Інтернет-магазин Вашої мрії: підійде готовий шаблон чи потрібен індивідуальний дизайн?

Яскравий і неповторний чи стриманий і лінійний – який саме дизайн підійде для Вашого сайту? Якщо Вам потрібно зробити вибір між шаблонним рішенням чи індивідуальним дизайном, всі «за» і «проти» знайдете у цій статті.

Зміст

  1. Веб-ресурси на будь-який смак та потреби: бюджетні та ексклюзивні
    • 1-й варіант. Шаблонний дизайн Інтернет-магазину.
    • 2-й варіант. Інтернет-магазин з індивідуальним дизайном.
    • 3-й варіант. Інтернет-магазин з індивідуальним дизайном окремих сторінок.
  2. Що вибрати: ексклюзивність чи формальність
  3. Як ми розробляємо індивідуалізований Інтернет-магазин, який забезпечує продажі?

Недостатки шаблонов для Интернет-магазинов

Сьогодні практично неможливо ефективно вести бізнес без використання мережі Інтернет. Навіть фрілансери-одинаки намагаються створювати власні сайти-візитки, щоб інформація про їхні послуги була доступна якомога більшій кількості потенційних клієнтів. Що ж у такому випадку вже говорити про великі підприємства? Кожне з них просто зобов'язане відкрити власний торговий майданчик у Мережі, Інтернет-магазин (каталог), і чим раніше це трапиться, тим краще. В іншому випадку, такий бізнес апріорі та за замовчуванням програє своїм конкурентам.

Навіть якщо Ви займаєте зовсім невелику нішу, а всі ключові виробничі процеси, що відбуваються у Вашій організації, обмежуються офлайн-режимом, все одно має сенс почати реалізовувати свої продукти через Інтернет. Адже це дозволить Вам отримати доступ до аудиторії, обсяг якої вимірюється десятками мільйонів людей, в той час, як звичайна «фізична» торгова точка, розташована в орендованому приміщенні, у кращому випадку, залучить 1% з тих людей, які живуть поблизу чи проходять повз, повертаючись з роботи.

Необхідність наявності Інтернет-магазину очевидна. Але як отримати ефективний онлайн-маркет, відвідуваність якого буде щодня зростати? Адже якщо Ваш сайт буде знаходитися, скажімо, на десятій сторінці пошукової видачі за важливими ключовими запитами, то про нього просто ніхто не дізнається. Для цього передусім потрібно вибрати правильну платформу для створення Інтернет-магазину, яка вже адаптована для подальшого просування, як це передбачено «SEO-магазином» від компанії NeoSeo.

Интернет-магазин с индивидуальным дизайном

Веб-ресурси на будь-який смак та потреби: бюджетні та ексклюзивні

Однією з найважливіших складових вартості Інтернет-магазину є дизайн. Ми пропонуємо три варіанти рішень:

1-й варіант. Шаблонний дизайн Інтернет-магазину.

Це недорогий і стандартизований, уже відточений під усі види пристроїв, адаптивний дизайн Інтернет-магазину, доступний всім нашим клієнтам при покупці «SEO-магазину» за замовчуванням. Він надійний, досить ефективний, розроблений за всіма правилами зручності для користувача UX-UI, швидкий (набираємо від 95 до 99 балів по Google PageSpeed). Єдиний його недолік полягає у відсутності індивідуальності. Вибравши його, Ви отримуєте просту «робочу конячку», якою вже користуються десятки наших Клієнтів. Це не означає, що він завжди виглядає однаково: Ви як користувач, за допомогою адміністративної панелі, можете змінювати зовнішній вигляд сайту відповідно до своїх уподобань. Є можливість змінювати кольори кнопок, фони, розташування меню, розділів і функціональних елементів. І робиться це зовсім легко. Переконайтеся самі, зайдіть в адміністративну частину https://demo.neoseo.com.ua/admin/ і виберіть: Доповнення – Модулі – NeoSeo Unistor. Сміливо міняйте значення параметрів і подивіться, як все просто змінюється на фронт-енді (картинці).

 

2-й варіант. Інтернет-магазин з індивідуальним дизайном.

Тут мається на увазі розробка унікального, неповторного дизайну для Вашого майбутнього сайту, який промальовується з урахуванням усіх потреб і особливостей Вашого бізнесу і Вашої цільової аудиторії. Індивідуальний дизайн Інтернет-магазину передбачає промальовування 22-х сторінок Інтернет-магазину, що дозволяє повною мірою розкрити його індивідуальні особливості, показати свій стиль, робить портал значно більш конкурентоспроможним, оскільки покращує якість презентації товарів та бізнесу в цілому.

Роль дизайна в электронной коммерции

Завдяки індивідуальному дизайну, Ви гарантовано привернете більший інтерес цільової аудиторії, залишаючи в пам'яті яскравий образ Інтернет-магазину.

В ході розробки індивідуального дизайну особлива увага приділяється маркетинговим аспектам, що дозволяє відразу ж після повноцінного запуску сайту домагатися стрімкого зростання продаж шляхом досить високого відсотка конверсії користувачів на покупці. Важливим моментом є також створення незабутнього фірмового стилю веб-ресурсу (якщо, звісно, його ще немає). Сюди входить і логотип, і фавікон, які першими залучають користувачів та надають інформацію про Вас потенційним клієнтам.

3-й варіант. Інтернет-магазин з індивідуальним дизайном окремих сторінок.

У цьому випадку Клієнт бере за основу наше готове рішення, але, щоб надати Інтернет-магазинові індивідуальне обличчя, ми можемо промалювати окремі, найважливіші сторінки (наприклад, Головну, Картку товару тощо) і стилізувати в корпоративні кольори інші сторінки, таким чином отримуючи на виході компромісне рішення щодо вартості проекту.

Разработка дизайна Интернет-магазина

Але який варіант є кращим? Відповідь на це запитання Ви знайдете нижче.

Що вибрати: ексклюзивність чи формальність

Звичайно ж, кожен випадок унікальний, і його потрібно розглядати окремо. Якщо Ви хочете заощадити на початковому етапі, сміливо вибирайте шаблонне рішення. Багато наших Клієнтів так і роблять: спочатку напрацьовують коло постійних покупців, використовуючи шаблонний магазин, а досягнувши певного рівня продаж, переходять на індивідуальний дизайн. Зрозуміло, існує чимало готових «заготовок» для Інтернет-магазинів, розроблених різними IT-компаніями. Чому ж найкраще вибирати продукти веб-студії NeoSeo?

Ми проаналізували надзвичайно велику кількість шаблонів, і щоразу, в переважній більшості, ми знаходили 3 істотні недоліки:

  • 1-й недолік. Низька якість збірки та верстки. Дуже часто шаблони малюють, потім програмують і верстають некваліфіковані фахівці з Індії чи Китаю, які погано розбираються в класах і стилях, роблять код дуже важким. В результаті, коли Ви робите спробу наповнити сайт хоча б тисячею товарів, Ви побачите, що Інтернет-магазин працює повільно, його сторінки довго завантажуються навіть при хорошій швидкості з'єднання. Але на демо-версії – так, вони відмінні й вантажаться за лічені секунди!
  • 2-й недолік. Вкрай убогий і обмежений функціонал таких шаблонів, який практично неможливо розширити наявними на ринку модулями. Про чистоту коду і говорити не доводиться, найчастіше все написано «криво», щоб хоча б якось працювало, коли покупець тестує демо-версію. На практиці це може зумовити надзвичайно дорогі виправлення та допрацювання, адже намагаючись довести до робочого стану «двері», у Вас відпаде «димохід», що, ясна річ, вимагає додаткової роботи програміста, а, відповідно, і оплати його годин.
  • 3-й недолік. Продав і забув, дуже часто відсутня технічна та інформаційна підтримка україномовних та російськомовних шаблонів для Інтернет-магазину з боку розробників, відповіді від яких можна чекати тижнями, що, звичайно ж, нікуди не годиться. Ви втратите більше часу і нервових клітин, ніж сатисфакції від економії в 100 $.

Преимущества индивидуального дизайна

Наші шаблонні магазини позбавлені всіх цих недоліків і чудово справляються зі своїми завданнями, а підтримка відповідає впродовж доби! Але якщо Ви хочете досягти максимально ефективних продаж, то ми, звичайно ж, рекомендуємо Вам замовляти тільки найкращий дизайн Інтернет-магазину, тобто – індивідуальний (варіанти 2 і 3).

Як ми розробляємо індивідуалізований Інтернет-магазин, який забезпечує продажі?

Робота зі створення унікального веб-магазину відбувається в кілька етапів:

  • збір та аналіз інформації, вивчення всіх особливостей Вашого бізнесу;
  • збір та аналіз інформації, вивчення всіх особливостей Вашої цільової аудиторії;
  • складання концепції дизайну (стиль, структура, вигляд інтерфейсу);
  • визначення пріоритетів, постановка завдань;
  • реалізація дизайнерського проекту відповідно до напрацьованої концепції;
  • затвердження макетів;
  • верстка на основі затверджених макетів.

На етапі проектування ретельно опрацьовується схема гармонійного розміщення текстових блоків і графічних елементів. Завдяки правильно підібраній моделі взаємного розташування візуальних компонентів, сайт стає максимально зручним для користувача: представлена на сторінках інформація сприймається легко. Тому, навіть якщо людина вперше потрапляє в Інтернет-магазин, вона без зайвих зусиль знаходить потрібні їй товари і розуміє, які дії необхідно зробити, щоб оформити замовлення.

Лучший дизайн Интернет-магазина

В ході стилізації інтерфейсу розробляється комплекс унікальних зображень, іконок, віртуальних кнопок, з яких потім формується неповторний цілісний вигляд Вашого веб-ресурсу. Таким чином, сайт стає впізнаваним навіть за окремими деталями: у нього з'являється свій характерний графічний «почерк». Тобто, навіть за одним компонентом інтерфейсу можна буде відразу визначити, що це саме Ваш магазин, а не чийсь ще.

Це працює точно так само, коли за формою «лайка» чи за виглядом панелі надсилання повідомлень люди завжди впізнають, наприклад, популярну соціальну мережу. Завдяки сукупності таких рис і формується цілісність загальної картини. Органічність і простота в усьому – ось та якість, якою кращі дизайни Інтернет-магазинів завжди відрізняються від пересічних рішень.

Як бачите, індивідуальний дизайн має велику кількість переваг у порівнянні з типовим готовим рішенням. Але й типове рішення (шаблон) має також доречність використання при певних умовах, в т.ч. якщо у Вас дуже простий товар і не надто вимоглива до зовнішнього вигляду сайту аудиторія. Тому, в кожному конкретному випадку необхідно зважити всі «за» і «проти», а якщо Ви потребуєте фахової консультації – ласкаво просимо, ми завжди до Ваших послуг!

Коментарі

Ще ніхто нічого не написав, ви можете стати першими!

Написати коментар [відмінити відповідь]

Залиште заявку і ми зв'яжемося з Вами.