Обмін і синхронізація даних Інтернет-магазину на OpenCart з програмою 1С: Підприємство - налаштування "під ключ"

Послуга налаштування інтеграції обміну (exchange) і синхронізації даних Інтернет-магазину на OpenCart з програмою обліку товарів 1С: Підприємство, управління торгівлею: як полегшити свій бізнес.

Ви - власник Інтернет-магазину, який розроблений на CMS OpenCart, а для обліку товарних запасів використовуєте програму "1С: Підприємство"? Ви втомилися постійно вносити замовлення з Інтернет-магазину в ручному режимі, а плутанина з сумою доставки, яка додана до загальної вартості товару вже досягла точки кипіння? Ви страждаєте через виправлення помилок, обумовлених«людським фактором» при внесенні замовлень в 1С?

В такому випадку вам ТЕРМІНОВО потрібно налаштувати інтеграцію між Інтернет-магазином і 1С управління торгівлею, щоб відбувався автоматичний обмін і синхронізація даних. Саме для оптимізації процесів вашого бізнесу ми пропонуємо спеціальне програмне рішення і послугу "під ключ", які дозволять налаштувати автоматичний обмін і синхронізацію роботи Інтернет-магазину з програмою 1С: Підприємство.

Інтиграція даних Інтернет-магазину на OpenCart з 1С

Чим вигідна інтеграція обміну і синхронізації даних Інтернет-магазину на OpenCart з 1С?

  • По-перше, фінансова вигода (не потрібно платити працівникам за оформлення замовлень);
  • по-друге, організаційна оптимізація бізнес-процесів (синхронізація замовлень, актуальна інформація про залишки на складах, спрощення процесу оформлення документації що стосується доставки і т.п. - всі процеси відбуваються автоматично);
  • по-третє, економія часу (на оформлення замовлень, а також на контроль, перевірку і усунення помилок).

Спеціалисти веб-студії «NeoSeo» налаштують автоматичні процеси обміну даними між Інтернет-магазином і програмою 1С: Підприємство "під ключ".

Що входить в зміст послуги?

Застосування 1С: Підприємство в роботі вашого Інтернет-магазину, а також синхронізація даних з офлайн-магазином або складом передбачає:

  • автоматизацію організаційної діяльності Інтернет-магазину, додавання ресурсу в загальну систему обліку підприємства;
  • цілісну картину фінансових справ і підсумків роботи Інтернет-магазину, а також інших точок продажів;
  • оптимізацію фінансового аналізу діяльності Інтернет-магазину і т.п.

Крок №1: «вигрузка» товарів з 1С: Підприємство в Інтернет-магазин на OpenCart. Обмін даних Інтернет-магазину на OpenCart з 1С

Які дані про товари «вивантажуються» на сайт?

  • назва товару (на одній мові);
  • опис товару (на одній мові);
  • категорія товару;
  • виробник товару (якщо вказано);
  • основне зображення товару;
  • вага товару;
  • параметри товару (довжина, ширина, висота);
  • характеристики товару;
  • атрибути товару;
  • залишок товару;
  • основна ціна товару;
  • оптові або акційні ціни товарів.

Автоматична синхронізація даних відбувається з періодичністю, як правило, 1 раз на годину, але при необхідності можна виконати екстренне «вивантаження» товарів вручну.

Крок №2: налаштування «завантаження» замовлень з Інтернет-магазину в 1С: Підприємство.

Регулярне автоматичне «завантаження» замовлень з сайту вашого Інтернет-магазину на OpenCart в програму 1С: Підприємство, управління торгівлею відбувається, як правило, 1 раз/5 хв., але при необхідності можна виконати «завантаження» товарів вручну.

При «завантаженні» замовлень в програму 1С: Підприємство формуються документи «Замовлення Покупця», які містять наступну інформацію:

  • номер замовлення з Інтернет-магазину;
  • дата замовлення з Інтернет-магазину;
  • замовлені товари (згідно зі списком замовлення);
  • додаткова інформація до замовлення (примітки, які при необхідності вказує покупець).

При формуванні замовлення автоматично створюється контрагент, який містить дані з Інтернет-магазину:

  • прізвище та ім'я;
  • адреса електронної пошти;
  • контактний телефон;
  • адреса доставки.

Nota Bene! При бажанні замовника до формування замовлень в 1С можна включити такі пункти як «спосіб доставки» або «спосіб оплати». Однак, як правило, таку інформацію доцільніше оформити як примітки до замовлення.Синхронізація даних Інтернет-магазину на OpenCart з 1С

Звертаємо вашу увагу, що при «вивантаженні» замовлень опцію «спосіб доставки» можна оформити як однойменну номенклатуру. Це дозволить вам уникнути неточностей: віднімання від загальної суми ціни за товар і вартість доставки.

Для прикладу: «Доставка кур'єром, 1шт, 30 грн.» - ця номенклатура буде відділена від ціни за товар. В такому випадку сума замовлення в Інтернет-магазині і в програмі 1С: Підприємство будуть збігатися.

Крок №3: «вивантаження» замовлень

Фахівці веб-студії «NeoSeo» налаштовують регулярне автоматичне «вивантаження» замовлень. Для автоматичного «вивантаження» замовлень може знадобитися створити додатковий статус замовлення (наприклад, «В обробці», «Комплектується»). Цей «кінцевий» статус потрібен для того, щоб замовлення в подальшому не «вивантажувалося» повторно.

Якщо у вашому Інтернет-магазині представлена велика кількість товарів, то для зручності роботи можемо запропонувати «Швидкий редактор товарів» та «Швидкий редактор замовлень» для Інтернет-магазинів на OpenCart власної розробки.

Особливості роботи нашого програмного рішення з іншими програмами

Синхронізація даних Інтернет-магазину (exchange) з програмою обліку товарів відбувається з наступними версіями 1С: Підприємство, Управління Торгівлею - 8.1, 8.2, 8.3.

Наше програмне рішення підтримує такі конфігурації:

  • УТ 2.3 і вище (Україна);
  • УТ 10 і вище (Росія);
  • УНФ 1.6 і вище.

Настройка даних Інтернет-магазину на OpenCart з 1С

Інформація про програмне рішення

Програмне рішення "обмін (exchange), синхронізація і інтеграція даних Інтернет-магазину на OpenCart з програмою обліку товарів 1С: Підприємство успішно встановлено фахівцями веб-студії «NeoSeo» понад 500 разів "під ключ".

Серед Інтернет-магазинів, які використовують наше програмне рішення:

  • romastyle.ua;
  • mot-master.ru;
  • top-advance.ru;
  • ajanta-auto.com;
  • paley.com.ua и др.

Переваги роботи з нашим програмним рішенням:

Програмним рішенням по синхронізації даних Інтернет-магазину з програмою обліку 1С від веб-студії «NeoSeo» користуються тисячі вебмайстрів і веб-студій з усього СНД - це краще рішення на ринку, яке постійно допрацьовується.

Технічна підтримка

Веб-студія «NeoSeo» забезпечує безкоштовну технічну підтримку розробленого програмного рішення. Однак, буває, що проблеми можуть виникнути не в роботі нашого програмного рішення, а в самій програмі 1С: Підприємство (наприклад, розбіжність кількості залишків в 1С і в Інтернет-магазині). В такому випадку, всі питання ми теж вирішимо, але на платній основі.

Поширені запитання:

1. Питання: Чи можна протестувати модуль "NeoSeo Обмін з 1с" і синхронізацію даних Інтернет-магазину на OpenCart з програмою 1С перед покупкою?

Відповідь: так, ми надаємо тестову ліцензію, яка дозволить вам познайомитися з функціоналом, протестувати все і оцінити можливості модуля NeoSeo. Тестова ліцензія видається 1 раз на 14 днів на 1 домен. Повторна видача ліцензії неможлива.

2. Питання: Чи можна самостійно налаштувати модуль обміну 1C від NeoSeo?

Відповідь: так, можна, ознайомтеся з модулем "NeoSeo Інтеграція обміну і синхронізації з 1С: Підприємство". За допомогою детальної інструкції багато веб-майстрів розібралися і налаштовують обмін та синхронізацію самостійно. Якщо все ж виникнуть складнощі, Ви завжди можете звернутися до нас за консультацією або ж для замовлення послуги синхронізації з 1с під ключ

3. Питання: Чи можливо за допомогою модулю "NeoSeo Обмін з 1с" заповнити базу 1с даними з сайту або потрібно забивати усі товари в 1с вручну?

