Вже скоро, швидкі шаблони з необмеженою кількістю модулів за 1грн./замовлення

Готовий або індивідуальний дизайн для інтернет-магазину: як вибрати оптимальний варіант?

Дуже важливо розуміти, що інтернет-магазин продає не завдяки індивідуальним дизайном (звісно ж, він повинен бути зручним і адаптованих під мобільні пристрої), і не завдяки тому, що ви будете розробляти інтернет-магазин у розробника і заплатите йому від 300, 500, 1000$ і до безкінечності, а тільки завдяки Покупцям, яких ви приведете на сайт після його запуску.

Микола Балдін, керівник веб-студії NeoSeo.

Яким повинен бути сучасний дизайн сайту та інтернет-магазину зокрема?

Преимущества шаблонов для Интернет-магазинов

Сьогодні практично неможливо ефективно вести бізнес без використання мережі Інтернет і смартфонів. Навіть фрілансери-одинаки намагаються створювати для себе красиві сайти, щоб інформація про їхні послуги була доступна і виглядала привабливо як можна більшого числа потенційних клієнтів.

Що вже тут говорити про великих підприємствах? Кожен просто зобов'язаний створити свій інтернет-магазин (каталог) з добре продуманим дизайном. Не дивно, що однією з найбільш важких складових у вартості розробки інтернет-магазину є створення індивідуального дизайну. Але чи так це обов'язково? Наша відповідь – ні, не обов'язково, нижче розглянемо всі за і проти.

 

Интернет-магазин с индивидуальным дизайном

Шаблон або ексклюзивний дизайн? Зважуйте аргументи, вибирайте з розумом

1-й варіант. Готовий варіант дизайну інтернет-магазину.

Це недорогий і стандартизований, вже відточений під всі види пристроїв, швидкий і адаптивний дизайн Інтернет-магазину, доступний всім нашим Клієнтам при покупці {SEO-магазину} за замовчуванням. Він надійний, дизайн вже інтегрований у функціонал, як всі інші технічні рішення від нашої веб-студії. Завдяки минималистичному стилю виконання готові варіанти дизайну легко адаптувати під будь-яку нішу, будь то модний одяг чи будівельний інструмент. Всі сторінки розроблені за всіма правилами зручності для користувача (UX-UI). Величезним плюсом є постійні оновлення в нашому дизайнерському цеху, які легко інтегруються в наші розробки навіть рік потому. Подивитися приклади готового дизайну.

Вибираючи цей варіант, ви отримуєте просту «робочу конячку», якою вже користуються десятки наших Клієнтів. Це не значить, що він завжди виглядає однаково: ви, як користувач, за допомогою адміністративної панелі і нашого чудового модуля NeoSeo UniStore (глобальні налаштування магазину) можете змінювати зовнішній вигляд сайту у відповідності зі своїми вподобаннями.

У вас буде можливість змінювати кольори кнопок, фону, розташування меню і шапки сайту, мега-меню, картки товару, розділів і функціональних елементів. І все це робиться дуже легко. Переконайтеся самі, зайдіть в адмін частину демо-версії, логін і пароль admin/admin) https://a.neoseo.com.ua/admin/ і виберіть: Оформлення магазину - Додатки – Модулі – NeoSeo Unistore. Міняйте значення параметрів і подивіться, як все просто змінюється на фронт-енде (картинці).

Эксклюзивный дизайн сайта Интернет-магазина

 

2-й варіант. Інтернет-магазин з індивідуальним дизайном, який малюється і верстається "з нуля".

Тут мається на увазі розробка унікального, неповторного дизайну для вашого майбутнього інтернет-магазину, який прокладається з урахуванням усіх потреб і особливостей вашого бізнесу і вашої цільової аудиторії.

Індивідуальний дизайн інтернет-магазину передбачає промальовування 22 сторінок і 39 блоків інтернет-магазину, що дозволяє в повній мірі розкрити його індивідуальні особливості, показати свій стиль, підкреслити індивідуальні переваги товарів для добре продуманих інтересів цільової аудиторії, покращує якість презентації товарів та бізнесу в цілому. Але не словите запаморочення, нагадуємо, що тут мова йде про збільшення конверсії сайту в 5-15%, тобто якщо у готового варіанту дизайну конверсія буде 1%, то в дуже добре продуманого, протестованого а/b-тестами індивідуального дизайну 1.1%-1.25%. Це вигідно робити коли у вас як мінімум 5000 користувачів у день, що дорівнює в середньому до 50-60 продажу (1% - 1.2%).

Роль дизайна в электронной коммерции 

Завдяки йому, ви гарантовано знайдете більший інтерес цільової аудиторії, залишаючи в пам'яті яскравий образ інтернет-магазину. Дивитися варіанти індивідуального дизайну.

В ході розробки індивідуального дизайну особлива увага приділяється маркетинговим аспектам, опрацьовуються продають здатності інтернет-магазину (апсейлить і крос-сейлить), акції, корпоративні сторінки, дизайн листів і т. д. за рахунок чого і витягуються десяті відсотка конверсії. Важливим моментом є і створення запам'ятовується фірмового стилю, якщо його ще немає. Сюди входить і логотип, і фавикон, які першими залучать користувачів і розкажуть про бренд і ставлення до світу на підсвідомому рівні.

3 варіант. Інтернет-магазин з індивідуальним дизайном деяких сторінок, але на основі готового варіанту.

У цьому випадку, Клієнт бере за основу наше готове рішення, але, щоб надати Інтернет-магазину індивідуальне обличчя, ми можемо виділити окремі, найважливіші сторінки (наприклад, Головну, Картку товару, пестрящее індивідуальними іконками мега-меню і т. д.) і стилізувати в корпоративні кольори інші сторінки, таким чином отримуючи на виході компромісне рішення щодо вартості проекту.

1Разработка дизайна Интернет-магазина

Але який варіант краще? Відповідь на це питання ви знайдете нижче.

Що вибрати: ексклюзивність чи простий робітник бюджетний варіант?

Звичайно ж, кожен випадок унікальний, і його потрібно розглядати окремо. Якщо вам потрібно заощадити на початковому етапі, сміливо вибирайте готове рішення. Багато хто наші Клієнти так і роблять: спочатку напрацьовують коло постійних клієнтів, використовуючи стандартний магазин, а досягнувши певного рівня продажів, переходять на індивідуальний дизайн. Зрозуміло, існує чимало готових шаблонів» для інтернет-магазинів, розроблених різними IT-компаніями. Чому ж краще вибирати продукти веб-студії NeoSeo?

Ми проаналізували дуже велика кількість шаблонів, і кожен раз, у переважній більшості, ми знаходили 3 суттєвих недоліки:

  • 1-й недолік. Низька якість складання, верстання і SEO-оптимізації. Дуже часто шаблони малюють, потім програмують і верстають нічого не розуміють в маркетингу фахівці з Індії та Китаю, не згадуючи вже наших горе-фрілансерів, які погано розбираються в класах і стилях, роблять код дуже важким. В результаті, коли ви наповните сайт хоча б 1000 товарів, ви помітите, що інтернет-магазин працює повільно, його сторінки довго завантажуються навіть при відмінній швидкості з'єднання. Але на демо-версії – так, вони прекрасні і вантажаться в лічені секунди!
  • 2-й недолік. Вкрай убогий і обмежений функціонал таких шаблонів, який практично неможливо розширити існуючими на ринку модулями. Там ніхто не чув про внутрішню технічної оптимізації за правилами пошукових систем, так і про чистоту коду говорити не доводиться. Найчастіше все написано «милицями», щоб хоч якось працювало, коли покупець тестит демо-версію. На практиці ж, коли ти в це чудо техніки вносиш елементарні правки, воно починає сипатися на всі боки. Одним словом, це чревато дуже дорогими доробками, адже намагаючись довести до робочого стану «двері» у вас відвалиться «димар», що вимагає додаткової роботи програміста, а, відповідно, і оплати його годин.
  • 3-й недолік. Шаблони не адаптовані під існуючі програмні модулі, всі доводиться "допілівать". Подумайте самі, що вигідніше взяти, наш готовий дизайн і {SEO-магазин}, де вже між собою мирно живуть 87 модулів, а на додачу до них є ще 50 або купити інший шаблон в який розробник вставив красиві демо-картинки і потім під нього адаптувати нові модулі?

Преимущества индивидуального дизайна

Наші варіанти готових дизайнів для інтернет-магазинів позбавлені всіх цих недоліків і чудово справляються зі своїми завданнями з продажу. Але якщо ви хочете досягти максимально ефективних продажів, то ми, звичайно ж, рекомендуємо замовляти індивідуальний дизайн для інтернет-магазину, тобто 2-й і 3-й варіанти.

Як ми розробляємо індивідуальний продає інтернет-магазин?

Робота по створенню унікального веб-магазину проходить у кілька етапів:

  • збір і аналіз інформації, вивчення всіх особливостей вашого бізнесу;
  • збір і аналіз інформації, вивчення всіх особливостей вашої цільової аудиторії;
  • складання концепції дизайну (стиль, структура, вигляд інтерфейсу);
  • визначення пріоритетів, постановка завдань;
  • реалізація дизайнерського проекту в суворій відповідності виробленої концепції;
  • затвердження макетів;
  • верстка за затвердженими макетів.

На етапі проектування ретельно опрацьовується схема гармонійного розміщення текстових блоків і графічних елементів. За рахунок правильно підібраної моделі взаєморозташування візуальних компонентів сайт стає максимально зручним для користувача: представлена на сторінках інформація сприймається легко. Тому, навіть якщо людина вперше опиняється в Інтернет-магазині, він без праці знаходить потрібні йому товари і розуміє, які дії необхідно зробити, щоб оформити замовлення.

Лучший дизайн Интернет-магазина

В ході стилізації інтерфейсу розробляється комплекс унікальних зображень, іконок, віртуальних кнопок, з яких потім формується неповторний цілісний вигляд вашого веб-ресурсу. Таким чином, сайт стає пізнаваним навіть по окремим деталям: у нього з'являється свій характерний графічний «почерк». Тобто, навіть по одному компоненту інтерфейсу можна буде відразу визначити, що це саме ваш магазин.

Індивідуальний дизайн володіє безліччю переваг, в порівнянні з типовими готовим рішенням, але й типове рішення (шаблон) має свої переваги: економічність і вже повна готовність. Ви можете взяти готове рішення і швидко запустити інтернет-магазин за значно менші гроші, які краще направити на рекламу, на залучення своїх покупців.

В кожному випадку необхідно зважити всі «за» і «проти», будемо раді допомогти порадою,

Команда НЕОСЕО.

Коментарі

Написати коментар [відмінити відповідь]

Товари зі статті: