Акція: Безліміт на модулі OpenCart і платформи від NeoSeo Детальніше

SEO-структура інтернет-магазину, що дійсно продає: ловися рибка велика й маленька!

"Якщо порівнювати пошукових гігантів з океанами в яких плавають сотні тисяч різновидів риби – пошукових фраз, то для успішного відлову певних косяків (кожної окремої групи пошукових запитів), вам необхідно закинути під кожен вид свою, окрему вудку зі спеціально підготовленої для неї наживкою (тобто створити і підпорядкувати кожну групу запитів під свою, спеціально створену окрему посадкову сторінку)."

Головний по тарілочках в NeoSeo.

Зміст

  1. Хто така SEO-структура (Королева балу) і чому вона править в королівстві продажів?
  2. З чого складається SEO-структура інтернет-магазину?
  3. Що таке посадкова сторінка?
  4. Головні етапи створення SEO-структури для інтернет-магазину
  5. Яка різниця між вітриною офлайн-магазину і мега-меню в інтернет-магазині на прикладі {SEO-магазину}?
  6. Чому не варто створювати SEO-структури для інтернет-магазину тільки через категорії та підкатегорії?
  7. Докази ефективності SEO-структури для залучення самого ефективного трафіку в інтернет-магазин
  8. Які вигоди від розробки інтернет-магазину з правильною SEO-структурою?
  9. Як правильно створити SEO-структуру і хто це може зробити? Автоматизація процесу створення SEO-структури {SEO-магазину}
  10. Висновки.

Ми вважаємо, що найважливіше на етапі розробки інтернет-магазину - мати можливість створювати засновану на аналізі пошукового попиту, SEO-структуру інтернет-магазину.

Чому ми говоримо, що найголовніше-це мати можливість?! - та тому що в 90% всіх відомих CMS (системи управління сайтом), не кажучи вже про самописні розробках і тим більше всякого роду конструкторів сайтів або маркетплейсах, – така технічна можливість просто відсутня. Ви не зможете зробити або замовити створення SEO-структури свого інтернет-магазину, навіть якщо б дуже цього хотіли. Ви будете програвати в боротьбі за трафік, адже саме SEO-структура дає можливість працювати інтернет-маркетологам з великою кількістю ключових фраз, приводити трафік з реклами, наприклад, Google Shopping, збільшувати в рази відвідуваність з безкоштовної видачі пошуковиків.

Прочитайте свіжий кейс, як збирати трафік 754 групам пошукових запитів в тематиці "Шафи-купе" https://neoseo.com.ua/case-seo-struktura-internet-magazina-mebeli

Создание правильной структуры интернет-магазина

Мало хто з Замовників послуги створення інтернет-магазину, відверто кажучи, розуміє і бере до уваги важливість SEO-структури в майбутньому розвитку, а дарма...

Як і у випадку визначення поняття {SEO-Магазин}, не важко здогадатися, що SEO-структура - це така структура сайту, яка робиться спеціально для оптимізації Інтернет-магазину приймати якомога більше покупців з пошуку з максимально широкого списку ключових фраз безкоштовно або за найнижчу вартість переходу з Google і Яндекс.

Правильно створена SEO-структура дозволяє отримувати з пошуковиків максимум високо-, середньо - та низько-частотного трафіку безкоштовно або за найнижчою ціною за клік контекстної реклами Google Adwords або ЯндексДирект. Підкреслимо, що SEO-структура потрібна в будь-якому випадку, навіть якщо ви не збираєтеся просувати ресурс пошуку (чисте SEO). Щоб отримати швидкий трафік і продажі вам, особливо на старті, потрібно отримати максимум з витрачених на рекламу грошей, вам потрібна максимально низька ціна за клік дуже теплого клієнта, готового ось-ось купити, а не якийсь там "роззява", який прийшов з якогось спільного запитом "шафи-купе", який ще тиждень-два все вивчати.

