Вже скоро, швидкі шаблони з необмеженою кількістю модулів за 1грн./замовлення

Налаштування модуля SMS Інформер для Інтернет-магазину {SEO-Магазин}, OpenCart 2.х, 3.х, ocStore

  1. Установка модуля "NeoSeo SMS Інформер"

Для установки модуля "NeoSeo SMS Інформер" для OpenCart необхідно:

  1. Перейти в адміністративну панель сайту і вибрати розділ "Додатки"->"Модулі":Модуль
  2. У списку модулів вибрати "NeoSeo SMS інформери" і натиснути кнопку "Встановити":Модуль 0
  3. Перейти в розділ "Додатки" -> "Менеджер доповнень" і в вікні, натиснути на кнопку "Оновити".Модуль 1

На цьому установка модуля завершена і можна переходити до редагування налаштувань модуля.

  1. Редагування налаштувань модуля

Для редагування налаштувань модуля необхідно перейти в адміністративну панель сайту і вибрати розділ "Додатки" -> "Модулі". У списку модулів для OpenCart вибрати "NeoSeo SMS інформери" і натиснути на кнопку "Редагувати":Модуль 3

Після цього на екрані з'явиться вікно редагування налаштувань модуля:Модуль 5

Вкладка "Спільне" призначена для налаштувань наступних параметрів:

  • Включення / відключення модуля. Для того, щоб підключити модуль до магазину, необхідно в полі "Статус" вибрати значення "Включено":Модуль 6
  • Одержувачі адмінських повідомлень. Дане поле служить для зазначення номерів телефонів одержувачів повідомлень про замовлення:Модуль 7
  • Якщо необхідно відправляти sms-повідомлення декільком адресатам, введіть номери телефонів через кому:Модуль 8
  • Автодоповнення. Для правильної роботи шлюзу потрібен повний номер телефону, наприклад, 38 095 111 11 11. Але клієнти часто вводять тільки частину номера, наприклад, 095 111 11 11. В даному полі вкажіть маску повного значення, наприклад 38 000 000 00 00, і модуль сам доповнить введений номер відсутніми числами:Модуль 9
  • Група покупців. Дане поле служить для вказівки груп покупців, яким необхідно відправляти sms-повідомлення:Модуль 10

Для того, щоб система sms-повідомлень запрацювала, неообходімо:

  • Вибрати кращий сервіс sms-розсилки і вказати його в полі "SMS-шлюз";
  • Зареєструватися на офіційному сайті обраного сервісу, отримати дані для API розсилки і вказати їх в полях "Логін для SMS-шлюзу", "Пароль для SMS-шлюзу", "Відправник для SMS-шлюзу".

Вкладка "Шаблони листів" призначена для налаштувань шаблонів sms-повідомлень для кожного статусу замовлення:Модуль 11

У даній системі визначено 7 статусів замовлення, для яких можна налаштувати sms-повідомлення: новий, обробляється, відправлено новою поштою, відправлено Укрпоштою, відправлено кур'єром, очікує самовивозу, замовлення виконано.Модуль 12

Для статусу замовлення "Новий" можливо налаштувати такі параметри:

  • Повідомлення. Даний модуль дозволяє налаштувати sms-повідомлення клієнта на всіх мовах магазину (в прикладі, англійська, російська та українська мови):Модуль 13

А також sms-повідомлення для адміністратора:Модуль 14

В даному прикладі повідомлення містять теги, які можна використовувати для заповнення полів. Наприклад, тег {order_id} містить номер поточного замовлення. Використовуючи дані теги, можна сформувати повідомлення в потрібному вигляді. Опис тегів можна переглянути на вкладці "Поля":Модуль 15

  • Відсилання повідомлень клієнту і адміністратору. В даному модулі пропонується відправляти повідомлення про замовлення як клієнту так і адміністратору.

Для того, щоб налаштувати відсилання повідомлень, необхідно в поле "Відправляти" вибрати одне з трьох можливих значень: "Відключено", "Включено", "Примусово".Модуль 16

При виборі значення "Відключено", сполучення не буде відправлено.

При виборі значення "Включено", повідомлення буде відправлено в тому випадку, якщо обрана відмітка про повідомлення покупця. Для того, щоб її поставити, необхідно в адміністративній панелі сайту вибрати розділ "Продажі" -> "Замовлення" -> "Огляд замовлення" і поставити позначку навпроти поля "Повідомити покупця":Модуль 17

При виборі значення "Примусово", повідомлення буде відправлено завжди.

