Вже скоро, швидкі шаблони з необмеженою кількістю модулів за 1грн./замовлення

Реклама в Google Shopping - отримайте швидкий трафік і продажі

Google Shopping: що це, навіщо це потрібно і як правильно налаштувати? Покрокова інструкція

Всі ми знаємо, що після створення інтернет-магазину починається найважливіше – його активне просування. І наша вам рекомендація в даному випадку – привести швидкий трафік, бажано багато трафіку, а це реклама в Google Shopping, і ,якщо тематика підходить, то вивантаження і залучення покупців на Facebook, Instagram, прайс агрегатори і маркетплейсы. У цій статті поговоримо про налаштування реклами в Google Shopping, яка дозволить показувати ваші товари з їхніми зображеннями, описом і цінами зверху пошукової видачі Google.

Google Shopping - що це за вид реклами?

Google Shopping (гугл шопінг) – це один з варіантів налаштування рекламних кампаній в Google, реклама ваших товарів за допомогою оголошень на найпомітнішому місці пошукової видачі. Приклад, користувач хоче купити айфон 11, він пише в пошуку "купити айфон 11" і отримує не просто посилання на сайти або інтернет-магазини, а бачить відразу оголошення від цих рекламодавців:

Звичайно, користувачі охоче реагують на такий вид реклами, переглядають товари в оголошеннях, знайомляться з загальними умовами, порівнюють ціни, а після вже переходять на обраний сайт інтернет-магазину, де і оформлюється замовлення.

Google Shopping – це інструмент ефективного просування, що дозволяє отримати швидкий трафік і продажі, буквально через кілька днів після запуску інтернет-магазину.

Даний вид реклами відмінно працює у зв'язці з інтернет-магазинами, які подбали про детальне опрацювання SEO-структури інтернет-магазину. Налаштовуючи рекламні кампанії для інтернет-магазину, розробленого в веб-студії NeoSeo, ми налаштовуємо рекламу не на широкі категорії виду "Телевізори" або "Шафи купе", – коли користувач ще не розуміє, що саме він хоче в телевізорах або в шафах-купе, а насамперед, викуповуємо весь трафік, який відноситься до вузько заточених під певні групи запитів посадкові сторінки у межах такої широкої товарної категорії. Наприклад, як у цьому кейсі: https://neoseo.com.ua/uk/case-seo-struktura-internet-magazina-mebeli ми створили SEO-структури для інтернет-магазину меблів і зараз ми можемо:

  1. Налаштувати рекламу на посадкову сторінку "шафи-купе" і отримати багато нецільового трафіку, який слабо конвертується в продажі, або...
  2. Налаштувати рекламу товарів, які відносяться до групи запитів "дводверні шафи-купе з антресоллю" і отримати менше трафіку, але більше продажів. Користувачі, які задають багатослівні уточнюючі запити, точно знають, що шукають, тому і швидше купують. Це особливо важливо на старті, коли у вас немає можливості експериментувати, вам потрібен дуже зацікавлений у ваших товарах відвідувач, а не "зівака". Вам потрібен трафік, який дає продажі, а не питання.

Пам'ятаєте девіз веб-студії NeoSeo? - !Спочатку продажі.

Інтернет-магазини, які замовляють у нас налаштування реклами в Google Shopping отримують наступні переваги:

  • рекламу товарів в пошуковій системі за відповідним запитом: клієнт відразу бачить потрібний йому товар, оцінює його зовнішній вигляд на фото, читає опис і ціну;
  • отримує швидкий трафік і продажі;
  • не турбується про необхідність постійного оновлення налаштувань в рекламних кампаніях, оскільки в рекламі будуть відображатися лише товари, які є в наявності з актуальними цінами.

Рекламні оголошення від Google Shopping можуть відображатися в різних областях сторінки пошукової видачі та в декількох форматах:

  1. Один з найбільш поширених варіантів - у бічній частині:
  2. Над видачею пошукача:
  3. Один товар, що зустрічається дуже рідко:

Налагодження реклами в Google Shopping: що для цього потрібно?

Щоб почати роботу з Google Shopping знадобиться наступне:

  • Створити канал, який буде містити всю необхідну інформацію про рекламовані товари (якщо ви веб-майстер з CMS OpenCart, розгляньте можливість використання нашого модуля мульти-експорту);
  • Зареєструватися в самому Google;
  • Зареєструватися в Merchant Center;
  • Зареєструватися в Google Реклама.

Якщо у вас немає часу і знань, щоб розбиратися у всіх деталях і нюансах, будь ласка, зв'яжіться з нашими менеджерами з продажу, ми створимо рекламні кампанії в Google Shopping, а також організуємо розміщення, присутність та отримання швидкого трафіку з будь-якого зовнішнього майданчика.

Створити акаунти в системах Google і Реклама можна швидко і просто самостійно, тому перейдемо до розгляду процесів розробки фіда з даними та реєстрації на сервісі Merchant Center.

Крок №1. Google Merchant Center: створення облікового запису поетапно

Перш ніж приступити до виконання процедури реєстрації на сервісі Merchant Center, уважно вивчіть розділ «правила» для того, щоб застерегти себе від попадання в неприємні ситуації. Наприклад, порушивши деякі пункти, можна забезпечити аккаунту тимчасовий бан або обмеження на показ певних товарів (оголошення) в пошуковій видачі, що найнеприємніше (у разі, якщо буде обмежений основний рекламований товар). Більш серйозні порушення можуть спричинити перманентне блокування облікового запису (аккаунт блокується назавжди).

«Безпека оформлення замовлення» - це пункт, на який необхідно звернути увагу в першу чергу. Протокол https:// повинен бути присутнім на кожній сторінці, де у користувача вимагають його персональні дані при оформленні замовлення. Це може бути кошик, форма для заповнення, особистий кабінет, сторінка оплати та ін. Адреса цієї сторінки при цьому повинна виглядати приблизно так: https://sait.ru/information. У разі недотримання даного правила, акаунт відразу блокується до того моменту, поки проблема не буде усунена:

Враховуючи всі ці нюанси, не варто нехтувати правилами.

Після того як авторизуєтесь в обліковому записі Google, переходьте до реєстрації в Merchant Center. Для цього клікаємо по посиланню і потрапляємо на сторінку входу та створення облікового запису:

Натиснувши на кнопку «Get Started» вам необхідно буде ввести свою поштову адресу, на яку згодом буде зареєстровано аккаунт.

Далі знадобиться заповнити відповідні поля з даними про вашу компанію:

Використовуйте цю довідку, щоб дізнатися всі подробиці про вимоги до заповнення інформації вище.

Розглянемо ще кілька важливих нюансів, які варто враховувати при реєстрації:

  • «Як називається ваш магазин?» - одне з полів, що вимагають заповнення; тут не потрібне написання юридичного імені компанії. Впишіть сюди ту назву магазину, яка добре відома покупцям, як його всі називають, коли рекомендують друзям або вводять в пошуковий рядок. Вписана в цьому полі назва магазину буде використовуватися в оформленому рекламному оголошенні.
  • «На моєму сайті присутні товари для дорослих» - пункт, який вимагає позначки (галочки) у випадку, якщо на сайті присутні такого роду продукти. Варто відзначити, що нехтування цим правилом суворо карається адміністраторами Merchant Center. Якщо під час перевірки створеного аккаунта буде виявлено, що на вашому сайті присутня продукція 18+, а ви при цьому не відзначили відповідне поле галочкою – аккаунт буде відразу заблоковано без розгляду зняття обмежень.
  • Якщо ви при реєстрації вказали будь-які дані на ваш погляд некоректно, то не варто хвилюватися, Merchant Center дає можливість редагувати інформацію після створення аккаунта.

Далі необхідно прийняти умови користування:

Наступним етапом буде вибір необхідних вам інструментів. Так як ми створюємо шопінгову кампанію, то вибираємо пункт «Товарні оголошення». Що стосується розділу «Платформи Гугл», то він підійде тільки для Америки та Індії.

