Ми використовуємо cookies для поліпшення роботи сайту та надання наших послуг. Продовжуючи використовувати наш веб-сайт ви підтверджуєте згоду з Політикою Конфіденційності

Я согласен
Ваш подарунок вже зачекався :)
* при покупці від 500 грн.
Росiя
8 800 551 94 15 всі дзвінки безкоштовно

Обмін і синхронізація даних між Інтернет-магазином на OpenCart з програмою 1С: Підприємство

Мудрість ведення бізнесу в тому й полягає: вкладайте більше грошей і зусиль в ті процеси, де проводиться цінність і користь для Клієнта, відмовляючись по дорозі  від усього зайвого.

Зміст

  1. Характеристики модуля обміну даних Інтернет-магазину на OpenCart з програмою 1С: Підприємство
  2. Які вигоди Ви отримаєте від настройки обміну і синхронізації даних Інтернет-магазину з 1С: Підприємство
  3. Що входить в послугу синхронізації даних з 1С: Підприємство "під ключ"
  4. Які версії 1С: Підприємство підтримуються нашим модулем для обміну даними з OpenCart?
  5. Приклади Інтернет-магазинів, які використовують наше рішення і вже скористалися нашою послугою настройки обміну "під ключ"
  6. Переваги роботи з модулем "NeoSeo Обмін з 1С: Підприємство"
  7. Часті запитання
  8. Вартість і терміни настройки обміну даних з 1С: Підприємство "під ключ"

Ви - власник Інтернет-магазину, який розроблений на CMS OpenCart,  а для обліку товарних запасів використовуєте програму "1С: Підприємство" версій 8.х? Ви втомилися постійно вносити замовлення з Інтернет-магазину в ручному режимі, а плутанина в роботі менеджерів вже досягла точки кипіння?

Досить страждати і мучитися виправляючи помилки, обумовлені «людським фактором». Пора ці помилки попередити в самому корені їх зародження - замовте настройку обміну даними між Інтернет-магазином на OpenCart і 1С: Підприємство (Управління торгівлею та ін. Версії), щоб обмін і синхронізація даних відбувалися автоматично!

Саме для оптимізації процесів вашого бізнесу ми пропонуємо спеціальне програмне рішення  і послугу "під ключ", які дозволять налаштувати автоматичний обмін і синхронізацію роботи Інтернет-магазину з програмою 1С: Підприємство.Интеграция данных Интернет-магазина на OpenCart с 1С

Характеристики модуля для обміну даними між OpenCart версій 1.5.x, 2.0.x, 3.0 і 1С: Підприємство всіх версій, де підтримується функція обміну

Характеристики

 

Завантаження архіву замість окремих файлів синхронізації.Прискорює обмін

+

Доступ до синхронізації тільки з певних ip адрес

+

Можливість виконувати призначені для користувача SQL запити до поновлення залишків

+

Можливість виконувати призначені для користувача SQL запити після поновлення залишків

+

Вивантаження замовлень з сайту в 1С по статусах (можливість вибрати кілька статусів)

+

Вивантаження замовлень по мітках (дозволяє відзначати в ручному режимі замовлення для вивантаження в 1С), вказівки ліміту вивантаження за одну синхронізацію

+

Можливість присвоєння статусу замовлення після вивантаження в 1С

+

Завантаження з сайту в 1С номенклатури яка бере участь в замовленні

+

Завантаження з сайту в 1С Контрагента що бере участь в замовленні

+

Вивантаження розширеної примітки до замовлення (телефон, ім'я, адреса, номер замовлення, коментар)

+

Налаштування статусу повідомлення покупців про зміну статусу замовлення

+

Вивантаження моделі товару в замовленні замість ВД номенклатури 1С

+

Налаштування статусу транзакцій

+

Можливість вказівки валюти замовлення

+

Можливість передачі замовлення в 1С під одним користувачем

+

Підтримка вивантаження розширених даних адреси

+

Підтримка вивантаження розширених даних покупця

+

Підтримка вивантаження довільних даних в реквізитах замовлення

+

Підтримка двостороннього обміну статусами замовлення

+

Вивантаження методів доставки і його вартості

+

Вивантаження підсумків замовлення і їх вартості

+

Додавання нових товарів з 1С / оновлення існуючих

+

Проведення синхронізації по артикулу, імені, коду, моделі товару

+

Додавання / оновлення назви або повного найменування товару

+

Додавання / оновлення опису або повного опису товару

+

Підтримка створення / оновлення атрибутів товару, виключення атрибутів або їх перенаправлення

+

Автоматичне створення фільтрів в Інтернет-магазині на основі атрибутів або опцій товару з можливістю виключення параметрів (підтримується ocfilter і NeoSeo Filter

+

Підтримка створення / оновлення таких даних товару, як одиниця вимірювання,
розміри, коду, штрих-коду, артикулу, виробника

+

Підтримка додавання / оновлення кількох зображення товару

+

Підтримка додавання \ оновлення опцій або пов'язаних опцій товару, можливість виключати опції, отримувати опції з властивостей або характеристик товару

+

підтримка упаковок

+

Підтримка додавання / оновлення основної ціни товару, перерахунок ціни товару на основі цін опцій цін

+

Підтримка додавання / оновлення знижкових ціни для різних груп покупців

+

Підтримка додавання / оновлення акційної ціни для групи покупця за замовчуванням

+

Підтримка модуля Мультивалютний цін

+

Підтримка конвертації валют

+

Підтримка поновлення залишків

+

Підтримка складів

+

Можливість включення / відключення завантаження груп номенклатури (категорій) з 1С на сайт і оновлення зв'язків категорій з товарами

+

Можливість зіставляти категорії сайту і 1С

+

Можливість примусового вивантаження товарів в одну категорію

+

Створення відбору при вивантаженні на сайт

+

Синхронізація даних по заданому інтервалу часу

+

Контроль помилок, повне логування процесу синхронізації

+

Можливість обміну великою кількістю товарів в режимі порціонної вивантаження і обліку змін

+

Отримання мета-тегів з 1С

+

Ручне вивантаження замовлень з магазину в файл

+

Ручне вивантаження товарів з магазину в файл

+

Ручне завантаження файлів синхронізації

+

Ручне видалення замовлень, товарів, товарів, які синхронізовані з 1С, видалення зв'язків, видалення залишків по складах, виробників, категорій, атрибутів, опцій

+

Підтримка очищення системного кеша (підтримується кеш file, apc, memcached), кеша зображень і кеша модуля NeoSeo Фільтр.

+

Можливість присвоєння декількох акційних цін для різних груп покупців

+

 

Що ще часто запитують:

Відповідь:

Автоматичне формування мета-тегів і ЧПУ для вивантаженої номенклатури на сайт

Модуль обміну підтримує модуль NeoSeo Генератор ЧПУ і мета-даних

Підтримка двостороннього обміну товарами з замовлення

На даний момент не підтримується, але, якщо ви зацікавлені в такому функціонал, будь ласка, напишіть про це на info@neoseo.com.ua. Саме зараз ми проводимо акцію на реалізацію даного функціоналу в складчину, деталі тут:  https://neoseo.com.ua/uk/akciya-moduli-v-skladchinu

Підтримка додавання / оновлення акційної ціни для груп покупців, відмінних від групи за замовчуванням

Сейчас зараз не підтрімується, но, если ви зацікавлені в такому функціонал, будь ласка, напишіть про це на info@neoseo.com.ua. Саме зараз ми проводимо Акцію на реалізацію даного функціоналу в складчину, деталі тут:  https://neoseo.com.ua/uk/akciya-moduli-v-

 Напишіть на пошту info@neoseo.com.ua,що ще вам хотілося б, щоб ми реалізували в даному модулі і ми постараємося зробити це найближчим часом!

 

Чому Вам вигідно заплатити і налаштувати інтеграцію обміну і синхронізації даних Інтернет-магазину на OpenCart з 1С: Підприємство?

  • По-перше, фінансова вигода (не потрібно платити працівникам за оформлення замовлень);
  • По-друге, організаційна оптимізація бізнес-процесів (синхронізація замовлень, актуальна інформація про залишки на складах, спрощення процесу оформлення документації що стосується доставки і т.п. - всі процеси відбуваються автоматично);
  • По-третє, економія часу (на оформлення замовлень, а також на контроль, перевірку і усунення помилок).
  • По-четверте - усіма питаннями будуть займатися найкращі фахівці на ринку, які набудували обмін і синхронізацію з 1С: Підприємство більше 500 разів "під ключ". Фахівці веб-студії «NeoSeo» вислухають Вас, проаналізують всі "вхідні дані", порекомендують оптимальні варіанти досягнення поставленої мети і налаштують автоматичні процеси обміну даними між Інтернет-магазином і програмою 1С: Підприємство "під ключ" віддалено. Від Вас потрібно тільки постановка і узгодження завдання!

Що входить в зміст послуги?

Застосування 1С: Підприємство в роботі вашого Інтернет-магазину, а також синхронізація даних з офлайн-магазином або складом передбачає:

  • автоматизацію організаційної діяльності Інтернет-магазину, додавання ресурсу в загальну систему обліку підприємства;
  • цілісну картину фінансових справ і підсумків роботи Інтернет-магазину, а також інших точок продажів;
  • оптимізацію фінансового аналізу діяльності Інтернет-магазину і т.п.

Підтримуються версії OpenCart: 1.5.x, 2.x, NEW! 3 версія OpenCart!

Крок №1: «вигрузка» товарів з 1С: Підприємство в Інтернет-магазин на OpenCart.

Які дані про товари «вивантажуються» на сайт?

  • назва товару (на одній мові);
  • опис товару (на одній мові);
  • категорія товару;
  • виробник товару (якщо вказано);
  • основне зображення товару;
  • вага товару;
  • параметри товару (довжина, ширина, висота);
  • характеристики товару;
  • атрибути товару;
  • залишок товару;
  • основна ціна товару;
  • оптові або акційні ціни товарів.

Автоматична синхронізація даних відбувається з періодичністю, як правило, 1 раз на годину, але при необхідності можна виконати екстренне «вивантаження» товарів вручну.

Крок №2: налаштування «завантаження» замовлень з Інтернет-магазину в 1С: Підприємство.

Регулярне автоматичне «завантаження» замовлень з сайту вашого Інтернет-магазину на OpenCart в програму 1С: Підприємство, управління торгівлею відбувається, як правило, 1 раз/5 хв., але при необхідності можна виконати «завантаження» товарів вручну.

При «завантаженні» замовлень в програму 1С: Підприємство формуються документи «Замовлення Покупця», які містять наступну інформацію:

  • номер замовлення з Інтернет-магазину;
  • дата замовлення з Інтернет-магазину;
  • замовлені товари (згідно зі списком замовлення);
  • додаткова інформація до замовлення (примітки, які при необхідності вказує покупець).

При формуванні замовлення автоматично створюється контрагент, який містить дані з Інтернет-магазину:

  • прізвище та ім'я;
  • адреса електронної пошти;
  • контактний телефон;
  • адреса доставки.

Nota Bene! При бажанні замовника до формування замовлень в 1С можна включити такі пункти як «спосіб доставки» або «спосіб оплати». Однак, як правило, таку інформацію доцільніше оформити як примітки до замовлення.Синхронізація даних Інтернет-магазину на OpenCart з 1С

Звертаємо вашу увагу, що при «вивантаженні» замовлень опцію «спосіб доставки» можна оформити як однойменну номенклатуру. Це дозволить вам уникнути неточностей: віднімання від загальної суми ціни за товар і вартість доставки.

Для прикладу: «Доставка кур'єром, 1шт, 30 грн.» - ця номенклатура буде відділена від ціни за товар. В такому випадку сума замовлення в Інтернет-магазині і в програмі 1С: Підприємство будуть збігатися.

Крок №3: «вивантаження» замовлень

Фахівці веб-студії «NeoSeo» налаштовують регулярне автоматичне «вивантаження» замовлень. Для автоматичного «вивантаження» замовлень може знадобитися створити додатковий статус замовлення (наприклад, «В обробці», «Комплектується»). Цей «кінцевий» статус потрібен для того, щоб замовлення в подальшому не «вивантажувалося» повторно.

Якщо у вашому Інтернет-магазині представлена велика кількість товарів, то для зручності роботи можемо запропонувати «Швидкий редактор товарів» та «Швидкий редактор замовлень» для Інтернет-магазинів на OpenCart власної розробки.

Особливості роботи нашого програмного рішення з іншими програмами

Синхронізація даних Інтернет-магазину (exchange) з програмою обліку товарів відбувається з наступними версіями 1С: Підприємство, Управління Торгівлею - 8.1, 8.2, 8.3 та іншими версіями з підтримкою протоколу Commerce ML2.

Наше програмне рішення підтримує такі конфігурації:

  • УТ 2.3 і вище (Україна);
  • УТ 10 і вище (Росія);
  • УНФ 1.6 і вище.

Налаштування даних Інтернет-магазину на OpenCart з 1С

Інформація про програмне рішення

Модуль Обміну (exchange), синхронізації та інтеграції даних Інтернет-магазину на OpenCart з програмою обліку товарів 1С: Підприємство успішно встановлений фахівцями веб-студії «NeoSeo» понад 500 разів "під ключ".

Серед Інтернет-магазинів, які використовують наше програмне рішення:

  • romastyle.ua;
  • mot-master.ru;
  • top-advance.ru;
  • ajanta-auto.com;
  • paley.com.ua;
  • universyst.com.ua;
  • kpd24.kz;
  • та ін.

Переваги роботи з нашим програмним рішенням:

Програмним рішенням по синхронізації даних Інтернет-магазину з програмою обліку 1С від веб-студії «NeoSeo» користуються тисячі вебмайстрів і веб-студій з усього СНД - це краще рішення на ринку, яке постійно допрацьовується.

Поширені запитання:

1. Питання: Чи можна протестувати модуль "NeoSeo Обмін з 1с" і синхронізацію даних Інтернет-магазину на OpenCart з програмою 1С перед покупкою?

Відповідь: так, ми надаємо тестову ліцензію, яка дозволить вам познайомитися з функціоналом, протестувати все і оцінити можливості модуля NeoSeo. Тестова ліцензія видається 1 раз на 14 днів на 1 домен. Повторна видача ліцензії неможлива.

2. Питання: Чи можна самостійно налаштувати модуль обміну 1C від NeoSeo?

Відповідь: так, можна, ознайомтеся з