А у нас почалася чорно-п`ятнична лихоманка, детальніше...

Кейс: SEO-структура каталога товарів для інтернет-магазину алюмінієвого профілю і нержавіючих метизів Spline.shop

Що є: надійшов у розробку інтернет-магазин компанії, яка розробляє алюмінієвий профіль і нержавіючі метизи.

Завдання: створити SEO-структуру на основі аналізу сайтів конкурентів і аналізу пошукового попиту, для товарних груп:

  • алюмінієвий профіль;
  • металовироби.

Результат нашого рішення

Інтернет-магазин зможе отримувати безкоштовний трафік по 794 групам цільових пошукових запитів для товарних груп «алюмінієвий профіль» і «нержавіючі метизи».

Оновлені сторінки будуть отримувати відвідувачів по максимально низькій вартості кліка в Google Ads.

Веб-студія NeoSeo розробляє інтернет-магазини виключно з SEO-структурою, щоб кожен наш Клієнт отримував покупців з Google безкоштовно або за найнижчою ціною за клік.

Що зробили в рамках завдання:

  1. Проаналізували сайти конкурентів, зібрали корисні фільтри, які стануть в нагоді як користувачам при виборі продукту, так і нам для створення посадочних "SEO-сторінок" на фільтрах.
    Цільові сторінки в розрізі даної задачі — це не звичні всім Лендінги, а сторінки інтернет-магазину, створені на перетині категорій і фільтрів для охоплення середньо - і низькочастотних запитів.
  2. Провели аналіз пошукових запитів за тематикою алюмінієвого профілю і металовиробів. Виділили основні пошукові сутності для фільтрів та посадкових.
    Пошукові сутності — уточнюючі характеристики при пошуку товару (розмір, матеріал, конкретний сплав, призначення і т. д..).
    Наприклад, для категорії Алюмінієвого світлодіодного профілю пошукові сутності наступні: «накладної», «для світлодіодної стрічки», «для світлодіодних світильників», «вбудований», «з розсіювачем», «гнучкий» і т. д.

  3. Склали план створення посадкових сторінок. Склали в Google таблиці групи фільтрів для категорій.

    Склали правила перетину для категорій по фільтрам згідно пошуковим запитам, наприклад:
    Категорія «Алюмінієва труба кругла» значення фільтра «Розмір»;
    Категорія «Алюмінієва труба кругла» фільтр «Сплав» фільтр «Розмір» і т. д..
  4. Створили на сайті фільтри згідно з планом.
  5. За допомогою функціоналу «Генератор посадкових сторінок» ми створили 397 релевантних пошуковим запитам сторінок українською і російською мовами.
  6. Склали шаблони тега Title, мета тег Description і використали їх для посадкових сторінок.

    або просто

    <title>Придбати Шайби Плоскі DIN 125, оптом: ціни | Spline Systems, Київ, Харків, Дніпро, Одеса, Україна</title>

    <meta name="description" content="Spline Systems☑️ Шайби Плоскі DIN 125 ✅якість✅доступна ціна ⚡індивідуальний підхід ✅універсальність профілів и деталей ☑️ Нержавіюче кріплення, метизи" />

    Title, Description і H1 передають пошуковій системі дані про сторінку, посилюють відповідність сторінки пошуковим запитам.

Отже, висновки:

Інтернет-магазин виходить на продакшн з правильно створеною SEO-структурою для товарних груп “алюмінієвий профіль” та “нержавіючі метизи”. Сайт зможе отримувати безкоштовний трафік по 794 групам цільових пошукових запитів. 

Коли потенційні покупці будуть писати в пошуковий рядок низькочастотні запити, вони потраплять на відповідні цільові сторінки, наприклад:

  1. Під групу пошукових запитів “алюмінієвий швелер 12х12х1.5 мм», створена сторінка зі всіма необхідними елементами, щоб бути “привабливою” для пошукових систем: 
    • унікальним ЧПУ url alyuminievyj-shveller-12h12h15-mm

      Згідно з рекомендаціями пошукових систем, URL мають бути зрозумілими для людини. Оскільки ідентифікатори, що складаються з безлічі цифр, https://.site.com/index.php?id_60&sid=3a5ebc944f41daa6f849f730f1 не несуть користувачеві інформацію про зміст сторінки. 
    • унікальним заголовком h1:
    • унікальним тегом title и мета-тегом description:
      <title>Алюмінієвий швелер 12х12х1.5 мм купити, ціна, опт | Spline Systems, Київ, Харків, Дніпро, Одеса, Україна</title&gt;

      <meta name="description" content="Алюмінієвий швелер 12х12х1.5 мм по доступній ціні ✅індивідуальний підхід ✅розробка під потреби замовника ☑️Алюмінієвий профіль від Spline Systems ☀️доставка по Україні" />
    • можливість розмістити SEO-текст.
       
  2. Під групу пошукових запитів «Шайби М8 DIN 125» створена цільова сторінка:
    • з унікальним ЧПУ url shajby-m8-din-125;
    • унікальними тегом title и мета-тегом description;
    • унікальним заголовком h1:
    • можливістю розмістити SEO-текст.
  3. Під групу запитів “накладний алюмінієвий світлодіодний профіль” створили відповідну цільову сторінку з необхідними атрибутами:
    • унікальним url alyuminievyj-svetodiodnyj-profil-nakladnoj:
    • унікальним заголовком h1:
    • унікальними тегом title и мета-тегом description:
      <title>Алюмінієвий світлодіодний профіль накладний купити, ціна,|Spline Systems, Київ, Харків, Дніпро, Одеса, Україна</title>

      <meta name="description" content="Алюмінієвий світлодіодний профіль накладний по доступній ціні✅індивідуальний підхід✅розробка під потреби замовника ☑️Алюмінієвий профіль от Spline Systems ☀️доставка по Україні" />.
    • можливість розмістити SEO-текст.

Усі створені цільові сторінки автоматично потрапляють в карту сайту – файл, який вказує пошуковим ботам, які сторінки відвідувати, в якому порядку, з якою періодичністю. 

Реалізувати все це стало можливим завдяки унікальним розробкам від веб-студії NeoSeo:

Тепер можливо і потрібно:

  1. Писати SEO-тексти та працювати над посиленням кожної посадкової сторінки, щоб отримувати безкоштовний трафік з пошукових систем;
  2. Отримувати максимально низьку ціну за кліки в Google Ads, ведучи клієнтів на кожну цільову, а не на загальну категорію;
  3. Не хвилюватись за зручність користувача на сайті, оскільки у нього під рукою зрозумілі йому фільтри. 

Ловись рибка велика і маленька, заробляйте разом з нами та пам’ятайте про розвиток, досконалості немає меж!