Експрес-пропозиція по розробці швидкого інтернет-магазину за 5999 грн. деталі акції...

Послуги технічної підтримки
Інтернет-магазинів на OpenСart 3.0 версія NeoSeo,
а також всіх існуючих збірок
на цій CMS:
платформи {SEO-магазини}, OcStore і т.д.

 

Зміст:

  1. Як надається послуга технічної підтримки в веб-студії NeoSeo
  2. Техпідтримка і доопрацювання OpenCart: як ми працюємо в розрізі «типових» і «нетипових» завдань
    1. Як мы працюємо? Виділена Команда до ваших послуг!
    2. Як отримати послугу інформаційної підтримки і вирішити своє питання максимально оперативно оперативно?
    3. Мені потрібна допомога при складанні технічного завдання (ТЗ), у вас є такая послуга? Надайте послугу керівника проекту (проджект менеджера)?
    4. Що таке “типові” і “Нетипові” завдання в рамках программно-технічної підтримки OpenCart і як вони оцінюються за вартістю?
      1. Які завдання відносяться до “типових”
      2. Які завдання вважаються “нетиповими”
      3. Список послуг, які часто замовляють у NeoSeo
    5. Як вимірюється витрачений на завдання час?
      1. Які гарантії, що ваш фахівець не п'є каву за мій час?
      2. Скільки проектів обслуговується в NeoSeo і чому я повинен вам довірити свій бізнес?
      3. Наочні приклади, доводять вигідність роботи по завданням з похвилинною тарификацією
    6. Умови інформаційної та технічної підтримки
      1. Які консультації по OpenCart надаються безкоштовно?
      2. Які консультації по OpenCart є платними
      3. Чому оплата за фактично витрачений фахівцем час-найправильніший варіант оцінки вартості завдання?
      4. Приклади завдань, коли рішення потребувало в 2 рази більше часу через виникнення уточнень в процесі виконання завдання
    7. Детальний опис «нетипових» (нестандартних) завдань
    8. Як відбувається співпраця?
    9. Чим може обернутися співпраця з фрілансером?
    10. Коли завдання потрапить в план?
    11. Чому необхідно використовувати тестове і локальне оточення?
    12. Що таке функціональне тестування?
    13. Увага, підводні камені! Це “баг” недоробка або “платна доопрацювання”?
    14. Що потрібно для початку співпраці?
    15. Чому без чіткого ТЗ-результат ХЗ?
  3. Відгуки наших Клієнтів
  4. переваги співпраці з нашою веб-студією
  5. Забезпечення щоденної підтримки сайту на OpenCart
    1. Налаштування створення резервних копій для інтернет-магазину
    2. Сумарний звіт по сайту OpenCart
    3. Щотижневий моніторинг посилального портфеля інтернет-магазину
    4. Моніторинг повідомлень консолі Google Webmaster
    5. Моніторинг швидкості завантаження сторінок інтернет-магазину OpenCart
    6. Моніторинг доступності сайту OpenCart (up-time)
    7. Моніторинг позицій інтернет-магазину
    8. Аналіз конкурентів
  6. Техпідтримка з питань програмних рішень
    1. Замовити платну інформаційно-технічну підтримку
  • Ваші продажі і бізнес страждають, тому що сайт виглядає "криво", не працює половина функцій або не дай Боже оформлення замовлення, а ваш програміст каже "так, так, зараз зроблю" і так триває вже 2-й тиждень ?!
  • Ваш сайт на OpenСart працює з помилками, клієнти скаржаться все частіше, причому ви вже втомилися від послуг фрілансерів за якими потрібно постійно бігати?
  • Ви шукаєте надійного Партнера, який робить все в зазначені терміни з гарантією того, що все буде працювати і завтра?

Ми поспішаємо до вас на допомогу!

Як надається послуга технічної підтримки у веб-студії NeoSeo

Шановні Клієнти,
щоби обговорити умови та вартість виконання завдань щодо технічної підтримки вашого інтернет-магазину, вам необхідно ретельно ознайомитися з умовами надання послуг та оплатити послуги ведення проекту у Worksection.

Кожне завдання по вашому проекту обговорюється, оцінюється по вартості, виконується у спеціальній програмі обліку завдань – Worksection https://neoseo.worksection.com.

Після оплати послуги ведення проекту ви зможете зручно обговорювати, узгоджувати і ставити завдання нашим спеціалістам, а також зможете відслідковувати витрачений на виконання кожного завдання час. Вся історія листування і оцінок, консультацій з питань і задач буде збережена у проекті, щоб ви могли повернутись до важливих питань в будь-який час.

Що включає ведення проекту в веб-студії NeoSeo:

Вартість ведення Вашого проекту у Worksection складає $50 в місяць. Для нових Клієнтів ведення проекту до кінця першого місяця надається безкоштовно .

Технічна підтримка сайту на OpenCart. Доопрацювання, обслуговування, супровід, послуги програміста opencart

Щоб надалі розмовляти "однією мовою", давайте відразу розберемося в термінології. Що ми маємо на увазі, коли говоримо, мені потрібна доробка OpenCart, підтримка opencart, техпідтримка сайту на Opencart? Про що йде мова? Адже підтримку можна надати усно, можна письмово, а не рідко, під цими поняттями мається на увазі бажання Клієнта замовити послугу програміста.

Дозвольте відрекомендувати себе, ми – Веб-студія NeoSeo – спеціалізуємося виключно на послугах, які пов'язані з сайтами на CMS OpenCart.

В рамках  програмно-технічної підтримки надаються послуги розробника OpenCart, доробки, підтримки cms opencart, послуги програміста opencart, обслуговування сайту opencart, послуги з налаштування опенкарт.

Всі послуги технічної підтримки сайтів на OpenCart поділяються на типові і нетипові, і надаються в двох варіантах:

Планові завдання - ставляться до плану фахівцям після підтвердження оплати, приступаємо до виконання протягом 10 робочих днів
Термінові завдання - в той же день або на наступний, але за подвійним тарифом.

Техпідтримка, доробка OpenCart: як ми працюємо в розрізі «типових» і «нетипових» завдань

Тут зібрана вся інформація, яку потрібно знати Клієнту до переказу грошей за послуги.

Шановний Клієнт,

ми готові взяти ваш Інтернет-магазин, розроблений на CMS OpenCart (будь-яких версій і збірок) на щоденне обслуговування і супровід.

Розвиваючи ваш бізнес з нами, ви забезпечите себе надійним Партнером, який буде у відповіді за повний комплекс послуг, пов'язаний з життєдіяльністю вашого Інтернет-магазину:

Як ви можете переконатися, ми вирішуємо будь-які питання з якими ви можете зіткнутися в процесі розвитку вашого онлайн-бізнесу.

Співпрацюючи з нами, ви маєте право спокійно працювати над тим, що вмієте і робите найкраще. Наша Команда пропонує вам делегувати технічну підтримку вашого сайту на OpenCart нам і зосередитися на ваших основних бізнес-процесах, - займатися тим, де Ви будете максимально ефективні для збільшення продажів у вашому бізнесі.

Зніміть з себе цей головний біль, пов'язану з черговими пошуками спеціалістів які "не пропадають" і надійних фахівців. Довірте це тим професіоналам своєї справи, які займаються цим щодня, тим, хто любить це робити і має відповідні професійні знання та досвід.

Як ми працюємо? Що таке "виділена Команда"?

Шановні клієнти,

У продовження нашого знайомства, хочемо звернути вашу увагу на те, що за замовчуванням ми працюємо як ваша виділена Команда (dedicated Team).

Це означає що:

Ви виступаєте керівником проекту (Project-manager) і ви даєте чіткі технічні завдання фахівцям, а також керуєте їх діяльність, питаєте, що зроблено, на якій стадії реалізація завдання і т.д. Всі завдання, які ви надаєте, розглядаються нашими фахівцями як "завдання потрібно зробити", тобто виконавець не думає "а чи потрібно це робити? або" а можна це якось простіше зробити, по-іншому та швидше? а може щось порадити Клієнтові? а що в цей час робить дизайнер? а чи передбачений в Інтернет-магазині функціонал, який намалював дизайнер? і т.д. - немає, він виконує чітко поставлене завдання з розрахунку того, що ви вже про все подумали. Спеціаліст виступає "інструментом" для реалізації ваших цілей, не замислюючись чому і навіщо він це робить.

Ви розумієте суть завдань, для чого, для досягнення якої мети ви їх ставите, визначаєте план і порядок їх виконання.

Це ви керуєте діями виділеної Команди, де можлива одночасна робота дизайнера, верстальника, програміста і маркетолога і саме ви несете відповідальність за отримання кінцевого результату.

Якщо ж ви хочете, щоб за вашим проектом був закріплений фахівець, який за всі перераховані питання вище подумає, будь ласка, замовте послугу "ведення проекту проджект-менеджером".

Щоб максимально глибоко прояснити всі питання щодо роботи інформаційно-технічної підтримки, давайте спробуємо розібратися:

  1. Як влаштована робота відділу інформаційної підтримки?
  2. Чому відповіді надаються всім в порядку загальної черги?
  3. Чому буває так, що рішення вашого питання затягується на кілька днів?

Інформаційна підтримка надається через форум https://OpenCartMasters.com.

Тому, щоб інформаційна підтримка надавалася вам максимально оперативно, будь ласка, переконайтеся в тому, що звертаючись в нашу службу підтримки, ви надали повну інформацію про помилку (всі пункти обов'язкові):

  1. Розгорнутий опис проблеми / питання. Тобто просто написати "ваш модуль не працює" буде не достатньо, так як ми будемо ставити уточнюючі питання, а ваш запит знову потрапляти в кінець черги.
  2. Яка версія модуля використовується на даний момент?
  3. Прикріпіть зображення, що демонструють саму проблему, в чому вона проявляється?
  4. За яких обставин або після яких дій сталася помилка / перестав працювати модуль? Які роботи по сайту або на сервері велися «до», або "паралельно"?
  5. Які повідомлення під час проблеми / помилки ви отримали?
  6. Що пишеться в логах сервера? Прикріпіть скриншоти логів серверу (не плутати з логами магазину). Якщо не знаєте, де подивитися помилку, можете звернутися в ТП хостингу.
  7. Вкажіть номер телефону, логін Skype і код TeamViewer, скажіть, як до вас можна звертатися?

Звертаючись з проханням розібратися в проблемі роботи модуля, обов'язково надайте:

  1. Адміністративні доступи до панелі управління сайтом, по можливості з правами адміністратора (найчастіше обмежені права не дозволяють повноцінно протестувати проблему), приклад:

http://demosite.com/admin

login: admin

password: admin

  1. Доступ FTP (Ім'я сервера (хост); логін, пароль)

Ім'я сервера (host): 127.0.0.1

port: 21

login: user

password: pass

  1. Доступ до бази даних (він же phpmyadmin).

http://demosite.com/phpmyadmin

login: mysql

password: mysql

_________________________________________________________________________

Хто такий проджект-менеджер і чому він так необхідний?

  1. Проджект-менеджер виступає єдиним представником від Команди NeoSeo з яким ви будете вести спілкування по проекту.

Саме він, перш за все, розуміє як скласти єдино правильний і оптимальний план виконання декількох завдань різними фахівцями, щоб вони діяли злагоджено при спільній роботі.

Ваша вигода тут полягає в тому, що наш фахівець подбає про правильність постановки завдання, тобто вам не доведеться складати ТЗ. Саме він буде спілкуватися з кожним з наших фахівців окремо, з'ясовуючи стадію готовності кожного завдання. В обов'язки проджект-менеджера входить також цілісний погляд на ваш проект.

Ви повинні розуміти, що якщо ви ставите нам задачу на конкретного фахівця, то він відповідає тільки за виконання свого завдання, а не контроль і взаємодію з іншими фахівцями. Якщо це дизайнер, то він дивиться на своє завдання з точки зору дизайну, програміст - з точки зору працюючого коду, front end - верстки. Саме проджект-менеджер об'єднує всі ці елементи в один пазл й стежить за тим, щоб всі учасники розуміли і виконували завдання для досягнення спільної мети проекту.

  1. Проджект-менеджер виступає вашим "перекладачем для постановки завдань" і консультантом.

Ми могли б, напевно, захистити докторську дисертацію на тему того, чому оплата за фактично витрачений час найправильніша модель ціноутворення і перша на те причина - це відсутність чіткого ТЗ (технічного завдання). Зазвичай, з позиції економії, Клієнт самостійно складає ТЗ, часто не маючи за плечима "технічної бази", описуючи бажане зрозумілою собі мовою, упускаючи важливі моменти. У свою чергу, програмісти веб-студії навіть після десятка уточнень беруть в розробку таке ТЗ, на якому наполягав Замовник, а в процесі виконання з'ясовується, що:

Тому іноді трапляється так, що програміст починає роботу, виконує завдання, тобто витрачає відведений на неї, куплений час, а потім її доводиться переробляти, тому що отриманим результатом ніхто не задоволений. Так, ми все доробимо до повного вашого задоволення, але часто Клієнт обурюється, оскільки вважає, що програміст повинен був якимось телепатичним чином зрозуміти, чого насправді Клієнт бажає. На жаль чи на щастя, такого не буває, зроблено те, що зроблено і тепер, виявляється, що потрібно купити ще час роботи фахівця, щоб отримати потрібний результат.

Щоб такого не відбувалося, намагайтесь максимально детально розписувати ваші завдання і бажаний кінцевий результат (що в підсумку ви хочете отримати на виході). Саме проджект-менеджер уважно вислухає вас "вашою мовою" і "перекладе" його в правильне Технічне Завдання нашим фахівцям, попутно пропонуючи вам найоптимальніший спосіб вирішення поставленого завдання.

Вам вигідно, адже купуючи годинник роботи проджект-менеджера, ви зробите проект швидше, правильніше, при чому найоптимальнішим способом, тому що він розуміє ваші цілі і знає, як їх краще втілити в життя з нашої Командою фахівців, попутно економлячи і ваш час, і ваші гроші.

  1. Погоджує кожен момент з Клієнтом в зручній йому формі.

Ви можете займатися своїми справами і приносити користь вашому бізнесу саме там, де ви максимально ефективні. А наш проджект-менеджер узгоджує з вами всі нюанси по завданню в зручній формі: по телефону, вайберу або телеграму. Після узгодження всіх завдань з Командою, запропонує вам оптимальний варіант виконання робіт для отримання вашого підтвердження.

  1. Проджект-менеджер складає план робіт і оплат.

Саме проджект-менеджер узгоджує з вами оцінний час на завдання і в разі вашої згоди, ставить задачу в план на виконання розробнику, стежить за виконанням завдання в строк і становить план оплати за завданнями, стежить за тим, щоб у разі досягнення фахівцем ліміту за часом , вчасно вас сповістити і після отримання згоди - продовжити роботи.

Якщо ж завдання виходить за рамки оціночного часу, вирішує всі питання щодо додаткового часу (пояснює причину і необхідність перевитрати часу на підставі інформації від розробника).

Вам не доведеться заглиблюватися в технічні особливості проекту і вести переговори з розробником на його заплутаному сленгу :).

  1. Регулярно складає звіти.

Щоб ви могли ознайомитися з ходом робіт з технічної підтримки сайту Opencart: що зроблено, що планується зробити і яка участь потрібна від вас. Надає звіт на пошту, в месенджер або будь-яким іншим зручним для вас способом з обумовленою періодичністю.

Для Вас це означає, що ви завжди будете в курсі подій на проекті і це не займе у вас багато часу.

  1. Аналізує проект і рекомендує поліпшення.

Пропонує оптимальний шлях досягнення ваших цілей, що можна / потрібно доопрацювати, поліпшити, розуміючи специфіку проекту і наявність готових рішень.

Наш фахівець має великий досвід розробки Інтернет-магазинів і підкаже вам як втілити вашу ідею найкращим чином.

  1. Ваш Проджект-менеджер завжди на зв'язку, йому завжди приємно обговорити ваші питання або нові завдання.

Фахівці, що працюють в нашій веб-студії, не вміють читати думки, але, маючи багато досвіду, отриманого безпосередньо на практиці, розуміють що потрібно для успішного запуску і розвитку вашого Інтернет-магазину, як саме наблизити вас до бажаного результату і щиро зацікавлені в тому , щоб проект приносив прибуток.

Купуючи для створення вашого Інтернет-магазину годинник проджект-менеджера, ви купуєте активного учасника вашої Команди - професіонала, який проведе вас за руку крізь терни до зірок, не допускаючи натрапляння на очевидні граблі і не спотикаючись об вже відомі нам підводні камені.

Типові - «фікс», НЕтипові - «за фактом»

"Бути чи не бути?" - це занадто просто! Ви спробуйте дати правильну і точну відповідь на більш вічне питання в колі програмістів OpenCart: як правильно оцінити вартість за виконання завдання "Х" на проекті, де працювало "{-X} фахівців різного рівня" і де варто десяток модулів від різних розробників?

Зізнаємося, ми мучилися довго помиляючись в оцінках себе в мінус, але з часом ми прийшли до усвідомлення того, що сама справедлива формула - це формула оплати за рівно витрачений на рішення час.

Різні завдання мають свою індивідуальну природу і історію виникнення, особливості прояву, нюанси, які породжують нерозуміння і конфлікти в програмному середовищі і в процесуальному плані, а відповідно, кожної задачі потрібен свій варіант вирішення (в т.ч. і через специфіку різних версій і збірок на CMS OpenCart, а також істотних відмінностей при написанні коду десятком фахівців до нас).

Всі ці численні фактори по-різному впливають на необхідний час для вирішення різного роду завдань, тому ми розділили всі ці завдання техпідтримки сайту на опенкарт на «типові» і «нетипові», від чого і залежить модель ціноутворення.

Типичные и нетипичные задачи

До «типових» відносяться завдання, які робляться нашими фахівцями регулярно: зі зрозумілими вихідними даними і попередніми технічним завданням (ТЗ). Наприклад, встановити модуль «швидка карта сайту», як і будь-який інший модуль, який не потребує інтеграції з зовнішніми сервісами (ці завдання, якщо Інтернет-магазин розроблявся у нас, йдуть за фіксованою вартістю).

До «нетипових» відносяться завдання, які стосуються:

«Нетиповими» також вважаються всі завдання з інтеграції з зовнішніми сервісами: 1С-Бухгалтерія, Bitrix24, Retail CRM, Brain API і т.д, оскільки тут дуже часто «вилазять» непередбачені обставини розтягують виконання завдання в часі. Всі ці завдання оцінюються «орієнтовно ... годин» і оплачуються по факту витраченого часу.

