«Будь швидким або помри»! Будь лідером з NeoSeo, деталі акції...

Налаштування модуля Зворотній дзвінок для Інтернет-магазину {SEO-Магазин}, OpenCart 2.х, 3.х, ocStore

  1. Установка модуля "NeoSeo Зворотній дзвінок"

Для установки модуля "NeoSeo Зворотній дзвінок" для OpenCart необхідно:

  1. Перейти в адміністративну панель сайту і вибрати розділ "Додатки"->"Модулі":Зворотній дзвінок для Інтернет-магазину
  2. У списку модулів вибрати "NeoSeo Зворотній дзвінок" і натиснути кнопку "Встановити":Модуль Зворотній дзвінок
  3. Перейти в розділ "Додатки" -> "Менеджер доповнень" і в вікні, натиснути на кнопку "Оновити".Налаштування модуля Зворотній дзвінок

На цьому установка модуля завершена і можна переходити до редагування налаштувань модуля.

  1. Редагування налаштувань модуля

Для редагування налаштувань модуля необхідно перейти в адміністративну панель сайту і вибрати розділ "Додатки" -> "Модулі". У списку модулів вибрати "NeoSeo Зворотній дзвінок" і натиснути на кнопку "Редагувати":NeoSeo Зворотній дзвінок

Після цього на екрані з'явиться вікно редагування налаштувань модуля:Редагування налаштувань модуля Зворотній дзвінок для інтернет-магазину Опенкарт

Вкладка "Параметри" призначена для налаштування наступних параметрів:

  • Включення / Відключення модуля. Для того, щоб підключити модуль до магазину, необхідно в полі "Статус" вибрати значення "Включено":Налаштування параметрів модуля зворотній дзвінок
  • Виводити email на формі замовлення. Щоб перейти на форму замовлення зворотного дзвінка, необхідно натиснути на кнопку "Замовити дзвінок":Кнопка замовити дзвінок в інтернет-магазині

За замовчуванням, форма замовлення зворотного дзвінка має наступний вигляд:Форма замовлення зворотнього дзвінка

Щоб користувач мав можливість вводити електронну пошту на даній формі, необхідно в поле "Виводити email на формі замовлення" вибрати значення "Включено":Налаштування модуля Зворотній дзвінок для Інтернет-магазину {SEO-Магазин}

В результаті, форма буде мати наступний вигляд:Вид форми модуля зворотній дзвінок на інтернет-магазині

  • Заголовок форми. Дане поле дозволяє додавати заголовок для форми замовлення на всіх мовах магазину. Для прикладу, додамо заголовок форми "Вкажіть ваші дані":Заголовок форми замовлень Зворотнього дзвінка на різних мовах

Тепер форма замовлення має наступний вигляд:Вигляд форми замовлення Зворотнього дзвінка

  • Повідомлення про прийняту заявку. Дане поле призначене для введення інформації, яка буде виведена на формі після оформлення замовлення на зворотний дзвінок. Формуючи повідомлення про прийняту заявку, можна використовувати спеціальний тег {callback_id}, який містить поточний номер заявки.

Для прикладу введемо таке повідомлення "Ваша заявка # {callback_id} на зворотний дзвінок записана! Наш менеджер передзвонить вам протягом 15 хвилин в робочий час."

Зверніть увагу, що дане поле дозволяє додавати текст повідомлення про прийняту заявку на всіх мовах магазину:Добавити текст повідомлення про прийняте замовлення Зворотнього дзвінка

Для перегляду результату, заповнимо форму і натиснемо на кнопку "Чекаю дзвінка":Етапи замовлення Зворотнього дзвінка

Після натискання на кнопку, на формі виводиться повідомлення про прийняту заявку:Повідомлення про прийняте замовлення зворотнього дзвінка

  • Маска введення тексту в телефоні. Щоб мінімізувати помилки при введенні номера телефону, необхідно вказати маску введення. За замовчуванням, маска введення має наступний вигляд:Маска введення телефону для зменшення вірогідності допущення помилок

Вид маски введення на формі:Вигляд маски введення телефону

  • Одержувачі повідомлень про заявку. Дане поле служить для введення електронних адрес одержувачів повідомлень про нові заявках на зворотний дзвінок:Отримувачі повідомлення про отриману заявку зворотнього дзвінка

Якщо необхідно відправляти email-повідомлення декільком адресатам, введіть електронні адреси через кому:

  • Тема листа про нову заявку. Даний модуль пропонує налаштувати тему листа для одержувачів повідомлень про нові заявках на зворотний дзвінок:Відправлення email-повідомлення багатьом отримувачам

Формуючи тему листа, можна використовувати спеціальний тег {callback_id}, який містить поточний номер заявки.

  • Тема листа нової заявки. Дане поле призначене для формування тексту електронного листа, який буде відправлено одержувачу повідомлень про нові заявки на зворотний дзвінок.Тема листа нової заявки Зворотнього дзвінка

Формуючи повідомлення можна використовувати спеціальні теги:

{Callback_id} - поточний номер заявки:

{Name} - ім'я клієнта;

{Email} - електронна адреса клієнта;

{Message} - питання клієнта.

Для прикладу введемо таке повідомлення: "Відвідувач {name} залишив заявку № {callback_id} на зворотний дзвінок. Він (а) просить передзвонити йому на номер {phone} з питання {message}"Повідомлення листи про нову заявку Зворотнього дзвінка

В результаті, при оформленні нової заявки одержувач повідомлень отримає наступне електронне повідомлення:Налаштування модуля Зворотній дзвінок для Інтернет-магазину {SEO-Магазин}, OpenCart

Важливо !!! Після додавання всіх змін необхідно натиснути кнопку "Зберегти":Збереження налаштувань параметрів модуля Зворотній дзвінок

Крім відсилання повідомлень на електронну пошту про нову заявку, даний модуль зберігає всі заявки на зворотний дзвінок в окремому меню. Після установки модуля, в адміністративній панелі сайту, в розділі "Продажі" доступний новий пункт меню "Зворотній дзвінок":Пункт меню в інтернет-магазині "Зворотній дзвінок"

Даний розділ дозволяє:

  • Переглядати список заявок на зворотний дзвінок:Перегляд списку заявок на зворотній дзвінок
  • Редагувати існуючі заявки. Для цього необхідно вибрати потрібну заявку і натиснути на кнопку "Редагувати":Редагування заявок на зворотній дзвінок

В результаті переходимо на форму редагування заявки:Редагування заявок на зворотній дзвінок сайту

На даній формі можливо встановити такі поля: статус замовлення (новий, оброблений), менеджер обробив заявку, примітка до заявки.Налаштування статусу замовлень зворотнього дзвінка

Важливо !!! Після додавання всіх змін необхідно натиснути кнопку "Зберегти":Збереження внесених змін в налаштування модуля Зворотній дзвінок

  • Видаляти заявки. Для цього необхідно відзначити потрібну заявку і натиснути на кнопку "Видалити":Видалення заявок на Зворотній дзвінок
  • Проводити пошук заявок. Даний модуль дозволяє здійснювати пошук заявок по таким опціям: дата оформлення заявки, телефон клієнта, ПІБ клієнта, статус заявки (нова, оброблена), email клієнта, ім'я менеджера опрацював заявку, примітка.Пошук заявок на зворотній дзвінок

Для фільтрації заявок, введіть значення в необхідну опцію і натисніть на кнопку "Фільтр". Наприклад, зробимо фільтрацію по опції "ПІБ клієнта", який залишив заявку:Фільтр заявок на зворотній дзвінок

Після натискання на кнопку "Фільтр", отримуємо результат фільтрації:Результат фільтру замовлених зворотніх дзвінків

Коментарі

Написати коментар [відмінити відповідь]

Товари зі статті: