Вже скоро, швидкі шаблони з необмеженою кількістю модулів за 1грн./замовлення

Локальне SEO: проста (але повна) інструкція

Хочете ранжуватися в локальних результатах Google, Yandex та інших пошукових системах? Ви в правильному місці!

46% всіх пошукових запитів Google є локальними.

Проте 56% локальних роздрібних торговців навіть не думають заявляти про себе в Google Мій бізнес.

Непідтверджені організації в Google Мій бізнес

Непідтверджені організації в Google Мій бізнес, позначаються посиланням «Ви - власник цієї організації?» У результаті «Графа знань».

Для тих з Вас, хто не знає - створення і оптимізація Вашої організації в Google Мій бізнес, є основою локального SEO. Якщо 56% компаній навіть не заявили про свою організацію в GMB, ми дуже сумніваємося, що вони зробили багато іншого ...

Заява про свою організацію в Google Мій бізнес - хороша відправна точка, для набагато більшого, ніж просто локальне SEO.

Цей 6-кроковий практичний гід розповість як врахувати всі нюанси для хорошого ранжирування серед місцевих компаній ... від початку до кінця. Отже, поїхали!

Що таке локальне SEO?

Локальне SEO відноситься до процесу «оптимізації» Вашого онлайн-присутності, щоб залучити більше трафіку з локальних запитів. Користувачі вбивають ці запити в Google і інших пошукових системах.

Вони шукають місцеві підприємства, використовуючи різні пошукові системи, в країнах СНД мова більше йде про Google і Яндекс, а якщо говорити про закордонні сегменти - це Bing, Yelp, Apple Maps і т. д.

«Локальні результати» в Яндексі для запиту «кав'ярня Москва»

«Локальні результати» в Яндексі для запиту «кав'ярня Москва» - один з багатьох міст, де люди шукають місцеві компанії в Інтернеті.

Проте, за даними gs.statcounter.com частка Google становить приблизно 90,47% ринку по всьому світу. Це означає, що більшість людей використовують Google для пошуку місцевих підприємств.

Частка Google на світовому ринку

За тими ж даними, більше половини користувачів Росії використовують для пошуку Яндекс (50.84%), частка Google в цьому регіоні становить 45.79%, решта кілька відсотків розділяються між Mail.ru, Bing, Yahoo! і DuckDuckGo.

В Україні найпопулярнішим пошуковиком незмінно вважається Google (89.59% від всього ринку в цьому регіоні), Яндекс використовує тільки 7.11% користувачів. На дану статистику вплинуло блокування Яндекса і його сервісів на території України, так як раніше (2015-2016 рік) частка Yandex в цьому регіоні становила приблизно 20%

З цієї причини цей посібник буде приблизно на 80% зосереджено на оптимізації вашої присутності в локальній видачі Google.

Отже, давайте поговоримо про Google ...

Локальні «Заклади» від Google VS Органічні результати

Для прикладу, нижче видно результати локального пошуку для запиту "кав'ярня поблизу".

Локальний пошук для запиту "кав'ярня поблизу"

Зверніть увагу, що є два різних результату пошуку:

  1. Результати «Snack Pack »
  2. «Регулярні» органічні результати

Ми впевнені, що більшість з вас знайомі зі звичайними результатами пошуку Google.

Але що це за результати «Snack Pack »?

Google Snack Pack - це область з боксом, яка з'являється на першій сторінці результатів, коли локальний пошук в Інтернеті здійснюється через пошукову систему Google. У вікні «Snack Pack »відображаються 3 списку місцевих компаній, найбільш релевантних пошуковому запиту.

Відповідно до одного з досліджень, 33% кліків потрапляють на місцеві результати з блоку «Snack Pack », при цьому 40% йдуть на регулярні органічні результати видачі.

Висновок: Snack Pack забезпечує ранжування в обох результатах, де і відбувається локальне SEO.

Нагадування:

Не забувайте, що локальні пошукові запити Google виконуються з різних пристроїв і додатків. Ось така ж «кав'ярня поблизу» на мобільному телефоні і в програмі «Карти Google».

«Кав'ярня поблизу» на мобільному телефоні і в програмі «Карти Google»

Трохи пізніше ми пояснимо секрет оптимізації одним махом для всіх додатків Google.

Для початку - Ви зобов'язані розуміти основи

Це означає, що ваш сайт повинен бути оптимізовано для мобільних пристроїв, так як 61% відвідувачів частіше зв'яжуться з місцевим бізнесом, якщо у них є мобільний сайт.Використовуйте Google Mobile-Friendly Test, щоб перевірити як Ваш сайт відображається на мобільному телефоні.

Виконання мобільного тесту для сайту NeoSeo. Зроблено!

Виконання мобільного тесту для сайту NeoSeo. Зроблено!

Ви також повинні переконатися, що ваш сайт не схожий на повний сміття.

Приклад:

Приклад негарного відображення

Ніхто не збирається взаємодіяти з негарним сайтом.

Також, запишіть Ваші поточні і минулі імена, адреси, номери телефонів і веб-сайти в таблиці. Це буде корисно пізніше.

Давайте почнемо!

Крок 1. Дослідження ключових слів

Припустимо, ви запустили місцевий кавовий магазин з назвою Грифель.

Вам явно захочеться, щоб в пошуку відображалася саме Ваша організація за такими запитами:

  • «Кав'ярня поруч зі мною»;
  • «Грифель»;
  • «В який час закривається Грифель ?;
  • «Скільки часу буде потрібно, щоб прийти в Грифель?»;
  • «Грифель номер телефону».

Але це не традиційні запити, тому що Google відображає цю інформацію в картках результату пошуку.

Ось приклад для одного відомого пабу в нашому регіоні:

Інформація в картках результату пошуку Google

Google знаходить таку інформацію з компаній Google My Business, але про це пізніше.

Як щодо більш «традиційних» ключових слів? Як дізнатися, що це таке і для чого Ви повинні оптимізувати свій сайт?

Ось кілька тактик

1.1.Мозковий штурм ваших Локальних організацій

Локальне дослідження ключових слів - не ракетобудування і для більшості компаній основні ключові слова для цільової аудиторії будуть абсолютно очевидні.

Припустимо, що ви - сантехнік в Москві - як ви думаєте, люди будуть шукати ваші послуги? Ймовірно, вони відправляться в Google і надрукують щось на кшталт:

  • «Сантехнік в Москві»;
  • «Аварійний сантехнік в Москві»;
  • «Москва виклик сантехніка»

Ви помітили формат? Це локальні послуги. Робити це легко. Просто створіть список всіх пропонованих послуг і регіонів, в яких ви працюєте ... потім об'єднайте їх разом, щоб створити купу потенційних ключових слів.

