Перейти в адміністративну панель сайту і вибрати розділ "Додатки"->"Модулі":
У списку модулів вибрати "NeoSeo SMS інформери" і натиснути кнопку "Встановити":
Перейти в розділ "Додатки" -> "Менеджер доповнень" і в вікні, натиснути на кнопку "Оновити".
На цьому установка модуля завершена і можна переходити до редагування налаштувань модуля.
Редагування налаштувань модуля
Для редагування налаштувань модуля необхідно перейти в адміністративну панель сайту і вибрати розділ "Додатки" -> "Модулі". У списку модулів для OpenCart вибрати "NeoSeo SMS інформери" і натиснути на кнопку "Редагувати":
Після цього на екрані з'явиться вікно редагування налаштувань модуля:
Вкладка "Спільне" призначена для налаштувань наступних параметрів:
Включення / відключення модуля. Для того, щоб підключити модуль до магазину, необхідно в полі "Статус" вибрати значення "Включено":
Одержувачі адмінських повідомлень. Дане поле служить для зазначення номерів телефонів одержувачів повідомлень про замовлення:
Якщо необхідно відправляти sms-повідомлення декільком адресатам, введіть номери телефонів через кому:
Автодоповнення. Для правильної роботи шлюзу потрібен повний номер телефону, наприклад, 38 095 111 11 11. Але клієнти часто вводять тільки частину номера, наприклад, 095 111 11 11. В даному полі вкажіть маску повного значення, наприклад 38 000 000 00 00, і модуль сам доповнить введений номер відсутніми числами:
Група покупців. Дане поле служить для вказівки груп покупців, яким необхідно відправляти sms-повідомлення:
Для того, щоб система sms-повідомлень запрацювала, неообходімо:
Вибрати кращий сервіс sms-розсилки і вказати його в полі "SMS-шлюз";
Зареєструватися на офіційному сайті обраного сервісу, отримати дані для API розсилки і вказати їх в полях "Логін для SMS-шлюзу", "Пароль для SMS-шлюзу", "Відправник для SMS-шлюзу".
Вкладка "Шаблони листів" призначена для налаштувань шаблонів sms-повідомлень для кожного статусу замовлення:
У даній системі визначено 7 статусів замовлення, для яких можна налаштувати sms-повідомлення: новий, обробляється, відправлено новою поштою, відправлено Укрпоштою, відправлено кур'єром, очікує самовивозу, замовлення виконано.
Для статусу замовлення "Новий" можливо налаштувати такі параметри:
Повідомлення. Даний модуль дозволяє налаштувати sms-повідомлення клієнта на всіх мовах магазину (в прикладі, англійська, російська та українська мови):
А також sms-повідомлення для адміністратора:
В даному прикладі повідомлення містять теги, які можна використовувати для заповнення полів. Наприклад, тег {order_id} містить номер поточного замовлення. Використовуючи дані теги, можна сформувати повідомлення в потрібному вигляді. Опис тегів можна переглянути на вкладці "Поля":
Відсилання повідомлень клієнту і адміністратору. В даному модулі пропонується відправляти повідомлення про замовлення як клієнту так і адміністратору.
Для того, щоб налаштувати відсилання повідомлень, необхідно в поле "Відправляти" вибрати одне з трьох можливих значень: "Відключено", "Включено", "Примусово".
При виборі значення "Відключено", сполучення не буде відправлено.
При виборі значення "Включено", повідомлення буде відправлено в тому випадку, якщо обрана відмітка про повідомлення покупця. Для того, щоб її поставити, необхідно в адміністративній панелі сайту вибрати розділ "Продажі" -> "Замовлення" -> "Огляд замовлення" і поставити позначку навпроти поля "Повідомити покупця":
При виборі значення "Примусово", повідомлення буде відправлено завжди.
Для статусу замовлення "Обробляється" можливо налаштувати такі параметри:
Повідомлення. Даний модуль дозволяє налаштувати sms-повідомлення клієнта на всіх мовах магазину (в прикладі, англійська, російська та українська мови):
А також sms-повідомлення для адміністратора:
Повідомлення містять теги, які можна використовувати для заповнення полів. Наприклад, тег {order_id} містить номер поточного замовлення. Використовуючи дані теги, можна сформувати повідомлення в потрібному вигляді. Опис тегів можна переглянути на вкладці "Поля":
Відсилання повідомлень клієнту і адміністратору. В даному модулі пропонується відправляти повідомлення про замовлення як клієнту так і адміністратору.
Для того, щоб налаштувати відсилання повідомлень, необхідно в полі "Відправляти" вибрати одне з трьох можливих значень: "Відключено", "Включено", "Примусово".
При виборі значення "Відключено", сполучення не буде відправлено.
При виборі значення "Включено", повідомлення буде відправлено в тому випадку, якщо обрана відмітка про повідомлення покупця. Для того, щоб її поставити, необхідно в адміністративній панелі сайту вибрати розділ "Продажі" -> "Замовлення" -> "Огляд замовлення" і поставити позначку навпроти поля "Повідомити покупця":
При виборі значення "Примусово", повідомлення буде відправлено завжди.
Для статусу замовлення "Відправлено новою поштою" можливо налаштувати такі параметри:
Повідомлення. Даний модуль дозволяє налаштувати sms-повідомлення клієнта на всіх мовах магазину (в прикладі, англійська, російська та українська мови):
А також sms-повідомлення для адміністратора:
Повідомлення містять теги, які можна використовувати для заповнення полів. Наприклад, тег {order_id} містить номер поточного замовлення. Використовуючи дані теги, можна сформувати повідомлення в потрібному вигляді. Опис тегів можна переглянути на вкладці "Поля":
Відсилання повідомлень клієнту і адміністратору. В даному модулі пропонується відправляти повідомлення про замовлення як клієнту так і адміністратору.
Для того, щоб налаштувати відсилання повідомлень, необхідно в полі "Відправляти" вибрати одне з трьох можливих значень: "Відключено", "Включено", "Примусово".
При виборі значення "Відключено", сполучення не буде відправлено.
При виборі значення "Включено", повідомлення буде відправлено в тому випадку, якщо обрана відмітка про повідомлення покупця. Для того, щоб її поставити, необхідно в адміністративній панелі сайту вибрати розділ "Продажі" -> "Замовлення" -> "Огляд замовлення" і поставити позначку навпроти поля "Повідомити покупця":
При виборі значення "Примусово", повідомлення буде відправлено завжди.
Для статусу замовлення "Відправлено Укрпоштою" можливо налаштувати такі параметри:
Повідомлення. Даний модуль дозволяє налаштувати sms-повідомлення клієнта на всіх мовах магазину (в прикладі, англійська, російська та українська мови):
А також sms-повідомлення для адміністратора:
Повідомлення містять теги, які можна використовувати для заповнення полів. Наприклад, тег {order_id} містить номер поточного замовлення. Використовуючи дані теги, можна сформувати повідомлення в потрібному вигляді. Опис тегів можна переглянути на вкладці "Поля":
Відсилання повідомлень клієнту і адміністратору. В даному модулі пропонується відправляти повідомлення про замовлення як клієнту так і адміністратору.
Для того, щоб налаштувати відсилання повідомлень, необхідно в полі "Відправляти" вибрати одне з трьох можливих значень: "Відключено", "Включено", "Примусово".
При виборі значення "Відключено", сполучення не буде відправлено.
При виборі значення "Включено", повідомлення буде відправлено в тому випадку, якщо обрана відмітка про повідомлення покупця. Для того, щоб її поставити, необхідно в адміністративній панелі сайту вибрати розділ "Продажі" -> "Замовлення" -> "Огляд замовлення" і поставити позначку навпроти поля "Повідомити покупця":
При виборі значення "Примусово", повідомлення буде відправлено завжди.
Для статусу замовлення "Відправлено кур'єром" можливо налаштувати такі параметри:
Повідомлення. Даний модуль дозволяє налаштувати sms-повідомлення клієнта на всіх мовах магазину (в прикладі, англійська, російська та українська мови):
А також sms-повідомлення для адміністратора:
Повідомлення містять теги, які можна використовувати для заповнення полів. Наприклад, тег {order_id} містить номер поточного замовлення. Використовуючи дані теги, можна сформувати повідомлення в потрібному вигляді. Опис тегів можна переглянути на вкладці "Поля":
Відсилання повідомлень клієнту і адміністратору. В даному модулі пропонується відправляти повідомлення про замовлення як клієнту так і адміністратора.
Для того, щоб налаштувати відсилання повідомлень, необхідно в полі "Відправляти" вибрати одне з трьох можливих значень: "Відключено", "Включено", "Примусово".
При виборі значення "Відключено", сполучення не буде відправлено.
При виборі значення "Включено", повідомлення буде відправлено в тому випадку, якщо обрана відмітка про повідомлення покупця. Для того, щоб її поставити, необхідно в адміністративній панелі сайту вибрати розділ "Продажі" -> "Замовлення" -> "Огляд замовлення" і поставити позначку навпроти поля "Повідомити покупця":
При виборі значення "Примусово", повідомлення буде відправлено завжди.
