А у нас почалася чорно-п`ятнична лихоманка, детальніше...

Налаштування модуля "NeoSeo Оплата через LiqPay" для Інтернет-магазину {SEO-Mагазин}, OpenCart 2.х, 3.х, ocStore

  1. Установка модуля "NeoSeo Оплата через LiqPay"
    Для установки модуля "NeoSeo Оплата через LiqPay" необхідно:
    1. Перейти в адміністративну панель сайту і вибрати розділ "Додатки" -> "Платежі"
    2. У списку модулів вибрати "NeoSeo Оплата банківською картою (LiqPay)" і натиснути кнопку "Встановити"
      На цьому установка модуля завершена і можна переходити до редагування налаштувань модуля.
  2. Редагування налаштувань модуля

Для редагування налаштувань модуля необхідно перейти в адміністративну панель сайту і вибрати розділ "Додатки" -> "Платежі". У списку модулів вибрати "NeoSeo Оплата банківською картою (LiqPay)" і натиснути на кнопку "Редагувати"

Після цього на екрані з'явиться вікно редагування налаштувань модуля: 

Вкладка "Параметри" призначена для налаштувань наступних параметрів:

  • Статус. Для того, щоб підключити даний модуль до магазину, необхідно в поле "Статус" вибрати значення "Включено"
  • ID продавця. Дане поле призначене для вказівки Id продавця (мерчанта) в платіжній системі LiqPay.
  • Підпис. Дане поле призначене для вказівки Підписи в платіжній системі LiqPay.
  • Тип. За допомогою даного поля можна задати тип оплати: liqpay або через кредитну карту: 
  • Разом. Дане поле служить для вказівки мінімальної суми замовлення, яка необхідна для активації даного методу оплати:  
    Часто зустрічається, що при оформленні замовлення покупцем саме замовлення може потрапляти в помилкові замовлення і менеджер просто може його пропустити. Не всі знають, що такі "зниклі" замовлення все ж можна переглянути в списку замовлень, застосувавши фільтр. Але це не зручно, для таких замовлень не буде спрацьовувати повідомлення ні для менеджера, ні для покупця. Чому ж замовлення потрапляє в "помилкові"? При оформленні замовлення система привласнює замовленню нульовий статус. Вірний же статус замовлення привласнює метод оплати, якщо в процесі виконання оформлення замовлення та оплати, зокрема, не стався збій. У методах оплати, які відносяться до онлайн-оплат, дуже часто зустрічається проблема "зниклих" замовлень. Все тому, що перейшовши на сторінку оплати, покупець може передумати і натиснути скасування. Але такі замовлення відстежувати потрібно, тому що це все потенційні Клієнти і з ними потрібно працювати.

У модулі "NeoSeo Оплата через LiqPay" цей недолік усунуто, а тому введені наступні налаштування:

  • Статус замовлення. Дане поле необхідно для вибору статусу замовлення, в тому випадку, якщо сервіс методу оплати повернув позитивну відповідь, тобто сталася оплата і отримані кошти на рахунок. У списку статусів вказані статуси, які визначені у Вашій системі: 
  • Статус незавершеного замовлення. Ця установка замість нульового статусу присвоїть вказаний в полі статус, таким чином Ви не загубите замовлення і він не потрапить в "помилкові": 
  • Регіон. За допомогою даного поля можна вказати ті географічні зони, в яких можлива оплата замовлень за допомогою платіжної системи LiqPay: 

    Цей перелік містить існуючі географічні зони інтернет-магазину. У прикладі вказана одна зона: “ПДВ”. Щоб переглянути існуючі географічні зони, необхідно перейти в адміністративну панель сайту і вибрати розділ "Система" -> "Локалізація" -> "Географічні зони"
  • Порядок сортування. За допомогою даного поля можна задати порядок виводу методу оплати на сторінці оформлення замовлення, наприклад 1: 
  • Статус планувальника. Ця установка дозволяє, при необхідності, виводити метод оплати LiqPay за розкладом. При виборі значення "Включено", на формі з'являється можливість вказати: 
  1. Години, між якими кожного дня тижня, під час якого на Вашому сайті буде доступний метод оплати LiqPay: 
  2. Дні, в які цей метод плати не буде доступний на Вашому сайті: 

Важливо !!! Після додавання всіх змін необхідно натиснути кнопку "Зберегти"

Пысля збереження налаштувань модуля, на сторінку оформлення замовлення необхідно додати новий метод оплати.

Примітка: Додавання методу оплати на сторінку оформлення замовлення буде описано на прикладі модуля "NeoSeo Оформлення замовлення". Якщо ви використовуєте стандартний модуль оформлення замовлення, то такі дії проводити не потрібно. Якщо ж ви використовуєте інший модуль оформлення замовлення, читайте опис додавання нового методу оплати в документації даного модуля.

Для додавання методу оплати замовлень через LiqPay перейдіть в адміністративну панель сайту і виберіть розділ "Додатки" -> "Модулі". У списку модулів виберіть "NeoSeo Оформлення замовлення" і натисніть на кнопку "Редагувати"

У вікні редагування налаштувань модуля необхідно перейти на вкладку "Зв'язки"

На даній вкладці вказані всі можливі методи доставки замовлень. Для кожного методу доставки модуль дозволяє вибрати необхідні методи оплати.

Після збереження налаштувань модуля "NeoSeo Оплата через LiqPay", метод оплати через дану платіжну систему став доступний в списку можливих методів оплати. Для прикладу, додамо метод оплати "LiqPay" для методу доставки "Нічний експрес"

В результаті, при оформленні замовлення і виборі методу доставки "Нічний експрес", користувачеві доступний новий вид оплати через "LiqPay" 

Зверніть увагу! Якщо Ви оформляєте тестову ліцензію на модуль, то після закінчення терміну дії ліцензії необхідно видалити з вашого сайту файл: catalog/model/payment/neoseo_liqpay.php.