- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254
- 255
- 256
- 257
- 258
- 259
- 260
- 261
- 262
- 263
- 264
- 265
- 266
- 267
- 268
- 269
- 270
- 271
- 272
- 273
- 274
- 275
- 276
- 277
- 278
- 279
- 280
- 281
- 282
- 283
- 284
- 285
- 286
- 287
- 288
- 289
- 290
- 291
- 292
- 293
- 294
- 295
- 296
- 297
- 298
- 299
- 300
- 301
- 302
- 303
- 304
- 305
- 306
- 307
- 308
- 309
- 310
- 311
- 312
- 313
- 314
- 315
- 316
- 317
- 318
- 319
- 320
- 321
- 322
- 323
- 324
- 325
- 326
- 327
- 328
- 329
- 330
- 331
- 332
- 333
- 334
- 335
- 336
- 337
- 338
- 339
- 340
- 341
- 342
- 343
- 344
- 345
- 346
- 347
- 348
- 349
- 350
- 351
- 352
- 353
- 354
- 355
- 356
- 357
- 358
- 359
- 360
- 361
- 362
- 363
- 364
- 365
- 366
- 367
- 368
- 369
- 370
- 371
- 372
- 373
- 374
- 375
- 376
- 377
- 378
- 379
- 380
- 381
- 382
- 383
- 384
- 385
- 386
- 387
- 388
- 389
- 390
- 391
- 392
- 393
- 394
- 395
- 396
- 397
- 398
- 399
- 400
- 401
- 402
- 403
- 404
- 405
- 406
- 407
- 408
- 409
- 410
- 411
- 412
- 413
- 414
- 415
- 416
- 417
- 418
- 419
- 420
- 421
- 422
- 423
- 424
- 425
- 426
- 427
- 428
- 429
- 430
- 431
- 432
- 433
- 434
- 435
- 436
- 437
- 438
- 439
- 440
- 441
- 442
- 443
- 444
- 445
- 446
- 447
- 448
- 449
- 450
- 451
- 452
- 453
- 454
- 455
- 456
- 457
- 458
- 459
- 460
- 461
- 462
- 463
- 464
- 465
- 466
- 467
- 468
- 469
- 470
- 471
- 472
- 473
- 474
- 475
- 476
- 477
- 478
- 479
- 480
- 481
- 482
- 483
- 484
- 485
- 486
- 487
- 488
- 489
- 490
- 491
- 492
- 493
- 494
- 495
- 496
- 497
- 498
- 499
- 500
- 501
- 502
- 503
- 504
- 505
- 506
- 507
- 508
- 509
- 510
- 511
- 512
- 513
- 514
- 515
- 516
- 517
- 518
- 519
- 520
- 521
- 522
- 523
- 524
- 525
- 526
- 527
- 528
- 529
- 530
- 531
- 532
- 533
- 534
- 535
- 536
- 537
- 538
- 539
- 540
- 541
- 542
- 543
- 544
- 545
- 546
- 547
- 548
- 549
- 550
- 551
- 552
- 553
- 554
- 555
- 556
- 557
- 558
- 559
- 560
- 561
- 562
- 563
- 564
- 565
- 566
- 567
- 568
- 569
- 570
- 571
- 572
- 573
- 574
- 575
- 576
- 577
- 578
- 579
- 580
- 581
- 582
- 583
- 584
- 585
- 586
- 587
- 588
- 589
- 590
- 591
Налаштування модуля Email-інформер для Інтернет-магазину {SEO-Магазин}, OpenCart 2.х, 3.х, ocStore
-
Встановлення модуля "NeoSeo Email Інформер"
Для встановлення модуля "NeoSeo Email Інформер" для OpenCart необхідно:
- Перейти в адміністративну панель сайту і вибрати розділ "Додатки"->"Модулі":
- В переліку модулів обрати "NeoSeo Email Інформер" і натиснути кнопку "Встановити":
- Перейти в розділ "Додатки"->"Менеджер доповнень" і у вікні натиснути на кнопку "Оновити".
На цьому встановлення модуля завершене і можна переходити до редагування налаштувань модуля.