Для статусу замовлення "Чекає самовивозу" можливо налаштувати такі параметри:
Повідомлення. Даний модуль дозволяє налаштувати sms-повідомлення клієнта на всіх мовах магазину (в прикладі, англійська, російська та українська мови):
А також sms-повідомлення для адміністратора:
Повідомлення містять теги, які можна використовувати для заповнення полів. Наприклад, тег {order_id} містить номер поточного замовлення. Використовуючи дані теги, можна сформувати повідомлення в потрібному вигляді. Опис тегів можна переглянути на вкладці "Поля":
Відсилання повідомлень клієнту і адміністратору. В даному модулі пропонується відправляти повідомлення про замовлення як клієнту так і адміністратора.
Для того, щоб налаштувати відсилання повідомлень, необхідно в поле "Відправляти" вибрати одне з трьох можливих значень: "Відключено", "Включено", "Примусово".
При виборі значення "Відключено", сполучення не буде відправлено.
При виборі значення "Включено", повідомлення буде відправлено в тому випадку, якщо обрана відмітка про повідомлення покупця. Для того, щоб її поставити, необхідно в адміністративній панелі сайту вибрати розділ "Продажі" -> "Замовлення" -> "Огляд замовлення" і поставити позначку навпроти поля "Повідомити покупця":
При виборі значення "Примусово", повідомлення буде відправлено завжди.
Для статусу замовлення "Замовлення виконане" можна налаштувати такі параметри:
Повідомлення. Даний модуль дозволяє налаштувати sms-повідомлення клієнта на всіх мовах магазину (в прикладі, англійська, російська та українська мови):
А також sms-повідомлення для адміністратора:
Повідомлення містять теги, які можна використовувати для заповнення полів. Наприклад, тег {order_id} містить номер поточного замовлення. Використовуючи дані теги, можна сформувати повідомлення в потрібному вигляді. Опис тегів можна переглянути на вкладці "Поля":
Відсилання повідомлень клієнту і адміністратору. В даному модулі пропонується відправляти повідомлення про замовлення як клієнту так і адміністратора.
Для того, щоб налаштувати відсилання повідомлень, необхідно в полі "Відправляти" вибрати одне з трьох можливих значень: "Відключено", "Включено", "Примусово".
При виборі значення "Відключено", сполучення не буде відправлено.
При виборі значення "Включено", повідомлення буде відправлено в тому випадку, якщо обрана відмітка про повідомлення покупця. Для того, щоб її поставити, необхідно в адміністративній панелі сайту вибрати розділ "Продажі" -> "Замовлення" -> "Огляд замовлення" і поставити позначку навпроти поля "Повідомити покупця":
При виборі значення "Примусово", повідомлення буде відправлено завжди.
Вкладка "Нові відгуки" призначена для налаштування тексту повідомлень про нові відгуки на товари:
Дана вкладка містить наступні поля:
Статус. Для того, щоб адміністратор Вашого сайту отримував sms-повідомлення про нові відгуки на товари, в даному полі виберіть значення "Включено":
Текст повідомлення. Дане поле призначене для формування тексту повідомлення про нове відкликання, для адміністратора сайту. Формуючи повідомлення можна використовувати спеціальні теги:
{Product_name} - назва товару;
{Product_sku} - артикул товару;
{Product_model} - модель товару;
{Product_id} - код товару.
Для прикладу введемо наступний текст: Новий відгук на товар {product_name}, модель {product_model}:
Важливо !!! Після додавання всіх змін необхідно натиснути кнопку "Зберегти":
В результаті, при оформленні замовлень, одержувач адмінських повідомлень отримає наступні sms-повідомлення:
SMS-повідомлення для клієнта при оформленні замовлення, мають такий вигляд:
UPDATE від 19.08.2019
Додана можливість відправки повідомлень адміністраторам сайту за допомогою Telegram месенджер.
Відправлення повідомлень в Telegram
У модулі передбачена можливість відправки повідомлень адміністраторам за допомогою месенджера Telegram. Налаштування відправки повідомлень проводиться в кілька етапів.
Підготовка. Для відправки повідомлень через Telegram Вам необхідно зареєструвати бота - робота, який має доступ до API Telegram, і буде відправляти Вам повідомлення. Для цього Вам потрібно в Telegram знайти бота по імені BotFather і попросити його створити для нас бота.
Боти самі не можуть почати чат, тому саме Вам потрібно ініціювати бесіду. Після старту бесіди потрібно дати команду:
BotFather - / newbot - створити нового бота.
Після цього необхідно буде двічі ввести ім'я Вашого бота. Є обмеження на ім'я бота - воно повинно закінчуватися на "bot". Коли бот буде успішно створений BotFather видасть вам API key нового бота. За допомогою цього ключа Ви будете відправляти запити Вашому боту. Тримайте цей ключ в секреті, тому що тоді будь-яка людина зможе підключитися до Вашого боту і використовувати його в невідомих цілях (в тому числі і поганих).
Налаштування бота. Отже, бот створений. Тепер нам потрібно, щоб наш бот розпочав відправлення повідомлень. За правилами Telegram бот не може самостійно ініціювати чати з людьми, тому нам потрібно це зробити самостійно. Знаходимо нашого бота в телеграм і ініціюємо з ним початок бесіди (натиснувши кнопку старт). Після цього нам потрібно відправити боту запит такого виду:
https://api.telegram.org/bot<API_KEY>/getUpdates
Це можна зробити через браузер або програму Postman, або щось аналогічне. У відповідь нам бот повинен надіслати повідомлення в форматі JSON
Нас цікавить в цьому повідомленні ідентифікатор чату, його ми будемо використовувати для отримання повідомлень - вірніше ми будемо відсилати повідомлення в цей чат. Кожна нова людина, яка підключився до боту, буде ініціювати новий чат з новим ідентифікатором. Тому якщо потрібно відправляти повідомлення декільком людям, то один з них повинен створити чат з ботом і потім додати в бесіду інших людей, інакше кожен створить окремий чат з ботом і бот буде відправляти повідомлення тільки одному одержувачу.
Для того щоб повідомлення в Telegram отримували декілька людей необхідно:
Створити бота;
Створити групу в Telegram та додати до неї кристувачів, яким необхідно отримувати повідомлення;
В групу додати створеного бота;
Отримати ідентифікатор чата. Для цього використовуєм команду: https://api.telegram.org/bot <API_KEY>/getUpdates Цю команду вводиму в рядок браузера. У відповідь отримуємо json-послідовність. В цій послідовності копіюємо ідентифікатор чату и додаємо в налаштування модуля “SMS-інформер” в поле “Ідентифікатор чату для Telegram”.
Налаштування відправки повідомлень в модулі. Після того як ми отримали всі необхідні дані, саме час налаштувати наш модуль. В налаштуваннях модуля на вкладці "Повідомлення адміністраторам" встановлюємо такі параметри:
вибираємо варіанти повідомлень - через смс або за допомогою Telegram;
для повідомлень по смс введіть номери одержувачів через кому;
вводимо API key і ідентифікатор нашого з ботом чату для отримання повідомлень в Telegram.
Готово. Ви будете отримувати повідомлення в телеграм про нові замовлення, зміну статусу замовлення, а також нові відгуки.
UPDATE від 20.08.2019
В шапку адміністративної зони додана кнопка відправки повідомлення через смс.
Після установки модуля і поновлення кеша модифікаторів в хедері адмін панелі з'являється кнопка відправки повідомлень через смс.
Для коректної роботи відправки смс необхідно в налаштуваннях надати права відповідних груп користувачів на перегляд і зміну "marketing / neoseo_sms_notify"
Натиснувши на кнопку відправки смс в хедері, відобразиться форма відправки повідомлення:
Введіть мобільний номер одержувача, введіть текст повідомлення і натисніть кнопку "Відправити повідомлення".
Про результати відправки Ви будете проінформовані за допомогою спливаючого повідомлення.
Модуль "Разом дешевше" просто необхідний, якщо Ви плануєте або вже продаєте комплекти товарів. За допомогою даного модуля, Ви можете скласти велику кількість комплектів товару, і додати їх д..
Як правило в Інтернет-магазинах характеристики і зовнішній вигляд товарів, представлених на вітрині, показаний за допомогою фотографій. Але по фотографії досить важко уявити точний зовнішній вигляд, ф..
Модуль "Авторизація по SMS" дозволяє покупцям реєструватися і входити в особистий кабінет за допомогою SMS-повідомлень, без необхідності використовувати свій email.
Модуль надасть Вам мож..
Модуль "NeoSeo Мікророзмітка Schema.org (JSON-LD)" покращує представленість сайту пошуковою системою. З допомогою цього модуля можна надати пошуковій системі структуровану інформацію про сто..
Форма зворотного зв'язку
Хочете, щоб ми Вам передзвонили?
Будь ласка, напишіть вступну інформацію в наш Telegram-чат.
Замовлення послуги технічної підтримки
Подпишитесь на рассылку и получите 250 грн. на покупки
Это предложение делаем только 1 раз. Вы действительно хотите отказаться от 250 грн.?!
Подпишитесь на рассылку и получите 50 грн. на покупки
Коментарі