Зміст послуги. Детально, нудно, але треба:
Ми поспішаємо до вас на допомогу!
Шановні Клієнти,
щоби обговорити умови та вартість виконання завдань щодо технічної підтримки вашого інтернет-магазину, вам необхідно ретельно ознайомитися з умовами надання послуг та оплатити послуги ведення проекту у
Кожне завдання по вашому проекту обговорюється, оцінюється по вартості, виконується у спеціальній програмі обліку завдань – Worksection https://neoseo.worksection.com.
Після оплати послуги ведення проекту ви зможете зручно обговорювати, узгоджувати і ставити завдання нашим спеціалістам, а також зможете відслідковувати витрачений на виконання кожного завдання час. Вся історія листування і оцінок, консультацій з питань і задач буде збережена у проекті, щоб ви могли повернутись до важливих питань в будь-який час.
Вартість ведення Вашого проекту у Worksection складає $50 в місяць. Для нових Клієнтів ведення проекту до кінця першого місяця надається безкоштовно .
Щоб надалі розмовляти "однією мовою", давайте відразу розберемося в термінології. Що ми маємо на увазі, коли говоримо, мені потрібна доробка OpenCart, підтримка opencart, техпідтримка сайту на Opencart? Про що йде мова? Адже підтримку можна надати усно, можна письмово, а не рідко, під цими поняттями мається на увазі бажання Клієнта замовити послугу програміста.
Дозвольте відрекомендувати себе, ми – Веб-студія NeoSeo – спеціалізуємося виключно на послугах, які пов'язані з сайтами на CMS OpenCart.
В рамках програмно-технічної підтримки надаються послуги розробника OpenCart, доробки, підтримки cms opencart, послуги програміста opencart, обслуговування сайту opencart, послуги з налаштування опенкарт.
Всі послуги технічної підтримки сайтів на OpenCart надаються в двох варіантах:
Планові завдання - ставляться до плану фахівцям після підтвердження оплати, приступаємо до виконання протягом 10 робочих днів
Термінові завдання - в той же день або на наступний, але за подвійним тарифом.
Тут зібрана вся інформація, яку потрібно знати Клієнту до переказу грошей за послуги.
Шановний Клієнт,
ми готові взяти ваш Інтернет-магазин, розроблений на CMS OpenCart (будь-яких версій і збірок) на щоденне обслуговування і супровід.
Розвиваючи ваш бізнес з нами, ви забезпечите себе надійним Партнером, який буде у відповіді за повний комплекс послуг, пов'язаний з життєдіяльністю вашого Інтернет-магазину:
Як ви можете переконатися, ми вирішуємо будь-які питання з якими ви можете зіткнутися в процесі розвитку вашого онлайн-бізнесу.
Співпрацюючи з нами, ви маєте право спокійно працювати над тим, що вмієте і робите найкраще. Наша Команда пропонує вам делегувати технічну підтримку вашого сайту на OpenCart нам і зосередитися на ваших основних бізнес-процесах, - займатися тим, де Ви будете максимально ефективні для збільшення продажів у вашому бізнесі.
Зніміть з себе цей головний біль, пов'язану з черговими пошуками спеціалістів які "не пропадають" і надійних фахівців. Довірте це тим професіоналам своєї справи, які займаються цим щодня, тим, хто любить це робити і має відповідні професійні знання та досвід.
Шановні клієнти,
У продовження нашого знайомства, хочемо звернути вашу увагу на те, що за замовчуванням ми працюємо як ваша виділена Команда (dedicated Team).
Це означає що:
Ви виступаєте керівником проекту (Project-manager) і ви даєте чіткі технічні завдання фахівцям, а також керуєте їх діяльність, питаєте, що зроблено, на якій стадії реалізація завдання і т.д. Всі завдання, які ви надаєте, розглядаються нашими фахівцями як "завдання потрібно зробити", тобто виконавець не думає "а чи потрібно це робити? або" а можна це якось простіше зробити, по-іншому та швидше? а може щось порадити Клієнтові? а що в цей час робить дизайнер? а чи передбачений в Інтернет-магазині функціонал, який намалював дизайнер? і т.д. - немає, він виконує чітко поставлене завдання з розрахунку того, що ви вже про все подумали. Спеціаліст виступає "інструментом" для реалізації ваших цілей, не замислюючись чому і навіщо він це робить.
Ви розумієте суть завдань, для чого, для досягнення якої мети ви їх ставите, визначаєте план і порядок їх виконання.
Це ви керуєте діями виділеної Команди, де можлива одночасна робота дизайнера, верстальника, програміста і маркетолога і саме ви несете відповідальність за отримання кінцевого результату.
Якщо ж ви хочете, щоб за вашим проектом був закріплений фахівець, який за всі перераховані питання вище подумає, будь ласка, замовте послугу "ведення проекту проджект-менеджером".
Саме він, перш за все, розуміє як скласти єдино правильний і оптимальний план виконання декількох завдань різними фахівцями, щоб вони діяли злагоджено при спільній роботі.
Ваша вигода тут полягає в тому, що наш фахівець подбає про правильність постановки завдання, тобто вам не доведеться складати ТЗ. Саме він буде спілкуватися з кожним з наших фахівців окремо, з'ясовуючи стадію готовності кожного завдання. В обов'язки проджект-менеджера входить також цілісний погляд на ваш проект.
Ви повинні розуміти, що якщо ви ставите нам задачу на конкретного фахівця, то він відповідає тільки за виконання свого завдання, а не контроль і взаємодію з іншими фахівцями. Якщо це дизайнер, то він дивиться на своє завдання з точки зору дизайну, програміст - з точки зору працюючого коду, front end - верстки. Саме проджект-менеджер об'єднує всі ці елементи в один пазл й стежить за тим, щоб всі учасники розуміли і виконували завдання для досягнення спільної мети проекту.
Ми могли б, напевно, захистити докторську дисертацію на тему того, чому оплата за фактично витрачений час найправильніша модель ціноутворення і перша на те причина - це відсутність чіткого ТЗ (технічного завдання). Зазвичай, з позиції економії, Клієнт самостійно складає ТЗ, часто не маючи за плечима "технічної бази", описуючи бажане зрозумілою собі мовою, упускаючи важливі моменти. У свою чергу, програмісти веб-студії навіть після десятка уточнень беруть в розробку таке ТЗ, на якому наполягав Замовник, а в процесі виконання з'ясовується, що:
Тому іноді трапляється так, що програміст починає роботу, виконує завдання, тобто витрачає відведений на неї, куплений час, а потім її доводиться переробляти, тому що отриманим результатом ніхто не задоволений. Так, ми все доробимо до повного вашого задоволення, але часто Клієнт обурюється, оскільки вважає, що програміст повинен був якимось телепатичним чином зрозуміти, чого насправді Клієнт бажає. На жаль чи на щастя, такого не буває, зроблено те, що зроблено і тепер, виявляється, що потрібно купити ще час роботи фахівця, щоб отримати потрібний результат.
Щоб такого не відбувалося, намагайтесь максимально детально розписувати ваші завдання і бажаний кінцевий результат (що в підсумку ви хочете отримати на виході). Саме проджект-менеджер уважно вислухає вас "вашою мовою" і "перекладе" його в правильне Технічне Завдання нашим фахівцям, попутно пропонуючи вам найоптимальніший спосіб вирішення поставленого завдання.
Вам вигідно, адже купуючи годинник роботи проджект-менеджера, ви зробите проект швидше, правильніше, при чому найоптимальнішим способом, тому що він розуміє ваші цілі і знає, як їх краще втілити в життя з нашої Командою фахівців, попутно економлячи і ваш час, і ваші гроші.
Ви можете займатися своїми справами і приносити користь вашому бізнесу саме там, де ви максимально ефективні. А наш проджект-менеджер узгоджує з вами всі нюанси по завданню в зручній формі: по телефону, вайберу або телеграму. Після узгодження всіх завдань з Командою, запропонує вам оптимальний варіант виконання робіт для отримання вашого підтвердження.
Саме проджект-менеджер узгоджує з вами оцінний час на завдання і в разі вашої згоди, ставить задачу в план на виконання розробнику, стежить за виконанням завдання в строк і становить план оплати за завданнями, стежить за тим, щоб у разі досягнення фахівцем ліміту за часом , вчасно вас сповістити і після отримання згоди - продовжити роботи.
Якщо ж завдання виходить за рамки оціночного часу, вирішує всі питання щодо додаткового часу (пояснює причину і необхідність перевитрати часу на підставі інформації від розробника).
Вам не доведеться заглиблюватися в технічні особливості проекту і вести переговори з розробником на його заплутаному сленгу :).
Щоб ви могли ознайомитися з ходом робіт з технічної підтримки сайту Opencart: що зроблено, що планується зробити і яка участь потрібна від вас. Надає звіт на пошту, в месенджер або будь-яким іншим зручним для вас способом з обумовленою періодичністю.
Для Вас це означає, що ви завжди будете в курсі подій на проекті і це не займе у вас багато часу.
Пропонує оптимальний шлях досягнення ваших цілей, що можна / потрібно доопрацювати, поліпшити, розуміючи специфіку проекту і наявність готових рішень.
Наш фахівець має великий досвід розробки Інтернет-магазинів і підкаже вам як втілити вашу ідею найкращим чином.
Фахівці, що працюють в нашій веб-студії, не вміють читати думки, але, маючи багато досвіду, отриманого безпосередньо на практиці, розуміють що потрібно для успішного запуску і розвитку вашого Інтернет-магазину, як саме наблизити вас до бажаного результату і щиро зацікавлені в тому , щоб проект приносив прибуток.
Купуючи для створення вашого Інтернет-магазину годинник проджект-менеджера, ви купуєте активного учасника вашої Команди - професіонала, який проведе вас за руку крізь терни до зірок, не допускаючи натрапляння на очевидні граблі і не спотикаючись об вже відомі нам підводні камені.
"Бути чи не бути?" - це занадто просто! Ви спробуйте дати правильну і точну відповідь на більш вічне питання в колі програмістів OpenCart: як правильно оцінити вартість за виконання завдання "Х" на проекті, де працювало "{-X} фахівців різного рівня" і де варто десяток модулів від різних розробників?
Різні завдання мають свою індивідуальну природу і історію виникнення, особливості прояву, нюанси, які породжують нерозуміння і конфлікти в програмному середовищі і в процесуальному плані, а відповідно, кожної задачі потрібен свій варіант вирішення (в т.ч. і через специфіку різних версій і збірок на CMS OpenCart, а також істотних відмінностей при написанні коду десятком фахівців до нас).
Всі ці численні фактори по-різному впливають на необхідний час для вирішення різного роду завдань. Ось чому всі ці завдання оцінюються як «орієнтовно ... годин» і оплачуються по факту витраченого часу.
Шановний Клієнте, оскільки ми впевнені в тому, що будь-яка Якісна робота повинна оплачуватися, всі консультації у нас платні
інформація, яка раніше була надана на форумі https://OpenCartMasters.com
відповіді питання, які вимагають додаткового вивчення питання технічними. спеціалістами.
Також, рекомендуємо подивитися розділ Найчастіші запитання, на нашому сайті. Можливо, відповідь на ваше запитання вже існує.
І так, дуже важливо! Якщо Ви ставите перед фахівцями веб-студії NeoSeo задачі, то Ви повинні довіряти нам беззастережно і бути фінансово, і морально готові платити більше, причому іноді - істотно, оскільки в процесі виконання можуть випливати нові й нові “особливості” функціоналу сайту.
На зображенні нижче можна ознайомитися з ситуацією, коли завдання спочатку оцінювалася в 7 годин, але вирішення виникаючих в ході виконання питань, які все надходили і надходили від Клієнта, збільшило фактичні витрати часу більш, ніж в два рази, ми навіть винесли його окремим кейсом, щоб ви могли реально помацати, як воно відбувається насправді.
Точна оцінка по необхідному на виконання завдання часу - це проблема №1 в сфері розробки програмного забезпечення (та й не тільки), яка існує по всьому світу. Так працюють всі: плануємо, виходячи з досвіду, але не враховуємо того, чого ми не знаємо, тому, в результаті, буває, що потрібно просто більше часу. Розв'яжіть цю проблему і Ви станете мільярдером.
Шановні потенційні Клієнти веб-студії NeoSeo, якщо Ви не готові морально або фінансово до таких ризиків - не звертайтеся до нас, нам не потрібні розмови про те, що програміст сьогодні «багато каву пив» і т.д. Адже у випадку, якщо Ви нам з самого початку не довіряєте - краще замовляти послуги в іншому місці.
По завданням техпідтримки ми продаємо години роботи програміста, а не озвучуємо Вам вартість рішення задачі. Дуже важливо, щоб Ви перейнялися усвідомленням цього нюансу ще до здійснення переказу грошей.
Оцінку за часом ми даємо для того, щоб Ви розуміли, скільки приблизно годин потрібно купити. Ми даємо приблизну, орієнтовну оцінку щодо необхідного часу для вирішення певних завдань, виходячи з власного досвіду (витраченого часу на виконання схожих завдань в минулому).
Але оскільки кожен проект має специфіку і свої особливості, серед яких можна виділити:
Експерти нашої веб-студії навіть НЕ претендують на точну оцінку. Зазначений нами орієнтовний час - це ніяк не точний час, необхідний для вирішення будь-яких завдань.
У нас є два типи робіт: планові та термінові. Всі завдання, за замовчуванням, кваліфікують як «планові», ми приступаємо до їх виконання протягом 10-ти днів від дати підтвердження отримання оплати.
Якщо у Вас ситуація «все горить», ми можемо приступити до задачі в той же день або максимум - на наступний, але оплата здійснюється за подвійним тарифом.
Важливо. Перед початком роботи, щоб можливі зміни в програмному коді не впливали на працездатність Інтернет-магазину і, в кінці-кінців, - на продажу, ми обов'язково повинні провести налаштування локального і тестового оточення.
«Налаштування локального оточення» - це створення локальної копії сайту або його аналога для повноцінної роботи з кодом, при цьому не зачіпаючи основний сайт.
Для цього потрібно:
-------------------
Це не тестове, а локальне оточення, яке призначене для роботи програміста. Додатково ми «піднімаємо» окремо і тестовий сайт для тестування проекту разом з Замовником.
Вартість цієї послуги вказана в таблиці.
Увага, важливо, продублюємо деякі пункти з Договору, який вам нададуть перед початком співпраці, що стосуються тестового оточення.
1.3. В програмі Worksection описуються всі технічні вимогу до Завдань, час їх виконання та інша необхідна інформація. Всі роботи виконуються на спеціальному тестовому оточенні.
1.3.1. у зв’язку з тим, що на утримання та створення резервних копій тестового оточення іде багато ресурсів, Тестове оточення Замовника буде зберігатися у Виконавця протягом 30 календарних днів після завершення останньої задачі по проекту. Після 30 днів бездіяльності по проекту Замовника автоматичний скрипт видалить всі файли з наших серверів.
1.3.2. Якщо Замовник планує звертатися до Виконавця пізніше, ніж через 30 днів, Замовник може замовити послугу зберігання існуючого тестового оточення в особистому кабінеті на сайті https://neoseo.com.ua за 2 $ / міс. або ж, потім, коли звернеться за послугами знову, наприклад, через 2-3місяці, Виконавець розгорне для проекту Замовника нове тестове оточення (1 час роботи програміста).
1.3.2. Перед видаленням існуючого для проекту Замовника тестового оточення Виконавець зобов’язується надіслати повідомлення на пошту, вказану при реєстрації проекту, за 5 днів.
1.3.3. Будь ласка, подбайте про прийняття рішення та оплату послуги зберігання тестового оточення заздалегідь, щоб уникнути неприємних сюрпризів та розмов в стилі “а чому ж ви не попередили?!” Попереджаємо :).
Важливо відзначити, що будь-яких базових тестів на OpenCart просто напросто немає, тому тестування проводить або наш програміст, або професійний тестувальник, чию послугу потрібно оплачувати окремо.
За стандартом, після виконання завдання, наш програміст зобов'язаний провести обов'язкові, базові тести і додатково перевірити, чи працюють основні функції сайту: оформлення замовлення, знижки і т.д. Виконуючий завдання програміст перевіряє працездатність на інтуїтивному рівні: якщо модуль зачіпає такі-то параметри, то перевіряються всі варіанти цих параметрів, але нічого більше. Наприклад, опція «карусель хітів»: вона повинна правильно виводитися, крутитися, показувати потрібні товари, виводити дані, не впливати на інші модулі на сторінці. Написання автоматичних тестів в ціну не входить і може бути реалізовано за додаткову плату.
