Ви витрачаєте кошти на пошукове просування Інтернет-магазину на OpenCart і залучення нових користувачів з пошуку, але результати невтішні? Ваш Інтернет-магазин відстає від сайтів конкурентів в пошуковій видачі, а в чому саме проблема незрозуміло?
- Вам потрібна допомога SEO-фахівців і фахівців технічної підтримки по OpenCart: перші знайдуть, а другі усунуть всі помилки в роботі вашого Інтернет-магазину на ОпенКарт, щоб можна було почати все з чистого аркуша. Для цього потрібно закласти хороший фундамент, а саме провести всі роботи по внутрішній технічній оптимізації Інтернет-магазину на OcStore|OpenCart і спокійно продовжувати роботу в напрямку створення SEO-структури, збільшення посилальної маси.
Але як же дізнатися, наскільки Ваш сайт відповідає сучасним вимогам SEO-оптимізації? Як завжди, тут 2 варіанти: або замовити SEO-аудит сайту у професіоналів, або зробити його самому. Нижче Ви дізнаєтеся, що і як потрібно перевірити, щоб підвищити ефективність роботи Вашого Інтернет-магазину на OpenCart і забезпечити високі позиції його ранжування в пошуковій видачі.
SEO-аудит Інтернет-магазину на OpenCart: як підвищити якість пошукового просування?
SEO-аудит сайту - це розгорнутий аналіз, професійна перевірка Вашого веб-ресурсу на предмет відповідності вимогам пошукових машин.
Завдяки SEO-аудиту Ви отримаєте вичерпну інформацію про те, наскільки:
Ваш Інтернет-магазин відповідає технічним вимогам пошукових систем, наскільки правильно він розроблений з самого початку;
Ваш сайт може генерувати органічний трафік по середньо і низько частотним запитам з пошукових систем Google і Yandex;
Ваш веб-ресурс має коректну SEO-структуру і базові елементи для успішного просування (людино-зрозумілий URL, посадочні сторінки категорій і підкатегорій по SEO-фільтрам, мега-меню і т.д.).
SEO-аудит сайту - це початок якісної роботи з пошукової оптимізації.
Її можна порівняти з оглядом у лікаря, який ідентифікує хворі місця у пацієнта і дає рекомендації для поліпшення «здоров'я» вашого веб-ресурсу. Адже наступний етап - етап активного просування контентом і посиланнями портфелем - це захоплююча боротьба за «місце під сонцем», тобто за ТОП-ові позиції в пошуковій видачі Google і Yandex!
Фахівці веб-студії «NeoSeo» пропонують провести якісний аналіз вашого сайту на предмет відповідності всім вимогам сучасної пошукової SEO-оптимізації. І перше, що вимагає професійної оцінки веб-майстрів, - це SEO-структура в контексті загальної архітектури сайту. Адже якщо SEO-структура, як основа сайту, не є коректною, вона не зможе належним чином генерувати трафік з пошукових систем.
Кваліфікований аналіз SEO-структури сайту передбачає аналіз і наступні рекомендації з приводу:
існуючого охоплення ключових слів і фраз, порівняння з конкурентами
можливості оптимізації сайту по широким запитам, а також, спеціально під найбільш релевантні, низько і середньо частотні запити з метою отримання найбільш висококонверсійного трафіку з пошукових систем (наприклад, Google);
зручності використання Інтернет-магазину відвідувачами сайту;
аналіз рівня інтуїтивно-зрозумілою навігації по Інтернет-магазину
можливості переміщення на будь-яку сторінку сайту в два «кліка», зручність використання мега-меню (аналіз поведінкових факторів)
Аналіз SEO-структури сайту охоплює 5 складових:
Аналіз дерева категорій і підкатегорій: можливості створення і оптимізації; відповідність структури вимогам Google і Yandex; охоплення всіх пошукових груп з відповідної тематики товарних пропозицій;
Аналіз «посадочних сторінок» створених на основі SEO-фільтрів: можливості оптимізації за допомогою SEO-фільтрів як інструментів генерування пошукового трафіку; «Посадочні сторінки» під середньо- і низькочастотні пошукові запити;
Аналіз «Мега-меню»: оцінка дизайну і зручності користування; логіка структурування товарних груп з точки зору користувача; привабливість головної "вітрини" Інтернет-магазину;
Аналіз способів організації додаткових меню і статичних сторінок сайту (про нас, доставка і оплата і т.д.);
Аналіз зручності для користувача фільтрів і тегів для сортування товарів в категоріях.
В результаті аналізу SEO-структури сайту Ви отримаєте експертний висновок: наскільки Ваш веб-ресурс здатний генерувати пошуковий трафік на поточному етапі, а також конкретні рекомендації щодо поліпшення SEO-оптимізації Вашого сайту.
SEO-аудит: результати перевірки внутрішньої оптимізації Інтернет-магазину на OpenCart
Наступним етапом професійного SEO-аудиту є перевірка елементів сайту, які відносяться до внутрішньої технічної оптимізації: хлібні крихти, мікророзмітки, перевірка тегів і мета-тегів і ключових слів (Keywords), які відіграють велику роль в пошуковій оптимізації сайту. Ми оцінимо, наскільки правильно прописані:
тег Title,
мета-тег Description,
ключові слова (Keywords),
заголовки від H1 до H6
Зокрема, фахівцями нашої веб-студії здійснюється перевірка наступних складових Інтернет-магазину на OpenCart:
налаштування і виведення «хлібних крихт» (навігаційного ланцюжка);
прописування канонічних URL (налаштувань атрибуту rel = canonical) на сторінках з частково дублюючим контентом;
мікророзмітки за форматом http://schema.org (для «хлібних крихт»; відгуків і зірочок на картки товарів; відгуків і зірочок на Інтернет-магазин, наявність сторінки Google+; ціна товару, валюта (гривня) товар в наявності; розмітка для виведення відеосніппета і т.п.);
наявність дублів значень мета-тегів, а також, чи виведено послідовну нумерацію сторінок в мета-тегах на сторінках пагінації;
і т.д.
У послугу SEO-аудиту входить також і аналіз контенту вашого Інтернет-магазину. Ви дізнаєтеся, наскільки унікальні статті, розміщені на Вашому сайті, чи присутній потрібний відсоток використання ключових слів, наскільки правильно вони розміщені і т.д.
SEO-аудит Інтернет-магазину на OpenCart на предмет аналізу контенту відбувається за наступними критеріями:
загальна оцінка контенту на сторінці (якість тексту, фото, відео та ін.);
зручність розміщення контенту для користувача: розмір і колір шрифту, наявність таблиць, візуальна якість картинок, фото, відео і т.д.;
відповідність контенту вимогам пошукових систем і користувачів (унікальність тексту, наявність ключових фраз, їх частоти, список необхідних Keywords та ін.)
відповідність контенту до форматування і коректності розміщення (заголовки, абзаци, перелінковка і т.п.);
змістовне наповнення контенту, інтерес і корисність для користувача, відсоток «води».
Останній блок SEO-аудиту Інтернет-магазину на OpenCart включає аналіз зовнішньої оптимізації сайту - кількості і якості зовнішніх посилань на ресурс. Зокрема, фахівцями веб-студії «NeoSeo» здійснюється перевірка:
вихідних посилань (невідомі посилання, посилання на авторитетні джерела, rel = nofollow для посилань на партнерів і т.п.);
зовнішніх посилань - донорів (кількісні та якісні показники, наявність посилань «спаму»; поверхневий аналіз «портфелів» конкурентів; порівняння «портфеля» з конкурентами, аналіз анкорів, аналіз трафіку переходів і ін.).
Для проведення SEO-аудиту Інтернет-магазину на OpenCart на експертизу вибирають:
головну сторінку сайту;
сторінки категорій 1-го, 2-го і 3-го рівнів (вибірково по 2 сторінки);
картки товарів (вибірково 2 одиниці);
статичні сторінки (про нас, доставка і оплата та ін.);
динамічні сторінки новин і статей (блог).
Всі експертні оцінки Замовник отримує в структурованих 5-ти таблицях, де надано вичерпну інформацію результатів професійного SEO-аудиту від фахівців нашої веб-студії. Крім того, замовник отримує загальний висновок про ефективність SEO для конкретного сайту.
Терміни виконання SEO-аудиту Інтернет-магазину на OpenCart - 7 робочих днів.
Результат послуги SEO-аудиту Інтернет-магазину на OpenCart: замовник отримує експертний розгорнутий звіт - відправний пункт щодо полкращення показників пошукової оптимізації Інтернет-магазину. Наша веб-студія дає 100% гарантії мануального, "людського", а не машинного SEO-аудиту та при необхідності, якісно втілює в життя всі правки і рекомендації за результатами перевірки.
Вартість SEO-аудиту уточнюйте у менеджерів по продажах або ж заповніть форму нижче, ми обов'язково зв'яжемося з Вами!
Колись швидкість завантаження ніяк не впливала на ранжування сайту. Десять років тому всі сайти вантажилися однаково повільно, швидкість інтернету була низькою а користувачі терпляче чекали, поки їх улюблений сайт завантажиться.
Бiльше...
Якщо у вашому інтернет-магазині ще немає української версії, і / або вона завантажується не за замовчуванням, нижче ми розповімо, що необхідно зробити, щоб ваш інтернет-магазин відповідав Закону України “Про забезпечення функціонування української мови як державної”, і не втратити при цьому трафік.
Бiльше...
Перед підприємцем, який вирішив зайнятися торгівлею онлайн, крім дилеми вибору товару, стоїть і питання вибору найоптимальнішої платформи для створення інтернет-магазину ...
Бiльше...
Результатом комплексного аудиту Інтернет-магазина є документ, з якого ви дізнаєтеся, що потрібно зробити, щоб залучити більше нових потенційних покупців з усіх можливих джерел трафіку та збільшити відсоток конверсії.
Бiльше...
Коментарі