Пульс NeoSeo
Росiя
8 800 551 94 15 всі дзвінки безкоштовно

Послуги технічної підтримки
Інтернет-магазинів на OpenСart,
а також всіх існуючих збірок
на цій CMS:
{SEO-Магазин}, OcStore і т.д.

Зміст:

  1. Види технічної підтримки сайту на OpenCart і розбір термінології
    1. Інформаційна підтримка
    2. Інформаційно-технічна підтримка
    3. Програмно-технічна підтримка
  2. Техпідтримка і доопрацювання OpenCart: як ми працюємо в розрізі «типових» і «нетипових» завдань
    1. Як ми працюємо? Виділена Команда до ваших послуг!
    2. Як отримати послугу інформаційної підтримки і вирішити своє питання максимально оперативно?
    3. Мені потрібна допомога при складанні технічного завдання (ТЗ), у вас є така послуга? Надасте послугу керівника проекту (проджект-менеджера)?
    4. Що таке "типові" і "НЕтипові" завдання в рамках програмно-технічної підтримки OpenCart і як вони оцінюються за вартістю?
      1. Які завдання відносять до "типових"
      2. Які завдання вважаються "НЕтиповими"
      3. Список послуг, які часто замовляють у NeoSeo
    5. Як вимірюється витрачений на задачу час?
      1. Які гарантії, що ваш фахівець не п'є кави за мій час?
      2. Скільки проектів обслуговується в NeoSeo і чому я повинен вам довірити свій бізнес?
      3. Наочні приклади, які доводять вигідність роботи за завданнями з похвилинною тарифікацією
    6. Умови інформаційної та технічної підтримки
      1. Які консультації по OpenCart надаються безкоштовно?
      2. Які консультації по OpenCart є платними?
      3. Чому оплата за фактично витрачений фахівцем час - найправильніший варіант оцінки вартості завдання?
      4. Приклади завдань, коли рішення зажадало в 2 рази більше часу з причини виникнення уточнень в процесі виконання завдання
    7. Детальний опис «нетипових» (нестандартних) завдань
    8. Як відбувається співпраця?
    9. Чим може обернутися співпраця з фрілансером?