Відповідь: Модуль підтримує вивантаження товарів і категорій із сайту. Протокол CommerceML не підтримує завантаження даних по товарах з сайту в 1с з коробки. Якщо у Вас виникла задача щодо заповнення бази 1с з сайту, і ви є програмістом 1с або хоча б в змозі найняти програміста 1с, то ось вам інструкція як це реалізувати: https://support.neoseo.com.ua/knowledge_base/item/85290.

В іншому випадку, ми можемо допомогти Вам перенести товари в 1с. Для оцінки уточніть версію 1с і надішліть скрін про програму на https://support.neoseo.com.ua.

4. Питання: на який термін надається ліцензія на використання модуля "NeoSeo Обмін з 1с" після оплати?

Відповідь: Після покупки, ліцензія видається Вам на зовсім, а от отримувати безкоштовно оновлення модуля Ви можете тільки впродовж 1 року. По закінченню цього терміну, якщо Вам потрібно буде оновитися, Ви повинні будете оплатити продовження. Якщо оновлюватися не потрібно, тоді і сплачувати нічого не потрібно.

5. Питання: при вивантаженні з 1с більше 10000 товарів виникає помилка сервера 500 або 504, якщо вивантажувати менше, то все нормально, поліпшили тариф на хостингу але нічого не змінилося, в товарах тільки назва і ціна без картинок. Може є якісь обмеження по роботі скрипта або можливість обробляти дані порціями. Як можна вирішити таку проблему?

Відповідь: в такому випадку спробуйте ввімкнути в налаштуваннях модуля вимагати архів. Або ж налаштуйте кілька обмінів із різними каталогами, які будуть запускатись один після одного. Але, якщо Ви використовуєте налаштування Вимикати відсутні - від цієї опції необхідно буде відмовитися, інакше потрібні товари можуть бути відключені.

6. Питання: В 1с модифікації товару створені окремими товарами, але на сайті необхідно, щоб ці товари стали опціями. Таке можливо?

Відповідь: варіантів декілька:

1. Виправляти вручну всю номенклатуру.

2. Використовувати артикули в опціях. Ставиться спеціальний модуль, який додає до опцій поле артикулу і потім усі товари треба заводити в магазині вручну, тобто, вручну вказується і товар, і опції до нього, і артикул в опції. Це казковий мененгіт, але майже єдиний вихід для тих хто хоче на стороні 1с зберігати кожну опцію окремою позицією. В цьому випадку Вам також потрібна ручна робота, але на стороні магазину.

3. Другий варіант можна автоматизувати. Тобто на стороні 1с вводиться дві властивості - серія і опція. Серія це те, що дозволяє згрупувати номенклатури в один товар. Наприклад iPhone 6s. Опція це те, під чим групувати. Наприклад 32GB, 64GB, 128GB. В результаті якщо ми бачимо що товар має серію, то ми шукаємо товар з такою ж серією та додаємо до нього опцію з вказаною назвою. І у нас вийде один товар iPhone 6s з опціями 32GB, 64GB, 128GB. Цей спосіб ще не реалізовувався і буде потрібно робота як з Вашої сторони, так і з нашої.

7. Питання: чи може Ваш модуль інтеграції, обміну та синхронізації даних Інтернет-магазину з програмою 1С передавати дисконтну карту або номер купона зі знижкою в % із замовлень в 1С?

Відповідь: модуль підтримує передачу підсумків замовлення, в тому числі і знижок в замовленні. Але тільки у вигляді товарів. Протокол обміну з 1с не призначений для передачі дисконтів і тд., Тому всі знижки і методи доставки (всі підсумки в замовленні) в 1с можна передати тільки у вигляді товарів.

Тобто при відкритті замовлення у Вас в 1с буде щось на зразок цього:

Товар 1 - 100 гривень

Товар 2 - 200 гривень

Персональна знижка - 10 гривень

8. Питання: встановив модуль "NeoSeo Обмін з 1с", товари вивантажуються, а замовлення не завантажуються в 1с - не вдалося прочитати XML. Що робити?

Відповідь: спробуйте змінити кодування файлу. Для цього в налаштуваннях модуля на вкладці замовлення знайдіть опцію "Вивантажувати в utf-8". Якщо вона ввімкнена - вимкніть і навпаки. Якщо відключена - увімкніть. Також, причина може бути в тому, що файл замовлення не дійсний. Таке можливо, коли в назві товару, методі дотсавки або оплати, використовується непідтримуваний форматом символ. Для того, щоб перевірити валідність модуля, його необхідно завантажити через налаштування модуля і відкрити в браузері, або ж пропустити через XML валідатор.

9. Питання: в чому принципова відмінність модулів "NeoSeo Обмін з Class365" і "NeoSeo Обмін з 1с"?

Відповідь: різниця звичайно в цих двох рішеннях є і вона велика. Модуль "NeoSeo Обмін з 1с" призначений для обміну за протоколом CommerceML і вся функціональність модуля обмежена даним форматом. Тобто все що дозволяє формат за стандартом - модуль підтримує. Якщо потрібно щось понад - потрібна доробка. Якщо 1с ще можна допрацювати, тому що є доступ до конфігуратору (якщо версія не хмарна), то класс265 і мійСклад це не дозволяють. Тобто вони не виконують допрацювання протоколу. Якщо Вам не потрібно нічого понад стандарту (обмін товарами в одну сторону з класс365 на сайт. Замовлення з сайту в класс265), тоді можете використовувати даний модуль.

Модуль Обмін з Класс365 реалізований спеціально для даної системи і працює не за протоколом, а по їх API. Відповідно, модуль підтримує основні функції, які надає API і при необхідності можна допрацювати функціональність модуля, якщо Вам щось потрібно. Модуль підтримує обмін товарами, категоріями, покупцями в обидві сторони. Є деякі моменти. Наприклад, якщо товар доданий на сайт, то в клас потрапить тільки назва, опис, атрибути. Залишок і ціну потрібно буде забивати в класі вручну. Ви можете взяти даний модуль на тестовий період і протестувати його роботу. Після цього визначитися, що Вам більше підходить.

Вартість і терміни виконання робіт "під ключ"

Вартість настройки інтеграції, обміну (exchange) і синхронізації роботи Інтернет-магазину з програмою 1С: Підприємство, управління торгівлею "під ключ" уточнюйте у менеджерів з продажу. Для цього заповніть форму нижче або зателефонуйте по одному з номерів в шапці сайту.

Якщо ж у вас є необхідність проведення індивідуальних робіт, наприклад, потрібно передати додаткові дані, або ж, якщо є товари, які використовують комбінації опцій, наприклад, колір + розмір, в такому випадку, напишіть на support@neoseo.com.ua, де ми з вами все попередньо обговоримо.

Терміни виконання настройки синхронізації даних Інтернет-магазину на OpenCart з 1С: Підприємство - від 2-х робочих днів.

Перед початком процедури налаштування обміну і синхронізації даних Інтернет-магазину з програмою обліку товарів 1С: Підприємство необхідно заповнити спеціальний бриф (зробіть запит на редагування).

Будемо раді бачити і вас серед Клієнтів нашої компанії, залиште ваші контакти нижче:

Коментарі

Алексей
Здравствуйте, необходимо интегрировать и синхронизировать данные интернет-магазина на ocStore 2.3.0.2с программой 1С: Интересует: 1) Каким критериям должен соответствовать интернет-магазин 2) Версии 1С: с которой можно провести интеграцию (есть ли исключения) 3) Время на интеграцию 4) Стоимость 5) Техническая поддержка интернет магазина (какие условия) 6) Есть ли тестовый период для ознакомления.
Команда NeoSeo
Здравствуйте. 1). Особых условий нет. Это должен быть магазин на opencart, версии 1.5, 2.0-2.3. 2). Модуль поддерживает синхронизацию с 1с 8.х. Так же 1с должна поддерживать обмен с сайтом. 3). Время на интеграцию рассчитывается на основе заполненного брифа. В среднем это от 15 часов. 4). Стоимость лицензии + часы на интеграцию. Стоимость 1 часа согласно выбранному тарифу. 5). Информация о технической поддержке https://neoseo.com.ua/tehnicheskaya-podderzhka 6). Вы можете получить тестовую лицензию на 14 дней. Для этого напишите на license@neoseo.com.ua c указанием: ФИО, почты, домена, версии php, версии opencart. Лицензия выдается на 1 домен и действует на домен и его поддомены. Продление тестовой лицензии или повторная выдача не возможна.
Директор
Владимир
скажите, опции товара поддерживаются?
Команда NeoSeo
Да, поддерживаются как обычные опции товара, так и связанные опции.

Показано з 1 по 3 з 3 (всього 1 сторінок)

Написати коментар [відмінити відповідь]

Залиште заявку і ми зв'яжемося з Вами.