Знижки в Інтернет-магазині як інструмент маркетингу

Як залучити клієнтів і збільшити доходи Інтернет-магазину? Візьміть на озброєння знижки та акції – і Ваші задоволені клієнти з радістю здійснять не одну покупку!

У світі онлайн-ведення бізнесу важливу роль відіграє вміння сформувати успішну маркетингову стратегію і вдало зіграти на впровадженні різноманітних акцій та розіграшів для підняття кількості продаж. Наявність різних бонусів, карток на знижку і персональних пропозицій спонукають клієнтів до покупок у Вашому Інтернет-магазині, тим самим збільшуючи товарообіг і, відповідно, доходи.

Знижки в інтернет-магазині як інструмент маркетингу

Знижки в Інтернет-магазині: коли вони доречні?

Для того, щоб використати таку маркетингову стратегію, як знижки, потрібно знати, коли і як саме їх використовувати. Введення акційних пропозицій у правильний момент сприяє збільшенню трафіку і зростання продаж. Проте, якщо належно не розібратися у цьому питанні й задіяти цей маркетинговий хід, можна отримати величезні збитки і завдати сильної шкоди своєму бізнесу. Щоб уникнути такої ситуації, радимо звернутися до Інтернет-маркетологів із веб-студії NeoSeo: вони проаналізують ринок і складуть безпрограшну стратегію ведення справ Вашого Інтернет-магазину.

Безсумнівно, у використанні знижок є багато позитивних моментів, наприклад, можна відстежити, скільки нових клієнтів завдяки акції у Вас з'явилося. У цій статті ми розглянемо види знижок, а також те, коли краще приступати до використання цього маркетингового ходу.

За кожною знижкою стоїть конкретна ціль

У електронній комерції можна виокремити три головні причини введення знижок, які може використати кожен власник Інтернет-магазину:

  1. Збільшення товарообігу.
  2. Залучення нових покупців.
  3. Позбавлення від залежаного товару.

Залежно від того, яку мету Ви перед собою ставите, можна обирати той чи інший вид знижок.Види знижок

Як домогтися максимального ефекту від знижок

У рамках розвитку стратегії онлайн-бізнесу Вам потрібно вибрати максимально ефективний маркетинговий метод для того, щоб розширити клієнтську базу, збільшити товарообіг і вийти на новий рівень доходів. Ми пропонуємо Вам кілька варіантів використання знижок:

  1. Винагорода за відданість. Цей метод діє таким чином, щоб зав'язати добрі стосунки з уже чинними клієнтами. Ви пропонуєте знижку постійного покупця після першої покупки, таким чином роблячи основний акцент не на пошуку нових клієнтів, а на налагодженні хороших відносин з уже наявними.
  2. Співпраця з блогерами. На сьогодні це, мабуть, один із найбільш просунутих видів реклами. Блогери – це люди, на огляди чи дописи яких підписані тисячі людей, і до думки яких прислухаються. Ви можете заплатити блогеру за рекламу та вислати свій товар. Відтак, він зробить відеоогляд і створить пост про Ваш Інтернет-магазин. Таким чином, Ви залучите велику кількість потенційних покупців на свій сайт, а також істотно підвищите трафік.
  3. Покинуті кошики. Якщо Ви відправите купон на знижку тим людям, які перебували у Вас на сайті, але з якоїсь причини не завершили покупку, Ви зможете частину з них знову повернути у свій Інтернет-магазин.
  4. Залучення нових покупців. Чимало магазинів часто використовують цю стратегію, особливо популярною вона є в соцмережах. Основна суть зводиться до того, що якщо за Вашою рекомендацією прийде новий клієнт в Інтернет-магазин, то він отримає знижку, наприклад, 5%, а Ви – 10%. Якщо ж Ви приведете трьох потенційних клієнтів, то отримаєте знижку 20-30%. Загальні збитки у отриманні прибутку відшкодовуються шляхом залучення нових клієнтів.

Проте, пам'ятайте, що необдумане використання акційних пропозицій може привести до великих збитків, тому краще проконсультуватися з фахівцями: чи є необхідність використовувати цей інструмент маркетингу для розширення клієнтської бази. Інтернет-маркетологи з NeoSeo допоможуть Вам розібратися із цим непростим питанням.

Види знижок

Давайте детальніше розглянемо питання, які ж види знижок і акцій Ви можете використовувати у своєму Інтернет-магазині для збільшення бази потенційних клієнтів і зростання продаж.

  1. Комплектуючі товари. Для більшого товарообігу Ви можете використовувати цей нехитрий метод, який полягає в тому, щоб запропонувати клієнту до основної покупки додаткові товари і аксесуари зі знижкою. Цю тактику ще називають «технікою крос-продаж».
  2. Більше за таку ж вартість. Як показує статистика, багато людей добре реагують на пропозицію купити товар за ті ж гроші, але отримавши натомість більше. Наприклад, усім відома реклама кетчупу, де за звичайну ціну Ви отримуєте на 25% більший обсяг продукту.
  3. Святкові знижки. Всі ми давно вже звикли до знижок і акцій на Новий рік, на день всіх закоханих. Очі розбігаються від того, що саме вибрати. Доброю ідеєю буде влаштувати акцію на інше, не таке масове свято, коли Ваші конкуренти будуть неактивні. Тим самим Ви збільшите свої шанси на те, що саме Ваш магазин приверне увагу покупця.
  4. Акція «Приведи друга». Дуже багато магазинів використовують цю техніку, таким чином розширюючи базу потенційних клієнтів. Звучить це приблизно так: приведи друга та отримай знижку 100 гривень на товар.
  5. Використання промокоду. Важливе правило для використання промокоду – це легкість у розрахунку знижки і відсутність обмежень за датою використання. Багато магазинів використовують таку пропозицію для здійснення першої покупки.
  6. Нарахування бонусів за активність в соцмережах. Багато Інтернет-магазинів використовують цей метод для підняття рівня трафіку. Клієнтам пропонується знижка на товар за «лайк» і репост сторінки.
  7. Пропозиції тижня чи місяця. Якщо Ви працюєте з поштовою розсилкою, то також можна використовувати цей метод. Він полягає в тому, щоб пропонувати клієнту купити товар тижня за зниженою ціною. Це підвищить відвідуваність Інтернет-магазина, стимулює продажі і збільшує доходи.
  8. Програма лояльності для клієнтів. Цю систему знижок можуть собі дозволити тільки величезні Інтернет-магазини. Концепція цього методу полягає в наступному: за кожну покупку клієнта нараховують бонуси. Коли клієнт накопичить певну кількість бонусів, він може використовувати їх як оплату за наступну покупку.
  9. Попереднє замовлення. Якщо Ви збираєтеся продавати щось нове або ж замовили партію неординарних речей, Ви можете запропонувати Вашим клієнтам придбати їх першими і за зниженою ціною.
  10. Ексклюзивне замовлення. Відчуття того, що саме у Вашому Інтернет-магазині можна придбати якісні речі за ексклюзивною знижкою – це дуже дієва маркетингова тактика. Найкраще вона спрацьовує для Ваших передплатників в соціальних мережах.

Вибір ідеального варіанту просування бізнесу

Який саме варіант із запропонованих нами акційних пропозицій спрацює в Вашому Інтернет-магазині, Ви зможете дізнатися лише шляхом експериментів. Також Ви зможете звернутися до наших фахівців із веб-студії NeoSeo, які більш ретельно вивчать ситуацію на ринку і запропонують Вам ідеальний варіант просування Вашого бізнесу.

Висновки

Звичайно ж, існує категорія клієнтів, які полюють за знижками, але коли ціна стає колишньою, просто не повертаються в цей Інтернет-магазин. Потрібно загострити свою увагу лише на тих акційних пропозиціях, які допоможуть залучити у Ваш Інтернет-магазин постійних клієнтів і виведуть Вас на гідний та стабільний дохід. Команда NeoSeo бажає процвітання Вашому онлайн-бізнесу!

Залиште заявку і ми зв'яжемося з Вами.

Коментарі

Написати коментар [відмінити відповідь]