Інтернет-магазин Вашої мрії: підійде готовий шаблон чи потрібен індивідуальний дизайн?

Не всі Клієнти і дизайнери в курсі, що дизайн, у т.ч. і Інтернет-магазину, повинен створюватися для людей (покупців). Зазвичай дизайн робиться для замовника, для зарплати, для конкурентів, для колег по цеху.

Артемій Лебедєв

Яким повинен бути сучасний дизайн сайту та Інтернет-магазину зокрема?

Свіжий, соковитий, стильний і сучасний дизайн Інтернет-магазину це не тільки красива оболонка для функціональної начинки, це перш за все перше враження ваших покупців. За статистикою, новоприбулому на ваш сайт користувачеві досить 3-х секунд, щоб зрозуміти подобається йому тут чи ні, після чого він приймає рішення: залишитися на даному сайті або просто закрити сторінку і піти далі.

Переваги шаблонів для Інтернет-магазинів

Зізнаємося відверто, ми не любителі цих заяложених шаблонів про 3 сек., Але це правда! Згадайте, а які у вас виникають враження, коли ви потрапляєте на сайт від якого за версту пахне "нафталіном"?

У мене, наприклад, відразу виникає відчуття якоїсь занедбаної хатини, десь в забутій глибинці. Меню виглядає як завалений паркан, який фарбували років 20 тому, шрифти і відтінки з газети "Радянський Спорт", а сторінка оформлення замовлення нагадує гастроном 90-х.

Перше відчуття, що на цьому сайті закінчилася вода і зомбі всіх з'їли, тут вже давно нікого немає, треба валити звідси, інакше і тебе проковтнуть в 5 хв.!

Жарти, як то кажуть жартами, але коли справа стосується бізнесу і вашого благополуччя, тоді не смішно. Дуже важливо розуміти, що на сьогоднішній день, дизайн Інтернет-магазину зобов'язаний продавати, саме тому, створенню хорошого дизайну ми віддаємо стільки часу і уваги.

Перед дизайнером стоїть завдання намалювати не просто привабливу оболонку, а функціонально-зручну, інтуїтивно зрозумілу і приємну для покупця навігацію по Інтернет-магазину, яка буде викликати довіру і потяг у користувача з перших секунд. Крім усього перерахованого вище, дизайн Інтернет-магазину повинен бути продуманим і з точки зору психології (адже доведено, що червона кнопка відштовхує, а зелена викликає довіру).

Але це ще не все. Кожен елемент сайту повинен мати своє місце, поєднуватися з вже наявними складовими і правильно відображатися на кожному пристрої (десктоп, планшет, смартфон). До речі, який пристрій саме ви найчастіше використовуєте для відвідування інтернет-сайтів? Напишіть в коментарях, нам дуже цікаво!

Сьогодні практично неможливо ефективно вести бізнес без використання мережі Інтернет. Навіть фрілансери-одинаки намагаються створювати красиві сайти-візитки, щоб інформація про їхні послуги була доступна і виглядала привабливо якомога більшій кількості потенційних клієнтів. Що вже тут говорити про великі підприємства? Кожне з них просто зобов'язане завести власну торгову площадку в Мережі, Інтернет-магазин (каталог) з добре продуманим дизайном і чим раніше, тим краще, адже в іншому випадку, такий бізнес за замовчуванням програє своїм конкурентам.

Навіть якщо Ви займаєте зовсім невелику нішу, а всі ключові виробничі процеси, що відбуваються у Вашій організації, обмежуються офлайн-режимом, все одно має сенс почати реалізовувати свої продукти через Інтернет. Адже це дозволить Вам отримати доступ до аудиторії, обсяг якої вимірюється десятками мільйонів людей, в той час, як звичайна «фізична» торгова точка, розташована в орендованому приміщенні, у кращому випадку, залучить 1% з тих людей, які живуть поблизу чи проходять повз, повертаючись з роботи.

Інтернет-магазин з індивідуальним дизайном

Веб-ресурси, які продають, на будь-який смак: бюджетні та ексклюзивні

Не дивно, що однією з найважливіших складових вартості розробки Інтернет-магазину є дизайн. За довгі роки роботи ми прийшли до таких трьох варіантів вирішення даного питання:

1-й варіант. Шаблонний (вже готовий) варіант дизайну Інтернет-магазину.

Це недорогий і стандартизований, уже відточений під усі види пристроїв, адаптивний дизайн Інтернет-магазину, доступний всім нашим клієнтам при покупці «SEO-магазину» за замовчуванням. Він надійний, набирає від 95 до 99 балів по Google PageSpeed, розроблений за всіма правилами зручності для користувача UX-UI.

Єдиний його недолік полягає у відсутності індивідуальності. Вибравши його, Ви отримуєте просту «робочу конячку», якою вже користуються десятки наших Клієнтів. Це не означає, що він завжди виглядає однаково: Ви як користувач, за допомогою адміністративної панелі і нашого дивовижного модуля NeoSeo UniStore, можете змінювати зовнішній вигляд сайту відповідно до своїх уподобань.

У вас буде можливість змінювати кольори кнопок, фону, розташування меню, розділів і функціональних елементів. І робиться це зовсім легко. Переконайтеся самі, зайдіть в адміністративну частину (admin/admin) https://demo.neoseo.com.ua/admin/ і виберіть: Доповнення – Модулі – NeoSeo Unistor. Сміливо міняйте значення параметрів і подивіться, як все просто змінюється на фронт-енді (картинці).

Ексклюзивний дизайн сайту Інтернет-магазину

2-й варіант. Інтернет-магазин з індивідуальним дизайном, який малюється і верстається "з нуля".

Тут мається на увазі розробка унікального, неповторного дизайну для Вашого майбутнього сайту, який промальовується з урахуванням усіх потреб і особливостей Вашого бізнесу і Вашої цільової аудиторії.

Індивідуальний дизайн Інтернет-магазину передбачає промальовування 22-х сторінок Інтернет-магазину, що дозволяє повною мірою розкрити його індивідуальні особливості, показати свій стиль, робить портал значно більш конкурентоспроможним, оскільки покращує якість презентації товарів та бізнесу в цілому.

Роль дизайну в електронній комерції

Завдяки індивідуальному дизайну, Ви гарантовано привернете більший інтерес цільової аудиторії, залишаючи в пам'яті яскравий образ Інтернет-магазину.

В ході розробки індивідуального дизайну особлива увага приділяється маркетинговим аспектам, що дозволяє відразу ж після повноцінного запуску сайту домагатися стрімкого зростання продаж шляхом досить високого відсотка конверсії користувачів на покупці. Важливим моментом є також створення незабутнього фірмового стилю веб-ресурсу (якщо, звісно, його ще немає). Сюди входить і логотип, і фавікон, які першими залучають користувачів та надають інформацію про Вас потенційним клієнтам.

3-й варіант. Інтернет-магазин з індивідуальним дизайном деяких сторінок, але на основі готового варіанту.

У цьому випадку Клієнт бере за основу наше готове рішення, але, щоб надати Інтернет-магазинові індивідуальне обличчя, ми можемо промалювати окремі, найважливіші сторінки (наприклад, Головну, Картку товару, мега-меню з індивідуальними іконками, тощо) і стилізувати в корпоративні кольори інші сторінки, таким чином отримуючи на виході компромісне рішення щодо вартості проекту.

Розробка дизайну Інтернет-магазину

Але який варіант є кращим? Відповідь на це запитання Ви знайдете нижче.

Що вибрати: ексклюзивність чи робочий варіант

Звичайно ж, кожен випадок унікальний, і його потрібно розглядати окремо. Якщо Ви хочете заощадити на початковому етапі, сміливо вибирайте шаблонне рішення. Багато наших Клієнтів так і роблять: спочатку напрацьовують коло постійних покупців, використовуючи шаблонний магазин, а досягнувши певного рівня продаж, переходять на індивідуальний дизайн. Зрозуміло, існує чимало готових «заготовок» для Інтернет-магазинів, розроблених різними IT-компаніями. Чому ж краще вибирати продукти веб-студії NeoSeo?

Ми проаналізували надзвичайно велику кількість шаблонів, і щоразу, в переважній більшості, ми знаходили 3 істотні недоліки:

  • 1-й недолік. Низька якість збірки та верстки. Дуже часто шаблони малюють, потім програмують і верстають некваліфіковані фахівці з Індії чи Китаю, які погано розбираються в класах і стилях, роблять код дуже важким. В результаті, коли Ви робите спробу наповнити сайт хоча б тисячею товарів, Ви побачите, що Інтернет-магазин працює повільно, його сторінки довго завантажуються навіть при хорошій швидкості з'єднання. Але на демо-версії – так, вони відмінні й завантажуються за лічені секунди!
  • 2-й недолік. Вкрай убогий і обмежений функціонал таких шаблонів, який практично неможливо розширити наявними на ринку модулями. Про чистоту коду і говорити не доводиться, найчастіше все написано «криво», щоб хоча б якось працювало, коли покупець тестує демо-версію. На практиці це може зумовити надзвичайно дорогі виправлення та допрацювання, адже намагаючись довести до робочого стану «двері», у Вас відпаде «димохід», що, ясна річ, вимагає додаткової роботи програміста, а, відповідно, і оплати його годин.
  • 3-й недолік. Продав і забув, дуже часто відсутня технічна та інформаційна підтримка російськомовних шаблонів для Інтернет-магазину з боку розробників, відповіді можна чекати тижнями, що, звичайно ж, нікуди не годиться. Ви втратите більше часу і нервових клітин, ніж сатисфакції від економії в 100 $.

Переваги індивідуального дизайну

Наші шаблонні магазини позбавлені всіх цих недоліків і чудово справляються зі своїми завданнями, а про нашу підтримку Клієнтів вже ходять чутки. Але якщо Ви хочете досягти максимально ефективних продаж, то ми, звичайно ж, рекомендуємо Вам замовляти тільки найкращий дизайн Інтернет-магазину, тобто – індивідуальний (варіанти 2 і 3).

Як ми розробляємо індивідуалізований Інтернет-магазин, який забезпечує продажі?

Робота зі створення унікального веб-магазину відбувається в кілька етапів:

  • збір та аналіз інформації, вивчення всіх особливостей Вашого бізнесу;
  • збір та аналіз інформації, вивчення всіх особливостей Вашої цільової аудиторії;
  • складання концепції дизайну (стиль, структура, вигляд інтерфейсу);
  • визначення пріоритетів, постановка завдань;
  • реалізація дизайнерського проекту у суворій відповідності до напрацьованої концепції;
  • затвердження макетів;
  • верстка на основі затверджених макетів.

На етапі проектування ретельно опрацьовується схема гармонійного розміщення текстових блоків і графічних елементів. Завдяки правильно підібраній моделі взаємного розташування візуальних компонентів, сайт стає максимально зручним для користувача: представлена на сторінках інформація сприймається легко. Тому, навіть якщо людина вперше потрапляє в Інтернет-магазин, вона без зайвих зусиль знаходить потрібні їй товари і розуміє, які дії необхідно зробити, щоб оформити замовлення.

Кращий дизайн Інтернет-магазину

В ході стилізації інтерфейсу розробляється комплекс унікальних зображень, іконок, віртуальних кнопок, з яких потім формується неповторний цілісний вигляд Вашого веб-ресурсу. Таким чином, сайт стає впізнаваним навіть за окремими деталями: у нього з'являється свій характерний графічний «почерк». Тобто, навіть за одним компонентом інтерфейсу можна буде відразу визначити, що це саме Ваш магазин, а не чийсь ще.

Це працює точно так само, коли за формою «лайка» чи за виглядом панелі надсилання повідомлень люди завжди впізнають, наприклад, популярну соціальну мережу. Завдяки сукупності таких рис і формується цілісність загальної картини. Органічність і простота в усьому – ось та якість, якою кращі дизайни Інтернет-магазинів завжди відрізняються від пересічних рішень.

Висновки

Індивідуальний дизайн має велику кількість переваг у порівнянні з типовим готовим рішенням. Але й типове рішення (шаблон) має також доречність використання при певних умовах, в т.ч. якщо у Вас дуже простий товар і не надто вимоглива до зовнішнього вигляду сайту аудиторія. Тому, в кожному конкретному випадку необхідно зважити всі «за» і «проти», а якщо Ви потребуєте поради – ласкаво просимо, ми завжди до Ваших послуг!

Впишіть ім'я, назву модуля, і ми зв'яжемося з Вами:

Коментарі

Написати коментар [відмінити відповідь]