Деякі розробники не ставляться серйозно до відображення адрес сторінок Інтернет-магазину і дуже даремно. Правильне формування URL’а сторінки у вигляді ЧПУ (людино зрозумілий урл (URL)), по-перше, поліпшить ранжування вашого сайту, т. к. пошукові боти звертають на це увагу, а по-друге, таку адресу легше запам'ятати Клієнту. Він (Клієнт) має розуміти на яку сторінку він перейде просто подивившись на посилання.

Приклад ЧПУ: https://neoseo.com.ua/razrabotka-internet-magazina/

І, напевно, одним з найважливіших пунктів внутрішньої SEO-оптимізації є грамотне заповнення метаданих, таких як тайтл (title) і дескріпшн (description). Метадані передають пошуковикам і Клієнтам саму важливу інформацію про вміст сторінки.

Правильний тег title повинен починатися з найбільш популярних ключових слів, а закінчуватися назвою вашого сайту або ж назвою міста, в якому ви пропонуєте свої послуги (якщо мова йде про комерційне сайті). У свою чергу тег description більш націлений на Клієнтів. Він повинен бути складений так, щоб зацікавити людину і він вибрав саме Ваш Інтернет-магазин з пошукової видачі.

Ми не розглядаємо мета-тег keywords, т. к. пошукові боти від Google, Яндекс та ін більше не враховують ключові слова сторінки, записані в даний мета-тег. Це сталося тому, що деякі сайти заливали просто цілий список ключових слів, маніпулюючи пошуковою видачею.

Мета-теги мають бути прописані для кожної сторінки Вашого сайту. А якщо у Вас їх 100? 1000? Саме для таких цілей веб-студія NeoSeo розробила модуль для Інтернет-магазину на OpenCart v 3.x, ocStore v 3.x {SEO-магазин} під назвою "Генератор ЧПУ і метаданих". Дане програмне рішення дозволить автоматизувати такі процеси, як формування ЧПУ сторінки і заповнення її мета-тегів.

Переваги модуля "Генератор ЧПУ і метаданих для Інтернет-магазину на OpenCart v 3.x, ocStore v 3.x {SEO-магазин}

  • простий і інтуїтивно зрозумілий інтерфейс;
  • автоматична генерація мета-тегів по н