Важливість технічного SEO

Чому технічне SEO, це щось набагато більше, ніж просто "грим"?

Технічна SEO оптимізація сайту - важливий елемент загальної SEO стратегії. Чому? Відповідь на це питання ви отримаєте в цій статті. Пропонуємо вам переклад статті Макса Холловея про важливість технічного SEO.

Технічне SEO має життєво важливе значення для вашого сайту, і формує основу для ефективної пошукової стратегії.

Поштовхом для написання цієї статті для мене став пост на Engine Land Search написаний Клейбурном Гриффином.Технічна оптимізація інтернет-магазину

Автор цієї статті, здається, не надає великого значення технічному SEO. Як він каже: "Технічне SEO просте, легке і красиве, але воно не змінює "правил гри”. Як на мене, це зовсім не відображає справжньої суті технічного SEO, і наскільки воно важливе для вашого сайту.

Зі свого боку, я постараюся допомогти клієнтам з величезною кількістю SEO проблем, причому більша частина з них носять технічний характер. Вони можуть варіюватися від неправильної реалізації атрибуту "hreflang" або JSON-LD, до допомоги клієнту націлитися на території без ISO коду країни.

Я спеціалізуюся на технічному SEO, тому для мене це більше процес, ніж набір "таємних навичок" - хоча ці навички дійсно знадобляться - мова йде про роботу з потребами клієнтів, потребами розробників і пропозицією творчих рішень для SEO, оскільки не завжди можливо реалізувати найбільш успішні практики.

Оптимізація сайту інтернет-магазину

Світ без технічного SEO

По суті, ця стаття стверджувала: Технічне SEO може допомогти вашому сайту з пошуковими системами, але не принесе вам грошей.

І власне з цим ствердженням я хотів би посперечатися, приводячи 4 приклади зі світу технічного SEO.

1. Неправильне переміщення.

Всі ми з цим стикалися. Клієнт переносить сайт, але не хоче платити за повноцінні послуги, кажучи, що його розробники зробили найважчу роботу. Тільки після того, як незначні, типові помилки будуть коштувати всієї видимості його сайту, він звернеться за допомогою.

Оптимізація сайту інтернет-магазину на OpenCart

Існує багато технічних проблем, які можуть негативно вплинути на переміщення:

  • відсутній 301 редирект;
  • .htaccess правила написані неправильно/неефективно;
  • організація середовища розробки індексується;
  • проблеми з організацією robots.txt або метаданих;
  • різні версії PHP/Apache/JQuery між середовищами.

Я міг би продовжувати, але головна думка тут:

Без технічного SEO будь-яка з цих численних проблем може знищити ваш сайт всього за ніч.

SEO-оптимізація сайту

2. Faceted search (Фасетний пошук).

Це типова технічна SEO проблема для будь-якого, хто працює з електронною комерцією. Як боротися з фасетной навігацією?

  • Чи створюєте ви дублі контенту?
  • Використовувати вам тег"canonical" або noindex в robots.txt?
  • Якщо так, то де, і який з них?
  • Яка фасетна навігація може бути проіндексована, а яка ні?
  • Rel prev/next на сторінках пагінації чи canonical?
  • Додати ще більше фасетів чи видалити?
  • Як повинна оброблятися ваша переписана URL-Адреса?
  • Скільки товарів на сторінці?
  • Чи відображають фасети вашу IA (Інформаційну архітектуру)?

SEO-оптимізація сайту інтернет-магазину

Це всього лише кілька питань, пов'язаних з даним аспектом вашого сайту, і немає однозначно правильної відповіді для них усіх; ви всього лише можете переглянути рекомендації Google.

Відповіді на ці питання змінюються залежно від сайту, його потреб і поточної видимості.

3. Впровадження Hreflang.

Цей аспект стосується всіх, хто вийшов на міжнародний рівень. Насправді, hreflang не так просто реалізувати і часто його впроваджують неправильно. Люди забувають про посилання на себе (self-reference), використовують неправильний чи незавершений код, пропускають тільки одну територію зі списку, не включають всі версії сторінки чи просто забувають регулярно перевіряти їх реалізацію.

Будь-яка з цих помилок може звести нанівець всю проведену роботу, і залишити вас з дубльованим контентом і стрімким падінням рейтингів.

4. Оптимізації часу завантаження сторінки.

Це, мабуть, одне з найбільш всеосяжних технічних питань з яким може зіткнутися оптимізатор. Його також досить часто не беруть до уваги і рідко розглядають, частково через необхідність широкого спектра навичок для повного його вирішення, а також через значну вартості багатьох рішень.

SEO-оптимізація сайту інтернет-магазину на OpenCart

Мене завжди дивувало старе дослідження від Amazon.com: в ньому йдеться про те, що кожне поліпшення швидкості завантаження на 0.1 секунду збільшує конверсію на 1%! Amazon стикається з цим кожне Різдво, коли продажі товарів серйозно зростають.

На швидкість завантаження сторінки можуть впливати як прості речі, такі як великий розмір зображень, занадто багато HTTP запитів і кілька DNS-запитів, так і погано налаштовані сервера, неефективний чи погано керований код.

Справді поліпшити швидкість завантаження сторінки сторінки може повна переробка сайту. Зміна платформи, переміщення субдоменів і серверів. І кожен з цих кроків тягне за собою ряд серйозних, технічних змін.

Що таке технічне SEO?

Технічне SEO для мене - це наука про пошук. Воно поєднує в собі знання і перевірку цих знань. В Google не завжди говорять правду про те, що працює краще, і не завжди знають це самі.

Ви повинні детально вивчити технічні специфікації, обмін досвідом та рекомендації веб-майстрів, а також проводити власні експерименти і перевіряти те, що ви знаєте.

З практичного боку це не тільки перевірка одного і того ж чек-листу: robots.txt, 301 редиректів та "/" чи "-", але і робота з усіма іншими елементами більш широкої SEO стратегії. А ще — робота з розробниками сайту, з маркетологами, з керівниками вищої ланки і веб-командою клієнта з метою представити світу кращу з можливих версій сайту. SEO-оптимізація для сайту інтернет-магазину на OpenCart

Хоча, з деякими пунктами цієї статті я згоден. Наприклад, я згоден, що існує багато людей та агентств, які стверджують, що вони розуміють технічне SEO і можуть допомогти вам з ним, а потім провалюються на завданні оптимізувати сайт для мобільних.

Те, що такі агентства існують, тільки заважає нам — тим, хто намагається відмежуватися від образу продавців-шарлатанів і їх неякісної роботи.

Проте, без технічного SEO ваш сайт не буде ранжируватися за вашими цільовими ключовими словами в Google. Я згоден, що таке SEO завжди має бути частиною більш широкої SEO стратегії, яка охоплює контент і зовнішню оптимізацію. Це щось набагато більше, ніж просто "грим".

Коментарі

Ще ніхто нічого не написав, ви можете стати першими!

Написати коментар [відмінити відповідь]

Залиште заявку і ми зв'яжемося з Вами.