Налаштовуючи рекламні кампанії для інтернет-магазину, розробленого в веб-студії NeoSeo, ми налаштовуємо рекламу не на широкі категорії виду "Телевізори" або "Шафи купе", – коли користувач ще не розуміє, що саме він хоче в телевізорах або в шафах-купе, а насамперед, викуповуємо весь трафік, який відноситься до вузько заточених під певні групи запитів посадкові сторінки у межах такої широкої товарної категорії. Наприклад, як у цьому кейсі: https://neoseo.com.ua/case-seo-struktura-internet-magazina-mebeli ми створили SEO-структури для інтернет-магазину меблів і зараз ми можемо:

  1. Налаштувати рекламу на посадкову сторінку "шафи-купе" і отримати багато нецільового трафіку, який слабо конвертується в продажі, або...
  2. Налаштувати рекламу товарів, які відносяться до групи запитів "дводверні шафи-купе з антресоллю" і отримати менше трафіку, але більше продажів. Користувачі, які задають багатослівні уточнюючі запити, точно знають, що шукають, тому і швидше купують. Це особливо важливо на старті, коли у вас немає можливості експериментувати, вам потрібен дуже зацікавлений у ваших товарах відвідувач. Вам потрібен трафік, який дає продажі, а не запитання.

З чого складається SEO-структура і як її створити в SEO-Магазині?

SEO-це структура мережі ваших вудок в океані користувацьких запитів. Пам'ятайте, що ми писали вище? Під кожну групу запитів (косяк рибки) потрібно закинути свою вудку з окремо приготовленої наживкою. Але як ці вудки можна створювати в Інтернет-магазині на OpenCart або в інших відомих системах управління контентом (CMS)? І що взагалі собою являє "вудка" (тобто посадкова сторінка)?

Посадочні сторінки - це ті сторінки Інтернет-магазину, які пошукові роботи вважають придатними для "приземлення" на них свого трафіку, своїх клієнтів, які користуються їх сервісом пошуку.

За великим рахунком, коли пошукові роботи сканують ваш інтернет-магазин, вони хочуть зрозуміти, а які на вашому сайті існують посадочні сторінки, щоб розуміти, за якими користувальницьким запитами можна видавати ваші сторінки у своїй видачі.

У пошукачів на цей рахунок є свої рекомендації. Резюмуючи їх і свій досвід просування, ми можемо говорити про те що, щоб якусь сторінку сайту назвати "посадковою", вона повинна володіти наступними характеристиками:

  1. це обов'язково повинна бути окрема, унікальна в своєму роді URL, яка до того ж і з людино-зрозумілим адресою, прописаним латиною або англ. словами, бажано через дефіс, приклад: https://sitename/posadochnaya-straniza)

  1. до такої сторінці повинні бути прописані унікальні: тег Title, мета-тегів Description, заголовки h1-h3.

  1. на таку сторінку ми повинні мати можливість розмістити т. н. seo-текст.

  1. бажано, щоб при створенні такої сторінки вона автоматично потрапляла в sitemap.xml, щоб швидше проіндексуватися роботами.

Очевидно, що для отримання результатів по SEO ви повинні провести всі роботи по внутрішній технічній оптимізації, ну а чим більше у вас буде якісних посадкових сторінок і чим вони авторитетніше (посилальна вага є дуже важливий фактор), тим більше у вас шансів опинитися з ними в ТОП-10 і отримувати такий бажаний безкоштовний пошуковий трафік.

А як в Інтернет-магазині на відомих CMS і в тому числі на OpenCart можна створити посадкову сторінку, яку можливо оптимізувати, тобто виконати мінімальні вимоги, які ми виписали вище в п. 1-4?

- правильно, тільки через створення категорій або підкатегорій (картка товару не в рахунок, тому що вона оптимізується під конкретний товар, а не під групу товарів).

Саме для того, щоб мати можливість створювати SEO-структуру для Інтернет-магазину зі скільки угодних посадкових сторінок ми і створили "SEO-фільтр".

Приклад реалізованої SEO-структури ви можете побачити на демо-версії {SEO-магазину} – https://a.neoseo.com.ua/laminat/, де ми спочатку зібрали семантику для групи товарів "Ламінат", а пізніше, під кожну групу пошукових запитів створили свою посадкову сторінку, наприклад:

  1. Для продажу ламінату 32 класу https://a.neoseo.com.ua/laminat/laminat-klass-32/

  1. Для продажу ламінату з дуба https://demo.neoseo.com.ua/laminat/laminat-dub/

Давайте розглянемо покроково:

Крок 1. Спочатку ми зібрали семантичне ядро (дізналися пошуковий попит) на групу товарів "ламінат" і проаналізували конкурентів. Виявилося, що потенційні покупці шукають ламінат найрізноманітнішими фразами, додаючи різні пошукові сутності", які утворюють свої окремі групи пошукових запитів: по бренду, по класу ламінату, по країні виробнику, по товщині, по текстурі і т. д. Очистивши зібране ядро від "сміття" (більше 10000 початкових пошукових фраз), ми їх розбили на групи і для відловлювання їх же з пошуку, під кожну таку групу ми...