Порада: упевніться, що перераховані множини і варіанти ваших послуг. Наприклад, «сантехнік в Москві» → «сантехніки в Москві» → «сантехніка в Москві» і т.д.

Вам може допомогти цей інструмент . Просто введіть свої ключові слова та місця розташування, а потім натисніть «Згенерувати ключові слова». Він відобразить приблизно такий список:

Приклад генерації ключових слів

Якщо ви використовуєте Ahrefs, ви можете скопіювати їх в Keywords Explorer , щоб переглянути частоту пошуку (і інші показники) для кожного ключового слова.

Для користувачів Serpstat можна використовувати Інструменти> Перевірка якості ключових фраз.

Перевірка якості ключових фраз Serpstat

ПОРАДА

Ви займаєтеся локальним SEO для бізнесу, що базується в невеликому містечку? Може бути недостатньо фактичних запитів для відображення точних обсягів пошуку.

Тримайте швидкий трюк ...

  • Поміняйте свій модифікатор розташування для більшого, прилеглого міста. Наприклад, якщо Ви працюєте з містом Бровари, то можете вказати в ключових словах регіон Київ. Ви повинні побачити обсяги пошуку для цього місця розташування.

Потім переходьте до наступної дії розрахунок:

(Населення цільового міста / Населення довколишнього міста) * Обсяг пошуку для довколишнього міста

До речі, ви можете знайти дані про населення, просто використовуючи пошук. Давайте подивимося, чи можемо ми прогнозувати приблизний обсяг пошуку для «кав'ярня Бровари». За нашими відомостями, «кав'ярня Київ» налічує близько 720 щомісячних запитів, використовуємо формулу:

(98, 250 / 2,804,000) * 720 = 25

Не занадто багато - істинний обсяг пошуку - 25.

Це дасть тільки оцінку. Але якщо ви використовуєте один і той же сусіднє місто в своїх розрахунках для будь-якого ключового слова, ви зможете отримати уявлення про відносні обсяги пошуку, що дійсно важливо.

1.2 Збір ключових слів

Для цього краще використовувати автоматизований сервіс, такий як Планувальник ключових слів Google або Вордстат. Більше сервісів для підбору ключових слів і інструкції до них можна подивитися в цій статті - Як швидко підбирати ключові слова для сайту, використовуючи онлайн-сервіси?

1.2. Підказки Google

Потім використовуйте Google підсвічування для створення додаткових пошукових пропозицій. Це легко - просто введіть основне ключове слово в Google і зверніть увагу на пропоновані пошукові запити.

Давайте зробимо це для «кафе в Києві»:

Google підсвічування для створення додаткових пошукових пропозицій

Тут є цікаві пропозиції: під час початкового мозкового штурму місць ми не вказували такі ключові слова як «в центрі міста», «на даху» та «вокзалі».

Запишіть все, що здається релевантним.

Потім Ви можете очистити зайве і повторити цей процес для інших місць розташування або варіантів ключових слів, які у Вас є.

Якщо Ви користувач Ahrefs або Serpstat - можете обійти весь цей процес, використовуючи звіт «Пошукові підказки» в «Обозревателе ключових слів».

Ці сервіси містять виправлені пропозиції подсветок Google для введених вами умов. Цей метод економить багато часу, так як немає необхідності робити це вручну за допомогою Google.

1.4. Дивимося які ключові слова використовують конкуренти

Google дуже добре розуміє намір пошуку, що, ймовірно, є причиною того, що середня рейтингова сторінка № 1 також ранжируватиметься в топ-10 для майже 1000 інших релевантних ключових слів.

Наприклад, коли ми дивимося на звіт «ключові слова в органіці» для локального веб-сайту сантехніків в Києві, то бачимо, що вони входять в десятку кращих з-за купи пов'язаних термінів.

Приклад ключових слів по конкурентам

Дивлячись на ключові слова конкурентів, ви виявите інші відповідні довгі хвости і пов'язані з ними схожі запити.

Але це всього лише один конкурент. Отже, ось ще трюк ...

Використовуйте інструмент Ahrefs «Втрачений семантика», щоб відразу побачити витяг загальних ключових слів на основі декількох конкурентів. Просто вставте кілька конкурентів, залиште прапорець «принаймні, один з цільових ракурсів в топ-10», і натисніть «Показати ключові слова».

ПОРАДА

  • Зробіть це для аналогічних підприємств в інших великих районах (наприклад, у великому місті), щоб виявити ключові слова, які можуть бути актуальними і в вашій області, але могли бути втрачені місцевими конкурентами.

Наприклад, коли ми проводили аналіз упущеної семантики для водопровідників з Харкова, то помітили ключові слова, такі як «забиті стоки в Харкові» і «дренаж Харків».

Жоден з цих варіантів не підходить для місцевих конкурентів, тому ми дивимося варіанти цих ключових слів в Києві. Там можуть бути деякі низькочастотні ключові слова такого виду «забите дренування Київ» і т. Д.

Глава 2. Google Мій бізнес і Яндекс.Карти

Утвердження і оптимізація вашої компанії в «Google Мій бізнес», можливо, є найважливішою частиною локального SEO, хоча варто враховувати, що якщо Ваша компанія знаходиться в Росії - вказати своє підприємство на Яндекс.Картах просто необхідно , щоб не упустити майже половину своїх потенційних відвідувачів.

Налаштування цих налаштувань не надто складна - ви просто прямуєте інструкцій, пропонованим Google і Яндекс.

Але, зокрема, з GMB, є кілька речей, які, як правило, незрозумілі бізнес-власникам.

Ось чому ми включили повне керівництво нижче.

2.1. Google Мій бізнес

Google Мій бізнес - це безкоштовний і простий у використанні інструмент для бізнесу і організацій для управління своїм онлайн-присутністю в Google, включаючи Пошук і Карти.

Згідно Moz , GMB є одним з кращих місцевих факторів ранжирування як для «Блоку з організаціями», так і для органічних результатів. щоб його налаштувати, перейдіть сюди , а потім виконайте наступні дії.

Крок 1. Введіть назву своєї компанії

Спочатку Google попросить ваше ім'я.

У вас є два варіанти:

  1. Створити новий бізнес
  2. Підтвердити права на існуючий бізнес

Почніть вводити текст, і Google буде шукати ваш бізнес в своїй системі.