Перевірений Замовником і Виконавцем новостворений функціонал переноситься на робочий сайт після письмового затвердження Замовником.
Налаштування локального оточення — це додатковий час роботи програміста, який враховується 1 раз на початку роботи над проектом.
В процесі виконання задач виникає багато спірних питань і, щоб у вас, як у найдорожчого нашого Клієнта не виникало відчуття обману, невиправданих розчарувань від ілюзій уявного порядку та устрою процесів, БУДЬ ЛАСКА, прочитайте уважно та усвідомте чому бувають неточні оцінки та недоробки в задачах, на виправлення яких ми просимо купить ЩЕ час роботи спеціалістів >>тут<<
Напишіть нам на пошту info@neoseo.com.ua Вашу задачу, а також вкажіть:
Якщо ви дочитали до кінця і розділяєте наші думки, бачення і цінності, ми будемо раді бачити ваш проект в нашій родині.
Ми завжди готові допомогти розвитку вашого онлайн-бізнесу!
І наостанок ще трохи :)
Шановні Клієнти, оцінку (точну або навіть приблизну) в рамках безкоштовної підтримки ми не даємо, оскільки вивчення і пропозиція якісного експертного висновку, а не «стрілянини по горобцях», вимагає багато часу роботи Команди. В такому випадку є 2 варіанти продовження наших відносин:
У штаті нашої компанії працюють співробітники на всі випадки життя: програмування, верстка, дизайн, маркетинг, технічна підтримка Інтернет-магазинів на OpenCart. Коли ви стаєте членом нашої сім'ї у вас пропадає будь-який, пов'язаний з благополучною роботою сайту “головний біль”. Вам більше не доведеться витрачати дорогоцінний час на пошуки відповідальних фахівців з різних напрямів, ми вирішуємо будь-які питання в одному місці.
9 років досвіду розробки, працюємо з 2014 року як веб-студія тільки с OpenCart, запустили понад 100 успішних Інтернет-магазинів на OpenCart, розроблено понад програмних модулів для OpenCart версій 1.5-3.0. Більше 200 проектів на OpenCart обслуговуємо щомісяця в плані маркетингу і
технічної підтримки.
Ви стежите за виконанням завдань з особистого кабінету Клієнта, де видно витрати по часу, а також зручно і просто спілкуватися з нашими співробітниками - прямими виконавцями, без посередників. При необхідності, ви зможете поспілкуватися безпосередньо і з керівництвом компанії.
Діяльність Інтернет-магазину потребує постійної уваги дбайливих "Батьків". Не кидайте вашу "Дитину" напризволяще. Купуйте годинник наших фахівців і ми з задоволенням подбаємо про нього!
Перебої в роботі Інтернет-магазину ведуть за собою: погіршення репутації, втрату клієнтів, заробітку, мінус в карму та інші лимони. Ми вирішили подбати про здоровий сон наших Клієнтів і створили спеціальні послуги для «забезпечення життєдіяльності Інтернет-магазину на OpenCart». Це гарантія того, що ваш Інтернет-магазин буде працювати на вас весь час, без перебоїв. Що саме пропонується в рамках цієї послуги?
Наша команда налаштовує створення резервних копій і відповідає за щотижневу перевірку того, що вони створюються. У разі необхідності, ми гарантуємо оперативну постановку задачі програмісту NeoSeo на відновлення роботи сайту з резервної копії (без черги, оплата за таймером).
Ми дбаємо про те, щоб ваші дані не були втрачені, загублені або пошкоджені, тому налаштовуємо бекапи для збереження інформації, на яку було витрачено години, дні або навіть тижні вашого часу. У послугу входить:
Щотижня ми можемо надавати вам свіжі дані по:
Приклад такого звіту можна побачити на скриншоті нижче. Ці дані дозволяють в цілому дати зрозуміти ефективність просування вашого Інтернет-магазину.
Про роль посилань в просуванні сайту написано багато статей. Безліч SEO-фахівців розгортають жваві дискусії про важливість або ж, навпаки, марності посилань. Ми ж знаємо, що посилання залишаються важливою частиною просування, і вони можуть як допомогти досягти ТОПу, так і перешкодити.
Наша команда намагається підтримувати якість Інтернет-ресурси, тому ми уважно аналізуємо ваш контрольний профіль на наявність неякісних, спамних посилань. У разі атаки недоброзичливців такими посиланнями ми допоможемо вчасно зреагувати, щоб не втратити позиції в органічній видачі і закрити небажані посилання в Google Webmaster.
Послуга також корисна для моніторингу «Не зникнення» куплених посилань, які потрібні сайту, і які веб-майстри люблять видалити без оповіщення.
Ми помітили, що частина наших Клієнтів зовсім не використовує Google Search Console для відстежування нових помилок і загального стану свого Інтернет-магазину, хоча тут часто можна знайти відповіді на дуже важливі питання:
Ми відстежуємо повідомлення від Google, помилки сканування сайту і рекомендації від пошукової системи, щоб ви могли спокійно працювати над своїм бізнесом. Тепер Ви можете не переживати, що пропустите, щось важливе, поки будете на зустрічі з постачальниками - ми вас будемо тримати в курсі всіх новин.
У колах SEO-фахівців активно обговорюють новий алгоритм від Google - Speed Update. Після його запуску швидкість завантаження мобільної версії буде враховуватися, як фактор ранжування, а сам алгоритм буде знижувати у видачі сайти, у яких повільно завантажуються мобільні сторінки.
Це пов'язано з тим, що більшість користувачів використовує мобільні пристрої для пошуку інформації та товарів в Інтернеті. Відповідно, вони не хочуть чекати цілу вічність, поки на їх екрані з'явиться потрібна інформація, тому швидкість безпосередньо пов'язана з поведінковими чинниками користувачів.
Чи варто говорити після цього про важливість швидкості завантаження сторінок саме для вашого Інтернет-магазину?
Для оптимального функціонування Інтернет-магазину його наповнення завжди має бути доступне користувачам, але бувають ситуації, коли ви заходите на сайт, а він «лежить, не дихає», тобто нічого не відображається. У вас налаштована реклама, приходять покупці, а тут нічого немає, спалили рекламний бюджет, отримали мінус по репутації ...
Трошки теорії: uptime - це час, який сервер і його компоненти (http, ftp, mail і ін.) доступні, відповідно downtime - час, коли ці ж елементи недоступні. Як би барвисто прикрашати реклами хостинг-провайдерів 100-процентними гарантованими Аптайм, насправді, таку доступність сервера ніхто гарантувати не може. Завжди потрібно бути готовим до того, що сайт може «лягти», бути недоступним і мати проблеми через те, що пошуковий бот вирішив зайти в гості невчасно.
Щоб такого не сталося, ми моніторимо доступність вашого Інтернет-магазину 24/7 і готові оперативно відновити роботу сайту при виникненні проблеми.
Щоб розуміти, наскільки ефективна стратегія просування вашого Інтернет-магазину, потрібно відстежувати його позиції в органіці:
Ми моніторимо позиції вашого Інтернет-магазину в органічній видачі Google по 50 ключовим фразам, щоб «тримати руку на пульсі». І в разі різкого падіння, у Вас буде можливість вчасно виявити причини і вжити відповідних заходів.
Для поліпшення роботи свого Інтернет-магазину потрібно завжди стежити за конкурентами, щоб постійно рости і бути краще, займати топові місця у видачі. Для цього ми проводимо аналіз конкурентів і даємо на вибір два варіанти:
Вартість послуги «Забезпечення життєдіяльності Інтернет-магазину на OpenCart» залежить від кількості обраних додаткових опцій, ви купуєте годинни роботи або маркетолога або програмістів.
Ми розділяємо техпідтримку з питань програмних рішень на 3 групи:
Послуга надається голосом по Skype + TeamViewer (при необхідності керуючи мишкою вашого комп'ютера). Вартість послуги - $38 за 1 годину або за повну відповідь на питання, в залежності від того, що станеться швидше.
Написати нам в телеграм
Завжди раді допомогти розвитку вашого онлайн-бізнесу,
Команда NeoSeo.
Будь ласка, напишіть вступну інформацію в наш