"SEO-структура" сучасного Інтернет-магазину. Що це таке і як вона створюється?

Мабуть, найважливіше для зростання продажів в Інтернет-магазині - мати можливість створювати засновану на аналізі пошукового попиту, само-генеруючу пошуковий трафік - "SEO-структуру" Інтернет-магазину. Чому ми говоримо, що головне це "мати можливість" ?! - Та тому що, в 90% всіх відомих CMS, не кажучи вже про самописні розробки на ринку, така технічна можливість просто відсутня! Ви не зможете зробити SEO-структуру Інтернет-магазину навіть якби дуже цього хотіли.

Створення правильної структури інтернет-магазину

Мало хто з Замовників, відверто кажучи, розуміє і бере до уваги важливість наявності такого функціоналу при розгляді різних пропозицій від веб-студій, але це зовсім інша історія ...

Як і в разі визначення поняття "SEO-Магазин", не важко здогадатися, що "SEO-структура" - це така структура сайту, яка робиться спеціально для оптимізації Інтернет-магазину під пошукові запити цільової аудиторії. Правильно створена "SEO-структура" дозволяє отримувати з пошукових систем максимум можливого трафіку безкоштовно або за найнижчою ціною (наприклад, в контекстній рекламі Google Adwords).

З чого складається SEO-структура і як її створити в SEO-магазині?

До "SEO-структури" Інтернет-магазину ми відносимо 3 складових:

  1. Посадкові сторінки, які робляться шляхом створення дерева категорій і підкатегорій
  2. Посадкові сторінки, які робляться за допомогою нашої унікальної разроботки - "SEO-фільтра".
  3. Посадкові сторінки для охоплення інфо-запитів, використовується "SEO-Блог".

З чого складається SEO-структура

SEO-магазин дозволяє створити SEO-структуру в 4 кроки:

  1. Для початку створюються посадкові сторінки для високочастотних ключових запитів через дерево категорій і підкатегорій.
  2. Потім на цих сторінках категорій і підкатегорій виводяться потрібні групи фільтрів.
  3. Далі, завдяки створеному нами "SEO-фільтру", приймаючи категорії або підкатегорії як основу, а значення (опції) фільтрів як додаткові пошукові сутності, створюються спеціальні посадкові сторінки, щоб охопити всі групи середньо-, і низькочастотних пошукових запитів, які тільки існують по вашій тематиці.
  1. І останній крок - ви виводите найпривабливіші посадкові сторінки (яким би шляхом вони не створювалися) в головне меню каталогу Інтернет-магазину (мега-меню), щоб покупець в два кліка зміг потрапити на будь-яку цікаву для нього сторінку сайту.

"Мега-меню" в SEO-магазині відіграє роль вітрини звичайного магазину, тому, як і в випадку з офлайн-магазином, туди нема чого виставляти все підряд, а потрібно розмістити найпривабливіші "манекени".

Як створити правильну SEO-структуру для інтернет-магазину на OpenCart

У чому ж переваги SEO-магазину і чому б не робити всі посадкові сторінки через категорії та підкатегорії?

Так, коли це був єдино можливий варіант, так всі і робили, перетворюючи дерево категорій Інтернет-магазину в "онучу" довжиною в життя, змушуючи свого покупця неабияк понервувати при пошуку необхідних йому товарів. І так, якщо у вас 2-3 категорії, то в даному випадку, після збору глибокої семантики, 200-300 посадочних ще сяк-так можна зробити, а як бути, коли таких посадкових 2 або 3 тисячі ?!

За допомогою SEO-магазину ви зможете побудувати зручну для користувача та для пошукових систем, природну SEO-структуру Інтернет-магазину, яка зможе охоплювати в просуванні всі необхідні вам групи призначених для користувача запитів на 5 і 10 тисяч сторінок і що важливо, після, власне, створення таких цільових сторінок, ви зможете їх оптимізувати для пошукових роботів, тобто прописати відповідні ЛЗУ, тег <title>, мета-тег <description>, заголовок h1, розмістити т.зв. "Seo-текст".

Чи є докази ефективності такого підходу створення структури Інтернет-магазину?

- так є. Крім того факту, що саме таким чином працюють кращі Інтернет-магазини країни, що само по собі, вже багато про що говорить, є й очевидна логіка. Google і Яндекс, на кожному кроці, просять власників сайтів створювати найбільш корисний і релевантний користувацькому попиту контент. А що є наші посадкові сторінки, як не саме такі, найбільш релевантні користувацьким запитам сторінки?

За фактом, на таких сторінках буде саме той товар, який шукає покупець. Задаючи вужчі запити, ваші покупці будуть потрапляти на сторінки саме з такими пропозиціями, відповідно, покупці залишаться задоволеним результатами видачі, про що і повідомлять пошуковикам своїми поведінковими факторами.

Ну а вам повідомлять кількістю замовлень, адже давно доведеним фактом є те, що саме середньо - і низько частотні запити найбільш конверсійні. Люди, які чітко розуміють чого вони хочуть, купують в 2-3 рази швидше.

Які вигоди отримуєте ви, коли замовляєте розробку SEO-магазину?

Після виконання всіх робіт по правильній побудові SEO-структури Інтернет-магазину, ви маєте право розраховувати на:

  • Високі позиції Інтернет-магазину та переходи цільових користувачів з пошукової видачі Google і Яндекс по дуже широкому спектру пошукових запитів.
  • Завдяки більшій релевантності сторінок по відношенню до ваших оголошеннь в контекстній рекламі Google Adwords і Яндекс.Директ, ви будете отримувати кращі оцінки якості оголошень і платити за кожен клік значно менше, ніж ваші конкуренти.
  • Високий відсоток повернення інвестицій у просування - ROMI (return of marketing investment), оскільки ви забезпечите чітку відповідну пропозицію для будь-якого вузьконаправленого запиту потенційного покупця.

Переваги SEO-структури від NeoSeo

Як правильно створювати SEO-структуру і хто це буде/може зробити?

Є 2 варіанти:

  1. В умовах дуже обмеженого бюджету ви можете розібратися в питаннях збору глибокого семантичного ядра і все зробити самі, а ми завжди підкажемо й допоможемо розібратися з нюансами.
  2. Якщо ж бюджет дозволяє, звичайно ж, ми рекомендуємо звернутися за даною послугою до нас, ми все зробимо "під ключ", тобто ми, збираємо розширену семантику (за допомогою спеціальних програм), чистимо запити від "сміття", групуємо семантично і фізично створюємо під кожну групу пошукових запитів свою вузько-відповідну, адресну, посадкову сторінку, будь то через створення категорії або ж, за допомогою нашого чудесного "SEO-фільтра".

Як воно виглядає на практиці?

Приклад реалізованої SEO-структури ви можете побачити на демо-версії SEO-магазину, де ми зібрали семантику для групи товарів "Ламінат" – https://demo.neoseo.com.ua/uk/laminat/ давайте розглянемо крок за кроком:

Крок 1. Спочатку ми зібрали семантичне ядро (дізналися пошуковий попит) на групу товарів "ламінат". Виявилося, що потенційні покупці шукають ламінат найрізноманітнішими фразами, додаючи різні "пошукові сутності": за брендом, за класом ламінату, за країною виробником, за товщиною, за текстурою і т.д. Очистивши зібране ядро від "сміття" (більше 10000 початкових пошукових фраз), ми їх розбили на групи і для відлову їх же з пошуку, під кожну таку групу ми ...

Крок 2. Зробили свою, найбільш релевантну посадкову сторінку за допомогою додавання до категорії "Ламінат" значень цих пошукових сутностей, які вивели через seo-фільтри.

Крок 3. Happy end.

ПС. Ми регулярно отримуємо дзвінки покупців ламінату, можливо навіть частіше, ніж заявки на SEO-магазин, хоча, крім створення самої SEO-структури для групи товарів "ламінат", ясна річ, нічого більше в плані пошукової оптимізації не проводили :)

Вартість роботи по створенню "SEO-структури" залежить від кількості і "обсягу" товарних категорій вашого Інтернет-магазину. Будь ласка, уточнюйте деталі у менеджерів з продажу або залиште заявку через форму нижче.

Завжди раді допомогти розвитку вашого Інтернет-магазину на OpenCart,

Команда NeoSeo.

Впишіть ім'я, назву модуля, і ми зв'яжемося з Вами:

Коментарі

Олег
Если я на странице Демо Ламинат ( https://demo.neoseo.com.ua/laminat/ ) ввожу запрос "женское белье", то попадаю на адрес https://demo.neoseo.com.ua/search/?search=%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%B5%20%D0%B1%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D0%B5. А должен был бы попасть сразу на готовую (существующую, прокачанную под запрос) страницу https://demo.neoseo.com.ua/zhenskoe-bele/. В чем работа вашего умного сео-фильтра? Ведь получается - как и во всех остальных движках - вы генерите страницы-пустышки!
Команда NeoSeo
Здравствуйте, Олег. Предназначение SEO-фильтра - создавать статические посадочные страницы на пересечении категории и значений фильтров. Например, https://demo.neoseo.com.ua/laminat/laminat-klass-32/. Они создаются для поисковых систем Google и Яндекс. Задача этих посадочных страниц - привести пользователя из результатов выдачи поисковой системы на наш сайт.Вы в своем примере говорите о поиске по сайту, это абсолютно другой функционал, хотя и его можно усовершенствовать. Его задача - улучшение навигации пришедшего на сайт пользователя.

Показано з 1 по 1 з 1 (всього 1 сторінок)

Написати коментар [відмінити відповідь]