Ви побачите його, якщо він у вас вже є. Натисніть на варіант «створити бізнес з цим ім'ям», якщо немає.

Google Мій бізнес. Приклад пошуку компанії

Рекомендація

  • Не намагайтеся вказувати ключові слова. Введіть своє ім'я компанії і тільки ваше фірмове найменування.

Наприклад, якщо ви запустите кафе в Києві під назвою Грифель, введіть Грифель в якості вашого фірмового найменування. НЕ вводите щось на зразок Грифель нове кафе в Києві - це суперечить рекомендаціям Google My Business.

Крок 2. Введіть адресу

Потім Google запросить вашу адресу.

Приклад запиту Google адреси

Якщо Ви заявляєте про бізнес, який вже існує в системі Google - він буде попередньо заповнений. В іншому випадку Вам потрібно буде ввести свою адресу. Якщо у Вас є бізнес з вітриною і магазином, це легко - просто введіть адресу свого магазина.

Але Ви можете бути здивовані тим фактом, що вводити тут, якщо:

  • Ви працюєте з дому.
  • У вас є один або кілька ділових партнерів, і обидва працюють з дому (кілька адрес)
  • Ваш бізнес є мобільним (наприклад, вантажівка для харчових продуктів).
  • У Вас є один або кілька офісів.
  • У Вас є віртуальний офіс, але немає реального фізичного місця розташування.
  • Ви обслуговуєте клієнтів у фізичному місці і віддалено (наприклад, винесення).

Ось наша порада:

  1. Якщо у вас є реальний фізичний офіс, використовуйте цю адресу.
  2. Якщо ви (і один або кілька ділових партнерів) працюєте з дому, вкажіть домашню адресу людини, найближчого до основної області, яку обслуговує вашим бізнесом.
  3. Якщо у вас є тільки віртуальний офіс, НЕ використовуйте цю адресу, якщо тільки цей офіс не буде «укомплектований в робочий час». Це робиться проти рекомендацій GMB. Замість цього використовуйте домашню адресу.
  4. Пам'ятайте, що тут важлива послідовність, тому я пропоную скопіювати інформацію з електронної таблиці, яку ви створили раніше, щоб переконатися, що це вірно і відповідає інформації на вашому веб-сайті (і будь-яких інших сервісах компаній, які у вас можуть бути).

Потрібно твердження вже існуючої організації? Двічі перевірте інформацію, яку Google має з інформацією в таблиці, яку ми заповнювали раніше. При необхідності оновіть.

Ви також побачите прапорець «Я доставляю товари і послуги своїм клієнтам».

Прапорець «бізнесу службової зони»

При цьому це буде означати, що Ви є «бізнесом службової зони» в очах Google.

В принципі, Ви повинні помітити цей прапорець, якщо дійсно надаєте товари і послуги своїм клієнтам ... навіть якщо Ви також обслуговуєте клієнтів у фізичному місці (наприклад, в ресторані на винос).

Якщо Ви це зробите, то побачите ще один прапорець: «Сховайте мою адресу (це не магазин)».

Це означає, що, хоча Google буде знати місце розташування Вашого бізнесу (для цілей перевірки), вони не будуть показувати Вашу адресу звичайним користувачам. Він залишиться приватним і не включених на Вашу сторінку GMB.

Прапорець: «Сховайте мою адресу (це не магазин)»

Ми рекомендуємо встановити цей прапорець, якщо Ви вказали домашню адресу.

Крок 3. Введіть точне місце розташування

Наступний екран відобразить карту з висновком розташування. Ви можете перетягнути і перемістити його, щоб визначити Ваше точне місце розташування.

У 9 випадках з 10, ви можете довіряти Google в цьому. Але якщо це схоже на те, що покажчик неточний, не соромтеся його переміщати.

Крок 4. Виберіть категорію

Google дозволяє вибирати тільки одну категорію при налаштуванні свого профілю в Google Мій бізнес. У компанії є тонна порад про те, як вибрати правильну категорію тут .

Ось витяг, яка буде достатньою для більшості людей:

Виберіть категорії, які заповнюють заяву: «Цей бізнес - це», а не «цей бізнес». Мета полягає в тому, щоб описати ваш бізнес цілісно, а не список всіх пропонованих їм послуг, продуктів, які він продає, або зручностей, які він надає.

Подумайте про те, що таке Ваш бізнес, а потім почніть вводити це в поле категорії. Google почне пропонувати категорії під час введення. Виберіть ту, який здається найбільшпридатний, і натисніть «Далі».

Рекомендація

  • Не знаєте, яку категорію вибрати? Подивіться на своїх конкурентів.

Припустимо, що Ви запустили дробоструминний бізнес в Москві. Якщо Ви введете це в GMB, він не поверне ніяких результатів категорії.

Однак, спробуйте знайти «дробеструйную очищення [розташування]» в Картах Google. Ви побачите, яку основну категорію вибрали конкуренти.

Крок 5. Введіть свій номер телефону і сайт (необов'язково)

Це досить просто - просто введіть свій номер телефону і URL-адресу веб-сайту.

Ось декілька порад від Google .

Не забувайте бути послідовним. Використовуйте дані зі своєї таблиці!

Крок 6. Перевірте організацію

Перш ніж організація GMB з'явиться в прямому ефірі, вам потрібно буде підтвердити своє підприємство.

Зазвичай це робиться за допомогою телефону або листівки - просто дотримуйтесь інструкцій Google для перевірки.

Крок 7. Оптимізуйте свою Організацію

Вітаємо - Ви перевірені! Але не зупиняйтеся. Ви повинні оптимізувати свою компанію в GMB наступним чином:

  • Додавання більшої кількості категорій;
  • Завантаження деяких фотографій (в ідеалі - в вашому приміщенні або, принаймні, поблизу, так як в них будуть вказані метадані місцеположення);
  • Перерахування годин роботи;
  • Перерахування будь-яких наданих вами послуг;
  • Додавання додаткових телефонних номерів;
  • Додавання відповідних атрибутів / зручностей;
  • І т.д.

2.3 Яндекс.Довідник

Довідник потрібен для того, щоб спростити пошук організацій у видачі та на Яндекс.Картах. Він трохи схожий на GMB, але не надає таких же великих можливостей для взаємодії з клієнтами і носить більш довідковий характер.

Система та ж: можна зареєструвати нову організацію або знайти свою компанію серед створених (в такому випадку її зареєстрував інший користувач).

Підтвердження вже існуючої компанії

Для отримання прав власника компанії Вам потрібно:

  1. Знайти свою організацію на Яндекс.Картах
  2. Натиснути на посилання з текстом "Детальніше про організацію"

Посилання з текстом "Детальніше про організацію"

  1. Натискаємо "Стати власником на Яндекс картах"

Посилання "Стати власником на Яндекс картах"

  1. Підтверджуємо права на організацію за допомогою дзвінка або смс.

Підтвердження прав на організацію

Після підтвердження у Вас буде доступ до особистого кабінету, де буде відображатися Ваша організація.

Тепер розглянемо як додати нову організацію в Яндекс Довідник.

Крок 1 Додаємо нову організацію

Переходимо по посиланню на Довідник , тиснемо на кнопку "Додати".

Крок 2 Заповнюємо дані

Пам'ятаємо про таблиці, всі дані, які Ви хочете розмістити в Довіднику повинні збігатися з даними, які Ви вказували для GMB /

Отже, потрібно заповнити такі поля:

  • назва Вашої компанії
  • адреса (потрібно перевірити чи правильно став значок на карті)
  • дані про телефони
  • адреса сайту та соціальні мережі, через які можна знайти Вашу компанію
  • час роботи організації
  • вид діяльності

Крок 3 Відправляємо зазначені дані на перевірку

Після того, як Ваша організація пройде перевірку Вам потрібно зайти на картку підприємства з Яндекс Карт і підтвердити своє право на володіння компанією. в цьому нічого складного - просто дотримуйтесь інструкції про підтвердження вже існуючої компанії, ми писали про це вище.

Глава 3. Локальні посилання

Посилання в Інтернеті зі згадуванням Вашого бізнесу, в якому зазвичай відображаються назва вашої компанії, адресу та номер телефону - все разом називаються NAP (Ім'я,адреса, телефон). Деякі також говорять про UNAP / NAPU (ім'я, адреса, номер телефону, URL) і NAPW (ім'я, адреса, номер телефону, веб-сайт).

Існує два основних типи посилань: структуровані і неструктуровані.

Ось приклад структурованої посилання:

Структурована цитата NAP студії NeoSeo

Структурована цитата NAP студії NeoSeo.

В основному, структуровані цитати - це ті, де інформація NAP представлена візуально-структурованим чином. Вони зазвичай проживають в бізнес-каталогах, соціальних профілях і т.д.

Ось неструктурована цитата : Будинок Hallamshire, Шеффілд, цитується в блозі про барах Шеффілда.

Неструктуровані цитати - це згадки про ваш бізнес, які розміщаються не структурованому форматі (дивно, правда !?). Зазвичай вони розміщуються в блогах, на сайтах газет, в бізнес-блогах і т. Д.

Приклад неструктурованих цитат

Чому важливі цитати з NAP?

Ось дві причини, за якими важливі чіткі і послідовні цитати NAP:

  1. Згідно Moz сигнали цитування є одним з кращих локальних факторів ранжирування Це справедливо як для результатів «Організацій» Google, так і для регулярних результатів звичайного пошуку. Швидше за все, це пов'язано з тим, що узгоджена інформація NAP в Інтернеті служить для додаткової перевірки даних, які Google має в файлі(GMB) для конкретного бізнесу. З іншого боку, непослідовна інформація NAP служить лише для того, щоб заплутати, ввести в оману і неправильно направити як Google, так і потенційних клієнтів. Це призводить до поганого користувача досвіду, а не до того, чого Google є шанувальником.
  2. Google - це не єдине місце, де люди шукають підприємства.Вони також здійснюють пошук через Facebook, каталоги і т. Д. Наявність точного NAP, зазначеного на цих сайтах, дозволить потенційним клієнтам знайти ваш бізнес, що призведе до збільшення кількості клієнтів і доходів.

Тому, коли справа доходить до локального SEO, Ваша робота полягає в двох пунктах:

  1. Переконайтеся, що існуючі цитати правильні і узгоджені.
  2. Створіть більш релевантні цитати.

Давайте розглянемо, як це зробити.

3.1. Виконайте аудит посилальної маси

Більшість підприємств будуть мати невелику кількість існуючих посилань. Але найчастіше, по крайней мере, деякі з них будуть неправильними і / або неповними.

У деяких буде правильна назва і адреса компанії, але неправильний номер телефону. Інші будуть мати правильну назву компанії і номер телефону, але стару адресу. А якась частина може мати часткову інформацію, наприклад, назва компанії, адреса, але без вказівки номера телефону.

Наприклад, Europcar Sheffield відображає свій номер телефону як +44 (0371) 3845930 на своєму веб-сайті .

Приклад відображення номера телефону на своєму веб-сайті

Але їхня компанія на Yelp відображає 0 8 71 384 5930.

Це прекрасний приклад неузгодженої інформації NAP в Інтернеті і те, що потрібно виправити.

ПРИМІТКА

  • Мусимо визнати, що обидва номери дійсно працюють, але для цілей цитування NAP краще вибрати один номер і дотримуватися його. Це забезпечить узгодженість у всіх структурованих цитатах NAP.

Ось кілька способів знайти непослідовні, неповні і повторювані цитати з NAP:

Moz Local (Перевірка цитувань)

Ви можете зайти сюди і пошукати свою компанію.

Moz Local (Проверка цитирований)

Moz перевірить основні агрегатори даних у Вашій країні і виявить будь-яку неповну, послідовну і дубльовану інформацію.

Наводимо приклад непослідовних даних ( тут і тут ), які Moz знайшов у компанії Europcar Sheffield:

Виявлення некоректної інформації Moz Local

Схоже, винуватець - номер телефону. Кожен з них відображає версію з 0871, а не номер 0371, вказаний на офіційному сайті.

Щоб виправити це, клацніть по інформації і запросіть список з непослідовною інформацією (якщо ви ще цього не зробили), а потім поновіть.

Перевірка великих агрегаторів / постачальників

Більшість невеликих довідників отримують інформацію вашого підприємства NAP з агрегаторів / постачальників даних.

Ми наведемо кілька прикладів таких сервісів:

Інформація з таких сервісів дозволяє вам потенційно оновлювати десятки або сотні непослідовних / неточних посилань NAP одним махом.

Керівництво NAP контрольний аудит

Усунення будь-яких проблем з основними агрегаторами даних не буде очищати всі посилання. У вас майже напевно все ще є деякі непослідовні, неправильні або неповні дані.

Єдиний спосіб очистити ці дані - це виконати аудит і очищення руками.

Основним інструментом для цього можна використовувати пошук Google і шукати посилання за допомогою розширених пошукових операторів.

