Вже скоро, швидкі шаблони з необмеженою кількістю модулів за 1грн./замовлення

Послуга налаштування Обміну OpenCart з 1С. Синхронізація замовлень і залишків між інтернет-магазином на OpenCart з програмою 1С:Підприємство

Якщо ви власник інтернет-магазину, який розроблений на CMS OpenCart, а для обліку товарних запасів використовуєте програму "1С: Підприємство" версій 8.х і старші, а також, якщо ви втомилися постійно вносити замовлення з інтернет-магазину і оновлювати ціни в ручному режимі - послуга налаштування обміну даними OpenCart з 1С заощадить вам час, гроші і безліч нервових клітин :)

Прочитайте дуже корисну статтю на цю тему: "Варіанти налаштування обміну між 1С: Підприємство і OpenCart"

Интеграция данных Интернет-магазина на OpenCart с 1С

Ми пропонуємо послугу налаштування обміну OpenCart з 1С в двох варіантах (спрощений або розширений), від чого і залежатиме вартість робіт.

1-й варіант. Спрощена настройка обміну Інтернет-магазину на OpenCart з 1С

Цей варіант підійде вам, якщо:

  • На сайті відсутні опції і з 1С не завантажуються характеристики на сайт
  • Категорії на сайті відповідають структурі в 1С або немає необхідності оновлювати категорії на сайті
  • Немає необхідності змінювати статус товару в залежності від кількості.
  • Немає необхідності оновлювати фільтр в залежності від атрибутів
  • Не використовується мультимовність
  • На сайті в усіх товарів є унікальні властивості, які відповідають атрибутам в 1С або на сайті немає товарів
  • У сайту немає проблем з обмеженням часу max_execution_time і більше 256 мб пам'яті
  • На сайті менше 10 000 товарів
  • Є постійний доступ до ПК або доступ із запитом до нього через TeamViewer, для налаштування
  • Немає проблеми в 1С з https підключенням шляхом прописування налаштувань .htaccess для виключення файлу обміну з https. Якщо немає обмежень хостера, в іншому випадку ця проблема оплачується окремо.
  • Файли повинні відповідати стандартним обміну з 1С (не бітрікс) та протоколу CommerceML2

Ця послуга надається після заповнення брифу (щоб отримати бриф, пишіть в Телеграм-чат https://t.me/WebStudioNeoSeo1 ).


2-й варіант. Повна настройка обміну інтернет-магазину на OpenCart з 1С

Цей варіант підійде вам, якщо у вас багато опцій товарів, знижок і складів, а також, якщо у вас є особливі побажання до налаштувань і проведення синхронізації.

При замовленні розширеної настройки обміну з 1С оцінка за часом буде дана після заповнення брифу і узгодження завдання з фахівцями.

В середньому, на нашу 7-ми річному досвіду, така послуга займає 15 годин роботи програміста.

Якщо ж у вас є необхідність проведення індивідуальних робіт, наприклад, потрібно передати додаткові дані, або ж, якщо є товари, які використовують комбінації опцій, наприклад, колір, розмір, в такому випадку, пишіть в Телеграм-чат або залиште заявку нижче, де ми з вами всі попередньо обговоримо.

Терміни виконання налаштування синхронізації даних інтернет-магазину на OpenCart з 1С: Підприємство - від 7-ми робочих днів. Але якщо виникають питання з боку 1С, то треба бути готовими, що завдання може затягнутися на місяць і більше. Також врахуйте, що оцінку вартості ми даємо орієнтовну, остаточна вартість розраховується за фактом витраченого часу, будь ласка, перед запитом брифу дуже уважно ознайомтеся з тим, як ми працюємо в розрізі нетипових задач ось тут: https://neoseo.com.ua/tehnicheskaya-podderzhka-internet-magazinov-opencart, а також, обов'язково прочитайте кейс, як з попередньо оцінених 7 годин, завдання розтягнулася на 19 ось тут: https://neoseo.com.ua/case-1s

Перед початком процедури налаштування обміну і синхронізації даних інтернет-магазину на OpenCart з програмою обліку товарів 1С: Підприємство необхідно заповнити спеціальний бриф. Запитайте бриф і починаємо працювати.

Якщо ж ви хочете купити модуль для самостійного налаштування обміну OpenCart і 1С:Підприємство, будь ласка, перейдіть по посиланню для версій 2.1-2.3 сюди https://neoseo.com.ua/obmen-s-1s-v-15x-2x, а для версії 3.0 сюди https://neoseo.com.ua/obmen-s-1s-v-30

Чому вам вигідно замовити і налаштувати інтеграцію обміну і синхронізації даних Інтернет-магазину на OpenCart з 1С:Підприємство саме у нас?

  • По-перше, ми є розробниками рішення, яке використовують 90% веб-майстрів OpenCart у всіх пострадянських країнах. Звичайно, ми досконало знаємо наш продукт і можемо налаштувати все по вашим побажанням або зробити необхідну вам індивідуальну доопрацювання.
  • По-друге – усіма питаннями будуть займатися найкращі фахівці на ринку, які налаштували обмін і синхронізацію з 1С: Підприємство більше 500 разів "під ключ". Фахівці веб-студії «NeoSeo» вислухають вас, проаналізують всі вхідні дані, порекомендують оптимальні варіанти досягнення поставленої мети і налаштують автоматичні процеси обміну даними між інтернет-магазином і програмою 1С:Підприємство "під ключ" віддалено. Від вас потрібно тільки постановка завдання.

На виході ви отримуєте повністю організовану оптимізацію бізнес-процесів (синхронізація замовлень, актуальна інформація про залишки на складах, спрощення процесу оформлення документації щодо доставки і т. п. - всі процеси відбуваються автоматично).

Що входить у зміст послуги?

Настроювання обміну і синхронізації даних між інтернет-магазином на OpenCart з програмою 1С:Підприємство відбувається згідно заповненої вами брифу.

Як правило, в послугу включені наступні питання.

Крок №1: «вивантаження товарів з 1C:Підприємство в Інтернет-магазин на OpenCart

Вам необхідно сказати, які дані про товари вивантажуються на сайт?

  • назва товару (на декількох мовах);
  • опис товару (на декількох мовах);
  • категорія товару;
  • виробник товару (якщо зазначено);
  • основне зображення товару;
  • вага товару;
  • параметри товару (довжина, ширина, висота);
  • характеристики товару;
  • атрибути товару;
  • залишок товару;
  • основна ціна товару;
  • оптові або акційні ціни товарів.

Автоматична синхронізація даних відбувається з періодичністю, як правило, 1 раз в годину, але при необхідності можна виконати екстрену вивантаження товарів вручну.

Крок №2: настройка завантаження замовлень з Інтернет-магазину в 1С:Підприємство

Буде налаштована автоматичне завантаження замовлень з сайту Інтернет-магазину на OpenCart в програму 1C: Підприємство 8.Х, Управління Торгівлею (як правило, 1 раз / 5 хв.), але при необхідності можна виконати «завантаження» товарів вручну.

При завантаженні» замовлень у програму 1С: Підприємство формуються документи «Замовлення Покупця», які містять наступну інформацію:

  • номер замовлення з Інтернет-магазину;
  • дата замовлення з Інтернет-магазину;
  • замовлені товари (згідно зі списком замовлення);
  • додаткова інформація до замовлення (примітки, які при необхідності вказує покупець).

При формуванні замовлення автоматично створюється контрагент, який містить дані з Інтернет-магазину:

  • прізвище та ім'я;
  • адреса електронної пошти;
  • контактний телефон;
  • адреса доставки.

Nota Bene! При бажанні замовника до формування замовлень в 1С:Підприємство можна включити такі пункти як «метод доставки» або «спосіб оплати». Однак, як правило, таку інформацію доцільніше оформити як примітки до замовлення.Синхронизация данных Интернет-магазина на OpenCart с 1С

 

Крок №3: «вивантаження» замовлень

Фахівці веб-студії «NeoSeo» налаштовують регулярну автоматичну «вивантаження» замовлень. Для автоматичної «вивантаження» замовлень може знадобитися створити додатковий статус замовлення (наприклад, «В обробці», «Комплектується»). Цей «кінцевий» статус потрібен для того, щоб замовлення надалі не «вивантажували» повторно.

Особливості роботи нашого програмного рішення з іншими програмами

Синхронізація даних Інтернет-магазина (обмін) на OpenCart з програмою обліку товарів відбувається з наступними версіями 1С: Підприємство, Управління Торгівлею - 8.1, 8.2, 8.3 та іншими версіями з підтримкою протоколу Commerce ML2.

 

Настройка данных Интернет-магазина на OpenCart с 1С

Інформація про програмне рішення

Модуль Обміну (exchange), синхронізації та інтеграції даних Інтернет-магазину на OpenCart з програмою обліку товарів 1С: Підприємство успішно встановлений фахівцями веб-студії «NeoSeo» понад 500 раз "під ключ".

