«Будь швидким або помри»! Будь лідером з NeoSeo, деталі акції...

Послуга інтеграції Нової Пошти з Інтернет-магазином на OpenCart

Інтеграції служби доставки з сайтом - це економія часу власника Інтернет-магазину. Зробивши інтеграцію Інтернет-магазину на OpenCart зі службою доставки, більше не доведеться стояти в черзі відділення і диктувати дані одержувача/відправника для кожної накладної. Особливо, якщо мова йде про таку популярну транспортну компанію як Нова Пошта. Замовляйте послугу інтеграції сайту на OpenCart (ОпенКарт) із Новою Поштою і зможете самостійно створювати електронну накладну прямо в адмінці сайту і відразу роздрукувувати бланк накладної. Не виходячи з офісу, перед відправкою можна змінити дані покупця/відправника, відправити покупцеві номер ТТН або відстежити його стан.

Якщо Вам потрібна послуга інтеграції Нової Пошти з Інтернет-магазином на OpenCart, звертайтеся до веб-студії NeoSeo. Ми якісно проведемо всі необхідні налаштування, і в обумовлений час передамо Вам готовий до повноцінної роботи інструмент. Телефонуйте або пишіть нам на Пошту info@neoseo.com.ua прямо зараз!

Інтеграція служби доставки Нова пошта і інтернет-магазину на OpenCart

Що включає послуга Інтеграція Інтернет-магазину на OpenCart зі службою доставки Нова Пошта

  1. Встановлення та налагодження програмного рішення
  2. Реєстрація на сайті компанії Нова Пошта. Після реєстрації в особистому кабінеті з'являються ключі доступу до API, завдяки яким надається можливість працювати з API Нової Пошти.
  3. Встановлення модуля на Інтернет-магазин та проведення всіх необхідних налаштувань.
  4. Вказівка API ключа. Після установки ключа виконується оновлення довідників. Щоб оновлення проводилося автоматично, в планувальник сервера додається завдання і налаштовується час для самовідновлення довідників. Найбільш оптимальний варіант - раз в тиждень. Це дозволяє підтримувати в актуальному стані базу відділень і міст, в яких існує служба доставки Нової Пошти.
  5. Налаштування способів доставки. На даний момент компанія пропонує 2 способи: доставка кур'єром та доставка у відділення. За стандартних налаштувань кожна з них має різні варіації "Двері - Двері", "Двері - склад", "Склад - Склад", "Склад - двері". Які варіанти будуть запропоновані в Інтернет-магазині, залежать від побажань власника Інтернет-магазину. Якщо він хоче відправляти свої товари за допомогою виклику кур'єра на склад, в кабінеті Нової Пошти потрібно буде вказати адресу складу. Якщо самому привозити посилки у відділення пошти, потрібно вказати номер відділення пошти та місто. Цей етап Ви можете налаштувати самостійно, але якщо виникнуть труднощі або немає бажання розбиратися в налаштуваннях, надайте нам логін, пароль і СМС код для входу в кабінет, і наш фахівець сам все створить в розділі "Мої адреси" або "Контрагенти". Також варто налаштувати тип відправлення залежно від відправленого товару: "посилка", "вантаж", "автозапчастини", "шини".
  6. Налаштування адреси відправлення. Цей етап потрібний, щоб можна було вибрати варіанти відправлення: відправка зі складу до відправнику або вказати адресу клієнта. Використання адресної доставки вимагає створення адреси в особистому кабінеті "Нової Пошти" у розділі "Мої адреси". Якщо цього не зробити, адреси в списку не буде. Всі ці дані необхідні для основного завдання інтеграції Нової Пошти з ОпенКарт - автоматичного створення електронної накладної.

Які складнощі можуть виникнути при інтеграції сайту на Опенкарт з Новою Поштою

Якщо інтеграція Нової Пошти проводиться з {SEO-Магазином}, Інтернет-магазином зі встановленим модулем “Оформлення замовлення від NeoSeo” або на стоковому OpenCart, налаштування не викличуть ніяких труднощів.

Послуга інтеграції нової пошти і інтернет-магазину на Опенкарт

У разі використання Simple оформлення замовлення або шаблонів Journal, PixelShop, TechStore або ще чогось подібного, для повноцінної функціональності інтеграції та виключення збоїв потрібно "подружити" метод доставки та оформлення замовлення. Це необхідно, якщо:

  • поле "Місто" не має загальної назви. Іноді буває, що поле вводу міста названо не city або shipping_city, а інакше, наприклад shipping[центр] або city_1 або має текстову назву. У такому випадку потрібно вибирати більш зручний варіант або виправляти в коді програми назву поля на потрібний, або перейменовувати поле в модулі оформлення замовлення.
  • код міста передається некоректно. Після налаштування поля "Місто" перевіряється коректність передачі коду міста в програму. Якщо цього не зробити, місто буде визначатися з текстового імені, що може призвести до конфлікту з однаковими іменами міст. Якщо код передається неправильно або зовсім не передається, причиною цього може бути те, що JavaScript з інтеграції Нової Пошти обробляється неправильно, або він не підключився через модифікації коду і не зміг обробити модифікатор, який прописує його. Після виявлення причин неполадок ми їх усуваємо.
  • виникають проблеми зі створенням електронних накладних. У стандартній накладній повинні бути заповнені Прізвище, Ім'я, по Батькові, код міста, Вулиця, номер будинку Клієнта. Якщо чогось немає, треба з'ясовувати причину або додавати відсутні поля, або змінювати напис, наприклад "Введіть Ім'я, Прізвище, на "Введіть Ім'я, Прізвище, по Батькові".

Частою причиною не всіх заповнених даних є неправильний номер телефону або ПІБ. Сервер Нової Пошти якось сам веріфікує ПІБ та телефон одержувача по своїх базах і може відмовити в створенні накладної з помилкою "Дані одержувача не коректні". Тому, якщо написати Котик Мурчик або вказати недійсний телефон, Нова Пошта відсіває їх і відмовляє у створенні накладної. Виходячи з цього, навіть при тестуванні інтеграції вказуються реальні дані, щоб впевнитись, що інтеграція Інтернет-магазину на OpenCart з Новою Поштою налаштована правильно, і все працює без збоїв.

Інтеграція служби доставки Нова Пошта і інтернет-магазину на Опенкарт

За бажанням Клієнта, функціональність інтеграції Нової Пошти з OpenCart можна розширити. Наприклад, зробити поле вибору відділення в іншому місці, або модифікувати, або змінити його. Але тоді послуга інтеграції займе більше часу. Актуальну вартість послуги можете дізнатися тут.

Насправді, в інтеграції OpenCart зі службою доставки Нова Пошта немає нічого складного. Головне підібрати відповідальних виконавців даної послуги, які на цій справі зуби з'їли. Можете витратити на їх пошуки тижні, або відразу звертайтесь до фахівців веб-студії NeoSeo. Замовляйте інтеграцію Нової Пошти з сайтом на OpenCart сьогодні, і через пару хвилин наш менеджер з Вами зв'яжеться для уточнення деталей.

Завжди раді допомогти

Команда NeoSeo