Вже скоро, швидкі шаблони з необмеженою кількістю модулів за 1грн./замовлення

Як зробити аналіз ринку, щоб відкрити свій Інтернет-магазин

У наш час ведення бізнесу не обходиться без створення Інтернет-магазину. Що потрібно зробити, щоб грамотно інвестувати кошти? Звичайно ж, провести аналіз ринку, щоб правильно вибрати товар для онлайн-реалізації. Слушні поради читайте у статті.

Навіть конструктивна бізнес-ідея, яка видається надзвичайно прибутковою, може непередбачувано спрацювати на практиці. Ринок є великим полем дій з багатьма учасниками, які так чи інакше впливають на попит і пропозицію. Відтак, бажання покупців досить складно передбачити «дідівськими методами» та за допомогою інтуїції.

Аналіз ринку - основа планування 

Щоб запропонувати те, що дійсно оцінять онлайн-покупці, потрібно зробити аналіз ринку й оцінити вигідність конкретної бізнес-ідеї. Вкрай важливо знати:

  • Хто, крім Вас, пропонує схожі товари?
  • Які їхні конкурентні переваги та сильні сторони?
  • Хто входить у поле цільової аудиторії покупців?

Також важливо визначити, як саме Ви будете просувати свій товар на ринку та скільки покупців можна залучити із використанням маркетингових стратегій, адже всі витрати на рекламу повинні, безсумнівно, окупитися.

Найчастіше аналіз ринку допомагає визначити нішу, яка поки що не надто зайнята та де можна отримати великий попит. Тому аналіз потрібно проводити ще на тому етапі, коли підприємець вибирає товар, який буде продавати в Інтернет-магазині.

Спочатку – провести аналіз, потім – інвестувати

Спочатку - провести аналіз, потім - інвестувати

Багато бізнесменів, не вивчаючи ринок, вкладають кошти у створення сайту, купують велику партію товару й починають маркетингові кампанії. Але згодом виявляється, що: або товар зовсім не популярний на ринку, або через сильну конкуренцію складно отримати потрібну кількість покупців. Як результат, чималі інвестиції були витрачені марно.

Щоб уникнути таких варіантів, краще заздалегідь провести дослідження ринку. Ось деякі основні питання, на які потрібно отримати відповіді:

  • Чи є інтерес у аудиторії до даного товару?
  • Як часто шукають схожі товари через Інтернет?
  • Які особливості попиту на цей товар?
  • Де найбільше купують даний товар?
  • Чи є товар сезонним?
  • Чи багато конкурентів на ринку?
  • Чи окупиться маркетингова компанія?

Це основні дані, які допоможуть визначити, наскільки вигідно починати бізнес з продажу конкретних товарів. При більш детальному аналізі ринку можна також використовувати додаткові параметри.

Як провести аналіз ринку: основні недорогі способи

Недорогі способи аналізу ринку

Є кілька зручних та недорогих способів досліджувати конкретну нішу на ринку. Вони дозволяють не витрачати інвестиції даремно, й починати бізнес, бувши впевненими, що він окупиться, та ще й принесе прибуток.

Keyword Planner

Це інструмент від Google Adwords – популярної системи для пошукового просування. Keyword Planner дозволяє дізнатися статистику і трафік за певними ключовими словами. Для використання сервісу знадобиться Ваш персональний акаунт Google.

Відкрийте головну сторінку сервісу, перейдіть на вкладку «Інструменти», потім натисніть «Отримання статистики запитів і трендів». Відкриється форма, де потрібно ввести список ключових фраз, вибрати таргетинг, а також діапазон днів. Коли всі поля заповнені, потрібно просто натиснути кнопку «Дізнатися кількість запитів».

Keyword Planner 

Після низки цих дій з'явиться таблиця зі статистикою, де можна дізнатися кількість запитів за місяць, рівень конкуренції, а також місяці, коли ці запити найчастіше вводять. Це дозволяє досліджувати попит на товари, а також характер конкуренції на ринку.

Тут надзвичайно важливо правильно підібрати пошукові ключові фрази, щоб отримати статистику, яка відповідає Вашим запитам. При цьому, можна досліджувати відразу кілька різних ключових фраз, наприклад, назви різних товарів із тієї ж серії.

Скористайтеся сторінкою «Пошук нових ключових слів за фразою, сайтом чи категорією» від Keyword Planner, щоб проаналізувати ще більше запитів. Це дозволить дізнатися більше про актуальні положення на ринку тих чи інших товарів.

Яндекс Wordstat

Яндекс Wordstat

Це розширення багато в чому схоже на інструмент від Google, тільки призначене для аналізу запитів пошукової системи Яндекс. Для використання цього інструменту також потрібно авторизуватися під своїм акаунтом на сайті Yandex.

Введіть ключову фразу, натисніть «Підібрати». Перейдіть на вкладку «За регіонами». Результати можна відфільтрувати, наприклад, вибираючи тільки «мобільні» чи за конкретними регіонами. Якщо перейти на «Історія запитів», можна дізнатися:

  • динаміку запитів;
  • зростання популярності;
  • сезонність товарів.

Google Trends

Google Trends

Цей сервіс допомагає аналізувати, як змінюється популярність тих чи інших запитів. Це дозволить дізнатися, коли товар стає популярним, і коли потрібно бути готовим до його продажу. На основі отриманих даних можна оцінити перспективність, а також підібрати незайняту ринкову нішу.

Аналіз запиту в Google Trends 

Якщо виникне потреба, підприємець може провести додатковий аналіз ринку, щоб ще краще його вивчити. Існує чимало способів маркетингових досліджень, але найчастіше вони вимагають залучення фахівців. Професійно допомогти з цим завданням Вам можуть спеціалісти веб-студії NeoSeo. Ми проведемо детальний аналіз ринку й розробимо SEO-магазин, який забезпечує продажі та готовий до успішного просування!

Завжди раді допомогти розвитку Вашого онлайн-бізнесу,

Коментарі

SEOquick
Будьте реалистами и включайте в анализ рынка только те показатели, которые Вы в состоянии получить и обработать. Помните: нет необходимости анализировать ради процесса анализа. Важны только те выводы, которые могут быть полезны при формировании стратегии. А то некоторые вебмастера начинают собирать анализ рынка в целом. Спасибо за полезную статью.
Команда NeoSeo
Спасибо за интересный комментарий к нашей статьи.

Показано с 1 по 1 из 1 (всего 1 страниц)

Написати коментар [відмінити відповідь]