Ми використовуємо cookies для поліпшення роботи сайту та надання наших послуг. Продовжуючи використовувати наш веб-сайт ви підтверджуєте згоду з Політикою Конфіденційності

Я согласен
Ваш подарунок вже зачекався :)
* при покупці від 1 500 грн.
Пульс NeoSeo
Росiя
8 800 551 94 15 всі дзвінки безкоштовно

Налаштування модуля "NeoSeo Обмін з Бітрікс24" для Інтернет-магазину {SEO-Mагазин}, OpenCart 2.х, 3.х, ocStore

Зміст інструкції по налаштуванню "NeoSeo Обмін з Bitrix24"

  1. Встановлення модуля
  2. Налаштування модуля і синхронізації з Bitrix24

1. Встановлення модуля

    Для встановлення модуля "NeoSeo Обмін з Bitrix24" необхідно:

  1. Встановити файли модуля і ліцензії на сайт.

  2. Після того як файли модуля і ліцензія встановлені на сайт, необхідно перейти в адміністративну панель сайту і вибрати розділ "Додатки" -> "Модулі":

  1. У списку модулів вибрати "NeoSeo Обмін з Bitrix24" і натиснути кнопку "Встановити":

  1. Необхідно перейти в розділ "Додатки" -> "Менеджер доповнень":​

  1. У розділі "Менеджер доповнень" необхідно оновити модифікатори.

2. Налаштування модуля і синхронізації з Bitrix24

 Підготовка до синхронізації на стороні Bitrix24

       Для того, щоб налаштувати синхронізацію з системою Bitrix24 необхідно провести деякі дії в самій системі.

       Для синхронізації між сайтом opencart і Bitrix24 використовуються вхідні вебхукі. Щоб була можливість використовувати вебхукі необхідно настройки проводити під головним користувачем системи (власником) або ж під користувачем з повними правами, інакше підключення до системи не буде доступним.

       Для створення вхідного вебхука необхідно перейти в розділ "Додатки" - "Вебхукі" і вибрати створення вхідного вебхука.

         На формі додавання вхідного вебхука необхідно заповнити поля "Назва", "Опис" (при бажанні) і вибрати права доступу. На даний момент модуль підтримує такі права: Користувачі (user) і CRM (crm). Підтримка інших відсутня. Після введення налаштувань необхідно зберегти новий вхідний вебхук.

УВАГА!!! Зазначені права Користувачі (user) і CRM (crm) обов'язкові для вибору.

 

Після збереження даних будуть доступні:

  1. Назва порталу

  2. Ідентифікатор користувача

  3. Секретний код

Всі ці дані потрібні для внесення в налаштування модуля.

3. Основні налаштування модуля

На вкладці «Основні параметри" знаходяться основні налаштування модуля.

Розглянемо кожну опцію більш детально.

УВАГА!!! Без заповнення основних налаштувань довідники, які використовуються в налаштуваннях модуля, будуть недоступні. При цьому отримаєте наступне повідомлення в налаштуваннях модуля:

Перелік основних налаштувань модуля:

Статус - статус модуля (значення Включено / Відключено).

Назва порталу - назву порталу можна отримати через посилання в створенні вебхука. Вказується лише назва порталу, без bitrix24. Наприклад, назва порталу test.bitrix24. В поле необхідно вказати test.

Ідентифікатор користувача - числовий ідентифікатор користувача, який створив вебхук. Під правами цього користувача буде працювати цей вебхук. ІД можна отримати через посилання в створенні вебхука.

Секретний код - секретний код, можна отримати через посилання в створенні вебхука

Після введення налаштувань на вкладці «Основні параметри" необхідно зберегти налаштування модуля.

УВАГА!!! Якщо після введення основних налаштувань і збереження на вкладках не доступні дані з довідників, значить підключення до системи не проведено і необхідно перевірити введені дані.

 

4. Створення контактів

На вкладці "Контакти" знаходяться налаштування, що відповідають за створення контактів в Bitrix24. Розглянемо кожну опцію більш детально.

Створювати контакт перед створенням ліда - опція, що відповідає за створення ліда зі значеннями Включено / Відключено. За яким принципом створюються Ліди описано в наступному пункті.

Користувач, який відповідальний за контакти - опція, яка присвоює користувача, відповідального за контакти в системі Bitrix24. Доступні варіанти з довідника користувачів системи Bitrix24..

Джерело при створенні контакту - опція, яка присвоює джерело контакту в системі Bitrix24. Доступні варіанти з довідника джерел системи Bitrix24.

Тип контакту за замовчуванням - застосовується, якщо група покупця не обрана в таблиці відповідностей. Доступні варіанти з довідника типів контактів системи Bitrix24.

Розглянемо розширену опцію "Таблиця відповідностей: Група покупця на сайті - Тип контакту в Bitrix24". Дана опція необхідна, якщо кожній групі покупця на сайті потрібно зіставити свій тип контакту в системі bitrix24.

5. Створення лідів

На вкладці "Ліди" знаходяться налаштування, що відповідають за створення лідів в Bitrix24.

Розглянемо кожну опцію більш детально.

Ліди створюються тільки при реєстрації на сайті (на окремій сторінці реєстрації, при оформленні замовлення), за умови, що реєстрація використовує стандартні методи opencart. Реалізована підтримка створення лідів під час вступу заявки в модулі "NeoSeo Захоплення контактів" і "NeoSeo Підписка на надходження товару".

Створювати лід при реєстрації - лід буде створений тільки при використанні стандартних методів реєстрації.

Користувач, який відповідальний за Ліди - опція, яка присвоює користувача, відповідального за ліди в системі Bitrix24. Доступні варіанти з довідника користувачів системи Bitrix24.

Джерело при реєстрації - опція, яка присвоює джерело ліда в системі Bitrix24. Доступні варіанти з довідника джерел системи Bitrix24.

Створювати лід при створенні заявки в модулі "NeoSeo Захоплення контактів" - лід буде створений тільки при наявності встановленого модуля "NeoSeo Захоплення контактів".

Джерело при створенні заявки в модулі "NeoSeo Захоплення контактів" - опція, яка присвоює джерело ліда в системі Bitrix24. Доступні варіанти з довідника джерел системи Bitrix24.

Створювати лід при створенні заявки в модулі "NeoSeo Підписка на надходження товару" - лід буде створений тільки при наявності встановленого модуля "NeoSeo Підписка на надходження товару".

Джерело при створенні заявки в модулі "NeoSeo Підписка на надходження товару" - опція, яка присвоює джерело ліда в системі Bitrix24. Доступні варіанти з довідника джерел системи Bitrix24.

6. Створення угод

На вкладці "Угоди" знаходяться налаштування, що відповідають за створення лідів в Bitrix24. Розглянемо кожну опцію більш детально.

Угоди створюються на основі замовлень авторизованих покупців. До правочинів в замовленні присвоюється контакт (за умови, що створення контактів включено в налаштуваннях модуля), який створюється на основі лідів. Створюється окрема угода на кожен товар із замовлення.

Створювати угоду при створенні замовлення - угода буде створена при використанні стандартних методів створення замовлення. Значення Включено / Відключено.

Користувач, який відповідальний за угоди - опція, яка присвоює користувача, відповідального за угоди в системі Bitrix24. Доступні варіанти з довідника користувачів системи Bitrix24.

Стадія угоди за замовчуванням - застосовується, якщо статус замовлення не обраний в таблиці відповідностей. Доступні варіанти з довідника стадій угод системи Bitrix24.

Тип угоди за замовчуванням - застосовується, якщо категорія не вибрана в таблиці відповідностей. Доступні варіанти з довідника типів угод системи Bitrix24.

Вивантажувати опції в коментарі до угоди - якщо у товара в замовленні є опція і опція обрана в цьому налаштуванні, тоді опція буде вивантажена в коментарі до угоди. Доступні варіанти зі списку опцій сайту.

Створювати угоду, якщо замовленню присвоєно статус - доступні варіанти зі списку статусів замовлення сайту.

Розглянемо розширену опцію "Таблиця відповідностей: Статус замовлення на сайті - Стадія угоди в Bitrix24". Дана опція необхідна, якщо кожному статусу замовлення на сайті потрібно зіставити свою стадію операції в системі bitrix24.

Розглянемо розширену опцію "Таблиця відповідностей: Категорія на сайті - Тип угоди в Bitrix24". Дана опція необхідна, якщо кожній категорії товару (головній категорії) з замовлення потрібно зіставити свій тип угоди в системі bitrix24.