Крок №2. Зв'язуємо Merchant Center з Google Реклама

Для встановлення зв'язку між двома обліковими записами, перебуваючи в особистому кабінеті Гугл Мерчант Центру, настисніть на «три крапки» в правому верхньому кутку сторінки. Далі у випадаючому вікні з параметрами потрібно вибрати пункт «Зв'язок з іншими сервісами».

Після відкриється вікно, в якому потрібно натиснути на «+» - кнопка буде синього кольору.

Наступний момент – поле для введення ідентифікатора вашого профілю на сервісі Google Реклама. Вводимо відповідне число в поле і натискаємо «Відправити запит створення зв'язку».

Якщо ви реєструвалися в сервісах Google Реклама і Merchant Center за допомогою однієї електронної пошти,тоді чекайте автоматичного встановлення зв'язку. Якщо пошти використовувалися різні, знадобиться перейти в інтерфейс Гугл Реклами і підтвердити зв'язок між акаунтами.

Крок №3. Створюємо фід даних

Фід даних являє собою файл, де зібрана докладна інформації про всю товарну продукцію, яку мають рекламувати, використовуючи Shopping кампанію. Дані в такому файлі описуються за допомогою спеціальних атрибутів, окремих для кожного пункту інформації про товар. Наприклад, за назву товарної позиції відповідає атрибут «title», за опис – «description», а ціна в свою чергу вказується в атрибуті «price».

Застосовується кілька популярних форматів фід-файлу. З них:

  • Текстовий формат – TXT;
  • Стиснутий файл архівного типу – ZIP;
  • Текстові документи, що мають розширення .xml – XML;
  • Стиснутий XML чи ZIP – GZ.

Розглянемо докладніше основні атрибути, які потребують пояснень для користувачів рангу «новачок» у цій нелегкій справі.

Title. Один з головних атрибутів, потрібен для створення назви рекламованого товару (продукту). На ділі заповнений «тайтл» шопінгової кампанії у видачі виглядає так:

Description. Атрибут не менш важливий і відповідає за короткий опис товарної позиції. Щоб побачити «діскріпшн», користувачу як правило необхідно клікнути по рекламному оголошенню. Також після того як ввели пошуковий запит можна перейти в розділ «Покупки» і переглянути опис кожного товару:

Пошукова система Google налаштована таким чином, щоб шукати збіг з пошуковим запитом, переглядаючи насамперед атрибути title і description. Отже, при їх заповненні постарайтеся використовувати якомога більше важливої інформації та ключових слів.

Припустимо, ви створюєте шопінгову кампанію, яка займається продажем кухонних гарнітурів, дерев'яних столів, наприклад. Замість того, щоб написати в поле з description фразу, на кшталт «Кращий стіл з дерева, купити дешево», розпишіть її докладніше, наскільки дозволяє максимальна кількість символів даного атрибуту - «Дерев'яні столи для кухні різної форми і розмірів, виготовлені за технологією TopTrees, забезпечать комфорт і затишок у приміщенні. Відмінно підійдуть під будь-який інтер'єр, є універсальним варіантом. Просте збирання та установка». Якщо використовувати другий опис, зросте кількість показів вашого оголошення, оскільки ви зачіпаєте відразу кілька ключових запитів: «дерев'яний стіл »,«стіл для кухні» та інші важливі в цій ніші фрази і слова.

Google_product_category. Саме завдяки цьому атрибуту пошукова система розуміє, що за товар ви продаєте в своєму магазині. Атрибут також служить для підвищення показника релевантності реклами. Простіше кажучи, пошуковик знає, що він рекламує, значить він покаже рекламу саме тому користувачеві, якому необхідний товар в оголошенні.

Product_type. За допомогою цього атрибуту можна легко класифікувати всі товари у фіді даних. Це дасть можливість використовувати структуровану інформацію, що значно спростить загальну роботу з шопінг-кампанією.

Custom_label_0–4. Атрибут, також допомагає класифікувати товари, розбивати їх по групах. Цифри в кінці означають, що загальна кількість міток, яку можна задати дорівнює п'яти, тобто Custom_label_0, Custom_label_1, Custom_label_2 и так до «5». Що стосується унікальних значень даного атрибуту, то їх загальна кількість не повинна перевищувати 1000 шт. Якщо число значень буде більше, в групи товари додаватися не будуть.

Shipping. За допомогою цього атрибуту задається інформація про можливі служби доставки від шопінг-кампанії. Однак, використовувати «Shipping» в файлі фіда даних ми не рекомендуємо, оскільки атрибут не завжди працює коректно. В якості альтернативи можна використовувати розділ в особистому кабінеті Merchant Center - «Доставка». Перейдіть в нього і вручну пропишіть всі служби, з якими співпрацюєте, і не забудьте ціну за доставку вказати:

Важливо. У разі постійного оновлення товарних позицій і цін на вашому сайті, можуть відбуватися збої в роботі реклами. Щоб уникнути незручних ситуацій варіантом для підстраховки стане додатковий фід даних з функцією «онлайн-асортимент». Маючи такий файл, турбуватися про часті оновлення товару або мінливу цінову політику з внесеними в неї знижками не потрібно. Даний файл - більш спрощена версія основного фіда даних. Він дає можливість користуватися всього п'ятьма атрибутами:

  • Ціна;
  • Ціна зі знижкою;
  • Термін дії зниженої ціни;
  • Товарний ідентифікаційний номер;
  • Наявність товару на сайті.

Якщо ви постійно розширюєте свій асортимент, наповнюєте магазин «свіжими надходженнями», попутно встановлюючи постійні знижки, часто оновлюючи цінову політику, то використання додаткового фіда даних вам ніколи не завадить. Також цей файл допомагає позбутися від такої неприємності, як блокування облікового запису через відхилених товарів. Якщо ціна певного товару на сайті відрізняється від тієї, що стоїть в рекламі, такий товар відхиляється і рекламуватися не буде. Це як раз і пов'язано з постійним оновленням цін в магазині. Ви просто можете забути про цю дрібницю, не відзначити в шопінговій кампанії зміну ціни і товар буде відхилено системою. Отже, створення онлайн-фіда даних буде хорошою підстраховкою. Якщо відхилених товарів буде багато - аккаунт блокують. Так що не жартуйте з цим.

Крок №4. Завантажуємо створений фід

Як тільки переконалися в тому, що відповідні фіди даних створені і перевірені, можна їх вантажити в інтерфейс Merchant Center. Для цього переходимо в «Товари», далі вибираємо пункт «Фіди»:

Загрузка фида, Merchant Center

Після необхідно вказати наступні параметри для завантаження фіда:

  • Якою мовою вказано вміст в файлі фида даних;
  • Країна збуту;
  • Сервіси, де будуть просуватися товари (за вашим бажанням).

Не забувайте про поле «Display» - в ньому необхідно прибрати галочку у випадку, якщо завантажений фід даних планується використовувати тільки в торгових кампаніях. Зняття галочки в цьому пункті дозволяє виключити всі можливості використання створеного вами фіда в динамічному ремаркетингу (контекстно-медійна мережа).

Далі перебуваючи в цьому ж вікні сервісу Merchant Center, вам потрібно вибрати, з якого місця буде відбуватися завантаження даних. Після вибору способу завантаження натискаємо «Продовжити»:

Тепер впишіть час, коли буде відбуватися оновлення фіда даних. Вказуючи час, зіставте його з моментом оновлення товарних позицій у вашому інтернет-магазині. Це дасть можливість сервісу Merchant Center завжди отримувати актуальну інформацію про ціни та наявність товарів.

Після заповнення всіх необхідних полів почнеться процес завантаження фіда. Як правило, часу на це знадобиться близько 2-20 хв. Все залежить від щільності фіда даних, якщо товарів багато - швидкої обробки файлу чекати не варто.

Щоб перевірити готовність вивантаження фіда на сервіс досить клацнути мишею по його назві. Відкриється вікно з трьома розділами: «проблеми з товарами», «проблеми з фідом», «проблеми з обліковим записом». Наприклад, при завантаженні буде виявлена проблема з одним аккаунтом, тоді в розділі буде написано «1 проблема з аккаунтом». Перейшовши до цього розділу, вам розпишуть суть проблеми та шляхи її вирішення.

Якщо фід даних завантажений і не має ніяких проблем, значить тепер можна створити свою першу торгову кампанію.

Shopping кампанія: як правильно створити?

Насамперед переходимо в налаштування акаунта Google Ads (AdWords). Щоб створити нову кампанію, натискаємо на плюс і в спливаючому вікні вибираємо вкладку «Нова кампанія»:

Далі необхідно вибрати ціль:

У наступному вікні при виборі типу кампанії натискаємо «Торгова»:

Після буде запропоновано вибрати фід з даними, який був вже раніше завантажений на сервіс Merchant Center:

Далі йде країна збуту, вказуємо потрібну:

Наступним кроком буде вибір типу кампанії: звичайний чи «смарт» (розумна шопінг-кампанія). Ставимо галочку на потрібній вам і вказуємо середню суму витрат в день:

Після вказуємо стратегію та регіон показу:

Висновок

Щоб отримати швидкий трафік з Google виконуємо наступне:

  1. Створюємо акаунти в сервісах: Google, Google Merchant Center, Google Реклама. Останні два пов'язуємо між собою, підтверджуємо своє право на сайт;
  2. Займаємося розробкою фида даних, опрацьовуємо кожен товар, розписуємо атрибути, створюємо додатковий файл онлайн-фіда;
  3. Вивантажуємо створені фіди даних на Merchant Center, очікуємо перевірку і обробку файлів, запускаємо торгову кампанію.
  4. Поповнюємо рахунок, отримуємо трафік, продаємо товари.
  5. Аналізуємо роботу рекламних кампаній, проводимо корекцію, оптимізацію, щоб продавати ще більше.

Повторимо матеріал. Google Shopping – це інструмент ефективного просування, що дозволяє отримати швидкий трафік і продажі, буквально через пару днів після запуску інтернет-магазину. 

Даний вид реклами відмінно працює в зв'язці з інтернет-магазинами, які подбали про детальне опрацювання SEO-структури інтернет-магазину. Налаштовуючи рекламні кампанії для інтернет-магазину, розробленого в веб-студії NeoSeo, ми налаштовуємо рекламу не на широкі категорії виду "Телевізори" або "Шафи купе", - коли користувач ще не розуміє, що саме він хоче в телевізорах або в шафах-купе, а перш за все, викуповуємо весь трафік, який відноситься до вузько заточених під певні групи запитів посадкових сторінок в рамках такої широкої товарної категорії. Наприклад, як в цьому кейсі: https://neoseo.com.ua/uk/case-seo-struktura-internet-magazina-mebeli, ми створили SEO-структуру для інтернет-магазину меблів і зараз ми можемо:

  1. Налаштувати рекламу на посадкову сторінку "шафи-купе" і отримати багато нецільового трафіку, який слабо конвертується в продажі, або …
  2. Налаштувати рекламу товарів, які відносяться до групи запитів "дводверні шафи-купе з антресоллю" і отримати менше трафіку, але більше продажів. Користувачі, які задають багатослівні уточнюючі запити, точно знають, що шукають, тому і швидше купують. Це особливо важливо на старті, коли у вас немає можливості експериментувати, вам потрібен дуже зацікавлений у ваших товарах відвідувач, а не "зівака". Вам потрібен трафік, який дає продажі, а не питання.

Якщо ви поділяєте наше бачення, ми із задоволенням налаштуємо рекламні кампанії в Google Shopping найефективнішим для вас способом, щоб ви купували на початковій стадії просування найбільш високо конверсійний трафік. Коли ми з вами "з'їмо" всю траву на цьому полі, розглянемо й інші варіанти залучення трафіку, який добре окупається, але! Спочатку продажі.

Завжди раді допомогти розвитку вашого бізнесу,

Команда NeoSeo.