Експрес-пропозиція по розробці швидкого інтернет-магазину за 5999 грн. деталі акції...

Налаштування модуля "NeoSeo Інтеграція з Amo.CRM для Інтернет-магазину {SEO-Магазин} модель "A", OpenCart 2.х, ocStore

  1. Налаштування модуля NeoSeo Інтеграція з Amo.CRM

  • Необхідно завантажити файли з директорії Upload архіву в корінь сайту по фтп.
  • Після цього необхідно перейти в адміністративну панель сайту і вибрати розділ "Додатки" -> "Модулі"
  • Далі необхідно вибрати модуль NeoSeo Інтеграція з Amo.CRM і натиснути кнопку "Встановити"

Далі необхідно перейти в "Доповнення" -> "Менеджер доповнень" і оновити кеш модифікаторів.>

Налаштування модуля NeoSeo Інтеграція з Amo.CRM

Для налаштування модуля необхідно перейти в розділ "Додатки - Модулі", знайти в списку модулів "NeoSeo Інтеграція з Amo.CRM" і перейти в налаштування модуля

Відкриється головне вікно модуля.

Вкладка "Параметри"

На вкладці "Параметри" доступні наступні налаштування

  • Статус - Встановлює статус модуля "Включено/Вимкнено"
  • ID інтеграції - id інтеграції на стороні Amocrm
  • Секретний ключ - Секретний ключ інтеграції на стороні Amocrm
  • Код авторизації - Код авторизації для інтеграції на стороні Amocrm (Діє 20 хвилин)
  • Субдомен в системі - субдомен облікового запису в системі Amocrm
  • Webhook URL - Url адреса для обробки вебхуков, якщо потрібно

Більш детально як отримати необхідні дані:

Перше що потрібно, це увійти в свій обліковий запис Amocrm з правами адміністратора / директора. Потім перейти в розділ "Налаштування" - "Інтеграції" і створити там нову інтеграцію натиснувши на кнопку "Створити інтеграцію"

У вікні, необхідно заповнити наступні дані:

1 - Адресу сайту, обов'язково https і в кінці.

2 - Вибрати об'єкти для доступу

3 - Ввести назву інтеграції

4 - Ввести опис інтеграції

Після виконання цих кроків будуть створені ключі доступу, які необхідно ввести в налаштуваннях модуля і зберегти налаштування. Для копіювання ключів необхідно використовувати кнопки "копіювати" поруч з ключем, так як вони не відображаються повністю

Субдомен в системі можна побачити в адресному рядку. Наприклад:

Після внесення всіх змін необхідно зберегти налаштування

і виконати оновлення довідників.

Вкладка "Оновлення довідників"

Відразу ж після збереження параметрів необхідно виконати оновлення довідників. Увага! Оновлення довідників необхідно робити кожен раз після внесення змін до користувальницькі поля / воронки / стадії воронок на стороні Amocrm

Під час оновлення довідників будуть отримані та зберігаються постійні ключі доступу до системи.

Якщо закінчилися 20 хвилин і Ви не встигли виконати оновлення довідників необхідно видалити інтеграцію на стороні Amocrm і повторити її створення.

Вкладка Поля покупця"

Вкладка Поля покупця" дозволяє налаштувати відповідність полів покупця на стороні магазину з полями покупця на стороні Amocrm

  • Поле e-mail - Необхідно вибрати з випадаючого списку полів співробітника Amocrm те, яке відповідає на e-mail користувача
  • Поле телефон - Необхідно вибрати з випадаючого списку полів співробітника Amocrm те, яке відповідає на телефон користувача
  • Відповідальний працівник - необхідно вибрати із списку користувачів Amocrm користувача, який буде позначений як "відповідальний" при створенні контакту.

Вкладка "Угоди"

Вкладка "Угоди" Дозволяє налаштувати передачу інформації про операції в ЦРМ систему

  • Назва операції - Поле у якому необхідно вказати "Назва" для угоди. Можна використовувати шаблон {order_id} Який при формуванні буде замінений на номер замовлення.
  • Відповідальний працівник - Необхідно вибрати з випадаючого списку співробітників компанії, який буде позначений як "Відповідальний" при створенні угоди.

Вкладка "Статуси замовлень"

Вкладка "Статуси замовлень" дозволяє налаштувати відповідності статусів замовлення в магазині і положення угоди у воронці

Першим параметром "Статус віддаленого замовлення" необхідно вказати статус замовлення на стороні магазину, який буде присвоєно замовлення при видаленні його з воронки продажів. Далі необхідно зіставити статуси замовлень на стороні магазину з кроками у воронці продажу на стороні ЦРМ системи.

Статуси відповідають статусів на стороні Amocrm розділу "Операції"

Крім двох стандартних: "Успішно реалізовано" і "Закрито і не реалізовано", які є у всіх воронках і є обов'язковими для всіх воронок продажів в системі Amocrm

Вкладка "Створення завдання"

Дозволяє налаштувати автоматичне створення завдання при надходженні нової угоди в систему Amocrm

  • Створювати завдання при надходженні нового замовлення - Вказує необхідно створювати нову задачу може приймати значення: Увімкнено / вимкнено
  • Відповідальний працівник - Необхідно вибрати з випадаючого списку співробітників компанії співробітника, якому буде поставлено завдання
  • Заголовок завдання - Текст завдання. Можна використовувати шаблон {order_id} Який при формуванні буде замінений на номер замовлення.

Використання вебхукiв

Для того щоб бачити зміна статусу операції в ЦРМ на стороні сайту є можливість використання вебхуков. Тобто система Amocrm може передати дані про зміну угоди на Ваш сайт. Для цього необхідно налаштувати "Web Hook".

Для установки необхідно перейти на вкладку "Налаштування" - "Інтеграції" в системі Amocrm і натиснути кнопку "Web Hooks"

З'явиться вікно додавання нового вебхука

Де необхідно вказати "Webhook URL" зазначений на вкладці "Параметри" модуля і вибрати події "Угода видалена" і "Статус угоди змінено" та натиснути кнопку "Зберегти"

Якщо все збереглося правильно, повинно з'явитися повідомлення про робочий вебхук

Результат роботи модуля:

Після оформлення замовлення на сайті на стороні ЦРМ створюється угода в розділі угоди

Якщо налаштовано створення завдання, то також створюється і завдання

При зміні статусу замовлення на стороні сайту дані поступають в ЦРМ

При зміні даних на стороні ЦРМ дані також надходять і на сайт.

Не знайшли відповідь на своє запитання? — Задайте його на нашому форумі: https://www.opencartmasters.com/forum/106-integraciya-s-amocrm/ 

Товари зі статті: