Акція: Взбодряющій безліміт на модулі OpenCart і платформи від NeoSeo Детальніше

Налаштування модуля "NeoSeo Приват24" для Інтернет-магазину {SEO-Mагазин}, OpenCart 2.х, 3.х, ocStore

Модуль не продається в зв'язку з закриттям API Приват24 https://api.privatbank.ua/p24api/ishop по прийому платежів.

 

 

1. Установка модуля "NeoSeo Приват24"

Необхідно завантажити файли з директорії Upload архіву в корінь сайту по ftp. Після цього необхідно:

Перейти в адміністративну панель сайту і вибрати розділ "Додатки" -> "Платежі"

У списку модулів вибрати "NeoSeo Приват24 (Приватбанк, Україна)" і натиснути кнопку "Встановити"

Тепер можна редагувати установки модуля.

2. Редагування налаштувань модуля.

Для редагування налаштувань модуля необхідно перейти в адміністративну панель сайту і вибрати розділ "Додатки" -> "Платежі". У списку модулів вибрати "NeoSeo Приват24 (Приватбанк, Україна)" і натиснути кнопку "Редагувати"

Після цього на екрані з'явиться вікно редагування налаштувань модуля:

Вкладка "Параметри" дозволяє внести певні налаштування модуля, а саме:

  • "Номер магазину (Merchant ID)" - Merchant ID Вашого магазину в платіжній системі Приват24. Необхідно взяти в особистому кабінеті Мерчанта від Приватбанку.
  • "Пароль" - Пароль від мерчанта. Так само необхідно взяти з особистого кабінету на Приватбанк.
  • "Виберіть валюту" - Валюта для здійснення платежів. Необхідно вибрати валюту "Гривня" з кодом UAH, тому що в іншій валюті платежі через систему Приват24 не підтримуються.
  • "Гео. Зони" - Вам потрібно вибрати гео зони, для яких працює даний платіжний модуль. Якщо в магазині не налаштовані або не використовуються геозони - вибрати "Всі регіони"
  • "Статус замовлення після оплати" - Вам потрібно вибрати статус замовлення, який буде присвоєно замовленням покупця після успішної оплати через платіжну систему Приват24
  • "Статус замовлення в разі помилки" - Вам потрібно вибрати статус, який буде присвоєно замовленням в разі помилки оплати, такий як недостатньо грошей на рахунку або невірний код авторизації, або невдала спроба списання грошей.
  • "Статус замовлення в разі скасування платежу" - Вам потрібно вибрати статус, який буде присвоєно замовленням в разі відмови покупця від оплати. Тобто, якщо покупець просто закриє вікно оплати і не захоче оплачувати.
  • "Сторінка відповіді платежу" і "Перенаправлення після оплати" УРЛ адреси за якими платіжна система Приват24 здійснює обмін даними з сайтом. Їх необхідно буде вказати в кабінеті мерчанта на сайті Приватбанку для верифікації Вашого магазину.
  • "Сортування" - порядок сортування в методах оплати, відображаються на сайті. Чим значення менше - тим вище відображається даний метод оплати.

Після внесення всіх змін в налаштування модуля їх необхідно зберегти. Для цього натисніть кнопку "зберегти".

Вкладка "Список" відображає службову інформацію, отриману від Приватбанку про здійснення платежу, а також про спроби здійснення оплати користувачами через платіжну систему. Так само запис цих даних можна відключити встановивши режим в "Виключено" та натиснувши "Зберегти".

3. Налаштування додаткової комісії.

Якщо необхідно стягувати додаткову комісію з покупців, які обрали метод оплати "Приват24", то необхідно налаштувати додаток "NeoSeo Комісія Приват24". Для цього необхідно перейти в розділ "Додатки" -> "Враховувати в замовленні".

І там вибрати і встановити модуль "NeoSeo Комісія Приват24"

Тепер можна редагувати установки модуля "NeoSeo Комісія Приват24", для цього необхідно натиснути на кнопку "редагувати"

Після цього з'явиться вікно налаштувань модуля:

Вкладка "параметри" відображає основні настройки:

  • "Статус" - Стан модуля.
  • "Комісія" - Необхідно ввести розмір комісії.
  • "Тип комісії" - Вам потрібно вибрати: комісія буде у відсотках від суми платежу або фіксована сума.
  • "Податковий клас" - Якщо в магазині налаштовані податкові класи, то необхідно вибрати тип.
  • "Використовувати для користувача назва під час оформлення замовлення" - Текст, який буде виведений користувачеві, з поясненням що це за комісія.
  • "Порядок сортування" - порядок сортування при відображенні інформації у сумі замовлення. Чим менше значення, тим вище відображається в списку комісій при оплаті.

Після зміни налаштувань їх необхідно зберегти, натиснувши на кнопку "Зберегти"

4. Робота модуля

Після внесення налаштувань на сайті при оформленні замовлення з'явиться метод оплати "Приват24".

І якщо активований модуль "NeoSeo Комісія Приват24", то в інформації про замовлення на етапі "Підтвердження замовлення" буде виведено додаткове поле.

Після натискання кнопки "Підтвердження замовлення" користувач потрапить на сайт онлайн банкінгу Приват24, де йому буде запропоновано авторизуватися зручним для нього способом і зробити платіж, вибравши одну зі своїх карт.

Увага!!

Сайт обов'язково повинен працювати по протоколу https, тобто повинен мати діючий сертифікат, інакше можливі проблеми при обробці статусів платежів, так як це обов'язкова вимога платіжної системи Приват24.

Не знайшли відповідь на своє запитання? — Задайте його на нашому форумі: https://www.opencartmasters.com/forum/52-privat24/  

Товари зі статті: