Акція: Взбодряющій безліміт на модулі OpenCart і платформи від NeoSeo Детальніше

Налаштування функції "Повернення товарів" для Інтернет-магазину {SEO-Магазин}, OpenCart 2.х, 3.х, ocStore

Для відстеження випадків повернення товарів через адмін панель OpenCart, потрібно вручну створити запит на повернення товару, щоб повернути гроші клієнту.

Порядок дій:

  1. Перейдіть в адміністративній панелі інтернет-магазину пункт меню Продажі > Повернення
  2. Натисніть на кнопку Додати новий вгорі:

    Заповніть форму для оформлення повернення товару:

    Дані замовлення (такі як, наприклад, Ідентифікаційний номер замовлення, інформація про покупця тощо) можна знайти у розділі Продажі > Замовлення.

    Перевірте, чи правильно вказана причина, спосіб і статус повернення. При необхідності додайте коментар.
    Обрати Покупця можна використовуючи розкривний перелік доступних покупців. При цьому інформацію про замовлення клієнта буде автоматично внесено в форму.
  3. Закінчивши редагування, збережіть зміни, використовуючи кнопку вгорі екрану.

Щоб надіслати повідомлення клієнту про повернення товару натисніть на кнопку Редагувати, відкрийте вкладку Історія. Оновіть інформацію про замовлення і натисніть на кнопку Надіслати повідомлення клієнту. Натисніть на кнопку Додати в історію і збережіть зміни.