Вже скоро, швидкі шаблони з необмеженою кількістю модулів за 1грн./замовлення

Налаштування модуля Email-інформер для Інтернет-магазину {SEO-Магазин}, OpenCart 2.х, 3.х, ocStore

  1. Встановлення модуля "NeoSeo Email Інформер"

Для встановлення модуля "NeoSeo Email Інформер" для OpenCart необхідно:

  1. Перейти в адміністративну панель сайту і вибрати розділ "Додатки"->"Модулі":
  2. В переліку модулів обрати "NeoSeo Email Інформер" і натиснути кнопку "Встановити":
  3. Перейти в розділ "Додатки"->"Менеджер доповнень" і у вікні натиснути на кнопку "Оновити".

На цьому встановлення модуля завершене і можна переходити до редагування налаштувань модуля.

  1. Редагування налаштувань модуля

Для редагування налаштувань модуля необхідно перейти в адміністративну панель сайту і вибрати розділ "Додатки"->"Модулі". В переліку модулів вибрати "NeoSeo Email Інформер" і натиснути на кнопку "Редагувати":

Після цього на екрані з'явиться вікно редагування параметрів модуля:

Вкладка "Загальні" призначена для налаштування наступних параметрів:

  • Включення/відключення модуля. Для того, щоб підключити модуль до магазину, необхідно в полі "Статус" обрати значення "Включено":
  • Одержувачі адмінських повідомлень. Дане поле служить для введення електронних адрес одержувачів повідомлень про замовлення:

Якщо необхідно відсилати email-повідомлення кільком одержувачам, введіть їх електронні адреси через кому.

Важливо!!! Після додавання всіх змін необхідно натиснути кнопку "Зберегти":

Вкладка "Шаблони листів" призначена для налаштування шаблонів електронних повідомлень для кожного статусу замовлення:

В даній системі визначено 7 статусів замовлення, для яких можна налаштувати email-повідомлення: новий, обробляється, відправлено Новою поштою, відправлено Укрпоштою, відправлено кур'єром, очікує самовивозу, замовлення виконано.

Для статусу замовлення "Новий" можливо налаштувати такі параметри:

  • Тема листа. Цей модуль пропонує налаштувати тему листа для клієнта на всіх мовах магазину (у прикладі, англійська, російська та українська мови):

    А також тему листа для адміністратора:

В даному прикладі теми листів містять теги, які можна використовувати для заповнення полів. Наприклад, тег {order_id} містить номер поточного замовлення. Використовуючи дані теги, можна сформувати тему листа в потрібному вигляді. Опис тегів можна переглянути на вкладці "Поля":

  • Відсилання повідомлень клієнту та адміністратору. У даному модулі пропонується відправляти повідомлення про замовлення як клієнту, так і адміністратору.

Для того, щоб налаштувати відправку повідомлень, необхідно в полі "Відправляти" обрати одне з трьох можливих значень: "Вимкнено", "Включено", "Примусово".



При виборі значення "Відключено", повідомлення не буде надіслано.

При виборі значення "Включено", повідомлення буде відправлено у тому випадку, якщо обрана відмітка про повідомлення покупця. Для того, щоб її поставити, необхідно в адміністративній панелі сайту вибрати розділ "Продажі"->"Замовлення"->"Огляд замовлення" і поставити позначку навпроти поля "Повідомити покупця":

При виборі значення "Примусово", повідомлення буде відправлено завжди.

  • Шаблон листа. Дане поле служить для вибору шаблону листа, яке буде відправлено на пошту адміністратора і клієнту.

Для статусу замовлення "Новий" модуль надає наступні шаблони:

"new_en" – шаблон листа для клієнта англійською мовою;

"new__ru" – шаблон листа для клієнта російською мовою;

"1new" – другий варіант шаблону листа для клієнта російською мовою;

"new__uk" – шаблон листа для клієнта українською мовою;

"new__admin" – шаблон листа адміністратору.

В результаті, при оформленні замовлення зі статусом "Новий" і виборі шаблону "new_ru", клієнт отримає наступне електронне повідомлення:

При оформленні замовлення зі статусом "Новий" і виборі шаблону "1new", клієнт отримає наступне електронне повідомлення:

Електронне повідомлення для адміністратора:

Для статусу замовлення "Обробляється" можливо налаштувати такі параметри:

  • Тема листа. Цей модуль пропонує налаштувати тему листа для клієнта на всіх мовах магазину:

А також тему листа для адміністратора:

Теми листів містять теги, які можна використовувати для заповнення полів. Наприклад, тег {order_id} містить номер поточного замовлення. Використовуючи дані теги, можна сформувати тему листа в потрібному вигляді. Опис тегів можна переглянути на вкладці "Поля":

  • Відсилання повідомлень клієнту та адміністратору. У даному модулі пропонується відправляти повідомлення про замовлення як клієнту, так і адміністратору.

Для того, щоб налаштувати відправку повідомлень, необхідно в полі "Відправляти" обрати одне з трьох можливих значень: "Вимкнено", "Включено", "Примусово".



При виборі значення "Відключено", повідомлення не буде надіслано.

При виборі значення "Включено", повідомлення буде відправлено у тому випадку, якщо обрана відмітка про повідомлення покупця. Для того, щоб її поставити, необхідно в адміністративній панелі сайту вибрати розділ "Продажі"->"Замовлення"->"Огляд замовлення" і поставити позначку навпроти поля "Повідомити покупця":

При виборі значення "Примусово", повідомлення буде відправлено завжди.

  • Шаблон листа. Дане поле служить для вибору шаблону листа, яке буде відправлено на пошту адміністратору і клієнту.
    Для статусу замовлення "Обробляється" доступні наступні шаблони:

"process_en" – шаблон листа для клієнта англійською мовою;

"process__ru" – шаблон листа для клієнта російською мовою;

"1process" – другий варіант шаблону листа для клієнта російською мовою;

"process__uk" – шаблон листа для клієнта українською мовою;

"process__admin" – шаблон листа адміністратору.

В результаті, при оформленні замовлення зі статусом "Обробляється" і виборі шаблону "process__ru", клієнт отримає наступне електронне повідомлення:

При оформленні замовлення зі статусом "Обробляється" і виборі шаблону "1process", клієнт отримає наступне електронне повідомлення:

Електронне повідомлення для адміністратора:

Для статусу замовлення "Відправлено Новою поштою" можна налаштувати такі параметри:

  • Тема листа. Цей модуль пропонує налаштувати тему листа для клієнта на всіх мовах магазину:

А також тему листа для адміністратора:

Теми листів містять теги, які можна використовувати для заповнення полів. Наприклад, тег {order_id} містить номер поточного замовлення. Використовуючи дані теги, можна сформувати тему листа в потрібному вигляді. Опис тегів можна переглянути на вкладці "Поля":

  • Посилання повідомлень клієнту та адміністратору. У даному модулі пропонується відправляти повідомлення про замовлення як клієнту, так і адміністратору.

Для того, щоб налаштувати відправку повідомлень, необхідно в полі "Відправляти" вибрати одне з трьох можливих значень: "Вимкнено", "Включено", "Примусово".



При виборі значення "Відключено", повідомлення не буде надіслано.

При виборі значення "Включено", повідомлення буде відправлено у тому випадку, якщо обрана відмітка про повідомлення покупця. Для того, щоб її поставити, необхідно в адміністративній панелі сайту вибрати розділ "Продажі"->"Замовлення"->"Огляд замовлення" і поставити позначку навпроти поля "Повідомити покупця":



При виборі значення "Примусово", повідомлення буде відправлено завжди.

  • Шаблон листа. Дане поле служить для вибору шаблону листа, яке буде відправлено на пошту адміністратору і клієнту.
    Для статусу замовлення "Відправлено новою поштою" модуль надає наступні шаблони:

"novaposhta_en" – шаблон листа для клієнта англійською мовою;

"novaposhta__ru" – шаблон листа для клієнта російською мовою;

"1novaposhta_ru" – другий варіант шаблону листа для клієнта російською мовою;

"novaposhta__uk" – шаблон листа для клієнта українською мовою;

"novaposhta__admin" – шаблон листа адміністратору.

В результаті, при оформленні замовлення зі статусом "Відправлено Новою поштою" та виборі шаблону "novaposhta__ru" клієнт отримає наступне електронне повідомлення:

При оформленні замовлення зі статусом "Відправлено Новою поштою" та виборі шаблону "1novaposhta_ru" клієнт отримає наступне електронне повідомлення:

Електронне повідомлення для адміністратора:

Для статусу замовлення "Відправлено Укрпоштою" можна налаштувати такі параметри:

  • Тема листа. Цей модуль пропонує налаштувати тему листа для клієнта на всіх мовах магазину:

А також тему листа для адміністратора:

Теми листів містять теги, які можна використовувати для заповнення полів. Наприклад, тег {order_id} містить номер поточного замовлення. Використовуючи дані теги, можна сформувати тему листа в потрібному вигляді. Опис тегів можна переглянути на вкладці "Поля":

  • Відсилання повідомлень клієнту та адміністратору. У даному модулі пропонується відправляти повідомлення про замовлення як клієнту, так і адміністратору.

Для того, щоб налаштувати відправку повідомлень, необхідно в полі "Відправляти" вибрати одне з трьох можливих значень: "Вимкнено", "Включено", "Примусово".



При виборі значення "Відключено", повідомлення не буде надіслано.

При виборі значення "Включено", повідомлення буде відправлено у тому випадку, якщо обрана відмітка про повідомлення покупця. Для того, щоб її поставити, необхідно в адміністративній панелі сайту вибрати розділ "Продажі"->"Замовлення"->"Огляд замовлення" і поставити позначку навпроти поля "Повідомити покупця":



При виборі значення "Примусово", повідомлення буде відправлено завжди.

  • Шаблон листа. Дане поле служить для вибору шаблону листа, яке буде відправлено на пошту адміністратору і клієнту.
    Для статусу замовлення "Відправлено Укрпоштою" модуль надає наступні шаблони:

"ukrposhta_en" – шаблон листа для клієнта англійською мовою;

"ukrposhta__ru" – шаблон листа для клієнта російською мовою;

"1ukrposhta_ru" – другий варіант шаблону листа для клієнта російською мовою;

"ukrposhta__uk" – шаблон листа для клієнта на українському;

"ukrposhta__admin" – шаблон листа адміністратору.

В результаті, при оформленні замовлення зі статусом "Відправлено Укрпоштою" і виборі шаблону "ukrposhta__ru" клієнт отримає наступне електронне повідомлення:

Електронне повідомлення для адміністратора:

При оформленні замовлення зі статусом "Відправлено Укрпоштою" і виборі шаблону "1ukrposhta_ru" клієнт отримає наступне електронне повідомлення:

Для статусу замовлення "Відправлено кур'єром" можливо налаштувати такі параметри:

  • Тема листа. Цей модуль пропонує налаштувати тему листа для клієнта на всіх мовах магазину:

А також тему листа для адміністратора:

Теми листів містять теги, які можна використовувати для заповнення полів. Наприклад, тег {order_id} містить номер поточного замовлення. Використовуючи дані теги, можна сформувати тему листа в потрібному вигляді. Опис тегів можна переглянути на вкладці "Поля":

  • Відсилання повідомлень клієнту та адміністратору. У даному модулі пропонується відправляти повідомлення про замовлення як клієнту, так і адміністратору.

Для того, щоб налаштувати відправку повідомлень, необхідно в полі "Відправляти" вибрати одне з трьох можливих значень: "Вимкнено", "Включено", "Примусово".



При виборі значення "Відключено", повідомлення не буде надіслано.

При виборі значення "Включено", повідомлення буде відправлено у тому випадку, якщо обрана відмітка про повідомлення покупця. Для того, щоб її поставити, необхідно в адміністративній панелі сайту вибрати розділ "Продажі"->"Замовлення"->"Огляд замовлення" і поставити позначку навпроти поля "Повідомити покупця":



При виборі значення "Примусово", повідомлення буде відправлено завжди.

  • Шаблон листа. Дане поле служить для вибору шаблону листа, яке буде відправлено на пошту адміністратору і клієнту.

Для статусу замовлення "Відправлено кур'єром" модуль надає наступні шаблони:

"courier_en" – шаблон листа для клієнта англійською мовою;

"courier__ru" – шаблон листа для клієнта російською мовою;

"1courier_ru" – другий варіант шаблону листа для клієнта російською мовою;

"courier__uk" – шаблон листа для клієнта на українському;

"courier__admin" – шаблон листа адміністратору.

В результаті, при оформленні замовлення зі статусом "Відправлено кур'єром" і виборі шаблону "courier__ru" клієнт отримає наступне електронне повідомлення:

При оформленні замовлення зі статусом "Відправлено кур'єром" і виборі шаблону "1courier_ru" клієнт отримає наступне електронне повідомлення:

Електронне повідомлення для адміністратора:

Для статусу замовлення "Очікує самовивозу" можливо налаштувати такі параметри:

  • Тема листа. Цей модуль пропонує налаштувати тему листа для клієнта на всіх мовах магазину:

А також тему листа для адміністратора:

Теми листів містять теги, які можна використовувати для заповнення полів. Наприклад, тег {order_id} містить номер поточного замовлення. Використовуючи дані теги, можна сформувати тему листа в потрібному вигляді. Опис тегів можна переглянути на вкладці "Поля":

  • Відсилання повідомлень клієнту та адміністратору. У даному модулі пропонується відправляти повідомлення про замовлення як клієнту, так і адміністратору.

Для того, щоб налаштувати відправку повідомлень, необхідно в полі "Відправляти" вибрати одне з трьох можливих значень: "Вимкнено", "Включено", "Примусово".



При виборі значення "Відключено", повідомлення не буде надіслано.

При виборі значення "Включено", повідомлення буде відправлено у тому випадку, якщо обрана відмітка про повідомлення покупця. Для того, щоб її поставити, необхідно в адміністративній панелі сайту вибрати розділ "Продажі"->"Замовлення"->"Огляд замовлення" і поставити позначку навпроти поля "Повідомити покупця":



При виборі значення "Примусово", повідомлення буде відправлено завжди.

  • Шаблон листа. Дане поле служить для вибору шаблону листа, яке буде відправлено на пошту адміністратору і клієнту.
    Для статусу замовлення "Очікує самовивозу" модуль надає наступні шаблони:

"pickup_en" – шаблон листа для клієнта англійською мовою;

"pickup_ru" – шаблон листа для клієнта російською мовою;

"1pickup_ru" – другий варіант шаблону листа для клієнта російською мовою;

"pickup_uk" – шаблон листа для клієнта українською мовою;

"pickup_admin" – шаблон листа адміністратору.

В результаті, при оформленні замовлення зі статусом "Очікує самовивозу" і виборі шаблону "pickup_ru" клієнт отримає наступне електронне повідомлення:

При оформленні замовлення зі статусом "Очікує самовивозу" і виборі шаблону "1pickup_ru" клієнт отримає наступне електронне повідомлення:

Електронне повідомлення для адміністратора:

Для статусу замовлення "Замовлення виконано" можливо налаштувати такі параметри:

  • Тема листа. Цей модуль пропонує налаштувати тему листа для клієнта на всіх мовах магазину:

А також тему листа для адміністратора:

Теми листів містять теги, які можна використовувати для заповнення полів. Наприклад, тег {order_id} містить номер поточного замовлення. Використовуючи дані теги, можна сформувати тему листа в потрібному вигляді. Опис тегів можна переглянути на вкладці "Поля":

  • Відсилання повідомлень клієнту та адміністратору. У даному модулі пропонується відправляти повідомлення про замовлення як клієнту, так і адміністратору.

Для того, щоб налаштувати відправку повідомлень, необхідно в полі "Відправляти" вибрати одне з трьох можливих значень: "Вимкнено", "Включено", "Примусово".



При виборі значення "Відключено", повідомлення не буде надіслано.

При виборі значення "Включено", повідомлення буде відправлено у тому випадку, якщо обрана відмітка про повідомлення покупця. Для того, щоб її поставити, необхідно в адміністративній панелі сайту вибрати розділ "Продажі"->"Замовлення"->"Огляд замовлення" і поставити позначку навпроти поля "Повідомити покупця":



При виборі значення "Примусово", повідомлення буде відправлено завжди.

  • Шаблон листа. Дане поле служить для вибору шаблону листа, яке буде відправлено на пошту адміністратору і клієнту.

Для статусу замовлення "Замовлення виконано" модуль надає наступні шаблони:

"complete_en" – шаблон листа для клієнта англійською мовою;

"complete_ru" – шаблон листа для клієнта російською мовою;

"1complete_ru" – другий варіант шаблону листа для клієнта російською мовою;

"complete_uk" – шаблон листа для клієнта на українському;

"complete_admin" – шаблон листа адміністратору.

В результаті, при оформленні замовлення зі статусом "Замовлення виконано" та виборі шаблону "complete_ru" клієнт отримає наступне електронне повідомлення:

При оформленні замовлення зі статусом "Замовлення виконано" та виборі шаблону "1complete_ru" клієнт отримає наступне електронне повідомлення:

Електронне повідомлення для адміністратора:
Не знайшли відповідь на своє запитання? — Поставте його на нашому форумі: https://www.opencartmasters.com/forum/76-email-informer/

Коментарі

Ирина
Скажите, пожалуйста, где искать шаблоны писем, например “new__uk” , "new_admin" и как можно их отредактировать?
Команда NeoSeo
В корне сайта в папке emails. Отредактировать можно в любом текстовом редакторе.

Показано с 1 по 1 из 1 (всего 1 страниц)

Написати коментар [відмінити відповідь]

Товари зі статті: