Необхідно завантажити файли з директорії Upload архіву в корінь сайту по фтп.
Після цього необхідно перейти в адміністративну панель сайту і вибрати розділ "Додатки" -> "Доставка"
Далі необхідно вибрати модуль NeoSeo Нова Пошта і натиснути кнопку "Встановити"
Потім потрібно увійти в налаштування модуля.
І внести початкові налаштування:
Вкладка "Параметри"
Статус - Стан модуля: включено / вимкнено
API ключ - ключ для доступу до API нової пошти. Можна отримати в особистому кабінеті "Нової пошти" https://my.novaposhta.ua/settings/index#apikeys в розділі "Налаштування" - "API 2.0". На сторінці буде розділ "Список ключів" Якщо немає жодного ключа, необхідно натиснути кнопку "Створити ключ". Отриманий ключ потрібно внести в це поле.
API Url - Адреса для звернення до API Нової пошти. Змінювати його тільки в тому випадку, якщо Ви точно впевнені що він змінився.
Статус замовлення - Вибрати статуси замовлень, при яких буде автоматично створюватися електронна накладна.
Використовувати накладений платіж - Вказує чи дозволено використовувати післяплати. При виборі даного методу оплати буде створена зворотна накладна з типом вантажу "Гроші"
Статус замовлення при виборі методу оплати "Післяплата" - дозволяє вибрати статус, який буде присвоєно замовленням при виборі методу оплати "Післяплата"
Вкладка "Одиниці виміру"
Тут необхідно вказати налаштування за замовчуванням і зіставити одиниці виміру в магазині. Інакше буде проводитися неправильний розрахунок вартості.
Мінімальна вага посилки в кілограмах - якщо вага товарів в кошику менше зазначеного або не вказано, то буде використовуватися дана величина.
Мінімальна ширина посилки в метрах - якщо ширина товарів в кошику менше зазначеного або не вказано, то буде використовуватися дана величина.
Мінімальна висота посилки в метрах - якщо висота товарів в кошику менше зазначеного або не вказано, то буде використовуватися дана величина.
Мінімальна довжина посилки в метрах - якщо довжина товарів в кошику менше зазначеного або не вказано, то буде використовуватися дана величина.
Виберіть в "Одиницях ваги" грами: - необхідно зіставити одиницю для вимірювання величини "Грам". Використовується при підрахунку ваги посилки
Виберіть в "Одиницях вимірювання" сантиметри: - необхідно зіставити одиницю для вимірювання величини "Сантиметр". Використовується при підрахунку габариту посилки
Вкладка "Кур'єрська доставка" дозволяє налаштувати спосіб доставки "Доставка кур'єром Нової Пошти"
Кур'єрська доставка - статус для типу відправлення включено / вимкнено
Тип відправлення - Вам потрібно вибрати тип посилки за довідниками "Нової пошти"
Тип платежу - Необхідно вказати тип оплати за довідниками "Нової пошти"
Відображена назва - Текстова назва для відображення на вітрині магазину в методах доставки
Вкладка "Доставка в відділення" дозволяє налаштувати спосіб доставки "Доставка в відділення Нової Пошти".
Доставка в відділення - статус для типу відправлення включено / вимкнено
Тип відправлення - Вам потрібно вибрати тип посилки за довідниками "Нової пошти"
Тип платежу - Необхідно вказати тип оплати за довідниками "Нової пошти".
Відображена назва - Текстова назву для відображення на вітрині магазину в методах доставки.
Вкладка "Довідники" дозволяє оновити довідники міст, відділень і областей, по базі "Нової пошти", а також інші довідники, необхідні для роботи модуля.
Міста - довідник міст, відображає кількість міст, де є відділення Нової пошти.
Відділення - довідник відділень Нової пошти
Області - Довідник областей по базі Нової пошти
Загальні довідники - інші довідники нової пошти.
Кнопка "Оновити довідники" запустить процедуру їх поновлення. Дана процедура може зайняти час до 20 секунд. Необхідно дочекатися відповіді від сервера. Рекомендується оновлювати раз на тиждень.
Вкладка "Відправлення" дозволяє встановити початкові дані для відправлення посилки.
П.І.Б. відправника - необхідно вибрати відправника. Дані відправника виходять з особистого кабінету Нової пошти по API ключу. Якщо дане поле пусте і не дозволяє вибрати відправника, можливо у Вас не завершена реєстрація на сайті Нової пошти.
Телефон контактної особи - необхідно прописати телефон контактної особи, який буде вказаний у накладній, в форматі 380хххххххх
Місто відправника - необхідно вибрати місто відправника з бази міст Нової пошти.
Склад відправника - необхідно вибрати відділення або склад, звідки будуть відправлятися посилки, якщо хочете відправляти посилки від дверей, то необхідно вибрати свою адресу, отриманий з особистого кабінету Нової пошти. Якщо в списку немає Вашої адреси - можливо Ви його не створили в особистому кабінеті в розділі "Контрагенти" - "Відправники"
Тип посилки - Вам потрібно вибрати тип відправлення, з довідників Нової пошти.
Хто оплачує доставку - Вказати хто буде оплачувати доставку.
День відправки - Вибрати дату відправки, в день формування замовлення, або + деякий інтервал, наприклад, завтра (+1) або післязавтра (+2).
Опис відправлення - опис посилки. Можна використовувати шаблон {order} - буде замінений на номер замовлення в магазині.
Вкладка "Тарифи" дозволяє встановити додаткову націнку при використанні методу доставки, або в залежності від ваги товарів в кошику використовувати вартість доставки.
Додаткова комісія - дозволяє вказати доп. комісію при оформленні замовлення
Використовувати свою вартість посилки - параметр вмикає / вимикає розрахунок вартості посилки по таблиці нижче. У таблиці вказується вага і вартість методом доставки до відділення або кур'єрської доставки.
Після цього необхідно зберегти налаштування модуля.
Якщо використовується накладений платіж також необхідно встановити модуль в розділі "Платежі"
Потім необхідно зайти в налаштування модуля
Вибрати статус "Включено" та зберегти налаштування
Робота модуля:
На вітрині:
В процесі оформлення замовлення, якщо покупець вказав місто, в якому є відділення Нової Пошти, йому відобразиться метод доставки.
Якщо в зазначеному місті немає відділень Нової Пошти - метод доставки не з'явиться.
Якщо в налаштуваннях дозволено використовувати накладений платіж, то в методах оплати відобразиться метод оплати "Післяплата Новою Поштою"
В адмінці:
Якщо в замовленні обраний метод доставки "NeoSeo Нова пошта", то в картці замовлення з'явиться інформація про це:
Після перевірки всіх даних можна створювати накладну натисканням на кнопку "Створити накладну" або встановивши статус замовлення, який вказаний в налаштуваннях модуля для автоматичного створення накладної. Часті причини помилок створення накладної - це неправильні дані одержувача (ПІБ або телефон).
Після створення накладної відобразиться інформація про створений документі. Якщо накладна не створилася, в балці модуля можна дізнатися причину.
Після створення накладної відобразиться її номер, також з'явиться можливість роздрукувати саму накладну, або роздрукувати етикетку на коробку зі штрих-кодом для Нової пошти.
Також, натиснувши на кнопку зі стрілками (показана на скріншоті вище), можна перевірити статус накладної. Буде виконано запит по API в Нову пошту і повернутий поточний статус.
У розділі "Замовлення" Вашого інтернет-магазину біля замовлень, на які створені накладні, з'явиться інформація про стан відправлень:
Також можна оновити статуси всіх відправлень, натиснувши на кнопку "Оновити статуси ТТН" у верхній частині сторінки.
У кабінеті Нової пошти
Після створення накладної на стороні сайту, накладна відобразиться в кабінеті Нової пошти. Прошу врахувати, що іноді на створення накладної на стороні Нової Пошти йде кілька хвилин, тобто номер ТТН відобразиться, а стан буде "Не знайдена" і не буде доступний друк етикетки і накладної. Через кілька хвилин вона буде створена і можна буде все роздрукувати і перевірити.
Якщо вказано спосіб оплати "Післяплата", то створюється додаткова послуга по поверненню грошей відправнику.
Примітки.
Оновлювати довідники необхідно після вказівки API-ключа і збереження налаштувань, тому що для поновлення довідників необхідний API-ключ.
При виборі будь-якого методу доставки необхідно, щоб був зазначений реальний номер телефону і реальні дані покупця, Нова Пошта при створенні накладних сама перевіряє ці дані, і якщо вони вказані невірно - накладна не створиться.
При створенні накладної на кур'єрську доставку обов'язково повинно бути вказано по-батькові, адреса доставки та реальний номер телефону, без цього Нова Пошта накладну не створить.
Зверніть увагу, що модуль Нова пошта на даний момент не тестувався в зв'язці з модулем Simple 4.11.2
Не чекайте, поки відвідувач сайту зайде на той чи інший товар - порекомендуйте йому. Використовуйте модуль «Рекомендовані товари», який дозволяє вивести певні товари на будь-якій сторі..
Пошукові системи звертають багато уваги на показник відмов сайту, щоб скоротити його до мінімуму, необхідно не тільки подбати про коректне і привабливе відображення контенту сайту, але і мінімізувати ..
Для залучення нової аудиторії в Інтернет-магазин знадобиться використання кількох джерел реклами. Кожна з них потребує не тільки фінансового вкладення, але і часу, тому важливо знати, яке джерело..
За допомогою модуля "NeoSeo Оновлення цін і товарів з XLS і CSV файлів", Ви зможете прискорити процес оновлення цін на сайті, а також істотно скоротити час роботи з прайсами постачальників. ..
Форма зворотного зв'язку
Хочете, щоб ми Вам передзвонили?
Будь ласка, напишіть вступну інформацію в наш Telegram-чат.
Замовлення послуги технічної підтримки
Подпишитесь на рассылку и получите 250 грн. на покупки
Это предложение делаем только 1 раз. Вы действительно хотите отказаться от 250 грн.?!
Подпишитесь на рассылку и получите 50 грн. на покупки