Крок 2. Зробили свою, найбільш релевантну посадкову сторінку з допомогою додавання до категорії "Ламінат" значень цих пошукових сутностей, які вивели через SEO-фільтр.

Крок 3. Ми отримали замість однієї посадкової сторінки для загальної групи товарів "ламінат", десяток посадкових сторінок, які в потенційному Інтернет-магазині збирали б як мінімум в 10 разів більше трафіку.

А які можливості для створення посадкових сторінок передбачені в {SEO-магазині}?

  1. Посадочні сторінки, які робляться шляхом створення дерева категорій і підкатегорій
  2. Посадочні сторінки, які робляться з допомогою нашої унікальної розробки - "SEO-фільтра".
  3. Посадочні сторінки для охоплення інфо-запитів, використовується "SEO-Блог".

Маючи в руках функціонал {SEO-магазину} ми можемо створити "SEO-структуру" для Інтернет-магазину в 4 кроки:

  1. Для початку створюються посадочні сторінки для високочастотних ключових запитів через дерево категорій і підкатегорій.
  2. Потім на цих сторінках категорій і підкатегорій виводяться потрібні групи фільтрів (як для зручності покупців, так і для створення з їх допомогою посадкових сторінок під середньо - та низько-частотні запити).
  3. Далі, завдяки створеному нами "SEO-фільтру", беручи категорії або підкатегорії як основу, а значення (опції) фільтрів як додаткові пошукові сутності, створюються дполнительные посадочні сторінки, щоб ловити в океані всю цікаву вам рибку (охопити всі групи середньо-і низькочастотних пошукових запитів, які тільки існують по вашій тематиці).
  1. І останній крок - ви виводите посилання на найпривабливіші посадочні сторінки (яким би шляхом вони не створювалися) в головне меню каталогу Інтернет-магазину (мега-меню), щоб покупець в два кліка зміг потрапити на будь-яку, саму популярну сторінку Інтернет-магазину.

"Мега-меню" в SEO-магазині відіграє роль вітрини звичайного магазину, тому, як і у випадку з офлайн-магазином, туди не за ніж виставляти все підряд, а потрібно розмістити самі заманює "манекени".

Мега-меню Интернет-магазина с правильной SEO-структурой, пример

У чому ж переваги {SEO-Магазину} і чому не варто робити всі посадочні сторінки через категорії та підкатегорії?

Так, колись це був єдино можливий варіант, так все і робили, перетворюючи дерево категорій Інтернет-магазину "онучу" довжиною в життя, змушуючи свого покупця неабияк понервувати при пошуку необхідних йому товарів. І так, якщо у вас 2-3 категорії, то в даному випадку, після збору глибокої семантики, 200-300 посадочних ще якось можливо зробити, а як бути, коли таких посадочних 2 або 3 тисячі?!

З допомогою {SEO-Магазину} ви зможете побудувати зручну для користувача і для пошукових систем, природну SEO-структуру Інтернет-магазину, яка зможе охоплювати у просуванні всі необхідні вам групи запитів на 5 і 10 тисяч сторінок і, що важливо, після, власне, створення таких цільових сторінок, ви зможете оптимізувати їх для пошукових роботів, тобто прописати відповідні ЧПУ, тег

, мета-тег заголовок h1, розмістити т. н. "seo-текст".

Більше того, все це можна зараз зробити підлозі-автоматичним шляхом за 14 днів. Дзвоніть нашим менеджерам з продажу, щоб дізнатися деталі!

Чи є докази ефективності такого підходу створення структури Інтернет-магазину?

Так, є. Крім того факту, що саме таким чином працюють кращі Інтернет-магазини країни, що саме по собі, вже багато про що говорить, є й очевидна логіка. Google і Яндекс, на кожному кроці, просять власників сайтів створювати найбільш корисний і відповідає користувача попиту контент. А що є наші посадочні сторінки, як не саме такі, що найбільш відповідають запитам користувача сторінки?

За фактом, на таких сторінках буде саме той товар, який шукає покупець. Задаючи більш вузькі запити, ваші покупці будуть потрапляти на сторінки саме з такими пропозиціями, відповідно, покупці залишаться задоволеним результатами видачі, про що і повідомлять пошуковикам своїми поведінковими факторами, ну а вам повідомлять кількістю замовлень, адже давно доведеним фактом є те, що саме середньо - і низько частотні запити найбільш конверсійні, люди, які чітко розуміють чого вони хочуть купують в 2-3 рази швидше.

Які вигоди ви отримуєте, коли замовляєте створення SEO-структури?

Після виконання всіх робіт по правильній побудові SEO-структури для інтернет-магазину, ви вправі розраховувати на:

  1. Високі позиції інтернет-магазину і переходи цільових користувачів з пошукової видачі Google і Яндекс з дуже широкого спектру пошукових запитів
  2. Завдяки більшій релевантності сторінок по відношенню до ваших оголошень в контекстної реклами Google Adwords і Яндекс.Директ, ви будете отримувати кращі оцінки якості оголошень і платити за кожен клік значно менше, ніж ваші конкуренти.
  3. Високий відсоток повернення інвестицій у просування - ROMI (return of marketing investment), оскільки ви забезпечите чітко відповідну пропозицію для будь-якого вузькоспрямованого запиту потенційного покупця.

Преимущества SEO-структуры от NeoSeo

Як правильно створювати SEO-структуру і хто це може зробити автоматично?

Є 2 варіанти:

  1. В умовах дуже обмеженого бюджету ви можете розібратися в питаннях збору глибокого семантичного ядра, аналізу сайту конкурентів і все зробити самостійно руками, а ми завжди підкажемо і допоможемо розібратися з нюансами. Якщо у вас багато категорій і багато пошукових сутностей навколо них (груп фільтрів) – це може затягнутися на роки...
  2. Якщо ж бюджет дозволяє і ви хочете зробити все максимально правильно і швидко, ми рекомендуємо звернутися за цією послугою до нас :), ми все зробимо "під ключ": проаналізуємо конкурентів, частково подивимося семантику (з допомогою спеціальних програм), почистимо запити від "сміття", погруппируем всі запити і значення фільтрів семантично, а пізніше складемо правила для автогенерации посадкових, щоб створити під кожну групу пошукових запитів свою вузько-відповідну посадкову сторінку.

Щоб дізнатися детально про вартість робіт по створенню SEO-структури ознайомтесь, будь ласка до цієї статті https://neoseo.com.ua/avtomatizaciya-sozdaniya-seo-struktury, передзвоніть нам і розкажіть про кількість і "обсязі" товарних категорій вашого інтернет-магазину. Залиште заявку нижче і ми зв'яжемося з вами найближчим часом.

Завжди раді допомогти розвитку вашого інтернет-магазину,

Команда NeoSeo.

Коментарі

seoonly
Спасибо за советы-)
Команда NeoSeo
Рады быть полезными для Вас)
silvio
i've the website and when i search on google the word 'sudoku' it is not found on the search i would have by you a seo indexing please let me know how you can do for my website and tell me wich is the economical effort
Команда NeoSeo
Good afternoon, to resolve your problem, please leave an application on our website, you will be contacted by our manager.
Олег
Если я на странице Демо Ламинат ( https://demo.neoseo.com.ua/laminat/ ) ввожу запрос "женское белье", то попадаю на адрес https://demo.neoseo.com.ua/search/?search=%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%B5%20%D0%B1%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D0%B5. А должен был бы попасть сразу на готовую (существующую, прокачанную под запрос) страницу https://demo.neoseo.com.ua/zhenskoe-bele/. В чем работа вашего умного сео-фильтра? Ведь получается - как и во всех остальных движках - вы генерите страницы-пустышки!
Команда NeoSeo
Здравствуйте, Олег. Предназначение SEO-фильтра - создавать статические посадочные страницы на пересечении категории и значений фильтров. Например, https://demo.neoseo.com.ua/laminat/laminat-klass-32/. Они создаются для поисковых систем Google и Яндекс. Задача этих посадочных страниц - привести пользователя из результатов выдачи поисковой системы на наш сайт. Вы в своем примере говорите о поиске по сайту, это абсолютно другой функционал, хотя и его можно усовершенствовать. Его задача - улучшение навигации пришедшего на сайт пользователя.

Показано с 1 по 3 из 3 (всего 1 страниц)

Написати коментар [відмінити відповідь]

Товари зі статті: