А у нас почалася чорно-п`ятнична лихоманка, детальніше...

Налаштування модуля Оплата через NixMoney для Інтернет-магазину {SEO-Магазин}, OpenCart 2.х, 3.х, ocStore

  1. Установка модуля "NeoSeo Оплата через NixMoney"

Для установки модуля "NeoSeo Оплата через NixMoney" необхідно:

  1. Перейти в адміністративну панель сайту і вибрати розділ "Додатки"->"Платежі":Оплата через NixMoney
  2. У списку модулів вибрати "NeoSeo NixMoney" і натиснути кнопку "Встановити":Налаштування оплати через NixMoney

На цьому установка модуля завершена і можна переходити до редагування налаштувань модуля.

  1. Редагування налаштувань модуля

Для редагування налаштувань модуля необхідно перейти в адміністративну панель сайту і вибрати розділ "Додатки" -> "Платежі". У списку модулів вибрати "NeoSeo NixMoney" і натиснути на кнопку "Редагувати":Модуль Оплата через NixMoney

Після цього на екрані з'явиться вікно редагування налаштувань модуля:Оплата через NixMoney - налаштування модуля

Вкладка "Параметри" призначена для налаштування наступних параметрів:

  • Статус. Для того, щоб підключити даний модуль до магазину, необхідно в полі "Статус" вибрати значення "Включено":Налаштування Оплати через NixMoney

Часто зустрічається, що при оформленні замовлення покупцем саме замовлення може потрапляти в помилкові замовлення і менеджер просто може його пропустити. Не всі знають, що такі "зниклі" замовлення всі ж можна переглянути в списку замовлень, застосувавши фільтр. Але це не зручно, для таких замовлень не буде спрацьовувати повідомлення ні для менеджера, ні для покупця. Чому ж замовлення потрапляє в "помилкові"? При оформленні замовлення система привласнює замовлення нульовий статус. Вірний же статус замовлення привласнює метод оплати, якщо в процесі виконання оформлення замовлення та оплати, зокрема, не стався збій. У методах оплати, які відносяться до онлайн-оплат, дуже часто зустрічається проблема "зниклих" замовлень. Все тому, що перейшовши на сторінку оплати, покупець може передумати і натиснути скасування. Але такі замовлення відстежувати потрібно, тому що це все потенційні Клієнти і з ними потрібно працювати.

У модулі "NeoSeo Оплата через NixMoney" для OpenCart цей недолік усунуто, а тому введені наступні налаштування:

  • Статус замовлення після оплати. Дане поле необхідно для вибору статусу замовлення, в тому випадку, якщо сервіс методу оплати повернув позитивну відповідь, тобто сталася оплата і отримані кошти на рахунок. У списку статусів вказані статуси, які визначені у Вашій системіНалаштування модуля Оплата через NixMoney для інтернет-магазину
  • Статус незавершеного замовлення. Ця установка замість нульового статусу присвоїть вказаний в полі статус, таким чином Ви не загубите замовлення і він не потрапить в "помилкові".Налаштування Оплати через NixMoney для сайту
  • Статус замовлення в разі помилки. За допомогою даного поля можна встановити необхідний статус для замовлення в тому випадку, якщо спроба клієнта сплатити замовлення закінчилася помилкою на стороні сервісу:Статус замовлення в модулі Оплата через NixMoney
  • Географічна зона. За допомогою даного поля можна вказати ті географічні зони, в яких можлива оплата замовлень через гаманець NixMoney:Оплата через NixMoney - налаштування на інтернет-магазин

Цей перелік містить існуючі географічні зони інтернет-магазину. У прикладі вказана одна зона: "ПДВ".

Щоб переглянути існуючі географічні зони, необхідно перейти в адміністративну панель сайту і вибрати розділ "Система" -> "Локалізація" -> "Географічні зони":Географічна зона в модулі Оплата через NixMoney

  • Назва магазину. Дане поле призначене для введення назви магазину продавця, яке буде вказано під час прийому коштів на приймаючій стороні.
  • Пароль. Дане поле необхідно для введення пароля від Вашого гаманця.
  • Мінімальна сума замовлення. Дане поле служить для вказівки мінімальної суми замовлення, яка необхідна для активації методу оплати:Мінімальна сума замовлень
  • Порядок сортування. За допомогою даного поля можна задати порядок виводу методу оплати на сторінці оформлення замовлення, наприклад 1:Порядок сортування методів оплати
  • Гаманці. Дане поле служить для введення гаманця NixMoney в наступному форматі: Валюта: Гаманець. Для прикладу введемо наступний гаманець: USD: U11111111111111Вивід гаманця в формат валюта, гаманець
  • Дозволені IP адреси. За допомогою даного поля можна задати необхідні дозволені адреси, що належать NixMoney.

Важливо !!! Після додавання всіх змін необхідно натиснути кнопку "Зберегти":Налаштування Оплати через NixMoney для OpenCart

Після того, як Ви зберегли модуль, необхідно додати новий метод оплати на сторінку оформлення замовлення.

Примітка: Додавання методу оплати на сторінку оформлення замовлення буде описаний на прикладі модуля "NeoSeo Оформлення замовлення". Якщо ви використовуєте стандартний модуль оформлення замовлення, то такі дії проводити не потрібно. Якщо ж ви використовуєте інший модуль оформлення замовлення, читайте опис додавання нового методу оплати в документації даного модуля.

Для додавання методу оплати замовлень через NixMoney перейдіть в адміністративну панель сайту і виберіть розділ "Додатки" -> "Модулі". У списку модулів виберіть "NeoSeo Оформлення замовлення" і натисніть на кнопку "Редагувати":Добавити метод оплати замовлень через NixMoney

У вікні редагування налаштувань модуля необхідно перейти на вкладку "Зв'язки":Налаштування модуля Оплата через NixMoney для Опенкарт

На даній вкладці вказані всі можливі методи доставки замовлень. Для кожного методу доставки модуль дозволяє вибрати необхідні методи оплати.

Після збереження модуля "NeoSeo Оплата через NixMoney" для OpenCart, метод оплати через даний гаманець став доступний в списку можливих методів оплати. Для прикладу, додамо метод оплати "NixMoney" для методу доставки "Нічний експрес":Модуль NeoSeo Оплата через NixMoney

В результаті, при оформленні замовлення і виборі методу доставки "Нічний експрес", користувачеві доступний новий вид оплати через гаманець "NixMoney":Метод доставки Нічний експрес

Коментарі

Написати коментар [відмінити відповідь]

Товари зі статті: