повідомлення про акції, розпродажі та нові надходження. Спілкуйтеся з Вашими підписниками, відповідайте на їхні запитання і коментарі. Максимально взаємодійте з людьми, і вони набудуть статусу Ваших клієнтів.

Маркетинг в соціальних мережах

Таргетингова реклама

Даний вид реклами працює безпосередньо з чітко визначеною цільовою аудиторією. Всі необхідні параметри Ви встановлюєте особисто. Один недолік — сама таргетингова реклама є платною. Однак вона швидко себе окуповує. Цей спосіб просування Інтернет-магазину вкрай ефективний.

Таргетингову рекламу можна оплатити і налаштувати як в пошукових системах (наприклад, в Google), так і в соціальних мережах. При цьому Ви повинні чітко розуміти, хто є Вашою цільовою аудиторією. У таргетинговій рекламі можна виставити такі параметри:

  1. Соціально-демографічні. Показ реклами налаштовано для людей певного віку, статі, професії тощо.
  2. Географічне розташування. Ви можете вказати регіон або налаштувати показ реклами тільки людям, що знаходяться в певному радіусі від конкретної точки.
  3. Реклама за інтересами. Відповідно, показ реклами буде проводитися тільки для відвідувачів, які гіпотетично можуть бути зацікавлені у товарі.
  4. Час показу. Для цього попередньо слід визначити, в який час доби люди найчастіше шукають товар, який Ви пропонуєте в своєму Інтернет-магазині.

Таргетингова реклама для просування інтернет-магазину поради NeoSeo

Однак, перш ніж скористатися таргетинговою рекламою, добре продумайте своє рекламне повідомлення і виберіть рекламний майданчик. Вони повинні максимально привертати увагу відвідувачів.

Розкрутка Інтернет-магазину за допомогою фахівців

В даному розділі мова піде про такі способи розкрутки, які самостійно, без спеціальної підготовки, складно провести. Безумовно, немає нічого неможливого, однак знадобиться багато часу, щоб у всьому розібратися. З цієї причини багато хто воліє скористатися послугами фахівців.

SEO-просування

Як розкрутити свій інтернет-магазин за допомогою SEO

SEO-просування виведе Ваш сайт на одне з перших місць у видачі пошукових запитів. А це значить, що на Ваш Інтернет-магазин буде заходити велика кількість відвідувачів. Відповідно, зростуть продажі.

Даний вид розкрутки Інтернет-магазину вважається одним з найбільш ефективних. Але справа в тім, що він включає в себе масу різноманітних заходів щодо поліпшення якості сайту. З цієї причини одразу отримати відчутні результати не вдасться. На це потрібний буде час.

Контекстна реклама

Цей вид реклами, поруч із таргетинговою, є досить ефективним. Крім того, результати не змусять себе чекати. Ви відразу ж відчуєте приплив відвідувачів.

В даному випадку показ реклами проводиться безпосередньо за пошуковими запитами. А це означає, що Ваше рекламне оголошення буде з'являтися на сторінці користувача тільки у тому випадку, якщо зміст сайту перегукується з Вашим товаром. Таким чином, показ буде проводитися лише для зацікавлених людей.

Контекстна реклама для залучення нових покупців

Існує три види контекстної реклами:

  • текстова — фрази з посиланнями;
  • банерна — реклама у вигляді зображення;
  • відеореклама — невеликі відео з посиланням.

Тизерна реклама

Цей вид реклами передбачає показ картинки із заголовком, текстом і посиланням. Як правило, зображення і повідомлення вибирають такі, щоб точно привернути увагу.

Величезна перевага тизерної реклами —- вона коштує недорого. Однак відвідування через тизери не завжди приводять до відчутних результатів. Для того, щоб така реклама була ефективною, необхідно відстежувати якісний трафік. Сайти з неякісним трафіком доведеться блокувати.

Додаткові інструменти для просування Інтернет-магазину

Основні інструменти для аналізу каналів просування

Аналітика

Під час розкрутки Інтернет-магазину важливим моментом є аналітика. Вона необхідна для того, щоб відстежувати, які заходи були ефективними, а які не принесли користі. Саме аналітика дозволяє визначити подальший напрямок і способи розкрутки Інтернет-магазину.

Висновки

Існує велика кількість найрізноманітніших методів розкрутки Інтернет-магазину. Але якщо Ви хочете домогтися найкращих результатів, то слід використовувати комплексний підхід. Не бійтеся комбінувати і поєднувати різні види реклами. Єдине, про що варто пам'ятати, попередньо в деталях продумайте стратегію. Це позбавить Вас від непотрібних дій і зайвої роботи. Веб-студія "NeoSeo" допоможе Вам з розкручуванням Інтернет-магазину — звертайтеся!

Коментарі

Ще ніхто нічого не написав, ви можете стати першими!

Написати коментар [відмінити відповідь]

Залиште заявку і ми зв'яжемося з Вами.