Вже скоро, швидкі шаблони з необмеженою кількістю модулів за 1грн./замовлення

Налаштування модуля Захоплення контактів для OpenCart

  1. Установка модуля "NeoSeo Захоплення контактів"

Для установки модуля "NeoSeo Захоплення контактів" для OpenCart необхідно:Налаштування модуля захват контактів для інтернет-магазину

  1. Перейти в адміністративну панель сайту і вибрати розділ "Додатки" -> "Модулі":Налаштування модуля захват контактів
  2. У списку модулів вибрати "NeoSeo Захоплення контактів" і натиснути на кнопку "Встановити":

На цьому установка модуля завершена і можна переходити до редагування налаштувань модуля.

  1. Редагування налаштувань модуля

Для редагування налаштувань модуля необхідно перейти в адміністративну панель сайту і вибрати розділ "Додатки" -> "Модулі". У списку модулів для OpenCart вибрати "NeoSeo Захоплення контактів" і натиснути на кнопку "Редагувати":Захват контактів для інтернет-магазину

Після цього на екрані з'явиться вікно редагування налаштувань модуля:Модуль Захват контактівЯк налаштувати модуль Захват контактів

Вкладка "Основне" призначена для налаштування наступних параметрів:

  • Статус. Дане поле для відключення / включення модуля.Налаштування статуса в модулі захват контактів
  • Назва. Дане поле дозволяє додавати назву для модуля.Назва в налаштуванні модуля Захват контактів

Дана "Назва" буде виводиться в загальному списку модулів.Модуль Захват контактів - налаштування

  • Маска виведення для телефону. Дане поле дозволяє налаштувати маску введення для номера телефону. Можна міняти країну оператора "+380", "+7" і тд. Також можна змінити структуру введення номера. Наприклад +38 (099) 99-999-99 або ж +38 (099) 99-99-999.Налаштування модуля Захват контактів для сайтуМодуль Захват контактів для інтернет-магазину Опенкарт
  • Тип заявки.

Дане поле дає можливість дати певнуий підпис, для певної форми захоплення на сайті. Це зроблено для того, щоб розуміти з якої саме форми на сайті прийшов "захоплення". Дана назва буде відображатися в загальному списку заявок. Щоб подивитися весь список заявок, необхідно зайти в "Продажі -> Захоплення контактів".Налаштування продажі в модулі Захват контактів

  • Положення форми.Положення форми в Захваті контактів

Дозволяє вибрати розташування форми щодо заголовка.

"Положення форми -> Внизу":Модуль Захват контактів - налаштування форми внизу

"Положення форми -> Вгорі":Положення форми вгорі в налаштуванні модуля Захват контактів

"Положення форми -> Зліва":Положення форми зліва в налаштуванні модуля Захват контактів

"Положення форми -> Справа":Положення форми справа в налаштуванні модуля Захват контактів

  • Фон:Вибір фону в модулі Захват контакту

Дозволяє вибрати фон для форми захоплення.Вибір фону для форми заховлення

  • Заголовок.Заголовок в налаштуванні захвату

За допомогою цього поля, можна задати "Тему" для блоку форми захоплення, на декількох мовах.Заголовок в налаштуванні захвату

  • Заголовок форми.Заголовок форми в захваті

За допомогою цього поля можна задати "Тему форми" для форми захоплення на декількох мовах.Модуль Захват контактів - налаштування заголовка

Вкладка "Основне" призначена для налаштування наступних параметрів:

  • Текст повідомлення, в разі успішної підписки:Вкладка основне в налаштуванні модуля Захват контактів

Дане поле дає можливість заповнити на декількох мовах "Текст повідомлення, в разі успішної підписки", яке побачить клієнт, після того як підпишеться.

Наступні змінні відповідають за:

  • {Id} - номер заявки;
  • {Name} - ім'я клієнта з форми;
  • {Email} - пошта клієнта з форми;
  • {Phone} - номер телефону клієнта з форми;
  • {Type_subscription} - тип підписки, який заповнюється у вкладці "Загальні → Тип підписки".
  • Тема листа:Тема листа

Дане поле дає можливість заповнити тему листа, який буде приходити на пошту клієнта, після того як він підпишеться. Змінні ті ж.

  • Текст повідомлення:Отримувачі повідомлень про заявку

Дане поле дає можливість заповнити текст листа, який буде приходити на пошту клієнта, після того як він підпишеться. Змінні ті ж.

  • Отримувачі повідомлення про заявку, через кому:Текст повідомлення

Дане поле дає можливість заповнити адресу пошти адміністратора, на яку буде приходити лист з інформацією про тих клієнтів, хто підписався (або кілька електронних адрес через кому).

  • Текст повідомлення адміну:Текст повідомлення адміністратору

Дане поле дає можливість заповнити тему листа, який буде приходити на пошту адміністратору. Змінні ті ж.

  1. Висновок модуля на вітрину:

Переходимо в розділ "Дизайн -> Схеми":Виведення модуля Захват товару

Вибираємо, наприклад, пункт "1. Головна" і натискаємо кнопку "Редагувати":Виведення модуля Захват контактів на вітрину сайту

Після чого бачимо таке вікно редагування:Виведення Захвату контактів на вітрину

Щоб додати модуль в схему, натискаємо на кнопку "+" під усіма модулями:Добавити модуль Захват контактів в схему

Після цього з'явився ще один пункт з порожнім полем "Порядок сортування":Порядок сортування в модулі Захват контактів

Натискаємо на стрілочку і з'являється список, що випадає:Модуль Захват контактів - налаштування

У цьому списку, що випадає знаходимо "NeoSeo Захоплення контактів" і вибираємо модуль:Модуль захват контактів для OpenCartЗахват контактів модуль для OpenCart

І вибираємо "Порядок сортування" в залежності від того, після якого модуля необхідно вивести. В даному випадку "Порядок сортування" дорівнює 12. Висновок після всіх модулів.

Натискаємо на кнопку "Зберегти" у верхній частині сторінки:Модуль захват контактів для інтернет-магазину на OpenCart 2

Тепер модуль доданий на вітрину:Модуль NeoSeo Захват контактів

Не знайшли відповідь на своє питання? — Задайте його на нашому форумі: https://www.opencartmasters.com/forum/93-zahvat-kontaktov/ 

Коментарі

Написати коментар [відмінити відповідь]

Товари зі статті: