Вже скоро, швидкі шаблони з необмеженою кількістю модулів за 1грн./замовлення

Як витиснути максимум з Інтернет-магазина на OpenCart? - почніть з комплексного аудиту!

Хто не знає, куди прямує, сильно здивується, потрапивши не туди. Джерело: Марк Твен

Мрія кожного власника Інтернет-магазину – це, безсумнівно, регулярне та щомісячне збільшення обсягу продажів. Ви вже зробили багато в просуванні, а що ще можна та потрібно зробити, щоб досягти цієї мети? Часто буває так, що в силу тривалої роботи над проектом "злипаються очі" та було б добре, щоб хтось їх відкрив незаангажованим поглядом. Саме для цього, дуже корисно замовити проведення комплексного аудиту Інтернет-магазину, щоб заново подивитися на звичне положення справ та намітити шляхи поетапного розвитку Інтернет-магазину.

Послуга комплексного аудиту інтернет-магазину від NeoSeo

Веб-студія «NeoSeo» надає послугу комплексного аудиту Інтернет-магазину, яка допоможе вам визначити:

  • що ще можна зробити в плані залучення нової цільової аудиторії;
  • наскільки продуктивною є взаємодія Інтернет-магазину з покупцями;
  • що ще можна зробити в плані повторних продажів;

Комплексний аудит від веб-студії «NeoSeo»: повна діагностика сайту

Фахівці веб-студії "NeoSeo" проведуть детальний комплексний аналіз всіх факторів, що впливають на збільшення кількості продажів, зокрема, ви дізнаєтеся:

Аудит сайту інтернет-магазину

  1. Як привести потенційного покупця на сайт, і де ще варто шукати нових потенційних покупців?: 1."Безкоштовний" органічний трафік з пошукових систем Google та Yandex. SEO-аудит. 2. Платний трафік. З основного: контекстна реклама в Google та Yandex, ремаркетинг в Google та Yandex, трафік з прайс-агрегаторів та маркетплейсів, залучення через соціальні мережі (SMM), співпраця з тізерними мережами та CPA мережами, е-mail маркетинг і е-mail-ремаркетинг, гостьовий постинг на тематичних форумах, блогах та т.д.
  2. Як схилити користувача до покупки: питання конверсії – перехід користувачів у статус покупців;
  3. Як збільшити середній чек, організувати повторні продажі і т.д ..

Проаналізувавши ці аспекти, ви отримаєте цілісну картину щодо можливих шляхів вдосконалення роботи вашого Інтернет-магазину, і, як наслідок – збільшення обсягів продаж.

Для проведення комплексного аудиту фахівці веб-студії «NeoSeo» обирають на експертну оцінку:

  • головну сторінку сайту;
  • сторінки категорій 1-го, 2-го та 3-го рівнів (вибірково по 2 сторінки);
  • карточки товарів (вибірково 2 одиниці);
  • статичні сторінки (про нас; доставка та оплата та ін.);
  • динамічні сторінки новин та статей (блог).
  • дані з Google Analytics і Яндекс Метрики.

Всі експертні висновки комплексного аудиту сайту замовник отримує у структурованих 8-и таблицях, де знаходиться повна інформація результатів професійної діагностики. Деякі основні моменти:

Комплексний аудит для сайту

  1. Коректність побудови загальної архітектури сайту на відповідність її вимогам SEO-структури (SEO-аудит).
  2. Оцінка існуючих мета-тегів для всіх сторінок сайту: тег Title, мета-тег Description, Keywords, заголовки від H1 до H6 (SEO-аудит).Комплексний аудит для сайту
  3. Аналіз якості наповнення сайту контентом: SEO-тексти, статті, коментарі, відгуки, фото, відео тощо (SEO-аудит).
  4. Оцінка технічної частини внутрішньої оптимізації та відповідність Інтернет-магазину основним вимогам пошукових систем Google та Yandex (SEO-аудит).
  5. Оцінка кількості та якості зовнішніх посилань на сайті (SEO-аудит).
  6. Оцінка залучення джерел платного трафіку.
  7. Оцінка якості сайту з точки зору конверсії користувачів у покупців.
  8. Оцінка роботи власне маркетингових інструментів для конверсії користувачів у покупців.
  9. Наявність УТП (унікальна торгова пропозиція) – цілісна концепція і корпоративні цінності Інтернет-магазину;
  10. Присутність елементів стимуляції продажів (акції, спеціальні пропозиції, візуальні стікери);
  11. Наявність елементів збільшення середнього чека (допоміжні блоки для крос-продажів, додаткових продажів в один клік і т.п.);
  12. Механізми роботи з кинутими кошиками;
  13. Присутність форм захоплення даних і/або спеціальних повідомлень-комунікацій з метою отримання e-mail адреси користувача для подальшого е-mail маркетингу;
  14. Наявність тригерних розсилок;
  15. Оцінка зручності користування сайтом (Usability) і довіри до бренду (Trustability);
  16. Оцінка адаптивності елементів дизайну (аналіз верстки сайту, колірна гамма, вигляд кнопок, посилань, меню і т.д.);
  17. Оцінка пошуку та навігації по сайту (доступність категорій меню, переходи і т.д.);
  18. Оцінка зручності оформлення покупок (підказки при заповненні форм, стимуляція реєстрації, швидке оформлення покупки і т.д.);
  19. Оцінка організації системи фільтрів і сортування товарів (зручність, наявність користувальницьких характеристик і т.д.);
  20. Оцінка якості інфо-сторінок, інформації про доставку та оплату, гарантії і т.д .;
  21. Оцінка роботи з відгуками про діяльність Інтернет-магазину;
  22. Оцінка якості інформації про товари: детальний опис товарів, наявність фото і відео-оглядів і т.п.;
  23. Аналіз показників і повідомлень з панелей вебмастера;
  24. Оцінка кількісних і якісних показників відвідувань сайту на основі Google Analytics або Яндекс Метрики (проведемо аналіз поведінкових факторів, час на сайті, багатоканальність, атрибуцію).
  25. Технічний аналіз якості роботи сайту.

Веб-студія "NeoSeo" дає 100% гарантії проведення комплексного аудиту руками і мізками фахівців, ніяких "машинних" шаблонів (спеціальні програми використовуються тільки в допоміжних цілях).

Оскільки ми веб-студія повного циклу, при необхідності, ми самі й втілимо в життя всі правки за результатами аудиту.

Терміни виконання комплексного аудиту – 12 робочих днів. Вартість роботи уточнюйте у менеджерів з продажу по телефону або заповніть форму нижче.

Розкрийте весь потенціал вашого Інтернет-магазину –замовляйте комплексний аудит від веб-студії "NeoSeo"!

Коментарі

Написати коментар [відмінити відповідь]