«Будь швидким або помри»! Будь лідером з NeoSeo, деталі акції...

Послуга синхронізації Класс365 і Інтернет-магазину на OpenCart

Інтернет-магазин та CRM повинні працювати взаємопов'язано, як єдине ціле. Тільки тоді можна спокійно зітхнути і займатися дійсно корисними для бізнесу або для себе справами. А для цього треба налагодити (синхронну) роботу Інтернет-магазину з вашою CRM.

Якщо говорити про остаточний результат, який принесе послуга «Інтеграція Інтернет-магазину на OpenCart (ОпенКарт) з CRM Класс365», то це:

  • налагоджена робота сайту і CRM без необхідності вручну переносити дані
  • поява вільного часу
  • «консервація» нервів на більш важливі справи.

Синхронізація інтернет-магазину з Класс365

Але щоб досягти такого результату, треба пройти чималий шлях налаштувань.

Що входить в послугу Інтеграції з Class365

Команда NeoSeo проведе повну інтеграцію Інтернет-магазину на OpenCart з CRM і передасть в руки Клієнту вже налаштований інструмент для повноцінної роботи. Але навіть до найменшого налаштування ми приступаємо тільки після того, як Клієнт заповнить бриф з усіма побажаннями та вимогами до інтеграції.

В рамках послуги Інтеграція з Класс365 виконується ряд робіт:

  1. Установка модуля.
  2. Коли модуль встановлений, проводиться налаштування підключення на стороні Class365. На цьому етапі створюється підключення через API, і проводиться підключення модуля.
  3. Після успішного підключення вказуються дані організації і відповідальної особи від Класс365. Такі дії необхідні для здійснення вивантаження замовлень.
  4. Наступний етап - налаштування обміну. Проводиться в залежності від вимог замовника - односторонній або двосторонній. Тут проводитися основне налаштування синхронізації, яка безпосередньо проходить в налаштуваннях обміну товарами, а саме:
  • налаштування додаткових полів для використання в якості атрибута або опції;
  • умови створення товарів і категорій або обмін вивантаження всіх товарів і структури в Klass365;
  • налаштування цін на акційні пропозиції;
  • налаштування вивантаження категорій з можливістю вивантаження в одну категорію;
  • якщо на сайті використовуються пов'язані опції або зображення, також проводиться налаштування обміну даними для спільної роботи і аналізу коректного заповнення опцій на стороні Класс365;
  • налаштування опції «Замовлення» включає в себе вказівку методів доставки і / або оплати з створеними під відповідні методи товари на стороні Klass365;
  • налаштування вивантаження знижок.
  1. Кожен Інтернет-магазин має різну кількість товарів, відповідно від чого обмін займає різний відрізок часу. Тому при проведенні першого обміну фіксується точна його тривалість, після чого складається задача з періодичністю запуску обміну. Це дозволить виключити накладення обмінів і його блокування.
  2. Для налаштування обміну покупцями і замовленнями використовується прискорений скорочений обмін. При двосторонньому обміні замовленнями проводиться тестування поновлення переліку товарів або їх кількості, які прийшли від Class365 змінених замовлень. Якщо є необхідність, проводиться доробка виведення розподілу по складах для вітрини Інтернет-магазину.

Інтеграція сайту з klass 365

Всі зазначені установки залежать від побажань клієнта, прописаних в брифі. Відповідно, витрачений час також залежить від того, що Клієнт хотів би синхронізувати і яким чином. Якщо потрібно налаштувати односторонній обмін - це буде швидше, двосторонній - більш тривалий процес. А якщо Ви хочете, щоб після налаштування синхронізації все працювало без збоїв, замовляйте синхронізацію з Класс365 у досвідчених фахівців. Актуальну вартість послуги можете дізнатися тут.

Звертайтеся в веб-студію NeoSeo і отримаєте якісну інтеграцію OpenCart з Класс365 по всім Вашим вимогам. Ми виконаємо всі роботи максимально швидко, а головне, постараємося, щоб Ви на 100% були задоволені результатом.

Завжди раді допомогти,

команда NeoSeo.