Серед інтернет-магазинів, які використовують наше програмне рішення:

  • romastyle.ua;
  • top-advance.ru;
  • ajanta-auto.com;
  • universyst.com.ua;
  • blastbeat-shop.ru;
  • tridaparts.com.ua;
  • motornutrition.com.ua;
  • mot-master.ru;
  • та ін.

Переваги роботи з нашим програмним рішенням:

Програмним рішенням по синхронізації даних інтернет-магазину з програмою обліку 1С:Підприємство від веб-студії NeoSeo користуються тисячі вебмайстрів та веб-студій з усього СНД - це постійно дорабатываемое, найкраще рішення на ринку.

Список версій 1С, які працюють по протоколу CommerceML2, а значить, підтримуються модулем:

  • Управління торгівлею ред. 10.3
  • Управління торгівлею ред. 11.1
  • Управління виробничим підприємством ред.1.3
  • Комплексна автоматизація ред. 1.1
  • Управління невеликою фірмою ред. 1.5
  • 1С:ERP Управління підприємством 2.1
  • Управління торгівлею ред. 3.0 (Україна)
  • Управління торгівлею ред. 2.3 (Україна)
  • Управління торговим підприємством ред.1.2 (Україна)
  • Управління виробничим підприємством ред.1.3 (Україна)
  • Управління невеликою фірмою ред. 1.4 (Україна)
  • Управління торгівлею ред. 3.1 (Білорусь)
  • Управління торгівлею ред. 2.0 (Білорусь)
  • Управління торгівлею ред. 3.0 (Казахстан)
  • Управління торговим підприємством ред.2.0 (Казахстан)
  • Управління виробничим підприємством ред.1.3 (Казахстан)
  • Будь-яка інша конфігурація в якій є обробка Обмін з Веб-сайтом (commerceml2)

Часто задають питання:

1. Питання:чи Можливо вирішити питання з заповненням базу 1C:Підприємство даними з сайту на OpenCart або потрібно забивати всі товари в 1С вручну?

Відповідь: Модуль підтримує вивантаження товарів і категорій з сайту. Протокол CommerceML не підтримує завантаження даних по товарах з сайту 1С:Підприємство з коробки. Якщо у Вас виникла завдання по заповненню бази 1С з сайту, і ви є програмістом 1С або хоча б в змозі найняти програміста 1С, то така можливість є.

В іншому випадку ми можемо допомогти Вам перенести товари в 1С. Для оцінки уточніть версію 1С:Підприємство і надішліть скрін про програми на info@neoseo.com.ua

2. Питання: А якщо в 1С:Підприємство модифікації товару створені окремими товарами, але на сайті необхідно, щоб ці товари стали опціями. Таке можливо?

Відповідь: варіантів кілька:

1. Виправляти вручну всю номенклатуру.

2. Використовувати артикули в опціях. Ставиться спеціальний модуль, який додає до опцій поле артикулу і потім всі товари треба заводити в магазині вручну, тобто вручну вказується і товар, і опції до нього, і артикул опції. Це казковий мененгит, але майже єдиний вихід для тих хто хоче на стороні 1С:Підприємство зберігати кожну опцію окремою позицією. В цьому випадку Вам також буде потрібно ручна робота, але на стороні магазину.

3. Питання: чи може буде передавати дисконтну, знижкову картку або номер купона зі знижкою % з замовлень в 1С?

Відповідь: передача підсумків замовлення підтримується, в тому числі і знижок в замовленні. Але тільки у вигляді товарів. Протокол обміну з 1С:Підприємство не призначений для передачі дисконтів і тд., тому всі знижки та методи доставки (всі підсумки в замовленні) в 1С можна передати тільки у вигляді товарів.

Тобто при відкриття замовлення у Вас в 1С:Підприємство буде щось на зразок цього:

Товар 1 - 100 гривень

Товар 2 - 200 гривень

Персональна знижка - 10 гривень

4. Питання: По вашій практиці /- скільки в підсумку варто робота для розширеної настройки сихронизации? Або як перед початком роботи оцінити вартість робіт? Може ви будете це робити 50 годин, а може 15 годин. Вартість в три рази більше, тому хочеться розуміти приблизні терміни. Що і як потрібно синхронізувати і хоч приблизно уявляєш скільки це буде коштувати. А то не зрозуміло, приблизну вилку вартості.

Відповідь: Запитайте, будь ласка, бріф. Після його заповнення та обговорення, приступаємо до роботи.

Повірте нашому досвіду. Буває, що в брифі все розписано і начебто ніяких проблем не повинно виникнути, але 1С:Підприємство - це зовнішній сервіс, багато що залежить від конфігурації, ведення обліку і тд. Бриф дає зрозуміти, що Ви хочете отримати в результаті, але ніяк не передбачає проблеми. Всі складні ситуації завжди виникають тільки при роботі над завданням і заздалегідь ніяк їх передбачити не можна. Наприклад, починаємо роботу, з'ясовується, що не передаються потрібні дані. Починаємо розбиратися в ситуації. Іноді для вирішення потрібне підключення спеціаліста з 1С:Підприємство, що несе додаткові витрати, які може оцінити тільки фахівець 1С. У Вас є свій фахівець? Тому Ви повинні бути готові до того, що можливо потрібно буде виконати доплату за завдання і на додаткові витрати на програміста 1С.

5. Питання: Чому при оцінці завдання 15 годин, виконання може затягнутися на місяць?

Відповідь: 1С - це зовнішній сервіс, на який ми з модуля ніяк не можемо впливати. При синхронізації з зовнішнім сервісом в процесі виконання завдання можуть виникати заздалегідь невраховані моменти. Якщо в процесі обміну з'являються помилки з боку 1С, виправити їх може тільки програміст 1С. Саме залучення ще однієї людини до процесу і уповільнює виконання.

Завдання буде виконана швидше, якщо фахівець 1С у Вас штатний, може виконати завдання швидко і бути на зв'язку в потрібний час. Але це ідеальний випадок. Найчастіше програміст 1С сторонній, і тут починається він забув, то захворів, то зайнятий іншим завданням. Ось і виходить, що необхідно чекати поки він виконає свою частину роботи. Після, ми приступаємо до тестування, натрапляємо ще на одну проблему зі сторони 1С і знову чекаємо результату від фахівця 1С. І так по колу...

6. Питання: Чому не може оброблятися файл import.xml, хоча він приходить на сайт?

Відповідь: Якщо файл передається на сайт і передається повністю, тоді потрібно дивитися логи модуля. 1C:Підприємство спочатку віддає на сайт файли, а потім відправляє запит на розбір файлу. В логах повинна бути подібна запис type=catalog

Коментарі

Павел
Перенесли сайт на другой домен, можно ли лицензию перенести на новый домен?
Команда NeoSeo
Здравствуйте, Павел. Спасибо, что выбираете наши решения. Оставьте, пожалуйста, Ваш вопрос на форуме https://www.opencartmasters.com/forum/28-obmen-s-1spredpriyatie/
Илья
Хороший модуль?
Команда NeoSeo
Добрый день, Илья. Если модуль работает, его продали более 1000 раз и получили десятки позитивных отзывов, то да, модуль хороший! Даже отличный!
Владислав
Доброго дня, скажите, мне нужно, чтобы товары с нулевым остатком не выгружались из 1С, это возможно сделать?
Команда NeoSeo
Владислав, здравствуйте. Да, это настраивается со стороны 1с, в модуле обмена с сайтом. Там в настройках есть фильтр, который позволяет отбирать группы, которые должны быть выгружены, остаток товара и тд.
Алексей
Здравствуйте, необходимо интегрировать и синхронизировать данные интернет-магазина на ocStore 2.3.0.2с программой 1С: Интересует: 1) Каким критериям должен соответствовать интернет-магазин 2) Версии 1С: с которой можно провести интеграцию (есть ли исключения) 3) Время на интеграцию 4) Стоимость 5) Техническая поддержка интернет магазина (какие условия) 6) Есть ли тестовый период для ознакомления.
Команда NeoSeo
Здравствуйте. 1). Особых условий нет. Это должен быть магазин на opencart, версии 1.5, 2.0-2.3. 2). Модуль поддерживает синхронизацию с 1с 8.х. Так же 1с должна поддерживать обмен с сайтом. 3). Время на интеграцию рассчитывается на основе заполненного брифа. В среднем это от 15 часов. 4). Стоимость лицензии + часы на интеграцию. Стоимость 1 часа согласно выбранному тарифу. 5). Информация о технической поддержке https://neoseo.com.ua/tehnicheskaya-podderzhka 6). Вы можете получить тестовую лицензию на 14 дней. Для этого напишите на license@neoseo.com.ua c указанием: ФИО, почты, домена, версии php, версии opencart. Лицензия выдается на 1 домен и действует на домен и его поддомены. Продление тестовой лицензии или повторная выдача не возможна.
Владимир
скажите, опции товара поддерживаются?
Команда NeoSeo
Да, поддерживаются как обычные опции товара, так и связанные опции.

Показано с 11 по 15 из 15 (всего 2 страниц)

Написати коментар [відмінити відповідь]