Ось деякі з них, які ви можете використовувати:

Щоб знайти неповні цитати NAP:

  • "Ваш бренд" + "адреса" - "номер телефону"
  • "Ваш бренд" + "номер телефону" - "адреса"
  • "Номер телефону" + "номер телефону" - "ваш бренд"

Наприклад, ми вбили в пошук europcar sheffield + corporation street -0371 і знайшли це:

Приклад пошуку NAP

Переглянувши деякі інші списки на цьому сайті, ми дізналися, що номер телефону зазвичай відображається нижче адреси. В даному випадку він відсутній в цьому списку.

Щоб знайти неправильні цитати NAP:

  • "Ваш бренд" + "адреса" + "старий / неправильний номер телефону"
  • "Ваш бренд" + "номер телефону" + "старий / неправильний адресу"
  • "Номер телефону" + "адреса" + "стара назва бренду"

Наприклад, ми шукаємо europcar sheffield + corporation street + 0871 і ось що знайшли:

Приклад пошуку europcar sheffield + corporation street + 0871

Цей номер телефону відсутній на веб-сайті Europcar, тому, ймовірно, краще змінити його на номер 0371 (якщо це можливо).

Кейсі Мераз, засновник Juris Digital, написав відмінну запис для Moz. У ній описано більш повний процес аудиту посилального профілю вручну. Ми б рекомендували ознайомиться з нею, правда, вона доступна тільки англійською.

Якщо Вам цікаво почитати цю статтю російською - просто напишіть нам про це в коментарях під статтею і підпишіться на нашу розсилку. Незабаром ми надішлемо Вам посилання з перекладеної статті.

3.2. Створіть більше цитат

Тепер, коли ви знайшли і виправили існуючі цитати, прийшов час додати ще більше згадок про Вас. Ми б рекомендували почати з деяких основних структурованих цитат.

Потім Ви можете перейти до географічно релевантним цитат, таким як:

  • Локальні торгові палати;
  • Інші місцеві бізнес-асоціації та довідники (наприклад, локальні мережеві події);
  • центри спільноти

Крім того, існують відповідні галузеві цитатники, такі як:

  1. TripAdvisor (для ресторанів, готелів і т. Д.)
  2. FindLaw.com (для адвокатів)
  3. HealthGrades.com (для лікарів)
  4. HomeAdvisor.com (для сантехніків, торговців і т. д.)

В основному, просто знайдіть будь-які онлайн-публікації, пов'язані з вашою галуззю.

Ось кілька способів їх відшукати:

Використання інструменту пошуку цитат Whitespark

Інструмент локального пошуку посилань Whitespark знаходить можливості, засновані на ваше місцезнаходження і ключовою фразою.

Просто введіть своє місце розташування і кілька ключових слів, пов'язаних з вашим бізнесом (наприклад, сантехнік). Інструмент зробить все за Вас.

Інструмент локального пошуку посилань Whitespark

Для цього пошуку він знайшов 77 потенційних можливостей для цитування. Це простий спосіб для створення цитувань на будь-яких відповідних сайтах.

Є звичайно ж і свої мінуси: перший - Whitespark умовно безкоштовний інструмент і основна частина результатів буде розмита, якщо Ви не перейшли на платний аккаунт, але як і раніше можна знайти пристойні можливості, навіть з безкоштовною обліковим записом; другий - сервіс проводить аналіз тільки по декількох країнах СНД, так, наприклад, Ви не зможете знайти релевантних цитований в своєму регіоні, якщо перебуваєте в Україні.

Використання звіту Anchors в Ahrefs Site Explorer

Для цього завдання можна скористатися Site Explorer > введіть домен учасника> Анкори

Вивчайте анкор:

  • «Відвідайте веб-сайт»
  • " Веб сайт"
  • «Відвідайте сайт»
  • «Натисніть тут»
  • «Перегляд веб-сайту»
  • [Голі URL]

Такі загальні анкор часто йдуть з довідників.

Звіт про якорях в браузері Ahrefs Site Explorer

Звіт про якорях в браузері Ahrefs Site Explorer

Чи не впевнені хто Ваші конкуренти?

Site Explorer Введіть свій сайт> Конкуруючі домени

Використання звіту зворотних посилань в браузері сайту Ahrefs

Тепер ви побачите список схожих сайтів, які конкурують з вами в результатах пошуку.

Використання звіту зворотних посилань в браузері сайту Ahrefs

Ви також можете використовувати звітом Backlinks і фільтрувати тільки посилання nofollow - це також часто каталоги.

Site Explorer> Введіть домен учасника> Зворотні посилання> nofollow

Використання інструменту прив'язки посилань Ahrefs

Спочатку перейдіть в Google і знайдіть [запит] [потрібний регіон]. Наприклад, «plumber sheffield ».

Скопіюйте кілька сайтів верхнього рівня в інструмент Link Intersect . Вставте свій сайт в поле «Але не посилається (необов'язково)».

Використання інструменту прив'язки посилань Ahrefs

Дізнайтеся, хто підключається до кількох веб-сайтів за допомогою інструменту перехресних посилань Ahrefs

ПРИМІТКА. Переконайтеся, що це справжні ділові сайти, а не каталоги.

Натисніть «Показати можливості посилань».

Тепер ви побачите, які сайти пов'язані з одним або кількома конкурентами.

В цьому випадку manchestereveningnews.co.uk зв'язується з ¾ конкурентів, яких ми ввели - це явно каталог.

Пам'ятайте, ми знаємо, що кожен з цих сайтів входить в першу десятку для наших цільових ключових слів.

Використання Google Search Operators

У кожного сеошника повинен бути корисний список операторів пошуку, який буде використовуватися для пошуку посилань. Хороший оператор пошуку містить дві речі:

  • Кореневий оператор (тобто «сайт»);
  • Модифікатор пошуку / ключове слово (наприклад, Київ)

Для локального побудови посилальної маси часто використовуються ключові слова, які містять тільки потрібне місто. Покінчите з цим - замість того, щоб просто використовувати своє місто (наприклад, Київ), додайте околиці великого міста, маленькі передмістя і т.д.

Ось приклад:

Використання Google Search Operators

Глава 4. SEO-оптимізація

Тут застосовуються багато «традиційні» методи SEO на сторінці:

  • Ключове слово в H1
  • Ключове слово в title
  • Ключове слово в URL
  • Короткі і ЧПУ- шні URL-адреси
  • Оптимізація мета-опису

Але є кілька інших речей, які потрібно дотримуватися при локальному ранжируванні, наприклад, відображати інформацію NAP і додавати відповідну розмітку schema.org.

Існують також відмінності в підходах в залежності від кількості міст, в яких ви працюєте.

Отже, давайте розглянемо основи ...

4.1. Налаштуйте структуру свого сайту для ранжирування локальних цільових сторінок

Якщо Ви обслуговуєте декілька районів / міст і хочете ранжирувати в кожному з цих місць, Вам необхідно налаштувати локальні цільові сторінки.

Ось структура, яку ми рекомендували б:

  • yourlocalbusiness.com/ odessa /
  • yourlocalbusiness.com/ kyiv /
  • yourlocalbusiness.com/ lviv /

Хочете, щоб Ваш бізнес ранжирувався добре? Перевірте Europcar .

Вони добре зарекомендували себе на сотнях локальних запитів, таких як «прокат автомобілів [розташування]» і «оренда автомобіля [місце]».

Приклад ранжирування локальних цільових сторінок

Europcar ранжируется по 1 349 ключовими словами в топ 10, що містять фрази «оренда автомобілів» і «прокат автомобілів».

Зверніть увагу на сторінки, які ранжуються в топі.

  • www.europcar.co.uk/locations/united-kingdom / london (Ранжируется по ключевику «оренда автомобілів в Лондоні»)
  • www.europcar.co.uk/locations/united-kingdom / edinburgh (ранжируется по ключевику «оренда автомобілів в Единбурзі»)
  • www.europcar.co.uk/locations/united-kingdom / inverness (Ранжируется по ключевику «Оренда автомобілів в Інвернесі»)
  • www.europcar.co.uk/locations/united-kingdom / belfast (Ранжируется по ключевику «прокат автомобілів в Белфасті»)

Це все цільові сторінки, орієнтовані на місце розташування. Таким чином, це правильний підхід, якщо Ви хочете ранжуватися в декількох регіонах.

ПОРАДА

  • Чи не сходите з розуму по цільовим сторінкам, орієнтованим на конкретний регіон, якщо у вас немає фактичного фізичної присутності (офісу) в кожному з цих місць.

Наприклад, якщо Ви є фотографом в Харкові (це означає, що ваша адреса GMB знаходиться в Харкові), не створюйте сотні або тисячі місцевих цільових сторінок для кожного міста / маленького містечка і т.д ..

Дотримуйтеся створення цільових сторінок для декількох сусідніх місць, які дійсно мають сенс для вашого бізнесу.

Наприклад:

  • photography.com/ sumy
  • photography.com/ poltava
  • photography.com/ izyum

Не робіть локальні цільові сторінки для далеких місць, якщо у вас немає конкретних причин для цього.

Крім того, не створюйте кілька цільових сторінок для одного і того ж місця розташування, які націлені на невелику кількість ключових слів. Це не допоможе вам ранжуватися.

Хочете докази? Перевірте посилання з футера на цьому сайті: sierphotography.com:

Перевірка посилання з футера на сайті sierphotography.com

Ось посилання на ці сторінки:

  • sierphotography.com / wedding-photography-sheffield
  • sierphotography.com / wedding-photographer-sheffield
  • sierphotography.com / sheffield-wedding-photography
  • sierphotography.com / sheffield-wedding-photographer

Давайте подивимося, чи будуть вони добре ранжируватися?

Звіт по органічним ключовими словами в Ahrefs Site Explorer

Звіт по органічним ключовими словами в Ahrefs Site Explorer для sierphotography.com

Схоже, що на всі запити сайт займає другу позицію.

Але подивіться на сторінку, яка займає місце - це головна, а не цільові сторінки.

Як бачимо, Google прийняв рішення про те, що по цих запитах повинна ранжуватися головна сторінка, а не окремі цільові сторінки. Отже, ніякої шкоди це не принесло, чи не так?

Не зовсім. Недоліком цього є те, що так звані «посилальна маса» зайве розподіляються між цими сторінками. Простою мовою це означає, що домашня сторінка може бути сильніше і потенційно вище.

4.2. Оптимізуйте свою головну сторінку

Більшість підприємств повинні оптимізувати свою головну сторінку за основним розташування.

Наприклад, весільний фотограф з Шеффілда повинен оптимізувати свою домашню сторінку для таких термінів, як «весільний фотограф Шеффілда» і т. Д

Я знаю, про що ви думаєте ...

«[...] але я роблю весілля по всій Великобританії / Європі / світу! Я не хочу обмежувати себе [місцем] "

Чесна оцінка. Тому ви повинні залишити посилання на місця і просто оптимізувати для «весільного фотографа», правильно? Зрештою, це в 45 раз більше щомісячних запитів.

Обсяги пошуку в Великобританії з Ahrefs

Обсяги пошуку в Великобританії для «весільного фотографа» і «весільного фотографа Шеффілда» з Ahrefs Ключові слова Explorer

Це погана ідея. Ось чому ...

В Google по ключовому запиту «весільний фотограф» більшість результатів будуть орієнтовані на місце розташування.

Щоб проілюструвати це, ось той же самий пошук (весільний фотограф) з Шеффілда, Великобританії і Нью-Йорка, США:

Пошук з Шеффілда, Великобританії і Нью-Йорка, США

Ви бачите про що ми говорили?

Незважаючи на те, що для Вашого пошуку не додано модифікатор розташування, Google, як і раніше показує локалізовані результати. Це пов'язано з тим, що пошукова система може вивести Ваше місце розташування з таких речей, як GPS (на мобільному телефоні), ваш IP і т. д. Google знає, де Ви перебуваєте, тому він просто додає локальний модифікатор для Вас у фоновому режимі.

Таким чином, Ви можете оптимізувати свою домашню сторінку для свого розташування.

Ось кілька покажчиків:

  • Показуйте інформацію NAP (Додайте її в футер, якщо у вас немає локальних цільових сторінок для інших фізичних місць)
  • Вставте карту Google, яка буде показувати ваше місце розташування (не обов'язково, але це допоможе клієнтам побачити / знайти Вас)
  • Це покаже відвідувачам відгуки, характеристики тощо
  • Додайте відповідну мікророзмітки (продовжуйте читати!)

Ви власник бізнесу в різних регіонах? Зверніть увагу

Ви звільняєтесь від правила оптимізації своєї домашньої сторінки навколо Вашого основного місця розташування, якщо у Вас є сотні або тисячі реальних фізичних місць. Наприклад, візьміть Europcar - у них понад 3300 фізичних місць по всьому світу. Було б марно оптимізувати свою домашню сторінку навколо одного з них.

В цьому випадку домашня сторінка повинна бути оптимізована навколо релевантних ключових слів (прокат автомобілів, оренда автомобілів) БЕЗ модифікаторів розташування.

4.3. Оптимізація локальних цільових сторінок

Ваші локальні цільові сторінки повинні бути оптимізовані в окремих місцях.

Припустимо, ви - весільний фотограф, який працює в Харкові, в двох інших місцях: Сумах і Полтаві. У вас можуть бути наступні локальні цільові сторінки:

  • greatweddingphotography.com/ sumy
  • greatweddingphotography.com/ poltava

Ось кілька додаткових вимог, характерних для локальних цільових сторінок:

  • Години роботи;
  • Місцевий NAP (якщо у вас є реальне місцеве присутність);
  • Ключові слова, LSI

4.4. Додати мікророзмітки на ваші сторінки

Schema насправді не така вже складна. Це просто код, який надає Google додаткову інформацію про ваш бізнес / веб-сайті та допомагає йому краще розуміти дані, які відображаються на Вашому веб-сайті.

Вам не обов'язково бути магом для його реалізації. Google Structured Markup Helper виконає більшу частину роботи за вас.

Просто відзначте прапорець «Місцеві підприємства», вставте одну зі своїх сторінок, потім натисніть «почати тегування».

Майстер розмітки структурованих даних

Ваша сторінка буде завантажена в візуальний редактор. Додавання розмітки schema.org працює дуже просто, клацніть правою кнопкою миші на будь-яких відповідних елементах на сторінці і виберіть відповідні елементи розмітки зі списку.

Почнемо з інформації NAP. Отже, назва бізнесу ...

Інформація NAP. Назва бізнесу

Також необхідно додати зображення. Отже, клацніть правою кнопкою миші на логотип вашого підприємства і виберіть зображення.

Номер телефону…

Інформація NAP. Номер телефону

Ви також можете додати розмітку для годин роботи і купу інших речей. Якщо ви хочете додати стільникові / мобільні номери, просто використовуйте розмітку телефону двічі - це нормально.

Пам'ятайте, що всі дані повинні збігатися з вашими даними в Google Мій бізнес.

Коли ви закінчите, натисніть «створити HTML» і виберіть формат JSON-LD.

Ви побачите такий фрагмент коду:

<! - JSON-LD markup generated by Google Structured Data Markup Helper . ->
<script type = "application / ld + json">
{
"@context": "http://schema.org",
"@type": "LocalBusiness",
"name": "Веб - студія NeoSeo, створення Інтернет - магазинів ",
"image": "https://neoseo.com.ua/image/catalog/ neoseo /logonoeo_ru.png",
"telephone": [ "+38 067 670 76 47"],
"address": {
"@type": "PostalAddress",
"StreetAddress": "вул. Кульпарківська 93",
"AddressLocality": "Львів",
"PostalCode": "79021"
}
}
</ script>

Потім ви можете перевірити код з допомогою інструменту Google Structured Data Testing .

Просто вставте його і інструмент вкаже на помилки, якщо вони присутні.

Перевірка коду Google Structured Data Testing

Виправте указанніе помилки, а потім вставте код в header вашого сайту.

ПОРАДА

  • SchemaApp - ще один корисний інструмент для реалізації розмітки Schema на вашому сайті.

Він інтегрується з Диспетчером тегів Google (і іншими існуючими платформами - Shopify, Drupal та т. Д.). Це означає, що ви можете додавати / редагувати розмітку без використання коду.

Якщо у вас кілька фізичних розташування (різні адреси, номери телефонів і т. Д.), Вам потрібно буде стежити за всім цим процесом для кожної локальної цільової сторінки.

Глава 5. Створення посилань (для локальних сайтів)

Згідно з дослідженням Moz'а 2017 року , «посилання» є найбільш важливим фактором ранжирування місцевих органічних результатів.

Для локальних «Організацій» вони є другим за важливістю чинником.

Дослідження Moz'а 2017 року

Джерело: Moz

Ви повинні були створити базовий набір посилань при створенні локальних цитат NAP. (Більшість каталогів і локальних сайтів дають можливість посилатися на ваш сайт).Але, на жаль, багато хто з них не будуть опубліковані.

Отже, ось кілька способів створення посилань на місцевих бізнес-сайтах ...

5.1. Створення і просування корисного локального ресурсу

Ніщо не допоможе вам завоювати довіру потенційних клієнтів, крім дійсний ьно щирого бажання допомогти їм.

Припустимо, ви - сантехнік в Києві.

Ваша цільова аудиторія - кияни. Який ресурс буде дійсно корисний для цих людей і зможе залучити посилання?

Ось кілька ідей:

  • Керівництво по догляду за рослинами - в центральній Україні вода м'яка. Але чи знаєте ви, що м'яка вода не підходить для рослин ? Я цього не знав, але тепер я задаюся питанням, чи є це причиною того, що мій базилік завжди вмирає.

Це не зовсім пов'язане з сантехнікою, але ми впевнені, що керівництво по догляду за рослинами для киян буде одночасно привертати увагу і бути корисним.

  • Як прочистити злив за допомогою Хендерсона і щіпки соди - добре, це трохи нерозумно. Ми знайшли це відео через Content Explorer, в якому йдеться про розблокування стоку з використанням оцту і харчової соди. Хендерсон - це продукт, який на смак, як оцет і нам стало цікаво, чи може це мати такий же ефект як оцет. Якщо це так, це (можливо) забезпечить великий шматок лінкбілдінга.

Ми не стверджуємо, що ці ідеї прекрасні (вони просто є прикладом як ідей при мозковому штурмі), але, сподіваємося, Ви придумаєте щось оригінальне. Якщо не відчуваєте себе настільки творчими, ось ще кілька ідей, які мають тенденцію добре відпрацьовувати:

  • Локальні «кращі з» гідів -Створіть список кращих ресторанів, барів, пивоварних заводів, пам'яток, пам'яток і т. Д В цьому районі.
  • Локальні календарі. Створіть місцевий календар, в якому представлені найпомітніші події по численним категоріям, які відбуваються в найближчі кілька місяців.

Після створення інше лише справа просування.

Можна знайти групу в Facebook на прикладі цієї та постити це там.

Приклад групи Facebook для постінгу

Просто зв'яжіться спочатку з адміністраторами!

5.2. Гостьові блоги

Гостьовий блог як і раніше є відмінним способом створення високоякісних посилань.

Просто не робіть це виключно для посилань. Зробіть це для експозиції, яку він може створити для вашого бізнесу.

У 2018 році мова йде скоріше про якість, ніж про кількість - Ви повинні писати для блогів, які можуть відправити цільової реферальний трафік на ваш сайт.

Для місцевих підприємств це зазвичай буде:

  • Місцеві блоги і публікації;
  • галузеві блоги

Для пошуку місцевих блогів просто гугл:

  • [місцезнаходження] intitle: "напишіть для нас";
  • [місцезнаходження] intitle: "напишіть для мене";
  • [місцезнаходження] "на пишіть для нас";
  • [місцезнаходження] "гостьові пости"

Ось як це могло б виглядати для бізнесу, що базується в Одесі:

Пошук гостьових блогів

Ви також можете зробити те ж саме, щоб знайти галузеві видання, просто змінити місце розташування з ключовим словом (наприклад, «сантехніка» замість «Київ»).

Аналогічні пошукові запити можна також виконати в провіднику вмісту Ahrefs.

Пошукові запити в провіднику вмісту Ahref

Також можете пошукати можливості для публікації повідомлень, пов'язаних з сантехнікою, в браузері контенту Ahrefs.

5.3. Поліпшення популярного контенту ( «Техніка хмарочоса»)

Ось сторінка, яку ми знайшли в Content Explorer про запобігання заморожування труб.

Поліпшення популярного контенту

Знайдено через Ahrefs Content Explorer при пошуку «title: plumbing»

Це 482 слова довжиною і має 116 довідкових доменів.

Підказка

  • Використовуйте фільтр довідкових доменів в Content Explorer для фільтрації сторінок з великою кількістю зворотних посилань.

Фільтр контрольних доменів

Придивіться до зворотних посилань в Site Explorer, є і хороші посилання.

Ось посилання DR90 від mass.gov - офіційний блог Управління у справах споживачів і діловому регулювання штату Массачусетс:

Зворотні посилання в Site Explorer

Було б дуже легко створити найкращий порадник щодо запобігання заморожених труб і вкрасти посилання з цієї сторінки.

5.4. Вкрасти більше посилань у Ваших конкурентів

Link Intersect корисний не тільки для побудови цитат.

Ви також можете використовувати його для пошуку загальних посилань серед Ваших конкурентів.

Link Intersect> введіть конкуруючі домени> См. Загальні посилання

Найкраще використовувати сайти з найвищим рейтингом для Ваших цільових запитів (наприклад, сантехнік в Шеффілді), оскільки ми шукаємо посилання для просування.

У дев'яти з 10 випадків, Ви виявите багато посилань на каталоги.

Посилання конкурентів в Link Intersect

Непогано - це хороший спосіб дізнатися більше посилань на NAP і можливих посилань з nofollow.

Також ми зможемо побачити більше посилань на форуми, гостьові блоги та інші унікальні типи посилань.

В даному випадку, ми бачимо DR 78 і dofollow посилання з боку сайту NHS:

Приклади посилань Link Intersect

Такі посилання легко відтворюються.

5.5. Ще більше: тактики лінкбілдінга

В цій статті неможливо охопити всю техніку побудови посилань. Більше інформації про це можна дізнатися з нашої статті про посилальному профілі.

Глава 6. Огляди (і інші поточні заходи)

Звичка «залишити і забути» - це саме найгірше, що ви можете зробити, коли справа доходить до SEO.

Локальне SEO в цьому також нічим не відрізняється. Таким чином, є кілька поточних дій, які ви повинні моніторити.

6.1. Аккаунт в Google Мій бізнес

Ось три найбільш важливих завдання з GMB:

  1. Відповідати на відгуки клієнтів / потенційних клієнтів;
  2. Слідкуйте за змінами (зміна контактних даних, адреси, імені - завжди потрібно переглядати ці показники і порівнювати їх з таблицею);
  3. Використовуйте Google Posts, щоб інформувати своїх клієнтів

№1 досить зрозумілий - просто відстежуйте і відповідайте на відгуки (позитивні і негативні) своєчасно через Google Мій бізнес.

Ви повинні зробити те ж саме для будь-яких інших сайтів огляду, які мають вирішальне значення для вашого бізнесу (наприклад, TripAdvisor, для ресторанів).

Також Вам потрібно стежити за неправильними змінами в своїй організації.

В принципі, будь-хто може запропонувати змінити будь-який пункт Google за допомогою кнопки «Запропонувати редагування».

«Запропонувати редагування» в Google

Google реалізує безліч пропонованих змін без повідомлення власника бізнесу або перевірки інформації. Тому варто кілька разів на тиждень перевіряти, щоб все було точно.

Тепер поговоримо про Google Posts ...

Google Posts - це платформа для мікро-блогів в Google My Business. Всі оновлення видно в панелі знань і у вашій організації.

Ось приклад:

Платформа для мікро-блогів в Google My Business

Він не тільки розширює Вашу картку організації у видачі, а й дає можливість залучити більше уваги і підвищити конверсію.

Деякі дослідження ( тут і тут ) навіть показують кореляцію між ранжуванням «організації» і діяльністю Google Posts.

Ви можете створити Google Post в Google My Business.

Є кілька варіантів вибору, серед них:

  • Завантажити зображення;
  • Написати текст (до 300 слів)

Ви також можете вибрати кнопку «заклик до дії» ( «Дізнатися більше», «Зареєструватися», «Отримати пропозицію» і т.д.), Щоб включити в свій пост.

Ми рекомендуємо всім місцевим підприємствам грати з цією функцією і активно взаємодіяти з Google Posts. Це не займе багато часу або зусиль, тому рентабельність, ймовірно, буде високою.

6.2. Регулярно публікуйте новий контент

Блоги регулярно роблять дві речі:

  • Повідомляють Google (і відвідувачам), що ваш сайт активно підтримується;
  • привертають посилання

Але не робіть блог тільки заради цього - відповідайте за якість.

Простий публікації нової статті кожен місяць або два буде досить для більшості малих підприємств. Просто виберіть цікаву тему в Вашому сегменті і залучайте користувачів якісним контентом.

Останні думки

Ми знаємо, що це багато роботи, але, серйозно, дотримуйтесь наведених вище порад, і ми гарантуємо, що ви станете краще, ніж 99% ваших конкурентів.

Просто пам'ятайте, що Вам також потрібно відстежувати конверсію, наскільки це можливо (відстеження дзвінків, відстеження конверсії контактної форми і т. Д.). В іншому випадку Ви не зможете зрозуміти, чи будуть Ваші роботи щодо поліпшення локального SEO насправді переведені в потенційних клієнтів, клієнтів і, в кінцевому підсумку, збільшення доходів для вашого бізнесу.