Всі нетипові завдання оцінюються як "орієнтовно ... годин", а фактична вартість розраховуються на основі кількості витрачених годин за фактом їх виконання.

Як вимірюється витрачений на задачу час? Ви дійсно рахуєте в хвилинах?

Так, кожна задача вимірюється в хвилинах. Кожен програміст веб-студії NeoSeo, приступаючи до задачі, включає спеціальний таймер, який ви будете бачити в особистому кабінеті і це величезна перевага для вас. Адже працюючи за фіксовану вартість ви навіть не знаєте, скільки насправді витратив часу фахівець і не вийшов чи там рейт в 80 $ \ год. Коли він закінчує роботу - він натискає на кнопку «фіксувати час». Це і є чисті витрати куплених вами годин, все точно і прозоро, чесно і справедливо.

Які гарантії, що ваш фахівець не п'є кави за мій час?

Ви стежите за виконанням завдань з особистого кабінету Клієнта, де видно витрати по часу, а також зручно і просто спілкуватися з нашими співробітниками - прямими виконавцями, без посередників. При необхідності, Ви зможете поспілкуватися безпосередньо і з керівництвом компанії.

Скільки проектів обслуговується в NeoSeo і чому я повинен вам довірити свій бізнес?

На даний момент в нашій веб-студії обслуговується 178 активних проектів.

А також, на даний момент у нас 599 проектів в Архіві - це ті проекти, за якими в даний момент не ведуться активні роботи, але які час від часу повертаються в стан "Активні".

Welcome on NeoSeo board! - ми будемо раді бачити і вас в нашій порядній тусовці :)

Приклади вигідності похвилинної тарифікації

Ми не округляємо 37 хвилин до 1 години і навпаки: коли завдання оцінювалася в 2 години, а зробили за 1 годину 33 хвилини - у вас з'являється в запасі 27 хвилин на виконання інших завдань по вашому проекту.

  1. Завдання від Клієнта - "SEO посадкові сторінки фільтра"

Час виконання: 27 хвилин

  1. Завдання від Клієнта - "Стилізувати кнопки в списку порівнянь"

Час виконання: 16 хвилин

  1. Завдання від Клієнта - "Висновок слайдера зображень в картці товару в мобільній версії"

Час виконання: 30 хвилин

  1. Завдання Клієнта - "Чи не виводити в статті товари, яких немає в наявності і зняті з виробництва"

Час виконання: 33 хвилини

Умови безоплатної та платної інформаційної та технічної підтримки

Шановний Клієнте, оскільки ми впевнені в тому, що будь-яка Якісна робота повинна оплачуватися, всі консультації, що вимагають попередньої підготовки відповіді у нас платні

Безкоштовні відповіді, які надаються на форумі OpenCartMasters.com, включають:

Дуже важливий момент - якщо відповідь на ваше запитання вже у нас готова, ви її отримаєте безкоштовно, але якщо для того, щоб відповісти потрібно витратити час на те, щоб розібратися в питанні, вивчити файли, знайти помилку і подумати перш ніж щось відповісти , попросимо оплатити.

Після того, як ми ввели безпрецедентно вигідну для Клієнтів систему з похвилинною тарифікацією оплати праці наших фахівців, ми змушені були зробити всі консультації, де потрібне глибоке занурення програмістів платними, оскільки:

а) на якісні відповіді витрачається дуже багато часу, того часу, яке наші програмісти могли б витратити на безпосереднє виконання вже оплачених та очікують у черзі завдань.

Програміст повинен вивчити безліч факторів перш, ніж він, беручи на себе відповідальність, пропонує вам свою експертну думку. Саме завдяки його досвіду та наданою на блюдечку пропозицією, ви можете заощадити чималу суму грошей, приймаючи більш зважені та оптимальні рішення. Вам підкажуть, що дійсно потрібно робити, а що можна зробити по-іншому, а як буде краще зробити і дешевше, і швидше.

б) ми не закладаємо у вартість робіт час на відповіді, консультації і т.д. Комусь вони потрібні, а комусь ні. У нас всі платять щохвилини і рівно за той час, який витрачено на їх блага.

Якщо ваш випадок підпадає під безкоштовну підтримку, пишіть ваше запитання на форумі OpenCartMasters.com і ви отримаєте від нас відповідь, зазвичай, протягом доби в робочий час. Якщо ж у вашому випадку необхідно буде шукати проблему і розбиратися "а чому модуль не працює саме в вашому випадку" ?, - ми попросимо оплатити час роботи наших фахівців за спеціальним, економним тарифом.

Також, рекомендуємо подивитися розділ Найчастіші запитання, на нашому сайті. Можливо, відповідь на ваше запитання вже існує.

Ситуації, коли рішення задачі вимагало значно більше часу

І так, дуже важливо! Якщо Ви ставите перед фахівцями веб-студії NeoSeo «нетипові завдання», то Ви повинні довіряти нам беззастережно і бути фінансово і морально готові платити більше, причому іноді - істотно, оскільки за такими завданнями дуже часто «попередня оцінка» виявляється не точною.

На зображенні нижче можна ознайомитися з ситуацією, коли завдання спочатку оцінювалася в 7 годин, але вирішення виникаючих в ході виконання питань, які все надходили і надходили від Клієнта, збільшило фактичні витрати часу більш, ніж в два рази, ми навіть винесли його окремим кейсом, щоб ви могли реально помацати, як воно відбувається насправді.

Завершение задачи

Точна оцінка по необхідному на виконання завдання часу - це проблема №1 в сфері розробки програмного забезпечення (та й не тільки), яка існує по всьому світу. Так працюють всі: плануємо, виходячи з досвіду, але не враховуємо того, чого ми не знаємо, тому, в результаті, буває, що потрібно просто більше часу. Розв'яжіть цю проблему і Ви станете мільярдером.

Шановні потенційні Клієнти веб-студії NeoSeo, якщо Ви не готові морально або фінансово до таких ризиків - не звертайтеся до нас, нам не потрібні розмови про те, що програміст сьогодні «багато каву пив» і т.д. Адже у випадку, якщо Ви нам з самого початку не довіряєте - краще замовляти послуги в іншому місці.

Більш детально про процес, як ми працюємо в розрізі «нетипових» (нестандартних) завдань.

За «нетиповим» завданням (тобто це не проста типова послуга, як наприклад, встановити стандартний модуль «швидка карта сайту») ми продаємо години роботи програміста, а не озвучуємо Вам вартість рішення задачі. Дуже важливо, щоб Ви перейнялися усвідомленням цього нюансу ще до здійснення переказу грошей.

Оцінку за часом ми даємо для того, щоб Ви розуміли, скільки приблизно годин потрібно купити. Ми даємо приблизну, орієнтовну оцінку щодо необхідного часу для вирішення певних завдань, виходячи з власного досвіду (витраченого часу на виконання схожих завдань в минулому).

Але оскільки кожен проект має специфіку і свої особливості, серед яких можна виділити:

Експерти нашої веб-студії навіть НЕ претендують на точну оцінку. Зазначений нами орієнтовний час - це ніяк не точний час, необхідний для вирішення будь-яких «нетипових» завдань.

 

И еще раз самые основоположные моменты:

  1. Вы покупаете у нас часы работы высококвалифицированного Программиста, Дизайнера, Маркетолога и его заменяемость в случае болезни, отсутствия и т.д. Сколько он успеет сделать за оплаченное время – все ваше. Вы всегда можете добавлять новые требования и пожелания, изменять первоначальное ТЗ и т.д. – проблем нет, мы все сделаем до конца, все будет работать, как швейцарские часы, но оплата, соответственно, – по факту затраченного времени.
  2. Мы не даем фиксированную стоимость решения задачи, мы можем дать только ориентировочную оценку по времени, которое может потребоваться на выполнение задачи, исходя из представленного Вами технического задания. Если наш программист не успевает выполнить задачу в оценочное время – это не является причиной или основанием требования возврата уже уплаченных средств. По вашему желанию, мы можем сообщить вам об этом заранее, и только после подтверждения и вашего согласия (оплаты) мы продолжим работать над задачей. Выдержки из Договора на техническую поддержку:
  3. Исполнитель, по запросу Заказчика, предоставляет предварительную бесплатную оценку по времени - часов работы специалиста, которые необходимы для выполнения работ, по конкретной задаче Заказчика и оформленного на ее основании технического задания в программе Worksection.
  4. Предварительная бесплатная оценка по времени носит консультативный характер и предоставляется исключительно для того, чтобы Заказчик понимал ориентировочный уровень затрат и мог принять решение о целесообразности выполнения работ по конкретной задаче. Фактическое время, затраченное специалистами Исполнителя на выполнение работ по задаче может отличаться от предварительной оценки как в большую, так и в меньшую сторону. Неточность предварительной бесплатной оценки не может являться основанием для каких-либо претензий Заказчика.
  5. Заказчику гарантируется выполнение задач с максимальным отклонением в 10% (десять) от указанного в ориентировочной оценке времени при условии заказа детальной платной оценки задачи.
    2.5.1. Для детальной платной оценки задач не связанных с обменом данными между интернет-магазином и внешними сервисами необходимо 5 (пять), а в остальных случаях 10 (десять) часов работы специалиста.
    2.6. Фактически затраченное Исполнителем время на выполнение задач может отличаться от того количества времени, которое указано в предварительной оценке, в частности, но не исключительно, если:
    2.6.1. В процессе выполнения задания специалистом выявлены не предусмотренные на стадии оценки обстоятельства;
    2.6.2. На сайте Заказчика, вместе с Исполнителем параллельно осуществлялись работы третьими лицами;
    2.6.3. После завершения и сдачи дополнительных задач, были выявлены ошибки в работе сайта, которые Исполнитель мог  обнаружить только в случае заказа у него услуги полного тестирования работы сайта Заказчика.
  6. Оплата работ программиста

Як відбувається співробітництво, основні моменти, скільки коштує доробка сайту на опенкарт? :

Балада про «фрилансера» або історія про те, чому він знову «пропав» ?!

Скажемо відразу, ми не маємо натхнення від «поливання брудом» конкурентів, але ми поділимося та розповімо класичний кейс, можливо, не найсприятливіший шлях розвитку вашого проекту, якщо ви вирішите "заощадити" і зробити у хлопців "подешевше".

Преимущества работы с веб-студией

Ви можете знайти фрилансера, який на перший погляд здається порядним хлопцем, але незабаром виявиться:

Так ось, коли «фрилансер» дає через свою недосвідченість фіксовану оцінку вартості роботи в розрізі такого, важко прогнозованого типу нетипових завдань, а пізніше, в процесі вже виконання її усвідомлює, що тут потрібно ще 2 години, а потім, передаючи завдання Замовнику, останній каже: «а ось тут ще не зроблено, я ж казав, ти не почув, дороби ..., і тут баг потрібно ж поправити ..., дивись, а тут як негарно ..., а ще тут ...» і т.д., - життя класичного «фрилансера» перетворюється в пекло.

Такий Замовник стає фрилансеру просто не вигідним, адже за сплачені 300 $ раптом доводиться працювати і 20, і 30 годин, і природно, що фрилансер починає уникати з останнім контакту. Ось тоді-то у «фрилансера» починає бабуся хворіти, потім «електрика пропадає», потім раптом «Інтернет провайдер відключив», і взагалі тут НЛО постійно кружляє, не дає сконцентруватися - не нам вам розповідати ці небилиці, всі, хто хоч колись пробував працювати з фрилансерами, проходять через цей жах. Це факт. «Фрилансер» вже починає проклинати цього Замовника, а той - його, а все через що? - Правильно, через те, що малодосвідчений фрилансер оцінив «нетипове» завдання по моделі фіксованої вартості і тепер Замовник вимагає фінального результату, а фрилансер тим часом шукає іншого Замовника, адже їсти хочеться завжди.

Ви дійсно настільки багаті, щоб довірити фундаментальну основу свого онлайн-бізнесу якомусь фрилансеру, з яким ви вчора познайомилися?

Планування робіт: працюємо за планом чи потрібно дуже терміново?

У нас є два типи робіт: планові та термінові. Всі завдання, за замовчуванням, кваліфікують як «планові», ми приступаємо до їх виконання протягом 10-ти днів від дати підтвердження отримання оплати.

Якщо у Вас ситуація «все горить», ми можемо приступити до задачі в той же день або максимум - на наступний, але оплата здійснюється за подвійним тарифом.

Срочные задачи

Тестове і локальне оточення. Що воно таке і навіщо воно потрібне?

Важливо. Перед початком роботи, щоб можливі зміни в програмному коді не впливали на працездатність Інтернет-магазину і, в кінці-кінців, - на продажу, ми обов'язково повинні провести налаштування локального і тестового оточення.

«Налаштування локального оточення» - це створення локальної копії сайту або його аналога для повноцінної роботи з кодом, при цьому не зачіпаючи основний сайт.

Для цього потрібно:

  1. «Підняти» домен на базі Apache.
  2. Залежно від потрібних параметрів, встановити правильну версію PHP, ioncube, xdebug.
  3. Створити і перенести бази даних (БД) з оригінального сайту.
  4. «Залити» сайт локально по FTP.
  5. Створення проекту в IDE і git.

-------------------

Це не тестове, а локальне оточення, яке призначене для роботи програміста. Додатково ми «піднімаємо» окремо і тестовий сайт для тестування проекту разом з Замовником.

Тестовое окружение для проекта

Вартість цієї послуги вказана в таблиці.

Увага, важливо, продублюємо деякі пункти з Договору, який вам нададуть перед початком співпраці, що стосуються тестового оточення. 

1.3. В програмі Worksection описуються всі технічні вимогу до Завдань, час їх виконання та інша необхідна інформація. Всі роботи виконуються на спеціальному тестовому оточенні. 

1.3.1. у зв’язку з тим, що на утримання та створення резервних копій тестового оточення іде багато ресурсів, Тестове оточення Замовника буде зберігатися у Виконавця протягом 30 календарних днів після завершення останньої задачі по проекту. Після 30 днів бездіяльності по проекту Замовника автоматичний скрипт видалить всі файли з наших серверів.

1.3.2. Якщо Замовник планує звертатися до Виконавця пізніше, ніж через 30 днів, Замовник може замовити послугу зберігання існуючого тестового оточення в особистому кабінеті на сайті https://neoseo.com.ua за 2 $ / міс. або ж, потім, коли звернеться за послугами знову, наприклад, через 2-3місяці, Виконавець розгорне для проекту Замовника нове тестове оточення (1 час роботи програміста).

1.3.2. Перед видаленням існуючого для проекту Замовника тестового оточення Виконавець зобов’язується надіслати повідомлення на пошту, вказану при реєстрації проекту, за 5 днів. 

1.3.3. Будь ласка, подбайте про прийняття рішення та оплату послуги зберігання тестового оточення заздалегідь, щоб уникнути неприємних сюрпризів та розмов в стилі “а чому ж ви не попередили?!” Попереджаємо :).

Про функціональне тестування

Важливо відзначити, що будь-яких базових тестів на OpenCart просто напросто немає, тому тестування проводить або наш програміст, або професійний тестувальник, чию послугу потрібно оплачувати окремо.

За стандартом, після виконання завдання, наш програміст зобов'язаний провести обов'язкові, базові тести і додатково перевірити, чи працюють основні функції сайту: оформлення замовлення, знижки і т.д. Виконуючий завдання програміст перевіряє працездатність на інтуїтивному рівні: якщо модуль зачіпає такі-то параметри, то перевіряються всі варіанти цих параметрів, але нічого більше. Наприклад, опція «карусель хітів»: вона повинна правильно виводитися, крутитися, показувати потрібні товари, виводити дані, не впливати на інші модулі на сторінці. Написання автоматичних тестів в ціну не входить і може бути реалізовано за додаткову плату.

Перевірений Замовником і Виконавцем новостворений функціонал переноситься на робочий сайт після письмового затвердження Замовником.

Налаштування локального оточення — це додатковий час роботи програміста, який враховується 1 раз на початку роботи над проектом.

Увага, підводні камені! Це "баг" або "платне доопрацювання"?

В процесі виконання задач виникає багато спірних питань і, щоб у вас, як у найдорожчого нашого Клієнта не виникало відчуття обману, невиправданих розчарувань від ілюзій уявного порядку та устрою процесів, БУДЬ ЛАСКА, прочитайте уважно та усвідомте чому бувають неточні оцінки та недоробки в задачах, на виправлення яких ми просимо купить ЩЕ час роботи спеціалістів >>тут<<

Що потрібно для початку співпраці?

Напишіть нам на пошту info@neoseo.com.ua Вашу задачу, а також вкажіть:

  1. Адміністративні доступи до панелі управління магазином, приклад:
  1. Доступ до FTP.
  1. Доступ до бази даних (він же phpmyadmin).

Якщо ви дочитали до кінця і розділяєте наші думки, бачення і цінності, ми будемо раді бачити ваш проект в нашій родині.

Благодарные клиенты веб-студии NeoSeo

Ми завжди готові допомогти розвитку вашого онлайн-бізнесу!

І наостанок ще трохи :)

У мене ТЗ на 10 сторінок - вивчіть, будь ласка, дайте оцінку ...

Шановні Клієнти, оцінку (точну або навіть приблизну) в рамках безкоштовної підтримки ми не даємо, оскільки вивчення і пропозиція якісного експертного висновку, а не «стрілянини по горобцях», вимагає багато часу роботи Команди. В такому випадку є 2 варіанти продовження наших відносин:

  1. Ви відразу купуєте 30 годин роботи, і ми починаємо робити і вирішувати завдання одну за одною, не втрачаючи часу.
  2. Ми опрацьовуємо з вами детальне ТЗ, щоб надати орієнтовну, але дуже близьку оцінку, щоб обговорити всі нюанси відразу, але це мінімум 5 годин нашої оплачуваної роботи.

Забезпечення щоденної підтримки сайту на OpenCart

Діяльність Інтернет-магазину потребує постійної уваги дбайливих "Батьків". Не кидайте вашу "Дитину" напризволяще. Купуйте годинник наших фахівців і ми з задоволенням подбаємо про нього!

Перебої в роботі Інтернет-магазину ведуть за собою: погіршення репутації, втрату клієнтів, заробітку, мінус в карму та інші лимони. Ми вирішили подбати про здоровий сон наших Клієнтів і створили спеціальні послуги для «забезпечення життєдіяльності Інтернет-магазину на OpenCart». Це гарантія того, що ваш Інтернет-магазин буде працювати на вас весь час, без перебоїв. Що саме пропонується в рамках цієї послуги?

Обеспечение жизнедеятельности Интернет-магазина на OpenCart

Налаштування створення резервних копій для Інтернет-магазину

Наша команда налаштовує створення резервних копій і відповідає за щотижневу перевірку того, що вони створюються. У разі необхідності, ми гарантуємо оперативну постановку задачі програмісту NeoSeo на відновлення роботи сайту з резервної копії (без черги, оплата за таймером).

Настройка создания резервных копий для Интернет-магазина

Ми дбаємо про те, щоб ваші дані не були втрачені, загублені або пошкоджені, тому налаштовуємо бекапи для збереження інформації, на яку було витрачено години, дні або навіть тижні вашого часу. У послугу входить:

Надання загальної «картини світу» - сумарний звіт життєдіяльності по сайту

Щотижня ми можемо надавати вам свіжі дані по:

Приклад такого звіту можна побачити на скриншоті нижче. Ці дані дозволяють в цілому дати зрозуміти ефективність просування вашого Інтернет-магазину.

Cуммарный отчет жизнедеятельности по сайту

Щотижневий моніторинг посилального портфеля Інтернет-магазину

Про роль посилань в просуванні сайту написано багато статей. Безліч SEO-фахівців розгортають жваві дискусії про важливість або ж, навпаки, марності посилань. Ми ж знаємо, що посилання залишаються важливою частиною просування, і вони можуть як допомогти досягти ТОПу, так і перешкодити.

Наша команда намагається підтримувати якість Інтернет-ресурси, тому ми уважно аналізуємо ваш контрольний профіль на наявність неякісних, спамних посилань. У разі атаки недоброзичливців такими посиланнями ми допоможемо вчасно зреагувати, щоб не втратити позиції в органічній видачі і закрити небажані посилання в Google Webmaster.

Послуга також корисна для моніторингу «Не зникнення» куплених посилань, які потрібні сайту, і які веб-майстри люблять видалити без оповіщення.

Моніторинг повідомлень консолі Google Webmaster, відстеження помилок і рекомендацій від Google

Мониторинг сообщений консоли Google Webmaster

Ми помітили, що частина наших Клієнтів зовсім не використовує Google Search Console для відстежування нових помилок і загального стану свого Інтернет-магазину, хоча тут часто можна знайти відповіді на дуже важливі питання:

Ми відстежуємо повідомлення від Google, помилки сканування сайту і рекомендації від пошукової системи, щоб ви могли спокійно працювати над своїм бізнесом. Тепер Ви можете не переживати, що пропустите, щось важливе, поки будете на зустрічі з постачальниками - ми вас будемо тримати в курсі всіх новин.

Щотижневий моніторинг швидкості завантаження сторінок сайту

У колах SEO-фахівців активно обговорюють новий алгоритм від Google - Speed Update. Після його запуску швидкість завантаження мобільної версії буде враховуватися, як фактор ранжування, а сам алгоритм буде знижувати у видачі сайти, у яких повільно завантажуються мобільні сторінки.

Це пов'язано з тим, що більшість користувачів використовує мобільні пристрої для пошуку інформації та товарів в Інтернеті. Відповідно, вони не хочуть чекати цілу вічність, поки на їх екрані з'явиться потрібна інформація, тому швидкість безпосередньо пов'язана з поведінковими чинниками користувачів.

Мониторинг скорости загрузки страниц

Чи варто говорити після цього про важливість швидкості завантаження сторінок саме для вашого Інтернет-магазину?

Моніторинг доступності сайту (up-time)

Для оптимального функціонування Інтернет-магазину його наповнення завжди має бути доступне користувачам, але бувають ситуації, коли ви заходите на сайт, а він «лежить, не дихає», тобто нічого не відображається. У вас налаштована реклама, приходять покупці, а тут нічого немає, спалили рекламний бюджет, отримали мінус по репутації ...

Трошки теорії: uptime - це час, який сервер і його компоненти (http, ftp, mail і ін.) доступні, відповідно downtime - час, коли ці ж елементи недоступні. Як би барвисто прикрашати реклами хостинг-провайдерів 100-процентними гарантованими Аптайм, насправді, таку доступність сервера ніхто гарантувати не може. Завжди потрібно бути готовим до того, що сайт може «лягти», бути недоступним і мати проблеми через те, що пошуковий бот вирішив зайти в гості невчасно.

Мониторинг доступности Интернет-магазина

Щоб такого не сталося, ми моніторимо доступність вашого Інтернет-магазину 24/7 і готові оперативно відновити роботу сайту при виникненні проблеми.

Моніторинг позицій Інтернет-магазину

Мониторинг позиций Интернет-магазина

Щоб розуміти, наскільки ефективна стратегія просування вашого Інтернет-магазину, потрібно відстежувати його позиції в органіці:

Ми моніторимо позиції вашого Інтернет-магазину в органічній видачі Google по 50 ключовим фразам, щоб «тримати руку на пульсі». І в разі різкого падіння, у Вас буде можливість вчасно виявити причини і вжити відповідних заходів.

Аналіз конкурентів

Для поліпшення роботи свого Інтернет-магазину потрібно завжди стежити за конкурентами, щоб постійно рости і бути краще, займати топові місця у видачі. Для цього ми проводимо аналіз конкурентів і даємо на вибір два варіанти:

Вартість послуги «Забезпечення життєдіяльності Інтернет-магазину на OpenCart» залежить від кількості обраних додаткових опцій, ви купуєте годинни роботи або маркетолога або програмістів. 

Техпідтримка з питань програмних рішень (модулів і платформ), та загальних питань щодо співпраці

Ми розділяємо техпідтримку з питань програмних рішень на 3 групи:

  1. 1Інформаційна
  2. 2Інформаційно-технічна
  3. 3Програмно-технічна підтримка

Давайте розберемося в кожному з цих понять, щоб при необхідності замовити саме те, що потрібно.

✶ Отже, першою, найпростішою є інформаційна підтримка OpenCart, і вона надається в двох форматах:

  1. 1Безкоштовна інформаційна підтримка, коли відповідь на будь-яке ваше запитання інформаційно-довідкового характеру надається в порядку загальної черги, зазвичай протягом 1-го робочого дня. Пишіть своє питання на форумі https://OpenCartMasters.com або в наш Telegram-чат

  2. 2Платна інформаційна підтримка OpenCart, коли відповідь на будь-яке ваше питання інформаційно-довідкового характеру надається відразу (після підтвердження отримання оплати), тобто без черги. Це відповіді на всі ті питання, які є в інструкціях OpenCart, або до наших модулів для OpenCart або {SEO-Магазину}, але вам, як зайнятому своїм бізнесом Клієнту ніколи їх перечитувати, щоб знайти відповідь. Ви готові заплатити тут і зараз, щоб наш фахівець все популярно пояснив простою мовою та що важливо вже й без черги.

Які питання належать до інформаційної підтримки OpenCart?

- Це питання, що стосуються OpenCart, наших модулів і роботи нашої збірки на базі OpenCart - {SEO-Магазину} в цілому. Наприклад: а де відображаються замовлення покупців? а як налаштувати вивід посадкових сторінок в мега-меню? а як в OpenCart зробити обмін з 1С: Підприємство? а чи можна вивести 4 телефона в шапці, щоб нічого не викривлялося? а чи можна зробити 2 стовпчики в футері? а як, наприклад, створити посадкову сторінку з використанням 2-х значень фільтра? і т.д. Тобто це відповіді на всі ті питання, які є в інструкціях до OpenCart, модулів або {SEO-Магазину}, але вам ніколи їх шукати.

Вартість послуги платної інформаційної підтримки OpenCart:

  1. 1Якщо відповідь надається письмово зі скріншотами з інструкцій - $ 4 за 15 хв. або повну відповідь на питання, в залежності від того, що станеться швидше.
  2. 2Якщо відповідь надається голосом по Skype + TeamViewer (керуючи мишкою вашого комп'ютера) - $ 7 за 15 хв. або повну відповідь на питання, в залежності від того, що станеться швидше.

Для наочності, див. Таблицю №1.

  Информационная поддержка
Бесплатная Платная (письменно) Платная (Skype + TeamViewer)
Какие вопросы решаются? Вопросы информационно-справочного характера
Форма предоставления услуги Письменно на OpenCartMasters.com или на email, если передаются личные данные Письменно со скриншотами на email Голосом в режиме онлайн
Порядок предоставления, сроки В порядке общей очереди, обычно в течение 1-го рабочего дня Без очереди Без очереди
Стоимость 0 $4 за 15 мин. или решение вопроса, что произойдёт быстрее $7 за 15 мин. или решение вопроса, что произойдёт быстрее
Как заказать? Написать на OpenCartMasters.com, или почту info@neoseo.com.ua Написать Telegram-чат, на OpenCartMasters.com, или почту info@neoseo.com.ua Написать Telegram-чат, на OpenCartMasters.com, или почту info@neoseo.com.ua
   

✶ Другий вид - інформаційно-технічна підтримка OpenCart.

Вона також може надаватися безкоштовно тоді, коли відповідь на інформаційно-технічне питання НЕ вимагає додаткового аналізу проблеми фахівцем. Головна відмінність інформаційної від інформаційно-технічної підтримки OpenCart полягає в тому, що для надання кваліфікованої відповіді нам необхідно залучати вже високооплачуваного програміста OpenCart. Існує 3 види інформаційно-технічної підтримки:

  1. Безкоштовна інформаційно-технічна підтримка. Відповідь на будь-яке питання інформаційно-технічного характеру надається письмово у порядку загальної черги, зазвичай протягом 1-го робочого дня. Пишіть своє питання й отримуйте відповідь на форумі https://OpenCartMasters.com. Нагадуємо, це відповіді на питання, які не потребують додаткового вивчення завдання програмістами й ін. фахівцями. Тільки готові відповіді на вже відомі та розібрані нами раніше питання.
  2. Платна інформаційно-технічна підтримка, пов'язана з установкою наших доповнень / модулів OpenCart на сайті Клієнта надається за спеціальним тарифом - $ 7 за 15 хв. або за повну відповідь на питання, в залежності від того, що станеться швидше. Послуга надається голосом по Skype + TeamViewer (при необхідності керуючи мишкою вашого комп'ютера, щоб було швидше).
  3. Платна інформаційно-технічна підтримка, НЕ пов'язана з установкою наших модулів. Сюди відносяться загальні питання на тему створення інтернет-магазину, який продає, на OpenCart, розробки додатків, оцінки по складним Технічним завданням, складання технічного завдання разом з Клієнтом і будь-яка інша експрес-допомога програміста OpenCart від нашої веб-студії по будь-яких питань інформаційно-технічного характеру ( не плутати з програмно-технічною підтримкою, де власне наші фахівці надають:

Послуга надається голосом по Skype + TeamViewer (при необхідності керуючи мишкою вашого комп'ютера). Вартість послуги - $ 7 за 15 хв. або за повну відповідь на питання, в залежності від того, що станеться швидше.

Щоб скористатися безкоштовною інформаційною або інформаційно-технічною підтримкою напишіть своє питання на форумі: https://OpenCartMasters.com або в Telegram-чат.

  Информационно-техническая поддержка
Бесплатная Платная по специальному тарифу (Skype + TeamViewer) Платная по всем остальным вопросам (Skype + TeamViewer)
Какие вопросы решаются? Вопросы, не требующие дополнительного изучения. Связанные с установкой модулей от веб-студии NeoSeo Составление ТЗ, консультации по вопросам работы ИМ на OpenCart
Форма предоставления услуги Письменно на OpenCartMasters.com Голосом в режиме онлайн Голосом в режиме онлайн
Порядок предоставления, сроки В порядке общей очереди, обычно в течение 1-го рабочего дня Без очереди Без очереди
Стоимость 0 $7 за 15 мин. или решение вопроса, что произойдёт быстрее $7 за 15 мин. или решение вопроса, что произойдёт быстрее
Как заказать? Написать вопрос на OpenCartMasters.com или в Telegram-чат Напишите на почту info@neoseo.com.ua, в Telegram-чат, или OpenCartMasters.com Напишите на почту info@neoseo.com.ua, в Telegram-чат, или OpenCartMasters.com
   

Завжди раді допомогти розвитку вашого онлайн-бізнесу,

Команда NeoSeo.