З чого почати сходження в Топ Google: без SEO-аудиту, на жаль, нікуди

SEO-аудит зроби – просування в пошуку почни!

Ви витрачаєте чимало коштів на просування сайту та залучення нових користувачів, але результати є невтішними? Ваш Інтернет-магазин відстає від сайтів конкурентів в пошуковій видачі, а в чому ж саме і за рахунок чого незрозуміло?

Вам потрібна допомога фахівців з OpenCart - ми знайдемо і усунемо всі помилки, щоб і ваш Інтернет-магазин досяг ТОП-ових позицій у пошуковій видачі.

SEO-аудит для сайту

Як же дізнатися, наскільки ваш сайт відповідає сучасним вимогам SEO-оптимізації? Звісно ж, провести SEO-аудит сайту! Нижче ви дізнаєтеся, як підвищити ефективність роботи вашого сайту та забезпечити високі позиції його ранжування у пошуковій видачі за конкретними запитами.

SEO-аудит сайту: як підвищити якість пошукового просування

SEO-аудит сайту – це розгорнута фахова перевірка вашого веб-ресурсу на предмет відповідності вимогам пошукових машин.

Завдяки SEO-аудиту ви отримаєте вичерпну інформацію, наскільки:

  • ваш Інтернет-магазин відповідає технічним вимогам пошуковиків, наскільки правильно він розроблений з самого початку;
  • ваш сайт може генерувати органічний трафік за середньо- і низькочастотними запитами з пошукових систем Google та Yandex;
  • ваш веб-ресурс має коректну SEO-структуру та базові елементи для успішного просування (людино-зрозумілий URL, посадкові сторінки категорій та підкатегорій з SEO-фільтрами, мега-меню тощо).

SEO-аудит сайту – це початок якісної роботи з пошукової оптимізації.

Його можна порівняти з оглядом у лікаря-професіонала, який дає рекомендації для покращення «здоров’я» вашого веб-ресурсу. Адже наступний етап – це захоплююча боротьба за «місце під сонцем», тобто за ТОП-ові позиції у пошуковій видачі Google та Yandex!

Фахівці веб-студії «NeoSeo» пропонують провести якісний аналіз вашого сайту на предмет його відповідності до всіх вимог сучасної пошукової SEO-оптимізації. І перше, що потребує фахової оцінки веб-майстрів, – це SEO-структура в контексті загальної архітектури сайту. Адже якщо SEO-структура як основа сайту не є коректною, вона не зможе належним чином генерувати трафік з пошукових систем.

Кваліфікований аналіз SEO-структури сайту передбачає аналіз і наступні рекомендації з приводу:

  • можливості оптимізації сайту спеціально під найрелевантніші, низбко- і середньочастотні запити з ціллю отримання максимально конверсійного трафіку з пошуковиків (наприклад, з Google);
  • зручності користування для відвідувачів сайту;
  • високого рівня інтуїтивно зрозумілої навігації Інтернет-магазином;
  • переміщення на будь-яку сторінку сайту за два «кліки».

Аналіз SEO-структури сайту охоплює 5 складових:

  1. аналіз дерева категорій та підкатегорій: можливості створення та оптимізації; відповідність структури вимогам Google та Yandex; охоплення всіх пошукових груп за відповідною тематикою товарних пропозицій;
  2. аналіз «посадкових сторінок» на основі SEO-фільтрів: можливості оптимізації за допомогою SEO-фільтрів як інструментів генерування пошукового трафіку; «посадкові сторінки» під середньо- та низькочастотні пошукові запити;
  3. аналіз «Мега-меню»: оцінювання дизайну та зручності користування; логіка структурування товарних груп з точки зору користувача; привабливість головної вітрини Інтернет-магазину;
  4. аналіз способів організації додаткових меню та статичних сторінок сайту (про нас, доставка і оплата і т.д.);
  5. аналіз зручності користувацьких фільтрів та тегів для сортування товарів у категоріях. SEO-аудит для сайту інтернет-магазину

В результаті аналізу SEO-структури сайту ви отримаєте експертний висновок: наскільки ваш веб-ресурс здатний генерувати пошуковий трафік на поточному етапі, а також конкретні рекомендації щодо покращення SEO-оптимізації вашого сайту.

SEO-аудит: результати перевірки внутрішньої оптимізації

Наступним етапом професійного SEO-аудиту є перевірка тегів, мета-тегів та ключових слів (Keywords), які відіграють чималу роль у пошуковій оптимізації сайту. Наскільки правильно прописані:

  • тег Title,
  • мета-тег Description,
  • ключові слова (Keywords),
  • заголовки від H1 до H6.

У послугу SEO-аудиту входить також аналіз контенту вашого сайту. Ви дізнаєтеся, наскільки унікальні статті, розміщені на вашому сайті, чи присутній потрібний відсоток використання ключових слів, наскільки правильно вони розміщені і т.д.

SEO-аудит на предмет аналізу контенту відбувається за наступними критеріями:

  • загальна оцінка контенту на сторінці (якість тексту, фото, відео та ін.);
  • зручність розміщення контенту для користувача: розмір та колір шрифту, наявність таблиць, візуальна якість картинок, фото, відео тощо;
  • відповідність контенту до вимог пошукових систем та користувачів (унікальність тексту, наявність ключових фраз, їх частоти, список необхідних Keywords та ін.);
  • відповідність контенту до форматування та коректності розміщення (заголовки, абзаци, перелінкування тощо);
  • змістове наповнення контенту, цікавість та корисність для користувача, відсоток «води».

Вагомим пунктом SEO-аудиту постає технічна оцінка внутрішньої оптимізації сайту щодо відповідності до вимог пошукових систем Google та Yandex.

Зокрема, фахівцями нашої веб-студії здійснюється перевірка:

  • наявності мобільної версії або адаптивного дизайну сайту; Просування інтернет-магазину
  • проведення тестів на швидкість завантаження сторінок;
  • якості оптимізації проекту щодо швидкості й перегляду на різних пристроях (desktop + mobile) відповідно до тесту Google https://developers.google.com/speed/pagespeed/;
  • файлу Sitemap (карти сайту);
  • коректності та змісту файлу robots.txt;
  • настройки та виведення «хлібних крихт» (навігаційного ланцюжка);
  • прописування канонічних URL (налаштувань атрибуту rel = canonical) на сторінках з частково дублюючим контентом;
  • мікророзмітки за форматом http://schema.org (для «хлібних крихт»; відгуків і зірочок на картках товарів; відгуків і зірочок на Інтернет-магазин, наявність сторінки Google+; ціна товару, валюта (гривня); товар в наявності; розмітка для виведення відеосніппета тощо);
  • наявність дублів значень мета-тегів, а також, чи виведено послідовну нумерацію сторінок в мета-тегах на сторінках пагінації;
  • і т.д..

Останній блок Seo-аудиту включає аналіз зовнішньої оптимізації сайту – кількості та якості зовнішніх посилань на веб-ресурс. Зокрема, фахівцями веб-студії «NeoSeo» здійснюється перевірка:

  • вихідних посилань (невідомі посилання, посилання на авторитетні джерела, rel = nofollow для посилань на партнерів тощо);
  • зовнішніх посилань – донорів (кількісні та якісні показники, наявність посилань «спаму»; поверхневий аналіз «портфелів» конкурентів; порівняння «портфелю» з конкурентами, аналіз анкорів, аналіз трафіку переходів та ін.). Просування сайту інтернет-магазину

Для проведення SEO-аудиту на експертизу обирають:

  • головну сторінку сайту;
  • сторінки категорій 1-го, 2-го та 3-го рівнів (вибірково 2 сторінки);
  • карточки товарів (вибірково 2 одиниці);
  • статичні сторінки (про нас; доставка та оплата та ін.);
  • динамічні сторінки новин та статей (блог).

Всі експертні оцінки замовник отримує у структурованих 5-ти таблицях, де надано вичерпну інформацію результатів професійного SEO-аудиту від фахівців нашої веб-студії. Крім того, замовник отримує загальний висновок щодо ефективності SEO для конкретного сайту.

Терміни виконання SEO-аудиту - 7 робочих днів.

Результат послуги SEO-аудиту: замовник отримує експертний розгорнутий звіт – відправний пункт щодо покращення показників пошукової оптимізації Інтернет-магазину. Наша веб-студія дає 100% гарантії мануального, "людського", а не машинного SEO-аудиту та при необхідності, якісно втілює в життя всі правки і рекомендації за результатами перевірки.

Вартість SEO-аудиту уточнюйте у менеджерів з продажу або ж заповніть форму нижче.

Коментарі

Ще ніхто нічого не написав, ви можете стати першими!

Написати коментар [відмінити відповідь]

Залиште заявку і ми зв'яжемося з Вами.