-
Редагування налаштувань модуля
Для редагування налаштувань модуля необхідно перейти в адміністративну панель сайту і вибрати розділ "Додатки"->"Модулі". В переліку модулів вибрати "NeoSeo Email Інформер" і натиснути на кнопку "Редагувати":
Після цього на екрані з'явиться вікно редагування параметрів модуля:
Вкладка "Загальні" призначена для налаштування наступних параметрів:
- Включення/відключення модуля. Для того, щоб підключити модуль до магазину, необхідно в полі "Статус" обрати значення "Включено":
- Одержувачі адмінських повідомлень. Дане поле служить для введення електронних адрес одержувачів повідомлень про замовлення:
Якщо необхідно відсилати email-повідомлення кільком одержувачам, введіть їх електронні адреси через кому.
Важливо!!! Після додавання всіх змін необхідно натиснути кнопку "Зберегти":
Вкладка "Шаблони листів" призначена для налаштування шаблонів електронних повідомлень для кожного статусу замовлення:
В даній системі визначено 7 статусів замовлення, для яких можна налаштувати email-повідомлення: новий, обробляється, відправлено Новою поштою, відправлено Укрпоштою, відправлено кур'єром, очікує самовивозу, замовлення виконано.
Для статусу замовлення "Новий" можливо налаштувати такі параметри:
- Тема листа. Цей модуль пропонує налаштувати тему листа для клієнта на всіх мовах магазину (у прикладі, англійська, російська та українська мови):
А також тему листа для адміністратора:
В даному прикладі теми листів містять теги, які можна використовувати для заповнення полів. Наприклад, тег {order_id} містить номер поточного замовлення. Використовуючи дані теги, можна сформувати тему листа в потрібному вигляді. Опис тегів можна переглянути на вкладці "Поля":
- Відсилання повідомлень клієнту та адміністратору. У даному модулі пропонується відправляти повідомлення про замовлення як клієнту, так і адміністратору.
Для того, щоб налаштувати відправку повідомлень, необхідно в полі "Відправляти" обрати одне з трьох можливих значень: "Вимкнено", "Включено", "Примусово".
При виборі значення "Відключено", повідомлення не буде надіслано.
При виборі значення "Включено", повідомлення буде відправлено у тому випадку, якщо обрана відмітка про повідомлення покупця. Для того, щоб її поставити, необхідно в адміністративній панелі сайту вибрати розділ "Продажі"->"Замовлення"->"Огляд замовлення" і поставити позначку навпроти поля "Повідомити покупця":
При виборі значення "Примусово", повідомлення буде відправлено завжди.
- Шаблон листа. Дане поле служить для вибору шаблону листа, яке буде відправлено на пошту адміністратора і клієнту.
Для статусу замовлення "Новий" модуль надає наступні шаблони:
"new_en" – шаблон листа для клієнта англійською мовою;
"new__ru" – шаблон листа для клієнта російською мовою;
"1new" – другий варіант шаблону листа для клієнта російською мовою;
"new__uk" – шаблон листа для клієнта українською мовою;
"new__admin" – шаблон листа адміністратору.
В результаті, при оформленні замовлення зі статусом "Новий" і виборі шаблону "new_ru", клієнт отримає наступне електронне повідомлення:
При оформленні замовлення зі статусом "Новий" і виборі шаблону "1new", клієнт отримає наступне електронне повідомлення:
Електронне повідомлення для адміністратора:
Для статусу замовлення "Обробляється" можливо налаштувати такі параметри:
- Тема листа. Цей модуль пропонує налаштувати тему листа для клієнта на всіх мовах магазину:
А також тему листа для адміністратора:
Теми листів містять теги, які можна використовувати для заповнення полів. Наприклад, тег {order_id} містить номер поточного замовлення. Використовуючи дані теги, можна сформувати тему листа в потрібному вигляді. Опис тегів можна переглянути на вкладці "Поля":
- Відсилання повідомлень клієнту та адміністратору. У даному модулі пропонується відправляти повідомлення про замовлення як клієнту, так і адміністратору.
Для того, щоб налаштувати відправку повідомлень, необхідно в полі "Відправляти" обрати одне з трьох можливих значень: "Вимкнено", "Включено", "Примусово".
При виборі значення "Відключено", повідомлення не буде надіслано.
При виборі значення "Включено", повідомлення буде відправлено у тому випадку, якщо обрана відмітка про повідомлення покупця. Для того, щоб її поставити, необхідно в адміністративній панелі сайту вибрати розділ "Продажі"->"Замовлення"->"Огляд замовлення" і поставити позначку навпроти поля "Повідомити покупця":
При виборі значення "Примусово", повідомлення буде відправлено завжди.
- Шаблон листа. Дане поле служить для вибору шаблону листа, яке буде відправлено на пошту адміністратору і клієнту.
Для статусу замовлення "Обробляється" доступні наступні шаблони:
"process_en" – шаблон листа для клієнта англійською мовою;
"process__ru" – шаблон листа для клієнта російською мовою;
"1process" – другий варіант шаблону листа для клієнта російською мовою;
"process__uk" – шаблон листа для клієнта українською мовою;
"process__admin" – шаблон листа адміністратору.
В результаті, при оформленні замовлення зі статусом "Обробляється" і виборі шаблону "process__ru", клієнт отримає наступне електронне повідомлення:
При оформленні замовлення зі статусом "Обробляється" і виборі шаблону "1process", клієнт отримає наступне електронне повідомлення:
Електронне повідомлення для адміністратора:
Для статусу замовлення "Відправлено Новою поштою" можна налаштувати такі параметри:
- Тема листа. Цей модуль пропонує налаштувати тему листа для клієнта на всіх мовах магазину:
А також тему листа для адміністратора:
Теми листів містять теги, які можна використовувати для заповнення полів. Наприклад, тег {order_id} містить номер поточного замовлення. Використовуючи дані теги, можна сформувати тему листа в потрібному вигляді. Опис тегів можна переглянути на вкладці "Поля":
- Посилання повідомлень клієнту та адміністратору. У даному модулі пропонується відправляти повідомлення про замовлення як клієнту, так і адміністратору.
Для того, щоб налаштувати відправку повідомлень, необхідно в полі "Відправляти" вибрати одне з трьох можливих значень: "Вимкнено", "Включено", "Примусово".
При виборі значення "Відключено", повідомлення не буде надіслано.
При виборі значення "Включено", повідомлення буде відправлено у тому випадку, якщо обрана відмітка про повідомлення покупця. Для того, щоб її поставити, необхідно в адміністративній панелі сайту вибрати розділ "Продажі"->"Замовлення"->"Огляд замовлення" і поставити позначку навпроти поля "Повідомити покупця":
При виборі значення "Примусово", повідомлення буде відправлено завжди.
- Шаблон листа. Дане поле служить для вибору шаблону листа, яке буде відправлено на пошту адміністратору і клієнту.
Для статусу замовлення "Відправлено новою поштою" модуль надає наступні шаблони:
"novaposhta_en" – шаблон листа для клієнта англійською мовою;
"novaposhta__ru" – шаблон листа для клієнта російською мовою;
"1novaposhta_ru" – другий варіант шаблону листа для клієнта російською мовою;
"novaposhta__uk" – шаблон листа для клієнта українською мовою;
"novaposhta__admin" – шаблон листа адміністратору.
В результаті, при оформленні замовлення зі статусом "Відправлено Новою поштою" та виборі шаблону "novaposhta__ru" клієнт отримає наступне електронне повідомлення:
При оформленні замовлення зі статусом "Відправлено Новою поштою" та виборі шаблону "1novaposhta_ru" клієнт отримає наступне електронне повідомлення:
Електронне повідомлення для адміністратора:
Для статусу замовлення "Відправлено Укрпоштою" можна налаштувати такі параметри:
- Тема листа. Цей модуль пропонує налаштувати тему листа для клієнта на всіх мовах магазину:
А також тему листа для адміністратора:
Теми листів містять теги, які можна використовувати для заповнення полів. Наприклад, тег {order_id} містить номер поточного замовлення. Використовуючи дані теги, можна сформувати тему листа в потрібному вигляді. Опис тегів можна переглянути на вкладці "Поля":
- Відсилання повідомлень клієнту та адміністратору. У даному модулі пропонується відправляти повідомлення про замовлення як клієнту, так і адміністратору.
Для того, щоб налаштувати відправку повідомлень, необхідно в полі "Відправляти" вибрати одне з трьох можливих значень: "Вимкнено", "Включено", "Примусово".
При виборі значення "Відключено", повідомлення не буде надіслано.
При виборі значення "Включено", повідомлення буде відправлено у тому випадку, якщо обрана відмітка про повідомлення покупця. Для того, щоб її поставити, необхідно в адміністративній панелі сайту вибрати розділ "Продажі"->"Замовлення"->"Огляд замовлення" і поставити позначку навпроти поля "Повідомити покупця":
При виборі значення "Примусово", повідомлення буде відправлено завжди.
- Шаблон листа. Дане поле служить для вибору шаблону листа, яке буде відправлено на пошту адміністратору і клієнту.
Для статусу замовлення "Відправлено Укрпоштою" модуль надає наступні шаблони:
"ukrposhta_en" – шаблон листа для клієнта англійською мовою;
"ukrposhta__ru" – шаблон листа для клієнта російською мовою;
"1ukrposhta_ru" – другий варіант шаблону листа для клієнта російською мовою;
"ukrposhta__uk" – шаблон листа для клієнта на українському;
"ukrposhta__admin" – шаблон листа адміністратору.
В результаті, при оформленні замовлення зі статусом "Відправлено Укрпоштою" і виборі шаблону "ukrposhta__ru" клієнт отримає наступне електронне повідомлення:
Електронне повідомлення для адміністратора:
При оформленні замовлення зі статусом "Відправлено Укрпоштою" і виборі шаблону "1ukrposhta_ru" клієнт отримає наступне електронне повідомлення:
Для статусу замовлення "Відправлено кур'єром" можливо налаштувати такі параметри:
- Тема листа. Цей модуль пропонує налаштувати тему листа для клієнта на всіх мовах магазину:
А також тему листа для адміністратора:
Теми листів містять теги, які можна використовувати для заповнення полів. Наприклад, тег {order_id} містить номер поточного замовлення. Використовуючи дані теги, можна сформувати тему листа в потрібному вигляді. Опис тегів можна переглянути на вкладці "Поля":
- Відсилання повідомлень клієнту та адміністратору. У даному модулі пропонується відправляти повідомлення про замовлення як клієнту, так і адміністратору.
Для того, щоб налаштувати відправку повідомлень, необхідно в полі "Відправляти" вибрати одне з трьох можливих значень: "Вимкнено", "Включено", "Примусово".
При виборі значення "Відключено", повідомлення не буде надіслано.
При виборі значення "Включено", повідомлення буде відправлено у тому випадку, якщо обрана відмітка про повідомлення покупця. Для того, щоб її поставити, необхідно в адміністративній панелі сайту вибрати розділ "Продажі"->"Замовлення"->"Огляд замовлення" і поставити позначку навпроти поля "Повідомити покупця":
При виборі значення "Примусово", повідомлення буде відправлено завжди.
- Шаблон листа. Дане поле служить для вибору шаблону листа, яке буде відправлено на пошту адміністратору і клієнту.
Для статусу замовлення "Відправлено кур'єром" модуль надає наступні шаблони:
"courier_en" – шаблон листа для клієнта англійською мовою;
"courier__ru" – шаблон листа для клієнта російською мовою;
"1courier_ru" – другий варіант шаблону листа для клієнта російською мовою;
"courier__uk" – шаблон листа для клієнта на українському;
"courier__admin" – шаблон листа адміністратору.
В результаті, при оформленні замовлення зі статусом "Відправлено кур'єром" і виборі шаблону "courier__ru" клієнт отримає наступне електронне повідомлення:
При оформленні замовлення зі статусом "Відправлено кур'єром" і виборі шаблону "1courier_ru" клієнт отримає наступне електронне повідомлення:
Електронне повідомлення для адміністратора:
Для статусу замовлення "Очікує самовивозу" можливо налаштувати такі параметри:
- Тема листа. Цей модуль пропонує налаштувати тему листа для клієнта на всіх мовах магазину:
А також тему листа для адміністратора:
Теми листів містять теги, які можна використовувати для заповнення полів. Наприклад, тег {order_id} містить номер поточного замовлення. Використовуючи дані теги, можна сформувати тему листа в потрібному вигляді. Опис тегів можна переглянути на вкладці "Поля":
- Відсилання повідомлень клієнту та адміністратору. У даному модулі пропонується відправляти повідомлення про замовлення як клієнту, так і адміністратору.
Для того, щоб налаштувати відправку повідомлень, необхідно в полі "Відправляти" вибрати одне з трьох можливих значень: "Вимкнено", "Включено", "Примусово".
При виборі значення "Відключено", повідомлення не буде надіслано.
При виборі значення "Включено", повідомлення буде відправлено у тому випадку, якщо обрана відмітка про повідомлення покупця. Для того, щоб її поставити, необхідно в адміністративній панелі сайту вибрати розділ "Продажі"->"Замовлення"->"Огляд замовлення" і поставити позначку навпроти поля "Повідомити покупця":
При виборі значення "Примусово", повідомлення буде відправлено завжди.
- Шаблон листа. Дане поле служить для вибору шаблону листа, яке буде відправлено на пошту адміністратору і клієнту.
Для статусу замовлення "Очікує самовивозу" модуль надає наступні шаблони:
"pickup_en" – шаблон листа для клієнта англійською мовою;
"pickup_ru" – шаблон листа для клієнта російською мовою;
"1pickup_ru" – другий варіант шаблону листа для клієнта російською мовою;
"pickup_uk" – шаблон листа для клієнта українською мовою;
"pickup_admin" – шаблон листа адміністратору.
В результаті, при оформленні замовлення зі статусом "Очікує самовивозу" і виборі шаблону "pickup_ru" клієнт отримає наступне електронне повідомлення:
При оформленні замовлення зі статусом "Очікує самовивозу" і виборі шаблону "1pickup_ru" клієнт отримає наступне електронне повідомлення:
Електронне повідомлення для адміністратора:
Для статусу замовлення "Замовлення виконано" можливо налаштувати такі параметри:
- Тема листа. Цей модуль пропонує налаштувати тему листа для клієнта на всіх мовах магазину:
А також тему листа для адміністратора:
Теми листів містять теги, які можна використовувати для заповнення полів. Наприклад, тег {order_id} містить номер поточного замовлення. Використовуючи дані теги, можна сформувати тему листа в потрібному вигляді. Опис тегів можна переглянути на вкладці "Поля":
- Відсилання повідомлень клієнту та адміністратору. У даному модулі пропонується відправляти повідомлення про замовлення як клієнту, так і адміністратору.
Для того, щоб налаштувати відправку повідомлень, необхідно в полі "Відправляти" вибрати одне з трьох можливих значень: "Вимкнено", "Включено", "Примусово".
При виборі значення "Відключено", повідомлення не буде надіслано.
При виборі значення "Включено", повідомлення буде відправлено у тому випадку, якщо обрана відмітка про повідомлення покупця. Для того, щоб її поставити, необхідно в адміністративній панелі сайту вибрати розділ "Продажі"->"Замовлення"->"Огляд замовлення" і поставити позначку навпроти поля "Повідомити покупця":
При виборі значення "Примусово", повідомлення буде відправлено завжди.
- Шаблон листа. Дане поле служить для вибору шаблону листа, яке буде відправлено на пошту адміністратору і клієнту.
Для статусу замовлення "Замовлення виконано" модуль надає наступні шаблони:
"complete_en" – шаблон листа для клієнта англійською мовою;
"complete_ru" – шаблон листа для клієнта російською мовою;
"1complete_ru" – другий варіант шаблону листа для клієнта російською мовою;
"complete_uk" – шаблон листа для клієнта на українському;
"complete_admin" – шаблон листа адміністратору.
В результаті, при оформленні замовлення зі статусом "Замовлення виконано" та виборі шаблону "complete_ru" клієнт отримає наступне електронне повідомлення:
При оформленні замовлення зі статусом "Замовлення виконано" та виборі шаблону "1complete_ru" клієнт отримає наступне електронне повідомлення:
Електронне повідомлення для адміністратора:
Не знайшли відповідь на своє запитання? — Поставте його на нашому форумі:
Коментарі