Експрес-пропозиція по розробці швидкого інтернет-магазину за 5999 грн. деталі акції...

Як виміряти ефективність email-розсилок?

Усім відомо, що email-розсилки є надзвичайно важливим інструментом для розвитку Інтернет-магазинів. Вони дозволяють залучити клієнтів, підтримувати зв'язок з ними, рекламувати користувачам різні товари тощо. Проте організувати таку розсилку – цього буде недостатньо; потрібно також її проаналізувати й дізнатися ефективність від результатів її проведення.

Не так важливо, які з цих цілей ставить перед собою конкретний Інтернет-магазин, проводячи email-розсилку. Важливим є те, що якщо розсилка є неефективною, це призведе до витрат бюджету і поганого зв'язку з клієнтами. Щоб зрозуміти, чи досягає розсилка своїх цілей, потрібно час від часу аналізувати її ефективність.

Розсилка повідомлень

Як показала практика, не всім організаторам email-розсилки відомо:

  • Який відсоток клієнтів отримав лист?
  • Скільки листів були позначені як «Спам»?
  • Скільки клієнтів відкрили лист?

Проте всі ці показники є важливими чинниками, на основі яких можна зробити висновок про вигідність розсилки. Це дає змогу зрозуміти, що саме зроблено не так і що можна покращити.

Які показники email-розсилки варто відстежувати

Крім відсотка відкритих листів, є кілька основних показників, на які треба звертати увагу. При бажанні можна також досліджувати додаткові параметри, якщо у компанії є можливість їх зібрати.

Відсоток відкритих листів. Яка частина клієнтів, котрі отримали лист, відкрили його. Цей показник дає можливість дізнатися, які заголовки найбільше привертають увагу клієнтів, які листи їм найбільш цікаві, які дні тижня найкраще підходять для проведення розсилки. Якщо порівняти листи, які відкривають найменше, із листами, які відкривають найчастіше, можна зрозуміти, чому ті чи інші заголовки зацікавлюють користувачів набагато ефективніше.

Кліки на посилання. Якщо лист має сприяти тому, щоб клієнт натиснув на посилання, то важливо знати кількість кліків на ці посилання. Багато з тих, хто вирішив відкрити лист, так і не переходять за посиланнями з нього. Якщо листи містять кілька посилань, це дозволяє дізнатися, які з товарів чи послуг є найбільш цікавими для клієнтів. Також це дозволяє зрозуміти, наскільки текст листа приваблює клієнтів зробити клік на посилання.

Відсоток відписок. Так називають відношення відписок учасників до загальної кількості й тих, хто недавно підписалися. Великий відсоток відписок – негативний сигнал, який говорить про те, що розсилка не є цікавою багатьом читачам. Можна відстежити, що саме зумовлює такий великий відсоток відписок, наприклад, неправильно підібраний день тижня або невдалі жарти з листів. Також це дозволяє зрозуміти, яка кількість підписників не є шанувальниками товарів чи послуг компанії.

Краща email-розсилка

Коефіцієнт конверсії. Якщо метою листа є те, щоб користувач здійснив якусь дію, то потрібно визначити, скільки отримувачів це зробили. Так можна дізнатися, який відсоток листів був дійсно ефективними.

Динаміка зростання передплатників. За цим показником також потрібно стежити тим, хто бажає збільшити базу клієнтів. Він дає можливість зрозуміти, як багато є зацікавлених і як ефективно працюють маркетингові програми щодо залучення клієнтів.

Соціальний ефект. Якщо лист містить кнопки «Поділитися», то клієнти можуть викладати контент з листа на своїх сторінках Facebook та інших соцмереж. Якщо багато клієнтів так і роблять, це є показником лояльності й довіри до компанії.

Позначки «Спам». Чим більше передплатників відзначають листи як спам, тим більше потрібно працювати над якістю розсилки. Спостерігайте за тим, які саме листи найчастіше стають спамом, і як можна виправити тенденцію.

Дотримуючись цих порад, можна збільшити вигідність своєї email-розсилки. Для її проведення рекомендується використовувати сервіси, які дозволяють відстежувати низку різних додаткових параметрів. Веб-студія NeoSeo використовує email-розсилку як ефективний інструмент Інтернет-маркетингу – і цим Ви можете успішно скористатися!