Вже скоро, швидкі шаблони з необмеженою кількістю модулів за 1грн./замовлення

SEO-аудит Інтернет-магазину на OpenCart, як перша сходинка на шляху в ТОП видачі Google та Яндекс

SEO-аудит замовляй - грамотне пошукове починай! :)

Ви витрачаєте кошти на пошукове просування Інтернет-магазину на OpenCart і залучення нових користувачів з пошуку, але результати невтішні? Ваш Інтернет-магазин відстає від сайтів конкурентів в пошуковій видачі, а в чому саме проблема незрозуміло?

- Вам потрібна допомога SEO-фахівців і фахівців технічної підтримки по OpenCart: перші знайдуть, а другі усунуть всі помилки в роботі вашого Інтернет-магазину на ОпенКарт, щоб можна було почати все з чистого аркуша. Для цього потрібно закласти хороший фундамент, а саме провести всі роботи по внутрішній технічній оптимізації Інтернет-магазину на OcStore|OpenCart і спокійно продовжувати роботу в напрямку створення SEO-структури, збільшення посилальної маси.

Сео-аудит інтернет-магазину на опенкарт

Але як же дізнатися, наскільки Ваш сайт відповідає сучасним вимогам SEO-оптимізації? Як завжди, тут 2 варіанти: або замовити SEO-аудит сайту у професіоналів, або зробити його самому. Нижче Ви дізнаєтеся, що і як потрібно перевірити, щоб підвищити ефективність роботи Вашого Інтернет-магазину на OpenCart і забезпечити високі позиції його ранжування в пошуковій видачі.

SEO-аудит Інтернет-магазину на OpenCart: як підвищити якість пошукового просування?

SEO-аудит сайту - це розгорнутий аналіз, професійна перевірка Вашого веб-ресурсу на предмет відповідності вимогам пошукових машин.

Завдяки SEO-аудиту Ви отримаєте вичерпну інформацію про те, наскільки:

  • Ваш Інтернет-магазин відповідає технічним вимогам пошукових систем, наскільки правильно він розроблений з самого початку;
  • Ваш сайт може генерувати органічний трафік по середньо і низько частотним запитам з пошукових систем Google і Yandex;
  • Ваш веб-ресурс має коректну SEO-структуру і базові елементи для успішного просування (людино-зрозумілий URL, посадочні сторінки категорій і підкатегорій по SEO-фільтрам, мега-меню і т.д.).

SEO-аудит сайту - це початок якісної роботи з пошукової оптимізації.

Її можна порівняти з оглядом у лікаря, який ідентифікує хворі місця у пацієнта і дає рекомендації для поліпшення «здоров'я» вашого веб-ресурсу. Адже наступний етап - етап активного просування контентом і посиланнями портфелем - це захоплююча боротьба за «місце під сонцем», тобто за ТОП-ові позиції в пошуковій видачі Google і Yandex!

Фахівці веб-студії «NeoSeo» пропонують провести якісний аналіз вашого сайту на предмет відповідності всім вимогам сучасної пошукової SEO-оптимізації. І перше, що вимагає професійної оцінки веб-майстрів, - це SEO-структура в контексті загальної архітектури сайту. Адже якщо SEO-структура, як основа сайту, не є коректною, вона не зможе належним чином генерувати трафік з пошукових систем.

Кваліфікований аналіз SEO-структури сайту передбачає аналіз і наступні рекомендації з приводу:

  • існуючого охоплення ключових слів і фраз, порівняння з конкурентами
  • можливості оптимізації сайту по широким запитам, а також, спеціально під найбільш релевантні, низько і середньо частотні запити з метою отримання найбільш висококонверсійного трафіку з пошукових систем (наприклад, Google);
  • зручності використання Інтернет-магазину відвідувачами сайту;
  • аналіз рівня інтуїтивно-зрозумілою навігації по Інтернет-магазину
  • можливості переміщення на будь-яку сторінку сайту в два «кліка», зручність використання мега-меню (аналіз поведінкових факторів)

Аналіз SEO-структури сайту охоплює 5 складових:

  1. Аналіз дерева категорій і підкатегорій: можливості створення і оптимізації; відповідність структури вимогам Google і Yandex; охоплення всіх пошукових груп з відповідної тематики товарних пропозицій;
  2. Аналіз «посадочних сторінок» створених на основі SEO-фільтрів: можливості оптимізації за допомогою SEO-фільтрів як інструментів генерування пошукового трафіку; «Посадочні сторінки» під середньо- і низькочастотні пошукові запити;
  3. Аналіз «Мега-меню»: оцінка дизайну і зручності користування; логіка структурування товарних груп з точки зору користувача; привабливість головної "вітрини" Інтернет-магазину;
  4. Аналіз способів організації додаткових меню і статичних сторінок сайту (про нас, доставка і оплата і т.д.);
  5. Аналіз зручності для користувача фільтрів і тегів для сортування товарів в категоріях.Зробити Сео-аудит на сайті

В результаті аналізу SEO-структури сайту Ви отримаєте експертний висновок: наскільки Ваш веб-ресурс здатний генерувати пошуковий трафік на поточному етапі, а також конкретні рекомендації щодо поліпшення SEO-оптимізації Вашого сайту.

SEO-аудит: результати перевірки внутрішньої оптимізації Інтернет-магазину на OpenCart

Наступним етапом професійного SEO-аудиту є перевірка елементів сайту, які відносяться до внутрішньої технічної оптимізації: хлібні крихти, мікророзмітки, перевірка тегів і мета-тегів і ключових слів (Keywords), які відіграють велику роль в пошуковій оптимізації сайту. Ми оцінимо, наскільки правильно прописані:

  • тег Title,
  • мета-тег Description,
  • ключові слова (Keywords),
  • заголовки від H1 до H6

SEO-аудит інтернет-магазину на OpenCart

Зокрема, фахівцями нашої веб-студії здійснюється перевірка наступних складових Інтернет-магазину на OpenCart:

  • наявності мобільної версії або адаптивного дизайну сайту;
  • проведення тестів на швидкість завантаження сторінок;
  • якості оптимізації проекту по швидкості і перегляду на різних пристроях (desktop + mobile) відповідно тесту Google https://developers.google.com/speed/pagespeed/;
  • файлу Sitemap (карти сайту для Інтернет-магазину на OpenCart);
  • коректності та змісту файлу robots.txt;
  • налаштування і виведення «хлібних крихт» (навігаційного ланцюжка);
  • прописування канонічних URL (налаштувань атрибуту rel = canonical) на сторінках з частково дублюючим контентом;
  • мікророзмітки за форматом http://schema.org (для «хлібних крихт»; відгуків і зірочок на картки товарів; відгуків і зірочок на Інтернет-магазин, наявність сторінки Google+; ціна товару, валюта (гривня) товар в наявності; розмітка для виведення відеосніппета і т.п.);
  • наявність дублів значень мета-тегів, а також, чи виведено послідовну нумерацію сторінок в мета-тегах на сторінках пагінації;
  • і т.д.

У послугу SEO-аудиту входить також і аналіз контенту вашого Інтернет-магазину. Ви дізнаєтеся, наскільки унікальні статті, розміщені на Вашому сайті, чи присутній потрібний відсоток використання ключових слів, наскільки правильно вони розміщені і т.д.

SEO-аудит Інтернет-магазину на OpenCart на предмет аналізу контенту відбувається за наступними критеріями:

  1. загальна оцінка контенту на сторінці (якість тексту, фото, відео та ін.);
  2. зручність розміщення контенту для користувача: розмір і колір шрифту, наявність таблиць, візуальна якість картинок, фото, відео і т.д.;
  3. відповідність контенту вимогам пошукових систем і користувачів (унікальність тексту, наявність ключових фраз, їх частоти, список необхідних Keywords та ін.)
  4. відповідність контенту до форматування і коректності розміщення (заголовки, абзаци, перелінковка і т.п.);
  5. змістовне наповнення контенту, інтерес і корисність для користувача, відсоток «води».

Останній блок SEO-аудиту Інтернет-магазину на OpenCart включає аналіз зовнішньої оптимізації сайту - кількості і якості зовнішніх посилань на ресурс. Зокрема, фахівцями веб-студії «NeoSeo» здійснюється перевірка:

  • вихідних посилань (невідомі посилання, посилання на авторитетні джерела, rel = nofollow для посилань на партнерів і т.п.);
  • зовнішніх посилань - донорів (кількісні та якісні показники, наявність посилань «спаму»; поверхневий аналіз «портфелів» конкурентів; порівняння «портфеля» з конкурентами, аналіз анкорів, аналіз трафіку переходів і ін.). 

SEO-аудит інтернет-магазинуДля проведення SEO-аудиту Інтернет-магазину на OpenCart на експертизу вибирають:

  • головну сторінку сайту;
  • сторінки категорій 1-го, 2-го і 3-го рівнів (вибірково по 2 сторінки);
  • картки товарів (вибірково 2 одиниці);
  • статичні сторінки (про нас, доставка і оплата та ін.);
  • динамічні сторінки новин і статей (блог).

Всі експертні оцінки Замовник отримує в структурованих 5-ти таблицях, де надано вичерпну інформацію результатів професійного SEO-аудиту від фахівців нашої веб-студії. Крім того, замовник отримує загальний висновок про ефективність SEO для конкретного сайту.

Терміни виконання SEO-аудиту Інтернет-магазину на OpenCart - 7 робочих днів.

Результат послуги SEO-аудиту Інтернет-магазину на OpenCart: замовник отримує експертний розгорнутий звіт - відправний пункт щодо полкращення показників пошукової оптимізації Інтернет-магазину. Наша веб-студія дає 100% гарантії мануального, "людського", а не машинного SEO-аудиту та при необхідності, якісно втілює в життя всі правки і рекомендації за результатами перевірки.

Вартість SEO-аудиту уточнюйте у менеджерів по продажах або ж заповніть форму нижче, ми обов'язково зв'яжемося з Вами!

Коментарі

Написати коментар [відмінити відповідь]