Для статусу замовлення "Обробляється" можливо налаштувати такі параметри:

  • Повідомлення. Даний модуль дозволяє налаштувати sms-повідомлення клієнта на всіх мовах магазину (в прикладі, англійська, російська та українська мови):Модуль 18

А також sms-повідомлення для адміністратора:Модуль 19

Повідомлення містять теги, які можна використовувати для заповнення полів. Наприклад, тег {order_id} містить номер поточного замовлення. Використовуючи дані теги, можна сформувати повідомлення в потрібному вигляді. Опис тегів можна переглянути на вкладці "Поля":Модуль 20

  • Відсилання повідомлень клієнту і адміністратору. В даному модулі пропонується відправляти повідомлення про замовлення як клієнту так і адміністратору.

Для того, щоб налаштувати відсилання повідомлень, необхідно в полі "Відправляти" вибрати одне з трьох можливих значень: "Відключено", "Включено", "Примусово".Модуль 21

При виборі значення "Відключено", сполучення не буде відправлено.

При виборі значення "Включено", повідомлення буде відправлено в тому випадку, якщо обрана відмітка про повідомлення покупця. Для того, щоб її поставити, необхідно в адміністративній панелі сайту вибрати розділ "Продажі" -> "Замовлення" -> "Огляд замовлення" і поставити позначку навпроти поля "Повідомити покупця":Модуль 22

При виборі значення "Примусово", повідомлення буде відправлено завжди.

Для статусу замовлення "Відправлено новою поштою" можливо налаштувати такі параметри:

  • Повідомлення. Даний модуль дозволяє налаштувати sms-повідомлення клієнта на всіх мовах магазину (в прикладі, англійська, російська та українська мови):Модуль 23

А також sms-повідомлення для адміністратора:Модуль 24

Повідомлення містять теги, які можна використовувати для заповнення полів. Наприклад, тег {order_id} містить номер поточного замовлення. Використовуючи дані теги, можна сформувати повідомлення в потрібному вигляді. Опис тегів можна переглянути на вкладці "Поля":Модуль 25

  • Відсилання повідомлень клієнту і адміністратору. В даному модулі пропонується відправляти повідомлення про замовлення як клієнту так і адміністратору.

Для того, щоб налаштувати відсилання повідомлень, необхідно в полі "Відправляти" вибрати одне з трьох можливих значень: "Відключено", "Включено", "Примусово".Модуль 26

При виборі значення "Відключено", сполучення не буде відправлено.

При виборі значення "Включено", повідомлення буде відправлено в тому випадку, якщо обрана відмітка про повідомлення покупця. Для того, щоб її поставити, необхідно в адміністративній панелі сайту вибрати розділ "Продажі" -> "Замовлення" -> "Огляд замовлення" і поставити позначку навпроти поля "Повідомити покупця":Модуль 27

При виборі значення "Примусово", повідомлення буде відправлено завжди.

Для статусу замовлення "Відправлено Укрпоштою" можливо налаштувати такі параметри:

  • Повідомлення. Даний модуль дозволяє налаштувати sms-повідомлення клієнта на всіх мовах магазину (в прикладі, англійська, російська та українська мови):Модуль 28

А також sms-повідомлення для адміністратора:Модуль 29

Повідомлення містять теги, які можна використовувати для заповнення полів. Наприклад, тег {order_id} містить номер поточного замовлення. Використовуючи дані теги, можна сформувати повідомлення в потрібному вигляді. Опис тегів можна переглянути на вкладці "Поля":Модуль НеоСео

  • Відсилання повідомлень клієнту і адміністратору. В даному модулі пропонується відправляти повідомлення про замовлення як клієнту так і адміністратору.

Для того, щоб налаштувати відсилання повідомлень, необхідно в полі "Відправляти" вибрати одне з трьох можливих значень: "Відключено", "Включено", "Примусово".Модуль 31

При виборі значення "Відключено", сполучення не буде відправлено.

При виборі значення "Включено", повідомлення буде відправлено в тому випадку, якщо обрана відмітка про повідомлення покупця. Для того, щоб її поставити, необхідно в адміністративній панелі сайту вибрати розділ "Продажі" -> "Замовлення" -> "Огляд замовлення" і поставити позначку навпроти поля "Повідомити покупця":Модуль 32

При виборі значення "Примусово", повідомлення буде відправлено завжди.

Для статусу замовлення "Відправлено кур'єром" можливо налаштувати такі параметри:

  • Повідомлення. Даний модуль дозволяє налаштувати sms-повідомлення клієнта на всіх мовах магазину (в прикладі, англійська, російська та українська мови):Модуль 33

А також sms-повідомлення для адміністратора:Модуль 34

Повідомлення містять теги, які можна використовувати для заповнення полів. Наприклад, тег {order_id} містить номер поточного замовлення. Використовуючи дані теги, можна сформувати повідомлення в потрібному вигляді. Опис тегів можна переглянути на вкладці "Поля":Модуль 35

  • Відсилання повідомлень клієнту і адміністратору. В даному модулі пропонується відправляти повідомлення про замовлення як клієнту так і адміністратора.

Для того, щоб налаштувати відсилання повідомлень, необхідно в полі "Відправляти" вибрати одне з трьох можливих значень: "Відключено", "Включено", "Примусово".Модуль 36

При виборі значення "Відключено", сполучення не буде відправлено.

При виборі значення "Включено", повідомлення буде відправлено в тому випадку, якщо обрана відмітка про повідомлення покупця. Для того, щоб її поставити, необхідно в адміністративній панелі сайту вибрати розділ "Продажі" -> "Замовлення" -> "Огляд замовлення" і поставити позначку навпроти поля "Повідомити покупця":Модуль НеоСео 2

При виборі значення "Примусово", повідомлення буде відправлено завжди.

Для статусу замовлення "Чекає самовивозу" можливо налаштувати такі параметри:

  • Повідомлення. Даний модуль дозволяє налаштувати sms-повідомлення клієнта на всіх мовах магазину (в прикладі, англійська, російська та українська мови):Модуль 38

А також sms-повідомлення для адміністратора:Модуль 39

Повідомлення містять теги, які можна використовувати для заповнення полів. Наприклад, тег {order_id} містить номер поточного замовлення. Використовуючи дані теги, можна сформувати повідомлення в потрібному вигляді. Опис тегів можна переглянути на вкладці "Поля":Модуль 40

  • Відсилання повідомлень клієнту і адміністратору. В даному модулі пропонується відправляти повідомлення про замовлення як клієнту так і адміністратора.

Для того, щоб налаштувати відсилання повідомлень, необхідно в поле "Відправляти" вибрати одне з трьох можливих значень: "Відключено", "Включено", "Примусово".Модуль 41

При виборі значення "Відключено", сполучення не буде відправлено.

При виборі значення "Включено", повідомлення буде відправлено в тому випадку, якщо обрана відмітка про повідомлення покупця. Для того, щоб її поставити, необхідно в адміністративній панелі сайту вибрати розділ "Продажі" -> "Замовлення" -> "Огляд замовлення" і поставити позначку навпроти поля "Повідомити покупця":Модуль 42

При виборі значення "Примусово", повідомлення буде відправлено завжди.

Для статусу замовлення "Замовлення виконане" можна налаштувати такі параметри:

  • Повідомлення. Даний модуль дозволяє налаштувати sms-повідомлення клієнта на всіх мовах магазину (в прикладі, англійська, російська та українська мови):Модуль 43

А також sms-повідомлення для адміністратора:Модуль 44

Повідомлення містять теги, які можна використовувати для заповнення полів. Наприклад, тег {order_id} містить номер поточного замовлення. Використовуючи дані теги, можна сформувати повідомлення в потрібному вигляді. Опис тегів можна переглянути на вкладці "Поля":Модуль 45

Відсилання повідомлень клієнту і адміністратору. В даному модулі пропонується відправляти повідомлення про замовлення як клієнту так і адміністратора.

Для того, щоб налаштувати відсилання повідомлень, необхідно в полі "Відправляти" вибрати одне з трьох можливих значень: "Відключено", "Включено", "Примусово".Модуль 46

При виборі значення "Відключено", сполучення не буде відправлено.

При виборі значення "Включено", повідомлення буде відправлено в тому випадку, якщо обрана відмітка про повідомлення покупця. Для того, щоб її поставити, необхідно в адміністративній панелі сайту вибрати розділ "Продажі" -> "Замовлення" -> "Огляд замовлення" і поставити позначку навпроти поля "Повідомити покупця":Модуль 47

При виборі значення "Примусово", повідомлення буде відправлено завжди.

Вкладка "Нові відгуки" призначена для налаштування тексту повідомлень про нові відгуки на товари:Модуль 48

Дана вкладка містить наступні поля:

  • Статус. Для того, щоб адміністратор Вашого сайту отримував sms-повідомлення про нові відгуки на товари, в даному полі виберіть значення "Включено":Модуль 49
  • Текст повідомлення. Дане поле призначене для формування тексту повідомлення про нове відкликання, для адміністратора сайту. Формуючи повідомлення можна використовувати спеціальні теги:

{Product_name} - назва товару;

{Product_sku} - артикул товару;

{Product_model} - модель товару;

{Product_id} - код товару.

Для прикладу введемо наступний текст: Новий відгук на товар {product_name}, модель {product_model}:Модуль 50

Важливо !!! Після додавання всіх змін необхідно натиснути кнопку "Зберегти":Модуль НеоСео 3

В результаті, при оформленні замовлень, одержувач адмінських повідомлень отримає наступні sms-повідомлення:Модуль 52

SMS-повідомлення для клієнта при оформленні замовлення, мають такий вигляд:Модуль 53

UPDATE від 19.08.2019

Додана можливість відправки повідомлень адміністраторам сайту за допомогою Telegram месенджер.

Відправлення повідомлень в Telegram

У модулі передбачена можливість відправки повідомлень адміністраторам за допомогою месенджера Telegram. Налаштування відправки повідомлень проводиться в кілька етапів.

  1. Підготовка. Для відправки повідомлень через Telegram Вам необхідно зареєструвати бота - робота, який має доступ до API Telegram, і буде відправляти Вам повідомлення. Для цього Вам потрібно в Telegram знайти бота по імені BotFather і попросити його створити для нас бота.Модуль НеоСео 1

Боти самі не можуть почати чат, тому саме Вам потрібно ініціювати бесіду. Після старту бесіди потрібно дати команду:

BotFather - / newbot - створити нового бота.Модуль NeoSeo

Після цього необхідно буде двічі ввести ім'я Вашого бота. Є обмеження на ім'я бота - воно повинно закінчуватися на "bot". Коли бот буде успішно створений BotFather видасть вам API key нового бота. За допомогою цього ключа Ви будете відправляти запити Вашому боту. Тримайте цей ключ в секреті, тому що тоді будь-яка людина зможе підключитися до Вашого боту і використовувати його в невідомих цілях (в тому числі і поганих).

  1. Налаштування бота. Отже, бот створений. Тепер нам потрібно, щоб наш бот розпочав відправлення повідомлень. За правилами Telegram бот не може самостійно ініціювати чати з людьми, тому нам потрібно це зробити самостійно. Знаходимо нашого бота в телеграм і ініціюємо з ним початок бесіди (натиснувши кнопку старт). Після цього нам потрібно відправити боту запит такого виду:

https://api.telegram.org/bot<API_KEY>/getUpdates

Це можна зробити через браузер або програму Postman, або щось аналогічне. У відповідь нам бот повинен надіслати повідомлення в форматі JSONМодуль 09

Нас цікавить в цьому повідомленні ідентифікатор чату, його ми будемо використовувати для отримання повідомлень - вірніше ми будемо відсилати повідомлення в цей чат. Кожна нова людина, яка підключився до боту, буде ініціювати новий чат з новим ідентифікатором. Тому якщо потрібно відправляти повідомлення декільком людям, то один з них повинен створити чат з ботом і потім додати в бесіду інших людей, інакше кожен створить окремий чат з ботом і бот буде відправляти повідомлення тільки одному одержувачу.

Для того щоб повідомлення в Telegram отримували декілька людей необхідно:  

  • Створити бота;
  • Створити групу в Telegram та додати до неї кристувачів, яким необхідно отримувати повідомлення; 
  • В групу додати створеного бота; 
  • Отримати ідентифікатор чата. Для цього використовуєм команду: https://api.telegram.org/bot <API_KEY>/getUpdates Цю команду вводиму в рядок браузера. У відповідь отримуємо json-послідовність. В цій послідовності копіюємо ідентифікатор чату и додаємо в налаштування модуля “SMS-інформер” в поле “Ідентифікатор чату для Telegram”.
  1. Налаштування відправки повідомлень в модулі. Після того як ми отримали всі необхідні дані, саме час налаштувати наш модуль. В налаштуваннях модуля на вкладці "Повідомлення адміністраторам" встановлюємо такі параметри:
  • вибираємо варіанти повідомлень - через смс або за допомогою Telegram;
  • для повідомлень по смс введіть номери одержувачів через кому;
  • вводимо API key і ідентифікатор нашого з ботом чату для отримання повідомлень в Telegram.Модуль SMS інформери

Готово. Ви будете отримувати повідомлення в телеграм про нові замовлення, зміну статусу замовлення, а також нові відгуки.

UPDATE від 20.08.2019

В шапку адміністративної зони додана кнопка відправки повідомлення через смс.

Після установки модуля і поновлення кеша модифікаторів в хедері адмін панелі з'являється кнопка відправки повідомлень через смс.Налаштування модуля

Для коректної роботи відправки смс необхідно в налаштуваннях надати права відповідних груп користувачів на перегляд і зміну "marketing / neoseo_sms_notify"Модуль НеоСео 6

Натиснувши на кнопку відправки смс в хедері, відобразиться форма відправки повідомлення:Модуль НеоСео 7

Введіть мобільний номер одержувача, введіть текст повідомлення і натисніть кнопку "Відправити повідомлення".

Про результати відправки Ви будете проінформовані за допомогою спливаючого повідомлення.Модуль НеоСео 8

Не знайшли відповідь на своє питання? — Задайте його на нашому форумі: https://www.opencartmasters.com/forum/75-sms-informer/ 

Коментарі

Написати коментар [відмінити відповідь]

Товари зі статті: