Все про реєстрацію Інтернет-магазину

Ви прагнете налагодити успішний торговельний бізнес? Тоді Вам не обійтися без Інтернет-магазину. Як його правильно зареєструвати — читайте у нашій статті.

Коли Ви тільки-но відкриваєте Інтернет-магазин, то документальне оформлення бізнесу може видатися Вам зайвим. Адже, до того ж, це займає чимало часу. Якщо Ви займаєтеся продажами радше як хобі, від випадку до випадку, та й покупців у Вас не так вже й багато, то, можливо, Ви маєте рацію. Однак тим, хто хоче вивести бізнес на серйозний рівень, просто необхідно оформити власний Інтернет-магазин офіційно. Навіщо це потрібно і як це зробити, ми розповімо далі.

Переваги оформлення Інтернет-магазину

Переваги оформлення Інтернет-магазину

На перший погляд, може здатися, що від легалізації бізнесу у нашій країні виникають виключно одні проблеми. Доведеться постійно здавати декларації, простоюючи в нескінченних чергах. Витрачати такий дорогоцінний ресурс, як час, мабуть, не хочеться нікому. Та й податки необхідно буде платити, незалежно від того, який прибуток Ви отримали.

Однак, у медалі є й зворотний бік. Ви просто не зможете укладати договори з постачальниками та іншими компаніями, якщо Інтернет-магазин документально не оформлений. Крім того, багато великих фірм відмовляться співпрацювати з Вами. Тож без документального оформлення власного бізнесу Вам ніяк не обійтися.

Види реєстрації Інтернет-магазину

Існує два способи оформлення Інтернет-бізнесу:

  • як ФОП — фізична особа-підприємець;
  • як ТОВ — товариство з обмеженою відповідальністю.

ФОП (фізична особа-підприємець) — найпростіший спосіб. У даному випадку Вам знадобиться мінімум документів. Якщо Ви є єдиним власником Інтернет-магазину, то буде достатньо зареєструватися як ФОП. Але врахуйте, що навіть у майбутньому Ви не зможете документально оформити партнера. Це не передбачено законодавством.

Також неможливі продаж або переоформлення ФОП. Такий бізнес можна тільки закрити. А ось цей момент якраз не викличе суттєвих труднощів.

ТОВ (Товариство з обмеженою відповідальністю) — цей варіант слід вибирати, якщо Ви плануєте розвивати великий бізнес. Крім того, фахівці радять оформляти ТОВ і у тому випадку, якщо у Вас є партнери. Таким чином, всі права і обов'язки кожного власника бізнесу будуть прописані в документах, що дозволить уникнути непорозумінь надалі.

Якщо маєте бажання, Ви завжди можете продати або переоформити Інтернет-магазин, який зареєстрований як ТОВ. Можна його і закрити, проте на це доведеться витратити багато часу і грошей.

Як зареєструвати ФОП?

Перш, ніж приступити до оформлення фізичної особи-підприємця, слід вибрати код виду економічної діяльності за КВЕДом (класифікатором видів економічної діяльності). Скористайтеся для цього офіційним сайтом класифікатора. Однак, будьте уважні, вибір помилкового коду може призвести до тяганини в оформленні документів. Адже тоді доведеться переробляти заяви на реєстрацію і знову чекати, поки її опрацюють.

Що стосується безпосередньо реєстрації фізичної особи-підприємця, то її можна провести самостійно в уповноважених органах або ж через Інтернет. Розглянемо детально обидва способи реєстрації.

Реєстрація в уповноважених органах

Реєстрація в уповноважених органах

Подання заяви на реєстрацію. Передусім Вам необхідно буде піти в «Центр з надання адміністративних послуг» за місцем Вашого проживання та скласти там заяву. Обов'язково візьміть із собою паспорт та ідентифікаційний код — без них ніяк. Також Вам знадобиться код виду економічної діяльності за КВЕДом. Як згадувалося вище, Ви повинні визначити його заздалегідь.

Впродовж трьох робочих днів Вашу заяву буде опрацьовано, і Ви отримаєте виписку про реєстрацію фізичної особи-підприємця.

Оподаткування. Після того, як Ви отримаєте документи про реєстрацію свого Інтернет-магазину, Вам необхідно стати на облік в Податковій інспекції. Попередньо слід вибрати систему оподаткування. Для цього Ви повинні приблизно знати свій майбутній дохід, а також кількість осіб, які будуть працювати на Вас.

Потім Вам необхідно подати до податкової служби наступні документи:

  • заяву про ведення підприємницької діяльності за єдиним податком;
  • заяву за формою Ф.5-ОПП;
  • виписку про реєстрацію фізичної особи-підприємця;
  • копії паспорта та ідентифікаційного коду;
  • книгу обліку доходів.

Через деякий час Ви отримаєте «Свідоцтво платника єдиного податку». Також Вам видадуть реквізити для оплати зазначеного податку.

Реєстрація через Інтернет

Реєстрація через Інтернет

Отримання цифрового підпису. Перш, ніж приступити до реєстрації фізичної особи-підприємця через Інтернет, Вам необхідно буде отримати електронний цифровий підпис. Для цього відвідайте центр сертифікації ключів. Не забудьте взяти з собою документи (паспорт та ідентифікаційний код), а також USB-флешку. Флешка Вам знадобиться для того, щоб забрати свій електронний підпис.

Крім того, Вам знадобляться ксерокопії паспорта та ідентифікаційного коду, договір про надання послуг електронного цифрового підпису, заяву на оформлення електронного цифрового підпису. Договір Вам видадуть у Центрі сертифікації ключів, його необхідно буде тільки заповнити.

Оформлення електронного підпису — досить швидкий процес, тому не займе багато Вашого часу. Як правило, 10 хвилин або трохи більше. Вартість оформлення також невелика — біля 2 грн.

Визначення коду економічної діяльності за КВЕДом. Як згадувалося вище, необхідно визначити код за КВЕДом. Для реєстрації через Інтернет це також актуально. Не забудьте про це і постарайтеся не помилитися.

Реєстрація фізичної особи-підприємця. Після всіх попередніх приготувань, приступайте безпосередньо до реєстрації. Зробити це можна на сайті Міністерства юстиції та на порталі iGov.

На сайті Міністерства юстиції Вам необхідно зайти в кабінет електронних сервісів. Виберіть розділ «Реєстр юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців».

Потім виберіть пункт «Заява на державну реєстрацію юридичної або фізичної особи-підприємця». Після — зареєструйте свій акаунт. Увійдіть у нього. Заповніть заяву. Підпишіть його електронним підписом. Надішліть. Заява буде оброблятися впродовж доби. Після цього Ви зможете завантажити документ, що підтверджує Вашу реєстрацію фізичної особи-підприємця. При необхідності Ви можете відправити запит, щоб документ у паперовому вигляді вислали Вам поштою.

Що стосується реєстрації фізичної особи-підприємця на сайті iGov, то вона, на разі, доступна не у всіх регіонах країни. Провести її можна за таким алгоритмом. Зайдіть в «Послуги бізнесу». А потім натисніть на лінк «Державна реєстрація фізичної особи-підприємця». Пройдіть реєстрацію, заповнивши всі необхідні пункти.

Однак, навіть при реєстрації бізнесу через Інтернет, Вам доведеться з'явитися у Податкову інспекцію. Там необхідно оформити книгу обліку доходів. Для цього Вам знадобляться наступні документи:

  • книга обліку доходів,
  • паспорт та ідентифікаційний код,
  • витяг про реєстрацію фізичної особи-підприємця (у паперовому чи електронному вигляді).

Як зареєструвати ТОВ

Як зареєструвати ТОВ

Перш, ніж приступити до реєстрації товариства з обмеженою відповідальністю, необхідно вирішити кілька ключових моментів. Розглянемо їх у вигляді покрокової інструкції.

Крок № 1: придумайте назву Вашого Інтернет-магазину, яка буде вказана в документах. Назву Ви можете вибрати на свій розсуд. Звичайно, фахівці радять вибирати «промовисту» назву, щоб клієнтам одразу ж була зрозумілою спрямованість Вашого Інтернет-магазину. Але рішення все одно залишається за Вами і Вашими партнерами, якщо вони у Вас є.

Крок № 2: визначте юридичну адресу свого Інтернет-магазину. Під юридичною адресою мається на увазі головний офіс. Саме за цією адресою буде проводитися реєстрація товариства з обмеженою відповідальністю.

Крок № 3: визначте, хто буде Вашими партнерами. Це необхідно, якщо Ви збираєтеся володіти бізнесом спільно з іншими людьми. Засновників може бути не більше, аніж 100 осіб. Даний момент врегульовано законодавством України.

Крок № 4: складіть статут компанії. Дуже важливо сформувати статутний фонд, оскільки без нього неможливо створити товариство з обмеженою відповідальністю. Пам'ятайте, що статут підлягає нотаріальному посвідченню.

Крок № 5: виберіть вид економічної діяльності за КВЕДом. Алгоритм той самий, що і при виборі для реєстрації фізичної особи-підприємця.

Потім відвідайте Податкову інспекцію та Пенсійний фонд, де оберіть вид оподаткування. Коли реєстрація відбулася успішно, і документи, що її підтверджують, отримані, необхідно лише відкрити банківський рахунок підприємства.

Висновки

 Відкриваємо свій Інтернет-магазин

Яку форму реєстрації вибрати, вирішувати тільки Вам. Ретельно зважте всі «за» і «проти». Звичайно, відкрити ФОП значно простіше, але якщо Ви плануєте будувати великий бізнес, то краще витратити час і відкрити ТОВ.

Також не забувайте, що кожен рік у положення законів вносяться поправки. Тому всю інформацію краще уточнювати у відповідних органах. Вам детально розкажуть, що треба робити і в якій послідовності. Там Ви зможете дізнатися і актуальний список необхідних документів.

Якщо ж Ви все-таки не можете визначитися, яку форму реєстрації вибрати для свого бізнесу, тоді скористайтеся допомогою фахівців: у цьому питанні компетентні юристи чи бухгалтери.

Однак, для того, щоб Інтернет-магазин документально оформити, його необхідно передусім створити. А в цій нелегкій справі Вам з радістю допоможуть фахівці компанії NeoSeo! Вони повністю розроблять оптимізовану технічну основу сайту, а також створять адаптивний дизайн. Покупці будуть із задоволенням приходити у Ваш Інтернет-магазин, а Ваша продукція матиме неабиякий попит!

Коментарі

Ще ніхто нічого не написав, ви можете стати першими!

Написати коментар [відмінити відповідь]

Залиште заявку і ми зв'яжемося з Вами.