15 способів, як домогтися успіху в онлайн-бізнесі

Збільшення обсягів продаж – це головна мета, яку прагне досягти кожен власник Інтернет-магазину. Поради, які Ви знайдете в цій статті, допоможуть внести суттєві покращення у Ваш онлайн-бізнес.

Більшість підприємців керуються правилом: якщо знизити ціни, то обсяг продаж збільшиться. Але, на жаль, це не завжди дієвий вихід. Що ж робити в такій ситуації? На сьогодні існує багато методів, які допоможуть малим підприємцям вийти на стабільний і високий дохід. У цій статті ми розповімо Вам, на що варто звернути увагу у веденні свого онлайн-бізнесу, на яких ідеях акцентувати і які заходи потрібно вжити, щоб швидко вийти на високий рівень у сфері Інтернет-послуг.

Секрети успіху онлайн-бізнесу

Що заважає збільшити обсяги продаж?

Відповідей тут багато, але ми постараємося виокремити основні:

  • Товару, що зацікавив покупця, немає в наявності. Більшість покупців відмовляються від покупки і шукають цей товар в інших продавців.
  • Довге очікування зворотного зв'язку. Багато покупців думають, що їх просто ігнорують.
  • Один спосіб доставки. Часто продавці пропонують тільки один спосіб отримання товару, а покупцеві це зовсім не підходить, або ж у його місті немає такої служби.
  • Відсутність обміну і повернення. Дуже часто це зупиняє покупця, оскільки завжди є ризик, що товар Вам не підійде.

Якщо Ви знайомі хоча б з кількома із вище перелічених проблем, то ця стаття саме для Вас. Ми пропонуємо Вам 15 методів, як збільшити продажі у Вашому Інтернет-магазині.

Надійна технічна підтримка інтернет-магазину

1. «Прокачайте» технічну підтримку

Навіть якщо Вам здається, що у Вас все добре, ніколи не буде зайвим перевірити технічну сторону свого сайту. Пройдіть весь шлях як звичайний користувач. Можливо, у Вас складна авторизація, або ж товари не потрапляють у кошик, або, можливо, лист із підтвердженням замовлення до Вас просто не приходить?

Часто дуже складно самому визначити і виправити такі проблеми, тому Ви можете звернутися за допомогою до професіоналів. Команда NeoSeo допоможе Вам не тільки створити робочий код, але й забезпечить подальше просування і комерційний успіх Вашого проекту.

2. При описі товару дотримуйтеся чіткості

Видаліть усі неточності й розмиті фрази. Клієнт повинен отримати конкретні характеристики товару, яким він зацікавився. Наприклад, якщо Ви продаєте косметику, то повинні вказати складники, спосіб застосування, країну виробника і кінцеву дату використання продукту.

Правильна картка товару

3. Зробіть акцент на повноті асортименту

Покажіть покупцеві, що у Вашому Інтернет-магазині представлений весь асортимент товару, який його цікавить. Налаштуйте свою пошукову систему таким чином, щоб вона весь час вела покупця на сторінки популярних товарів. Перевірте навігацію сайту. Буде чудово, якщо Вам вдасться зняти відеоогляди товару.

4. Переконайте клієнта в тому, що купувати у Вашому Інтернет-магазині безпечно

У зв'язку з підвищеним рівнем шахрайства в мережі, а також існуванням магазинів-одноденок, які зникають, як тільки-но отримають гроші від споживачів, люди часто не ризикують здійснювати Інтернет-покупки.

Як же підвищити товарообіг? Ось Вам кілька порад:

  1. Додайте відгуки реальних покупців. І не залишайте тільки хороші та хвалебні, відгуки повинні бути реальними й інформативними.
  2. Покажіть людей, які стоять за кадром. Це додасть більше довіри, якщо покупець знатиме, з ким саме він спілкується.
  3. Надайте покупцям усі сертифікати, які гарантують якість товару.

Високий товарообіг інтернет-магазину

Особливий акцент приділіть питанню обміну чи поверненню товару. Якщо клієнт буде знати, що він з легкістю зможе повернути або обміняти товар, він не буде бояться зробити покупку.

5. Порівняйте ціни

Переконайтеся в тому, що Ваша ціна не відрізняється від цінової політики конкурентів. Інтернет-покупці майже завжди порівнюють ціни на той чи інший товар. Тим більше, що це дуже просто і легко зробити за кілька хвилин. Збільшити продажі Вам допоможе сервіс моніторингу цін. Таким чином, Ви дізнаєтеся про своїх головних конкурентів та про їхню цінову політику, зможете миттєво реагувати на будь-які зміни на ринку онлайн-продаж. І Вам тільки видається, що, знижуючи ціну на 10%, Ви щось втрачаєте. Навпаки, таким чином Ви тільки виграєте від кількості замовлень.

6. Тіште своїх клієнтів сюрпризами

Слово «безкоштовно» не залишить байдужим нікого. Пропонуйте своїм покупцям безкоштовну доставку при покупці 2-х і більше товарів, або ж подаруйте невеличкий сюрприз. Такі дрібниці надзвичайно подобаються покупцям і, швидше за все, користувачі ще не раз повернуться у Ваш Інтернет-магазин.

Подарунки для лояльних покупців

7. Пропонуйте акції для збільшення суми покупки

Надзвичайно популярна пропозиція «1 + 1 = 3» – це коли при покупці двох товарів третій отримуєте абсолютно безкоштовно. Або ж пропозиція з певним терміном дії: наприклад, даний товар можна придбати зі знижкою тільки до 25-го числа цього місяця.

8. Розмістіть на сайті відгуки інших покупців

За даними статистики, понад 70% потенційних покупців беруть до уваги, чи є у Вас позитивні рекомендації. До речі, за допомогою відгуків Ви ще й збільшуєте свій контент. Мотивуйте своїх покупців залишати коментарі, пообіцявши додаткову знижку на наступну покупку.

9. Супроводжуйте свого клієнта під час його перебування на сайті

У цьому Вам допоможуть «випливаючі» вікна, де Ви можете порадити дещо із товарів або ж нагадування про безкоштовну доставку. Інформуйте своїх відвідувачів про актуальні акційні пропозиції.

10. Ніколи не забувайте про своїх клієнтів

Вітайте їх з Днем народження, зробіть sms-розсилку про найкращі акції, надсилайте картки на знижку чи безкоштовні каталоги. Задоволений клієнт майже завжди стає постійним. І Ви також можете розраховувати на те, що він обов'язково порадить Ваш Інтернет-магазин своїм друзям.

Як домогтися успіху в онлайн бізнесі

11. Потурбуйтеся про різні способи доставки та оплати

У клієнта завжди повинен бути вибір, як отримати свій товар. Більшість людей вважають за краще користуватися послугами пошти або ж транспортних компаній, але є клієнти, яким зручніше було б отримати посилку кур'єром.

У своєму Інтернет-магазині Ви повинні надати клієнту різні варіанти доставки і оплати товару. Хтось вважає за краще внести передоплату за товар, деякі ж більше довіряють післяоплаті. Покупець завжди повинен мати вибір.

12. Постійно покращуйте свій сервіс

Способи побудувати прибутковий онлайн-бізнес

Візьміть до уваги всі зауваження щодо Вашого Інтернет-магазину. Проаналізуйте, чому не відбулися деякі угоди. Можливо, погано спрацювали продавці-консультанти, які вчасно не відповіли, і клієнт, втомившись від очікування, пішов на інший сайт? Або ж у Вас занадто довга форма для оформлення замовлення? Або на сайті не вказані умови повернення? Проаналізуйте всі варіанти, щоб не втратити потенційних покупців.

13. Стежте за тенденціями

Постійно розширюйте асортимент. А на товар, який «застоявся», запропонуйте розпродаж. Неможливо все передбачити, але Ви повинні бути гнучкими та тримати руку на пульсі.

14. Ще один метод на шляху до успіху – створити свій блог

Зробіть його яскравим і цікавим, розміщуйте там актуальні статті про новинки на ринку товарів. Чим більше людей Ви зацікавите своїм блогом, тим більше Ви отримаєте прибутку, тим вищим буде Ваш авторитет і, відповідно, збільшення продаж.

Елементи успішної онлайн комерції

15. Просувайте свій Інтернет-магазин правильно

Щоб це зробити, потрібно спочатку визначити Вашу цільову аудиторію. Якщо Ви, наприклад, продаєте автомобільні запчастини, то реклама в Instagram Вам не принесе тієї кількості клієнтів, на яку Ви очікуєте.

Для якісної реклами найкраще знайти фахівця з Інтернет-маркетингу, який за допомогою свого досвіду й аналізу даних виведе ваш Інтернет-магазин на новий рівень продаж.

Команда програмістів та Інтернет-маркетологів з веб-студії NeoSeo допоможе Вам стати успішним у сфері електронної комерції. Вони повністю забезпечать Ваш Інтернет-магазин технічною підтримкою, зроблять його зручним для пошукових систем і забезпечать Вам постійне зростання продаж. Команда NeoSeo бажає Вам високого рівня продаж і багато задоволених клієнтів!

Коментарі

Ще ніхто нічого не написав, ви можете стати першими!

Написати коментар [відмінити відповідь]

Залиште заявку і ми зв'яжемося з Вами.