«Будь швидким або помри»! Будь лідером з NeoSeo, деталі акції...

ТОП-100 міфів про OpenCart, які ми зібрали в "інтернетах". Що це? - помилки "невідаючих" або підступи конкурентів?

Міф №1 - відсутність синхронізації і завантаження інформації з Excel, google docs, 1С: Підприємство та інших програм обліку товарів в OpenCart.

Коротке передмову. OpenCart це e-commerce платформа з відкритим кодом (тобто її можна використовувати як завгодно в своїх цілях і вносити прямі зміни в код, при чому безкоштовно). Основне завдання системи - розміщення в ній товарів з різними варіантами доставки і оплати. Вагомими перевагами OpenCart над системами Magento, Virtuemart і osCommerce є сучасна MVC-архітектура, підвищена швидкість роботи, vQmod, багатофункціональна адміністративна панель управління контентом і зменшене споживання серверних ресурсів.

Імпорт / експорт даних не передбачений в первісному дистрибутиві OpenCart, але всі необхідні для цього доповнення / плагіни / модулі давно існують на ринку і ви легко можете додати цей функціонал в т.ч. і завдяки готовим модулів від нашої веб-студії:

https://neoseo.com.ua/moduli-dlya-opencart/napolnenie-i-obmen-dannymi/

Міф №2 - Відсутній товар позначається на сторінці товару написом "немає в наявності", але кнопка "в корзину" все одно активна ...

Ця функція дозволяє інтернет-магазину працювати за попереднім замовленням. У разі непотрібності такої - вирішується настройками магазину. Товар, якого немає в наявності або відсутній в потрібній кількості, вже в кошику позначається недоступним для вибору і покупець самостійно може видалити його з кошика.

Для тих, кому такого рішення мало, передбачені різні додаткові варіанти готових модулів, в тому числі розгляньте і модулі від нашої веб-студії, які вирішують цю дилему:

  1. Модуль "Повідомлення про надходження товару" – https://neoseo.com.ua/uvedomlenie-o-postuplenii-tovara
  2. Модуль "Архівний товар" для версій OpenCart - https://neoseo.com.ua/arhivnyy-tovar-dlya-opencart

Міф №3 - Проблема з кодом 404 - помилка 404 просто не віддається сторінкою, в результаті пошуковик віддалену сторінку як і раніше сприймає як реально існуючу, продовжує її індексувати ...

"Милиці", які виправляють цю помилку вже давно існують і працюють на різних версіях OpenCart. Ось тільки додати цей функціонал не так просто- необхідні деякі знання в області php і html. Щоб не створювати додаткових труднощів ми усунули цей дефект в збірці від нашої веб-студії і не стали випускати окремим модулем.

Міф №4 - У "двіжку" з коробки немає зручного настроюваного кошика і реєстрації ...

Так, це правда, у "голому" OpenCart стандартне оформлення замовлення реалізовано як багатоетапний в кілька кроків, що не зовсім правильно з точки зору продажів, оскільки знижується показник успішного завершення процесу. Незалежно від сфери вашої діяльності, якщо у вас немає бажання правити код - цей варіант буде працювати. Але більш правильно, звичайно ж, мати можливість більш кастомной настройки і необхідних для заповнення полів і кроків.

На ринку безліч рішень, і якщо вам потрібно додати або прибрати деякі поля - ми передбачили кілька варіантів модулів:

https://neoseo.com.ua/oformlenie-zakaza

https://neoseo.com.ua/moduli-dlya-opencart/po-primeneniyu:oformlenie-zakaza/

Міф №5 - Відсутність "живого пошуку" ...

Так, на стандартній темі оформлення OpenCart функція «живого пошуку» з самого початку не реалізована. Таке рішення було прийнято в зв'язку з постійно зростаючою кількістю запитів з різними способами введення даних. Користувачам OpenCart пропонують кілька варіантів встановлюються тим з адаптованої опцією пошуку.

Якщо ви хочете максимально охопити весь спектр призначених для користувача запитів, пропонуємо використовувати наш модуль "NeoSeo Аякс Пошук (розумний пошук)"

https://neoseo.com.ua/bystryy-poisk-tovara-dlya-opencart

Міф №6 - А в OpenСart немає "швидкого оформлення замовлення" ...

Що таке "швидке оформлення замовлення"?

  • припустимо, що мова йде про відсутність можливості оформити замовлення без реєстрації і без заповнення довгих форм, які вимагають Ім'я, Прізвище, По батькові, адреса прописки, адреса доставки і т.д. В цьому випадку у нас є модуль "замовлення / купити в 1 клік".
  • а якщо мова йде про неможливість скоротити необхідні для заповнення поля при стандартному оформленні замовлення, то знову ж таки, оскільки різні інтернет-магазини пропонують різні типи товарів і послуг, то стандартне рішення з безліччю полів в формі замовлення здається логічним, хоча і не зовсім зручним. Ми вважаємо, що в даному випадку варіант «одного правильного рішення для всіх» являє собою поєднання ясності і простоти. Завдяки модулю "Оформлення замовлення" від нашої веб-студії ви зможете максимально спростити процес замовлення товару, залишивши найнеобхідніші для вашого бізнесу поля, які необхідно заповнити покупцеві.

https://neoseo.com.ua/oformlenie-zakaza

Міф №7 - Зміна дизайну вимагає навичок програмування ...

Хлопці, на нашу скромну думку, зміни дизайну - не сама тривіальна задача і її не повинна вирішувати система управління контентом (в даному випадку CMS OpenCart). Відсутність візуального редактора зовнішнього вигляду сайту пов'язано з декількома причинами:

  1. Економія ресурсів і забезпечення надійної і швидкої роботи OpenCart
  2. Наявність пункту "Схеми" у вкладці "Дизайн"

Завдяки "Схемам" ви можете розподілити відображення модулів на більшості сторінок Інтернет-магазину. Також варто відзначити наявність в мережі різних готових шаблонів OpenCart і детальних інструкцій по їх редагуванню і установці.

Візьміть до уваги, що багато розробників, в т.ч. і ваші покірні слуги розробляють спеціальні модулі для керування вмістом "хедера", "футера" з можливістю прямо з адмінки задавати кольори оформлення всього Інтернет-магазину, детальніше тут:

https://neoseo.com.ua/globalnye-nastrojki-seo-magazina

Міф №8 - Незручна реалізація категорій товарів в адмінці ...

Деякі користувачі OpenCart скаржаться на відсутність деревовидної системи категорій товарів в адмінці, мотивуючи це великою кількістю товарів, категорій і підкатегорій. В даному випадку рекомендуємо скористатися зв'язкою модулів "Дерево категорій" і "NeoSeo Меню". Такий варіант дозволить вам не тільки використовувати різні шаблони відображення блоків меню, а й використовувати різні типи побудови меню (ручне та автоматичне).

https://neoseo.com.ua/derevo-kategorij-1

Міф №9 - Незручне сортування товарів в адмінці ...

Користувачі ранніх версій OpenCart стикалися з відсутністю сортування товарів в адмінці. З огляду на їх побажання розробники в третій версії створили в адмінці фільтр, який дозволяє сортувати продукцію по імені, моделі, ціною, кількістю, статусу для товарів.

Міф №10 - Відсутність функції розбивки статей за категоріями ...

Якщо вам треба розмістити блок статей на будь-якій сторінці сайту або навпаки - вивести блок товарів на сторінці статті, - у нас в {SEO-магазині} є рішення!

Це модуль "SEO-блог", який також має можливість вибирати дизайн блоку і підтримку коментарів.

Розгляньте його ближче тут:

https://neoseo.com.ua/modul-bloga-opencart

Міф №11 - У OpenCart немає нормального фільтру для підбору товарів ...

Знову ж таки, так, з "коробки" хорошого модуля фільтра немає, що зовсім не дивно, бо, щоб створити дійсно швидкий та до того ж ще й відповідає потребам seo-фахівців фільтр нам знадобилося 2 роки. На ринку є кілька фільтрів для OpenCart, але спеціально для тих, хто хоче за допомогою фільтра не тільки сортувати товари за ціною і виробникові, а й створювати спеціальні посадочні сторінки для вилову з пошуку низько і середньо-частотного трафіку - у нас є краще рішення на ринку - "SEO-фільтр".

Приємним доповненням буде можливість вибирати дизайн фільтра (вертикальний або горизонтальний), автоматична генерація опцій фільтра на основі атрибутів і опцій товарів і безліч інших корисних речей.

Вивчити всі можливості і навіть спробувати триальную версію можна тут:

https://neoseo.com.ua/seo-filter-opencart-1-5-x-2-1-x

Міф №12 - Відсутність в первісному дистрибутиві OpenCart стікерів товарів (Новинка, Хіт продажів, Рекомендований товар та інше)

Так, в безкоштовному варіанті OpenCart цього функціоналу немає, але все необхідне для реалізації стікерів товарів (Новинка, Хіт продажів, Рекомендований товар та інше) давно існує на ринку.

У збірці від нашої веб-студії "NeoSeo" є кілька видів стікерів, а також для просунутих користувачів є більш привабливий варіант в модулі "Менеджер акцій". Ви зможете налаштувати термін дії таймера і поставити привабливий спеціальний лічильник, який буде відраховувати час і дні до кінця пропозиції.

https://neoseo.com.ua/menedzher-akcij

Міф №13 - Якщо у вас немає знань в області програмування, то ви не зможете змінити форму замовлення товару ...

Навіть володіючи потрібними знаннями, на редагування і налагодження форми замовлення товару у вас би пішло безліч часу. Такі коригування досить трудомісткі і не завжди позитивно відображаються на роботі інтернет-магазину.

Використовуючи багаторічний досвід і враховуючи побажання не тільки клієнтів "NeoSeo", а й користувачів OpenCart, ми створили готове рішення - модуль "Оформлення замовлення".

Установка самого модуля значно простіше процесу програмної коригування замовлення. Модернізувавши процес оформлення замовлення ви позбавите клієнтів від необхідності заповнювати довгі форми.

https://neoseo.com.ua/oformlenie-zakaza

Міф №14 - В адмінці OpenCart немає можливості зі списку товарів перейти до перегляду конкретного товару в призначеній для користувача частині

Дійсно, ранні версії CMS OpenCart мали таку ваду і в третій версії OpenCart розробники його усунули. Наші програмісти теж не сиділи склавши руки і тепер ми готові вам запропонувати більш цікаве рішення.

Плюс нашого варіанту в тому, що ви можете не тільки з адмінки перейти на вітрину товару, а й навпаки - з товару на редагування в адміністративній частині.

https://neoseo.com.ua/bystroe-pereklyuchenie-s-adminki-na-vitrinu-v-2-1-x-2-3-x

Далі буде...

Коментарі

Написати коментар [відмінити відповідь]