AMP-прискорені мобільні сторінки для просування інтернет-магазину Google
Не сумнівайтеся з приводу необхідності високої швидкості завантаження інтернет-магазину. Тисячі досліджень доводять, що швидкість сторінок і продажу пов'язані безпосередньо. Якщо ви питаєте себе, навіщо мені платити гроші, для чого мені потрібен швидкий інтернет-магазин?
– Відповідь одна: “Тільки для продажів, для ваших високих продажів”, оскільки:
Якщо у вас швидкий інтернет-магазин, вже з травня 2021 року його швидкість належним чином оцінить Google, який ось в цій довідці оголосив, що швидкість по CORE WEB VITALS тепер буде фактором ранжування в пошуковій видачі.
Якщо у вас буде класний швидкий інтернет-магазин, значить він буде ЗРУЧНИЙ вашим Покупцям, не змусить їх нервувати і довго чекати завантаження сторінок, товарів, фото і т.д.
А оскільки ваш швидкий інтернет-магазин сподобається відвідувачам у використанні, їм буде приємно швидко і зручно отримувати інформацію на своїх мобільних пристроях, вони будуть купувати у вас частіше, ніж на середньостатистичному повільному сайті-конкурента. Висловлюючись професійною термінологією - у вашого інтернет-магазину буде вище відсоток конверсії з користувачів в Покупці (це при всіх інших рівних умовах, до яких відносяться: якісне представлення товару (опис, зображення, відео, ціна товару), умови доставки, вибір і асортимент, ввічливі менеджери, умови гарантії і повернення, наявність акцій і т.д.).
Швидкі інтернет-магазини буде "поважати" і добре ранжувати Google, а це величезні плюси та економія на рекламних бюджетах в платній рекламі.
Його будуть любити Покупці, які охочіше будуть здійснювати покупки, тим самим ви, як грамотний маркетолог, збільшите показник повернення інвестицій в рекламу і в розвиток онлайн-вектора вашого бізнесу. При рівних витратах ви отримаєте більше продажів, ніж конкуренти з повільними сайтами, дослідження ось тут:
AMP ( Accelerated Mobile Pages) в перекладі – Прискорені мобільні сторінки. Використання даної технології забезпечує максимальну швидкість завантаження сайту для користувачів мобільних пристроїв, число яких за багатьма тематиками вже давно за 50%, а в деяких і 80%.
AMP сторінки – це спрощені версії сторінок вашого інтернет-магазину. На даних сторінках відображається вся важлива інформація про товар, щоб покупець міг ознайомитися та замовити / купити у вас товар з мобільного пристрою.
Приклад таких сторінок:
При цьому на сайті будуть відключені допоміжні елементи, такі як різні блоки з додатковими товарами (новинки, рекомендовані), відгуки про товари, різні спливаючі вікна.
Ця технологія активно просувається пошуковою системою Google, наявність даних сторінок впливає на ранжування ваших сторінок в мобільній видачі Google, а також, згідно з алгоритмом Mobile first, якість і швидкість завантаження саме на мобільних пристроях, як сказано в Блозі Google, прямо впливає на ранжування ваших сторінок в десктопній видачі.
Швидкість відображення даних сторінок збільшується в першу чергу завдяки спрощенню елементів сайту, спеціальній верстці і кешуванню. Досягти таких показників на звичайній мобільної версії сайту - нереально. Також, що дуже важливо, Google кешує у себе AMP сторінки вашого сайту і замінює собою CDN, тим самим клієнти отримають відповідь з найближчого до них сервера від Google. Як наслідок: користувачі, які будуть заходити з мобільного, не будуть залежати від швидкості мобільного інтернету, і навіть на повільному інтернеті швидко зайдуть на сторінку з вашим товаром і зроблять покупку, не "навантажуючи" ваші сервера.
Якою буде AMP версія вашого інтернет магазину?
AMP версія обмежена у функціональності і спрощена в дизайні, але завдяки саме цьому дуже легка для перегляду на мобільних пристроях.
По суті, прискорення досягається завдяки 3-м факторам:
Формат розмітки AMP HTML. Це звичайна HTML розмітка, але з деякими обмеженнями, що дозволяють поліпшити вигляд сайту.
Бібліотека скриптів AMP JS . Нова бібліотека допомагає прискорити обробку AMP-сторінок.
Кеш AMP. Google підтримує завантаження AMP-сторінок з власного кеша, що прискорює відображення сторінки на екрані користувача.
Сторінки будуть доступні за альтернативного адресою: ваш сайт/amp/назви-сторінки.
Переваги AMP
Головна перевага технології AMP — висока швидкість завантаження на мобільних пристроях. AMP сторінки завантажуються в рази швидше, ніж стандартна мобільна версія сайту. Крім самої швидкості завантаження, це прямо впливає на позиції у видачі пошукових систем, оскільки низька швидкість дуже негативно впливає на користувальницький досвід, що враховується системою Google при ранжируванні.
Кешування. Оскільки технологія активно просувається Google, то цей сервіс дає ще одну додаткову перевагу для такого типу сторінок — він кешує AMP сторінки у себе на серверах і віддає з пошукової видачі сторінки відразу зі свого кешу, якщо у вас повільний інтернет. Це дає приріст до швидкості і знижує навантаження на сервер.
Здатність AMP сторінок швидко надавати інформацію покупцеві, а також вдалий досвід для покупців. Завдяки тому, що на сторінках відсутні відволікаючі фактори, користувач, який потрапляє з пошукової видачі на сторінку з товаром, який він шукав, зможе повністю сконцентруватися саме на цьому товарі і завершити покупку. Також оскільки ваш сайт буде значно вигравати по швидкості у конкурентів, більшає ймовірність, що для наступної покупки покупець знову скористається вашим сервісом.
Бібліотека ресурсів AMP безкоштовна і підтримується всіма браузерами. На сьогодні екосистема AMP включає більше 25 мільйонів сайтів і стає більш затребуваною серед різних форматів: реклама, електронна торгівля, послуги, малий бізнес і т. д
Отже, як підсумок: основна перевага прискорених сторінок — висока швидкість завантаження і високі позиції сайту у видачі Google, як мобільній, так і десктопній. Вона покращує користувальницький досвід і допоможе покупцям залишитися з вами, забезпечуючи доходи у вашому бізнесі.
Як виглядають такі сторінки у видачі:
AMP-сторінки мають пріоритетний значок ("блискавка") в пошуковій видачі для мобільних пристроїв:
Інформація по інтернет-магазинах від авторів AMP технології, а також від представників компанії Google:
Автори проекту AMP стверджують, що онлайн-магазини можуть і повинні використовувати прискорені сторінки. Головний аргумент на користь впровадження технології на ecommerce-ресурсах — підвищення швидкості завантаження мобільних сторінок позитивно впливає на конверсію.
За заявою представника Google Річарда Жангра, AMP — "це не про новини чи статті, ми бачимо впровадження формату по всьому спектру веб-додатків, інтернет-магазинів до посадочних сторінок для реклами".
Принаймні, AMP стануть майбутнім для SEO", як висловився Деніел Бордман, керівник відділу SEO компанії Hoppa. Далі можна очікувати, що Google буде активніше просувати свій формат мобільних сторінок. І якщо є, чому повчитися з усієї історії Google, то це те, що потрібно слідувати за пропозиціями пошукового гіганта, ніж залишатися за лінією кільватера без позицій і трафіку.
Чому Вам варто замовити розробку AMP версії сайту вже зараз:
Мобільний трафік сьогодні як ніколи важливий, адже він увійшов у світ електронної комерції і вже давно становить більше половини трафіку.
AMP — це спосіб привернути і утримати мобільних користувачів , у тому числі з повільним інтернетом. Швидкість завантаження сайту в пріоритеті.
AMP дійсно дає переваги у просуванні сайтів. І якщо у її конкурентів ще немає, то в мобільному трафіку ви зможете їх значно посунути.
Вартість впровадження:
Для впровадження цієї технології необхідно буде надати AMP версії 4-х типів сторінок.
Сторінка категорій. На сторінці будуть доступні посилання на товари а також модуль для відображення категорій сайту.
Сторінка товару, на якій буде вся основна інформація про товар, без відображення додаткових блоків товарів, а також відгуків. Після натискання на кнопку купити користувач буде потрапляти на сторінку оформлення замовлення з вибраним товаром.
Інформаційні сторінки сайту, щоб користувач міг потрапити на умови покупок або сторінки з важливою для нього інформацією.
Сторінки блогу — оскільки для AMP сторінок блогів у видачі пошуковика надані окремі каруселі на початку видачі, то це буде додатковий спосіб залучити покупців на ваш сайт.
На реалізацію кожного з типів сторінок в середньому необхідно 15-20 годин роботи програміста. 10-15 годин необхідно на реалізацію "хэдера" і "футера" для даної версії, які будуть повторюватися на всіх типах сторінок.
Також додатково знадобиться час для правильної реалізації посилань на AMP сторінки, додавання їх у карту сайту і правильне інформування Google про їх появі, знадобитися ще орієнтовно 20-30 годин роботи програміста.
Загальна реалізація AMP версії сайту займе, орієнтовно 100-125 годин роботи програміста.
Також додатково можна розробити AMP-версію фільтра і інших елементів сайту, що не входять у речення за додаткову плату.
ЧЗВ:
Як на АМР від Google реагує Яндекс?
На відміну від Google, «Яндекс» не підтримує технологію AMP. Але і, що немало важливо, найбільший пошуковик рунета не вважає прискорені мобільні сторінки дублями. Це пояснюється тим, що AMP посилаються на канонічні сторінки за допомогою атрибута rel="canonical". Завдяки цьому видачу цієї пошукової системи потрапляють основні версії сторінок, а не AMP.
Спеціальних правил індексації у файлі robots.txt вказувати не потрібно. Тому для отримання того ж ефекту в просуванні Яндекса ми рекомендуємо використовувати Турбо-сторінки. Будь ласка, ознайомтеся з тим, що таке "Турбо-сторінок і вартістю їх впровадження у цій статті.
Чому розробка додатку (PWA) це вигідна інвестиція у розвиток вашого онлайн-бізнесу і чому без нього ви будете пасти задніх у боротьбі за безкоштовний пошуковий трафік?
Бiльше...
Рекомендуємо до прочитання переклад статті "Core Web Vitals: The Next Official Google Ranking Factor - Whiteboard Friday" авторства Сайруса Шепард.
З'явився новий фактор ранжирування: Core Web Vitals. Очікувана в 2021 році зміна алгоритму, оголошена Google, містить кілька деталей, п..Бiльше...