Акція: Безліміт на модулі OpenCart і платформи від NeoSeo Детальніше

Як максимально швидко наповнити {SEO-магазин}?

Можливі варіанти наповнення Інтернет-магазину:

  1. Автоматичне наповнення та періодичне оновлення даних:
    • Парсинг товарів з сайту-донора
    • Синхронізація з системою 1С:Підприємство і його версією УНФ, УТ від 8-ї версії
    • Синхронізація з системою МійСклад
    • Синхронізація з системою Класс365
    • Синхронізація з системою Brain
    • Імпорт даних з файлу постачальника (xml, yml, xlsx, xls, csv)
  2. Перенесення даних з бази сайту-джерела (переїзд з будь-якого движка на {SEO-магазин}, OpenCart) із збереженням трафіку або без її збереження.
  3. Ручне наповнення

Кожен із зазначених вище варіантів має право на використання в залежності від ситуації, але у кожного варіанту є істотні плюси і мінуси. Можливі ситуації, коли для вирішення поставленої задачі необхідно використовувати навіть не один, а цілі комбінації зазначених способів.

Розглянемо кожний з варіантів більш детально.

Парсинг товарів з сайту-донора

Дозволяє автоматично наповнювати Інтернет-магазин на OpenCart будь-якою кількістю товарів з сайту-донора. Для кожного сайту-донора необхідно реалізувати свій парсер - створювати програмні скрипти на основі "інструкцій-правил".

Основні варіанти створення інструкцій правил :

  • За категоріями.

При такому варіанті всі товари відразу будуть розподілені по категоріях, тому необхідно заздалегідь продумати структуру категорій і створити її (варіант автоматичного створення SEO-структури для Інтернет-магазину на OpenCart описаний в статті). Структура може повторювати структуру сайту-донора, але може і відрізнятися. Якщо структура буде відрізнятися, необхідний список відповідностей у вигляді: Категорія сайту донора - Категорія на розроблювальному сайті. Можливо не всі товари потрібно переносити, а тому потрібен список категорій винятків. При використанні цього варіанту необхідно визначитися, як розподіляти і чи потрібно взагалі розподіляти товари за брендами (виробниками). Розподіл можливо або вручну, або за допомогою масового редагування Batch Editor, або з даних в картці товару (залежить від інформації в картці товару, яку можемо отримати при парсингу).

  • За брендами (виробниками).

При такому варіанті всі товари будуть розподілені за брендом (виробником), тому необхідно заздалегідь створити усіх виробників на сайті. Якщо товари деяких виробників переносити не потрібно, потрібен список виробників винятків.

При використанні цього варіанту необхідно визначитися, як розподіляти і чи потрібно взагалі розподіляти товари за категоріями. Розподіл можливо або вручну, або за допомогою масового редагування Batch Editor, або з даних в картці товару (залежить від інформації в картці товару, яку можемо отримати при парсингу).

Реалізація парсинга виконується виключно згідно з технічним завданням. Технічне завдання створюється програмістом, на основі отриманої інформації від Клієнта. В технічному завданні буде розписаний детальний план перенесення, розглянута загальна структура сайту, а також детально картка товару.

Парсинг товару з сайту донора

На основі отриманої інформації можна визначити:

  • що можна отримати з сайту-донора
  • куди це можна зберегти
  • як використовувати на сайті Клієнта
  • з якою періодичністю повинен виконуватися парсинг (одноразово або за розкладом).

Після затвердження ТЗ проводиться його оцінка, скільки орієнтовно часу буде потрібно для реалізації парсинга.

Синхронізація з системою 1С

Налаштування обміну і синхронізації даних між Інтернет-магазином на OpenCart з програмою 1С: Підприємство відбувається згідно заповненого брифа. Вам необхідно вказати, які дані вивантажувати на сайт:

  • Назва товару;
  • опис товару;
  • категорія товару;
  • виробник товару (якщо зазначено);
  • основне зображення товару;
  • вага товару;
  • параметри товару (довжина, ширина, висота);
  • характеристики товару;
  • атрибути товару;
  • залишок товару;
  • основна ціна товару;
  • оптові або акційні ціни товарів.

Автоматична синхронізація даних відбувається з періодичністю, як правило, 1 раз на годину, але при необхідності можна виконати екстрене вивантаження товарів вручну.

Синхронізація з системою 1С

Синхронізація даних Інтернет-магазину на OpenCart з 1С

Синхронізація даних Інтернет-магазину (exchange) на OpenCart з програмою обліку товарів відбувається з наступними версіями 1С: Підприємство, Управління Торгівлею - 8.1, 8.2, 8.3 і іншими версіями з підтримкою протоколу Commerce ML2.

Детальніше про цю послугу читайте тут: https://neoseo.com.ua/obmen-synkhronyzatsyya-mahazyna-na-opencart-s-1s.

Синхронізація з системою МійСклад

Товари вивантажуються тільки з МійСклад в Інтернет-магазин (існує виняток для товарів які імпортуються з замовлення).

Можливо отримати такі дані:

  1. категорії (вивантажуються категорії і підкатегорії);
  2. товар (найменування, опис, модель, артикул, ціна і залишок з розподілом по складах. Товар прив'язується до категорій);
  3. опції товарів (характеристики товарів вивантажуються в магазин як опції, також залишки і ціни опції передаються в магазин);
  4. нестандартні додаткові поля (які можна перенаправити в потрібне поле або вивантажити як атрибути);
  5. ціни (як основну, так і ціну як знижку або акцію з розподілом за групами покупців в Інтернет-магазині);

Важливо! Зображення товару НЕ вивантажується, Мій склад не віддає зображення.

Синхронізація з системою МійСклад

Важливий момент роботи з МійСклад - магазин обов'язково повинен бути доступний з мережі Інтернет - так як МійСклад не має можливості вказати IP адреса тестового магазину (host файл).

Синхронізація з системою Класс365

Залежно від вимог Клієнта проводиться налаштування одностороннього або двостороннього обміну даними.

Для обміну товарами необхідно налаштувати:

  • умови створення товарів і категорій (або при двосторонньому обміні вивантаження спочатку всіх товарів і структури в Класс365);
  • ціни виходячи з доступних - акційних цін;
  • вивантаження категорій - двох - односторонній обмін, з можливим вивантаженням примусово в одну категорію;
  • додаткові поля, які потрібно використовувати як атрибут або опції;
  • пов'язані опції або пов'язані зображення.

Синхронізація з Клас365

Синхронізація з системою Brain

Після основного підключення до оптового порталу компанії Brain, необхідно вибрати категорії для вивантаження. Якщо в Інтернет-магазині є структура - потрібно вказати зв'язку категорій з уже існуючими, щоб їх не створювалися нові категорії. Якщо структури немає - вона буде створена аналогічно структурі на сайті компанії Brain.

Після налаштування вивантаження категорій, налаштовується створення і оновлення даних товарів, а саме:

початковий статус товару (віднімати чи зі складу, включений / відключений товар при створенні);

  • опис;
  • атрибути;
  • зображення;
  • опції фільтра;
  • виробник.

Синхронізація з системою Brain

Імпорт даних з файлу постачальника

Практично кожен постачальник надає прайслист для своїх Клієнтів, який можна використовувати для автоматичного додавання / оновлення даних в Інтернет-магазині на OpenCart.

Всі ці файли можуть мати різний формат і структуру, але останнім часом всі постачальники прагнуть до єдиного, загальноприйнятого формату для полегшення роботи Клієнтів з файлами. Найчастіше виділяють такі формати файлів:

  • XML,
  • YML,
  • XLSX,
  • XLS,
  • CSV

Для оцінки обсягу роботи необхідно надати приклад файлу постачальника і розписати в технічному завданні (брифі), які дані потрібно додавати / оновлювати. Файли постачальника можна завантажити одноразово або завантажувати періодично в потрібний час. Які дані можна буде отримати від постачальника і обробити залежить цілком від вмісту файлу.

Перенесення даних з бази сайту-джерела (переїзд з будь-якого движка на {SEO-магазин}, Opencart)

Можливе перенесення такої інформації:

  • Програмне перенесення даних по товарах
  • Програмне перенесення структури категорій сайту
  • Програмне перенесення даних на замовлення Клієнтів
  • Програмне перенесення даних по Клієнтам
  • Програмне перенесення статей, блогу, новин
  • Програмне перенесення даних по товарах

В рамках завдання ми переносимо наступні дані:

  • назва;
  • опис;
  • атрибути;
  • опції;
  • зображення;
  • ціна;
  • відгуки.

Дана послуга забезпечить перенесення даних, навіть якщо товар неможливо перенести автоматично, наприклад, якщо він виглядає як набір зображень, без окремих карток товару. Цю роботу здійснить наш фахівець на основі годинної ставки з оплатою по факту.

Програмне перенесення структури категорій сайту

В рамках завдання ми перенесемо:

  • структуру категорій;
  • опис категорій;
  • зображення.

При перенесенні виправимо посилання на зображення так, щоб вони враховували нову структуру каталогів Вашого Інтернет-магазину на OpenCart. І обов'язково збережемо зв'язок категорій з товарами.

Програмний перенесення даних на замовлення Клієнтів

Переносимо інформацію по замовленнях Клієнтів, щоб зберегти таку інформацію:

  • номер замовлення;
  • дата;
  • клієнт;
  • сума.

А також і відповідну інформацію про товари в замовленні:

  • назва;
  • кількість;
  • сума.

Перенесення даних по товарах в замовленні неможливий без попереднього перенесення даних по товарах.

Програмне перенесення даних по Клієнтах

В рамках послуги переносимо наступні дані покупців:

  • Прізвище
  • Ім'я
  • Телефон
  • Email

Увага: Якщо потрібно перенести додаткові дані, наприклад знижки, то це обговорюється окремо.

Програмне перенесення статей, блогу, новин

Оцінка і завдання виконується на основі заповненого брифа.

В рамках завдання переносимо:

  • категорії блогу;
  • статті;
  • коментарі;
  • зображення до статей.

А також виправимо посилання на зображення так, щоб вони враховували нову структуру каталогів вашого Інтернет-магазину на OpenCart.

Ручне наповнення Інтернет-магазину на OpenCart

Якщо немає можливості використовувати жоден із зазначених вище методів, завжди можна скористатися ручним способом наповнення ІМ. Цей спосіб є найбільш довгим за часом виконання і рекомендується до використання в дуже крайніх ситуаціях. Наповнення Інтернет-магазину на OpenCart може виконуватися на основі наданої інформації від Клієнта або ж на основі збору інформації різними фахівцями (контент-менеджер, SEO-спеціаліст).