Експрес-пропозиція по розробці швидкого інтернет-магазину за 7999 грн. детальніше...

Налаштування модуля Програма лояльності для Інтернет-магазину {SEO-Магазин}, OpenCart 2.х, 3.х, ocStore

  1. Установка модуля "NeoSeo Програма лояльності"

Для установки модуля "NeoSeo Програма лояльності" для OpenCart необхідно:

  1. Перейти в адміністративну панель сайту і вибрати розділ "Додатки"->"Враховувати в замовленні":Модуль
  2. У списку модулів вибрати "NeoSeo Програма лояльності" та натиснути кнопку "Встановити":Модуль 0
  3. Перейти в розділ "Додатки" -> "Менеджер доповнень" і в вікні, натиснути на кнопку "Оновити".Модуль 1

На цьому установка модуля завершена і можна переходити до редагування налаштувань модуля.

  1. Редагування налаштувань модуля

Для редагування налаштувань модуля необхідно перейти в адміністративну панель сайту і вибрати розділ "Додатки" -> "Модулі". У списку модулів для OpenCart вибрати "NeoSeo Програма лояльності" та натиснути на кнопку "Редагувати":Модуль НеоСео

Після цього на екрані з'явиться вікно редагування налаштувань модуля:Налаштування модуля

Вкладка "Загальні" призначена для налаштування персональних, групових, накопичувальних знижок, а також знижок на певну суму замовлення для авторизованих клієнтів магазину. Для того, щоб налаштувати знижки, необхідно на даній вкладці налаштувати наступні поля:

  1. Включення / відключення модуля. Щоб підключити модуль до магазину, необхідно в поле "Статус" вибрати значення "Включено":Модуль НеоСео 2
  2. Використовувати персональні знижки. Модуль дозволяє встановлювати персональні знижки для клієнтів Вашого магазину. Для цього, в даному полі виберіть значення "Включено":Модуль НеоСео 1

Перейдіть в розділ "Покупці" -> "Покупці". Виберіть покупця, для якого необхідно додати персональну знижку і натисніть на кнопку "Редагувати":Модуль НеоСео 3

На вкладці "Загальні" в полі "Персональна знижка" вкажіть розмір персональної знижки для даного покупця:Модуль 01

Після внесення всіх необхідних змін, натисніть на кнопку "Зберегти".

В результаті, при оформленні замовлення, для клієнта Neo Seo діє персональна знижка в розмірі 20%:Модуль 05

  1. Використовувати групові знижки. Модуль дозволяє встановлювати групові знижки для клієнтів магазину. Для цього в даному полі виберіть значення "Включено":Модуль 9

Перейдіть в розділ "Покупці" -> "Групи покупців". Виберіть групу, для якої необхідно додати персональну знижку і натисніть на кнопку "Редагувати":Модуль 08

На формі редагування вкажіть розмір знижки для даної групи в полі "Персональна знижка для цієї групи покупців":Модуль 02

Після внесення всіх необхідних змін, натисніть на кнопку "Зберегти".

В результаті, при оформленні замовлення, для оптових покупців діє групова знижка в розмірі 30%:Модуль 15

  1. Використовувати накопичувальні знижки. За допомогою даного модуля можна встановлювати накопичувальні знижки для клієнтів магазину. Накопичувальна знижка - це знижка, величина якої залежить від суми здійснених клієнтом покупок. Наприклад, якщо покупець зробив кілька покупок загальною вартістю 1000 грн., То він отримає постійну знижку 2,5%. Продовжуючи здійснювати покупки в Вашому Інтернет-магазині, він витратить на товари більше 2000 грн. і отримає 10% знижку і т.д. Це хороший спосіб залучити нових покупців і утримати вже існуючих.

Для установки накопичувальної знижки, необхідно в даному полі вибрати значення "Включено":Модуль НеоСео 4

Налаштувати розмір знижки Ви можете за допомогою поля "Градація накопичувальних знижок".

  1. Градація накопичувальних знижок. В даному полі необхідно вказати суму замовлення для активації накопичувальної знижки і розмір даної знижки в такому вигляді:

Сума замовлення: розмір знижки.

Наприклад, 1000: 2.5.

Якщо необхідно вказати кілька варіантів, введіть їх через кому.

Наприклад, 1000: 2.5, 2000: 10. Це означає, що клієнт, при оформленні замовлення на суму не менше 1000 грн, отримає знижку в розмірі 2.5% на наступне замовлення, а при замовленні від 2000 грн, знижка на наступне замовлення буде вже 10%:Модуль НеоСео 5

Для прикладу, реєструватимемося на сайті магазина і оформимо замовлення на суму не менше 1000 грн:Модуль Неосео 6

Після оформлення замовлення (на суму не менше 1000 грн), для даного клієнта активується накопичувальна знижка на наступні покупки в магазині.

Оформимо ще одне замовлення. Так як даний клієнт раніше зробив замовлення на суму не менше 1000 грн., То для нього повинна активуватися персональна знижка в розмірі 2.5%:Модуль НеоСео 6

Після оформлення замовлення, для даного клієнта активується накопичувальна знижка вже в розмірі 10% на наступні покупки в магазині, так як загальна сума замовлень клієнта на даному сайті становить понад 2000 грн (перше замовлення - 1009 грн, друге замовлення - 2300 грн).

Оформимо ще одне замовлення. В результаті, для даного клієнта активізувалася персональна знижка в розмірі 10%:Модуль НеоСео для Опенкарт

  1. Використовувати знижки на суму замовлення. За допомогою даного поля можна встановити знижку для клієнтів магазину на певну суму замовлення. Це знижка, яка активується в залежності від суми замовлення клієнта. Наприклад, якщо покупець оформляє замовлення загальною вартістю не менше 1000 грн., То він отримає знижку 2,5% на це замовлення. Для установки знижки, необхідно в даному полі вибрати значення "Включено":Модуль NeoSeo

Налаштувати розмір знижки Ви можете за допомогою поля "Градація знижок на суму замовлення".

  1. Градація знижок на суму замовлення. В даному полі необхідно вказати суму замовлення для активації знижки на суму замовлення і розмір даної знижки в такому вигляді:

Сума замовлення: розмір знижки.

Наприклад, 1000: 2.5.

Наприклад, 1000: 2.5. Це означає, що клієнт, при оформленні замовлення на суму не менше 1000 грн, отримає знижку в розмірі 2.5% на це замовлення.Модуль Для Опенкарт 2

Якщо необхідно вказати кілька варіантів, введіть їх через кому.

Для прикладу, оформимо замовлення на суму не менше 1000 грн. Для клієнта активується знижка в розмірі 2.5% на це замовлення:Модуль 09

  1. Відключити знижку для категорій. За допомогою даного поля, Ви можете вказати, на які категорії товарів знижки не поширюються. Для цього, в даному полі відзначте назви категорій, для яких необхідно відключити знижку:Модуль НеоСео Опенкарт 3

Для прикладу, оформимо замовлення на набір для вишивання Dimensions 70-35335. На даний товар відключені будь-які знижки, так як він знаходиться в категорії "Набори для вишивання":Модуль НеоСЕо 2

  1. Відключити знижку для виробників. За допомогою даного поля, Ви можете вказати виробників товарів, знижки на яких не поширюються. Для цього, в даному полі відзначте назви виробників, для яких необхідно відключити знижку:Модуль 21

Для прикладу, оформимо замовлення на жіночі кросівки Adidas No: 908056. На даний товар не надається знижка, так як для виробника "Adidas" відключені будь-які знижки:Налаштування модуля

  1. Відключити знижку для товарів. Якщо необхідно відключити знижку для певних товарів, то в даному полі вкажіть назви цих товарів:Модуль 11

В результаті, при оформленні замовлення на дані товари відключені всі знижки:Інструкція до модуля

Після додавання всіх змін, натисніть на кнопку "Зберегти":Модуль НеоСео 8

Зверніть увагу! Знижки нараховуються по черзі і не підсумовуються. Порядок нарахування знижок:

  1. Персональна;
  2. Групова;
  3. Накопичувальна;
  4. На суму замовлення;

Це означає, що спочатку діє персональна знижка. Якщо немає персональної знижки, то діє групова і т.д.

UPDATE 01.08.2019

  • Відображення підказки в кошику - Дозволяє включити або відключити відображення підказки в кошику про наступну знижку на суму замовлення. Розмір знижки береться з опції "Градація знижок на суму замовлення".
  • Текст в кошику - Текст підказки в кошику. Допускаються шаблони: {estsumm} - Сума, що залишилася для дозамовлення, {discount} - розмір одержуваної знижки, наприклад:НеоСЕо модуль 1

І на вітрині магазину побачимо при додаванні товару в кошик:Модуль 22

UPDATE від 16.09.2019

Додана можливість вибирати пріоритет з яким будуть застосовуватися знижки. Для цього в налаштуваннях модуля додано вкладку "Порядок вибору знижок":Модуль OpenCart 2.х, 3.х

На цій вкладці встановлюється пріоритет кожної з знижок, з урахуванням мульти магазину. Вибрати для якого магазину встановлюється пріоритет знижок можна за допомогою списку вибору магазину, який знаходиться вгорі праворуч. Як значення пріоритету кожної зі знижок можна вказати будь-які числа. При цьому першою буде застосовуватися та знижка, у якій пріоритет НАЙМЕНШИЙ. Якщо пріоритет знижки не вказано, то модуль вважає, що він дорівнює нулю, однак намагайтеся не залишати значення пріоритету порожнім. Якщо у знижок пріоритет однаковий, то знижки будуть застосовані в такій же послідовності як вони перераховані на вкладці тобто спочатку буде застосована "персональна знижка", потім "групова знижка", потім "накопичувальна знижка" і в найостаннішу чергу знижка на суму замовлення. Враховуйте також той факт, що персональна, групова і накопичувальна знижка можуть бути застосовані тільки до зареєстрованим користувачам.

Важливо! Після заповнення пріоритетів для знижок обов'язково збережіть налаштування модуля

Не знайшли відповідь на своє запитання? — Задайте його на нашому форумі: https://www.opencartmasters.com/forum/64-programma-loyalnosti/ 

Коментарі

Написати коментар [відмінити відповідь]

Товари зі статті: