Facebook для просування компанії

Хочете дізнатися про дієвий та ефективний канал просування Вашої компанії? За допомогою найбільшої у світі соціальної мережі Facebook Вам відкриються нові перспективи.

Хоча Facebook вже зараз є лідером серед соцмереж в багатьох країнах, ця соціальна мережа продовжує неухильно зростати. Кількість користувачів збільшується, до мережі приєднуються регіони, де раніше вона була не такою популярною. При цьому, користувачі витрачають багато часу на спілкування у Фейсбуці, читання стрічки, створення власних сторінок та їхню підтримку, поширення власних думок через блогінг, обмін стікерами тощо.

Все це робить Facebook ідеальним майданчиком для просування своєї компанії. Але, щоб збільшити кількість покупців завдяки цій соцмережі, потрібно знати, як саме її можна використовувати.

Реклама через Facebook

Реклама через Facebook

На сьогодні сайт пропонує багато вже готових способів просування. Можна налаштувати рекламні кампанії з досить великою точністю, щоб скерувати свої оголошення на тих користувачів, які Вас цікавлять.

Рекламу від Facebook можна побачити, гортаючи стрічку новин, а також на правій колонці, під час використання мобільного пристрою. При цьому відображається тільки та реклама, яка відповідає віку, статі та інтересам користувача.

Переваги просування через Facebook

Є багато пояснень, чому реклама через цю соцмережу є набагато вигіднішою, ніж розміщення на сайтах партнерів. Ось деякі з них:

  • Грамотне розміщення. Рекламні блоки, які розміщені поруч із повідомленнями або постами друзів, сприймаються набагато лояльніше, аніж нав'язливі банери.
  • Орієнтування реклами. Facebook збирає різну інформацію про користувачів, щоб показувати у рекламі саме те, що може їх потенційно зацікавити.
  • Невеликий бюджет. Якщо, на разі, у компанії немає великого капіталу, який можна витратити на просування, то можна розпочати навіть із $ 5.

Як розмістити рекламу своєї компанії на Facebook

Cтворення реклами

Це досить легко, потрібно лише виконати кілька простих дій. Навіть ті, хто раніше не працював з цією соцмережею, швидко можуть навчитися виконувати цю послідовність кроків. Інтерфейс сайту інтуїтивно зрозумілий, тому користуватися ним буде легко.

Крок 1. Створення сторінки компанії

Мова йде не про сайт компанії, а про сторінку на Facebook. Для цього треба зайти на свою персональну сторінку, «клікнути» на кнопку «Меню» на верхній панелі, вибрати «Створити сторінку». Після цього заповніть усі поля інформацією, і сторінка буде готова для використання.

Чим більше корисних даних буде на сторінці, тим краще. Тому, бажано додати хоча б кілька світлин, зробити перші кілька постів. Якщо мало досвіду, можна подивитися на те, як це вдається іншим компаніям.

Крок 2. Увімкніть рекламний кабінет

Натисніть на той же пункт «Меню» на верхній панелі та виберіть опцію «Створити рекламу». Якщо у користувача ще немає рекламного кабінету, Facebook дозволить відразу його створити. При цьому треба вказати основні дані й банківську карту, з якої будуть списуватися платежі за рекламу.

Крок 3. Визначте цілі кампанії

Потрібно вказати, з якою метою розміщуються оголошення. Для прикладу, можна використовувати їх для просування сторінки або перескерування на сайт компанії. Правильні налаштування із урахуванням цілей кампанії дозволить досягнути бажаних результатів.

Крок 4. Налаштуйте аудиторію реклами

Визначення цільової аудиторії

Для цього потрібно знати свою цільову аудиторію: кому саме будуть надсилатися рекламні оголошення. Можна вказати такі характеристики, як:

  • країна,
  • місто проживання,
  • стать,
  • вік,
  • інтереси.

Вкажіть бюджет рекламної кампанії, а також графік показу оголошень. Тоді система одразу ж побудує прогноз, яким буде щоденне коло користувачів. При цьому, можна налаштувати бюджет на один день або ж на більш тривалий період.

Крок 5. Місце показу реклами

Для показу оголошень можна використовувати:

  • стрічку новин на ПК,
  • на мобільних пристроях,
  • праву колонку на ПК.

Вкажіть місце, де будуть розміщуватися Ваші оголошення. Потім потрібно вказати, як вони будуть виглядати, а також створити текст для них тощо.

Коли все налаштовано, можна натиснути кнопку «Розмістити замовлення». Оголошення публікується не одразу, спочатку воно проходить перевірку модератором. Але вже хвилин через 20 кампанія почне роботу, і оголошення почнуть відображатися.

Рекламний профіль Facebook зручний ще й тим, що він дає детальну статистику тих, хто перейшов за посиланням. З неї можна дізнатися, хто найбільш зацікавлений, щоб більш точно налаштовувати рекламні кампанії.

Досліджуйте своїх покупців

Якщо Ви задасте занадто широкі рамки, і оголошення будуть розіслано сотням тисяч користувачів, яким воно є явно нецікавим, навряд чи для Вас це буде вигідно. Тому потрібно ретельніше визначати сегменти, на які повинна бути налаштована рекламна кампанія.

Використовуйте заклики

Оголошення повинно не просто розповідати, що Ваша компанія існує і пропонує вигідні товари та послуги, але й закликати до дії. Текст оголошення повинен сприяти тому, що зацікавлені користувачі будуть «клікати» на нього.

Вивчайте потреби користувачів

 Потреби споживачів основа бізнесу

Під час налаштування кампанії, важливо націлитися не так на бажання одразу продати продукт, як на необхідність задовольнити потреби клієнтів. Користувач повинен одразу розуміти, що рекламований продукт йому дійсно потрібний.

Крім того, завжди потрібно досліджувати отримані результати. Згодом Ви навчитеся легко визначати ці дані:

  • Хто саме «клікнув» на оголошення?
  • Як ефективно спрацювали ті чи інші рекламні методи?
  • Як можна удосконалити рекламну кампанію?

Веб-студія NeoSeo бажає Вам успішного просування Вашої компанії! Ми подбаємо про ефективну рекламу Вашого сайту через соціальні мережі!

Залиште заявку і ми зв'яжемося з Вами.

Коментарі

Написати коментар [відмінити відповідь]