Ми використовуємо cookies для поліпшення роботи сайту та надання наших послуг. Продовжуючи використовувати наш веб-сайт ви підтверджуєте згоду з Політикою Конфіденційності

Я согласен
Ваш подарунок вже зачекався :)
* при покупці від 1 500 грн.
Росiя
8 800 551 94 15 всі дзвінки безкоштовно

Локальне SEO: проста (але повна) інструкція

Хочете ранжуватися в локальних результатах Google, Yandex та інших пошукових системах? Ви в правильному місці!

46% всіх пошукових запитів Google є локальними.

Проте 56% локальних роздрібних торговців навіть не думають заявляти про себе в Google Мій бізнес.

Непідтверджені організації в Google Мій бізнес

Непідтверджені організації в Google Мій бізнес, позначаються посиланням «Ви - власник цієї організації?» У результаті «Графа знань».

Для тих з Вас, хто не знає - створення і оптимізація Вашої організації в Google Мій бізнес, є основою локального SEO. Якщо 56% компаній навіть не заявили про свою організацію в GMB, ми дуже сумніваємося, що вони зробили багато іншого ...

Заява про свою організацію в Google Мій бізнес - хороша відправна точка, для набагато більшого, ніж просто локальне SEO.

Цей 6-кроковий практичний гід розповість як врахувати всі нюанси для хорошого ранжирування серед місцевих компаній ... від початку до кінця. Отже, поїхали!

Що таке локальне SEO?

Локальне SEO відноситься до процесу «оптимізації» Вашого онлайн-присутності, щоб залучити більше трафіку з локальних запитів. Користувачі вбивають ці запити в Google і інших пошукових системах.

Вони шукають місцеві підприємства, використовуючи різні пошукові системи, в країнах СНД мова більше йде про Google і Яндекс, а якщо говорити про закордонні сегменти - це Bing, Yelp, Apple Maps і т. д.

«Локальні результати» в Яндексі для запиту «кав'ярня Москва»

«Локальні результати» в Яндексі для запиту «кав'ярня Москва» - один з багатьох міст, де люди шукають місцеві компанії в Інтернеті.

Проте, за даними gs.statcounter.com частка Google становить приблизно 90,47% ринку по всьому світу. Це означає, що більшість людей використовують Google для пошуку місцевих підприємств.

Частка Google на світовому ринку

За тими ж даними, більше половини користувачів Росії використовують для пошуку Яндекс (50.84%), частка Google в цьому регіоні становить 45.79%, решта кілька відсотків розділяються між Mail.ru, Bing, Yahoo! і DuckDuckGo.

В Україні найпопулярнішим пошуковиком незмінно вважається Google (89.59% від всього ринку в цьому регіоні), Яндекс використовує тільки 7.11% користувачів. На дану статистику вплинуло блокування Яндекса і його сервісів на території України, так як раніше (2015-2016 рік) частка Yandex в цьому регіоні становила приблизно 20%

З цієї причини цей посібник буде приблизно на 80% зосереджено на оптимізації вашої присутності в локальній видачі Google.

Отже, давайте поговоримо про Google ...

Локальні «Заклади» від Google VS Органічні результати

Для прикладу, нижче видно результати локального пошуку для запиту "кав'ярня поблизу".

Локальний пошук для запиту "кав'ярня поблизу"

Зверніть увагу, що є два різних результату пошуку:

  1. Результати «Snack Pack »
  2. «Регулярні» органічні результати

Ми впевнені, що більшість з вас знайомі зі звичайними результатами пошуку Google.

Але що це за результати «Snack Pack »?

Google Snack Pack - це область з боксом, яка з'являється на першій сторінці результатів, коли локальний пошук в Інтернеті здійснюється через пошукову систему Google. У вікні «Snack Pack »відображаються 3 списку місцевих компаній, найбільш релевантних пошуковому запиту.

Відповідно до одного з досліджень, 33% кліків потрапляють на місцеві результати з блоку «Snack Pack », при цьому 40% йдуть на регулярні органічні результати видачі.

Висновок: Snack Pack забезпечує ранжування в обох результатах, де і відбувається локальне SEO.

Нагадування:

Не забувайте, що локальні пошукові запити Google виконуються з різних пристроїв і додатків. Ось така ж «кав'ярня поблизу» на мобільному телефоні і в програмі «Карти Google».

«Кав'ярня поблизу» на мобільному телефоні і в програмі «Карти Google»

Трохи пізніше ми пояснимо секрет оптимізації одним махом для всіх додатків Google.

Для початку - Ви зобов'язані розуміти основи

Це означає, що ваш сайт повинен бути оптимізовано для мобільних пристроїв, так як 61% відвідувачів частіше зв'яжуться з місцевим бізнесом, якщо у них є мобільний сайт.Використовуйте Google Mobile-Friendly Test, щоб перевірити як Ваш сайт відображається на мобільному телефоні.

Виконання мобільного тесту для сайту NeoSeo. Зроблено!

Виконання мобільного тесту для сайту NeoSeo. Зроблено!

Ви також повинні переконатися, що ваш сайт не схожий на повний сміття.

Приклад:

Приклад негарного відображення

Ніхто не збирається взаємодіяти з негарним сайтом.

Також, запишіть Ваші поточні і минулі імена, адреси, номери телефонів і веб-сайти в таблиці. Це буде корисно пізніше.

Давайте почнемо!

Крок 1. Дослідження ключових слів

Припустимо, ви запустили місцевий кавовий магазин з назвою Грифель.

Вам явно захочеться, щоб в пошуку відображалася саме Ваша організація за такими запитами:

  • «Кав'ярня поруч зі мною»;
  • «Грифель»;
  • «В який час закривається Грифель ?;
  • «Скільки часу буде потрібно, щоб прийти в Грифель?»;
  • «Грифель номер телефону».

Але це не традиційні запити, тому що Google відображає цю інформацію в картках результату пошуку.

Ось приклад для одного відомого пабу в нашому регіоні:

Інформація в картках результату пошуку Google

Google знаходить таку інформацію з компаній Google My Business, але про це пізніше.

Як щодо більш «традиційних» ключових слів? Як дізнатися, що це таке і для чого Ви повинні оптимізувати свій сайт?

Ось кілька тактик

1.1.Мозковий штурм ваших Локальних організацій

Локальне дослідження ключових слів - не ракетобудування і для більшості компаній основні ключові слова для цільової аудиторії будуть абсолютно очевидні.

Припустимо, що ви - сантехнік в Москві - як ви думаєте, люди будуть шукати ваші послуги? Ймовірно, вони відправляться в Google і надрукують щось на кшталт:

  • «Сантехнік в Москві»;
  • «Аварійний сантехнік в Москві»;
  • «Москва виклик сантехніка»

Ви помітили формат? Це локальні послуги. Робити це легко. Просто створіть список всіх пропонованих послуг і регіонів, в яких ви працюєте ... потім об'єднайте їх разом, щоб створити купу потенційних ключових слів.

Порада: упевніться, що перераховані множини і варіанти ваших послуг. Наприклад, «сантехнік в Москві» → «сантехніки в Москві» → «сантехніка в Москві» і т.д.

Вам може допомогти цей інструмент . Просто введіть свої ключові слова та місця розташування, а потім натисніть «Згенерувати ключові слова». Він відобразить приблизно такий список:

Приклад генерації ключових слів

Якщо ви використовуєте Ahrefs, ви можете скопіювати їх в Keywords Explorer , щоб переглянути частоту пошуку (і інші показники) для кожного ключового слова.

Для користувачів Serpstat можна використовувати Інструменти> Перевірка якості ключових фраз.

Перевірка якості ключових фраз Serpstat

ПОРАДА

Ви займаєтеся локальним SEO для бізнесу, що базується в невеликому містечку? Може бути недостатньо фактичних запитів для відображення точних обсягів пошуку.

Тримайте швидкий трюк ...

  • Поміняйте свій модифікатор розташування для більшого, прилеглого міста. Наприклад, якщо Ви працюєте з містом Бровари, то можете вказати в ключових словах регіон Київ. Ви повинні побачити обсяги пошуку для цього місця розташування.

Потім переходьте до наступної дії розрахунок:

(Населення цільового міста / Населення довколишнього міста) * Обсяг пошуку для довколишнього міста

До речі, ви можете знайти дані про населення, просто використовуючи пошук. Давайте подивимося, чи можемо ми прогнозувати приблизний обсяг пошуку для «кав'ярня Бровари». За нашими відомостями, «кав'ярня Київ» налічує близько 720 щомісячних запитів, використовуємо формулу:

(98, 250 / 2,804,000) * 720 = 25

Не занадто багато - істинний обсяг пошуку - 25.

Це дасть тільки оцінку. Але якщо ви використовуєте один і той же сусіднє місто в своїх розрахунках для будь-якого ключового слова, ви зможете отримати уявлення про відносні обсяги пошуку, що дійсно важливо.

1.2 Збір ключових слів

Для цього краще використовувати автоматизований сервіс, такий як Планувальник ключових слів Google або Вордстат. Більше сервісів для підбору ключових слів і інструкції до них можна подивитися в цій статті - Як швидко підбирати ключові слова для сайту, використовуючи онлайн-сервіси?

1.2. Підказки Google

Потім використовуйте Google підсвічування для створення додаткових пошукових пропозицій. Це легко - просто введіть основне ключове слово в Google і зверніть увагу на пропоновані пошукові запити.

Давайте зробимо це для «кафе в Києві»:

Google підсвічування для створення додаткових пошукових пропозицій

Тут є цікаві пропозиції: під час початкового мозкового штурму місць ми не вказували такі ключові слова як «в центрі міста», «на даху» та «вокзалі».

Запишіть все, що здається релевантним.

Потім Ви можете очистити зайве і повторити цей процес для інших місць розташування або варіантів ключових слів, які у Вас є.

Якщо Ви користувач Ahrefs або Serpstat - можете обійти весь цей процес, використовуючи звіт «Пошукові підказки» в «Обозревателе ключових слів».

Ці сервіси містять виправлені пропозиції подсветок Google для введених вами умов. Цей метод економить багато часу, так як немає необхідності робити це вручну за допомогою Google.

1.4. Дивимося які ключові слова використовують конкуренти

Google дуже добре розуміє намір пошуку, що, ймовірно, є причиною того, що середня рейтингова сторінка № 1 також ранжируватиметься в топ-10 для майже 1000 інших релевантних ключових слів.

Наприклад, коли ми дивимося на звіт «ключові слова в органіці» для локального веб-сайту сантехніків в Києві, то бачимо, що вони входять в десятку кращих з-за купи пов'язаних термінів.

Приклад ключових слів по конкурентам

Дивлячись на ключові слова конкурентів, ви виявите інші відповідні довгі хвости і пов'язані з ними схожі запити.

Але це всього лише один конкурент. Отже, ось ще трюк ...

Використовуйте інструмент Ahrefs «Втрачений семантика», щоб відразу побачити витяг загальних ключових слів на основі декількох конкурентів. Просто вставте кілька конкурентів, залиште прапорець «принаймні, один з цільових ракурсів в топ-10», і натисніть «Показати ключові слова».

ПОРАДА

  • Зробіть це для аналогічних підприємств в інших великих районах (наприклад, у великому місті), щоб виявити ключові слова, які можуть бути актуальними і в вашій області, але могли бути втрачені місцевими конкурентами.

Наприклад, коли ми проводили аналіз упущеної семантики для водопровідників з Харкова, то помітили ключові слова, такі як «забиті стоки в Харкові» і «дренаж Харків».

Жоден з цих варіантів не підходить для місцевих конкурентів, тому ми дивимося варіанти цих ключових слів в Києві. Там можуть бути деякі низькочастотні ключові слова такого виду «забите дренування Київ» і т. Д.

Глава 2. Google Мій бізнес і Яндекс.Карти

Утвердження і оптимізація вашої компанії в «Google Мій бізнес», можливо, є найважливішою частиною локального SEO, хоча варто враховувати, що якщо Ваша компанія знаходиться в Росії - вказати своє підприємство на Яндекс.Картах просто необхідно , щоб не упустити майже половину своїх потенційних відвідувачів.

Налаштування цих налаштувань не надто складна - ви просто прямуєте інструкцій, пропонованим Google і Яндекс.

Але, зокрема, з GMB, є кілька речей, які, як правило, незрозумілі бізнес-власникам.

Ось чому ми включили повне керівництво нижче.

2.1. Google Мій бізнес

Google Мій бізнес - це безкоштовний і простий у використанні інструмент для бізнесу і організацій для управління своїм онлайн-присутністю в Google, включаючи Пошук і Карти.

Згідно Moz , GMB є одним з кращих місцевих факторів ранжирування як для «Блоку з організаціями», так і для органічних результатів. щоб його налаштувати, перейдіть сюди , а потім виконайте наступні дії.

Крок 1. Введіть назву своєї компанії

Спочатку Google попросить ваше ім'я.

У вас є два варіанти:

  1. Створити новий бізнес
  2. Підтвердити права на існуючий бізнес

Почніть вводити текст, і Google буде шукати ваш бізнес в своїй системі.

Ви побачите його, якщо він у вас вже є. Натисніть на варіант «створити бізнес з цим ім'ям», якщо немає.

Google Мій бізнес. Приклад пошуку компанії

Рекомендація

  • Не намагайтеся вказувати ключові слова. Введіть своє ім'я компанії і тільки ваше фірмове найменування.

Наприклад, якщо ви запустите кафе в Києві під назвою Грифель, введіть Грифель в якості вашого фірмового найменування. НЕ вводите щось на зразок Грифель нове кафе в Києві - це суперечить рекомендаціям Google My Business.

Крок 2. Введіть адресу

Потім Google запросить вашу адресу.

Приклад запиту Google адреси

Якщо Ви заявляєте про бізнес, який вже існує в системі Google - він буде попередньо заповнений. В іншому випадку Вам потрібно буде ввести свою адресу. Якщо у Вас є бізнес з вітриною і магазином, це легко - просто введіть адресу свого магазина.

Але Ви можете бути здивовані тим фактом, що вводити тут, якщо:

  • Ви працюєте з дому.
  • У вас є один або кілька ділових партнерів, і обидва працюють з дому (кілька адрес)
  • Ваш бізнес є мобільним (наприклад, вантажівка для харчових продуктів).
  • У Вас є один або кілька офісів.
  • У Вас є віртуальний офіс, але немає реального фізичного місця розташування.
  • Ви обслуговуєте клієнтів у фізичному місці і віддалено (наприклад, винесення).

Ось наша порада:

  1. Якщо у вас є реальний фізичний офіс, використовуйте цю адресу.
  2. Якщо ви (і один або кілька ділових партнерів) працюєте з дому, вкажіть домашню адресу людини, найближчого до основної області, яку обслуговує вашим бізнесом.
  3. Якщо у вас є тільки віртуальний офіс, НЕ використовуйте цю адресу, якщо тільки цей офіс не буде «укомплектований в робочий час». Це робиться проти рекомендацій GMB. Замість цього використовуйте домашню адресу.
  4. Пам'ятайте, що тут важлива послідовність, тому я пропоную скопіювати інформацію з електронної таблиці, яку ви створили раніше, щоб переконатися, що це вірно і відповідає інформації на вашому веб-сайті (і будь-яких інших сервісах компаній, які у вас можуть бути).

Потрібно твердження вже існуючої організації? Двічі перевірте інформацію, яку Google має з інформацією в таблиці, яку ми заповнювали раніше. При необхідності оновіть.

Ви також побачите прапорець «Я доставляю товари і послуги своїм клієнтам».

Прапорець «бізнесу службової зони»

При цьому це буде означати, що Ви є «бізнесом службової зони» в очах Google.

В принципі, Ви повинні помітити цей прапорець, якщо дійсно надаєте товари і послуги своїм клієнтам ... навіть якщо Ви також обслуговуєте клієнтів у фізичному місці (наприклад, в ресторані на винос).

Якщо Ви це зробите, то побачите ще один прапорець: «Сховайте мою адресу (це не магазин)».

Це означає, що, хоча Google буде знати місце розташування Вашого бізнесу (для цілей перевірки), вони не будуть показувати Вашу адресу звичайним користувачам. Він залишиться приватним і не включених на Вашу сторінку GMB.

Прапорець: «Сховайте мою адресу (це не магазин)»

Ми рекомендуємо встановити цей прапорець, якщо Ви вказали домашню адресу.

Крок 3. Введіть точне місце розташування

Наступний екран відобразить карту з висновком розташування. Ви можете перетягнути і перемістити його, щоб визначити Ваше точне місце розташування.

У 9 випадках з 10, ви можете довіряти Google в цьому. Але якщо це схоже на те, що покажчик неточний, не соромтеся його переміщати.

Крок 4. Виберіть категорію

Google дозволяє вибирати тільки одну категорію при налаштуванні свого профілю в Google Мій бізнес. У компанії є тонна порад про те, як вибрати правильну категорію тут .

Ось витяг, яка буде достатньою для більшості людей:

Виберіть категорії, які заповнюють заяву: «Цей бізнес - це», а не «цей бізнес». Мета полягає в тому, щоб описати ваш бізнес цілісно, а не список всіх пропонованих їм послуг, продуктів, які він продає, або зручностей, які він надає.

Подумайте про те, що таке Ваш бізнес, а потім почніть вводити це в поле категорії. Google почне пропонувати категорії під час введення. Виберіть ту, який здається найбільшпридатний, і натисніть «Далі».

Рекомендація

  • Не знаєте, яку категорію вибрати? Подивіться на своїх конкурентів.

Припустимо, що Ви запустили дробоструминний бізнес в Москві. Якщо Ви введете це в GMB, він не поверне ніяких результатів категорії.

Однак, спробуйте знайти «дробеструйную очищення [розташування]» в Картах Google. Ви побачите, яку основну категорію вибрали конкуренти.

Крок 5. Введіть свій номер телефону і сайт (необов'язково)

Це досить просто - просто введіть свій номер телефону і URL-адресу веб-сайту.

Ось декілька порад від Google .

Не забувайте бути послідовним. Використовуйте дані зі своєї таблиці!

Крок 6. Перевірте організацію

Перш ніж організація GMB з'явиться в прямому ефірі, вам потрібно буде підтвердити своє підприємство.

Зазвичай це робиться за допомогою телефону або листівки - просто дотримуйтесь інструкцій Google для перевірки.

Крок 7. Оптимізуйте свою Організацію

Вітаємо - Ви перевірені! Але не зупиняйтеся. Ви повинні оптимізувати свою компанію в GMB наступним чином:

  • Додавання більшої кількості категорій;
  • Завантаження деяких фотографій (в ідеалі - в вашому приміщенні або, принаймні, поблизу, так як в них будуть вказані метадані місцеположення);
  • Перерахування годин роботи;
  • Перерахування будь-яких наданих вами послуг;
  • Додавання додаткових телефонних номерів;
  • Додавання відповідних атрибутів / зручностей;
  • І т.д.

2.3 Яндекс.Довідник

Довідник потрібен для того, щоб спростити пошук організацій у видачі та на Яндекс.Картах. Він трохи схожий на GMB, але не надає таких же великих можливостей для взаємодії з клієнтами і носить більш довідковий характер.

Система та ж: можна зареєструвати нову організацію або знайти свою компанію серед створених (в такому випадку її зареєстрував інший користувач).

Підтвердження вже існуючої компанії

Для отримання прав власника компанії Вам потрібно:

  1. Знайти свою організацію на Яндекс.Картах
  2. Натиснути на посилання з текстом "Детальніше про організацію"

Посилання з текстом "Детальніше про організацію"

  1. Натискаємо "Стати власником на Яндекс картах"

Посилання "Стати власником на Яндекс картах"

  1. Підтверджуємо права на організацію за допомогою дзвінка або смс.

Підтвердження прав на організацію

Після підтвердження у Вас буде доступ до особистого кабінету, де буде відображатися Ваша організація.

Тепер розглянемо як додати нову організацію в Яндекс Довідник.

Крок 1 Додаємо нову організацію

Переходимо по посиланню на Довідник , тиснемо на кнопку "Додати".

Крок 2 Заповнюємо дані

Пам'ятаємо про таблиці, всі дані, які Ви хочете розмістити в Довіднику повинні збігатися з даними, які Ви вказували для GMB /

Отже, потрібно заповнити такі поля:

  • назва Вашої компанії
  • адреса (потрібно перевірити чи правильно став значок на карті)
  • дані про телефони
  • адреса сайту та соціальні мережі, через які можна знайти Вашу компанію
  • час роботи організації
  • вид діяльності

Крок 3 Відправляємо зазначені дані на перевірку

Після того, як Ваша організація пройде перевірку Вам потрібно зайти на картку підприємства з Яндекс Карт і підтвердити своє право на володіння компанією. в цьому нічого складного - просто дотримуйтесь інструкції про підтвердження вже існуючої компанії, ми писали про це вище.

Глава 3. Локальні посилання

Посилання в Інтернеті зі згадуванням Вашого бізнесу, в якому зазвичай відображаються назва вашої компанії, адресу та номер телефону - все разом називаються NAP (Ім'я,адреса, телефон). Деякі також говорять про UNAP / NAPU (ім'я, адреса, номер телефону, URL) і NAPW (ім'я, адреса, номер телефону, веб-сайт).

Існує два основних типи посилань: структуровані і неструктуровані.

Ось приклад структурованої посилання:

Структурована цитата NAP студії NeoSeo

Структурована цитата NAP студії NeoSeo.

В основному, структуровані цитати - це ті, де інформація NAP представлена візуально-структурованим чином. Вони зазвичай проживають в бізнес-каталогах, соціальних профілях і т.д.

Ось неструктурована цитата : Будинок Hallamshire, Шеффілд, цитується в блозі про барах Шеффілда.

Неструктуровані цитати - це згадки про ваш бізнес, які розміщаються не структурованому форматі (дивно, правда !?). Зазвичай вони розміщуються в блогах, на сайтах газет, в бізнес-блогах і т. Д.

Приклад неструктурованих цитат

Чому важливі цитати з NAP?

Ось дві причини, за якими важливі чіткі і послідовні цитати NAP:

  1. Згідно Moz сигнали цитування є одним з кращих локальних факторів ранжирування Це справедливо як для результатів «Організацій» Google, так і для регулярних результатів звичайного пошуку. Швидше за все, це пов'язано з тим, що узгоджена інформація NAP в Інтернеті служить для додаткової перевірки даних, які Google має в файлі(GMB) для конкретного бізнесу. З іншого боку, непослідовна інформація NAP служить лише для того, щоб заплутати, ввести в оману і неправильно направити як Google, так і потенційних клієнтів. Це призводить до поганого користувача досвіду, а не до того, чого Google є шанувальником.
  2. Google - це не єдине місце, де люди шукають підприємства.Вони також здійснюють пошук через Facebook, каталоги і т. Д. Наявність точного NAP, зазначеного на цих сайтах, дозволить потенційним клієнтам знайти ваш бізнес, що призведе до збільшення кількості клієнтів і доходів.

Тому, коли справа доходить до локального SEO, Ваша робота полягає в двох пунктах:

  1. Переконайтеся, що існуючі цитати правильні і узгоджені.
  2. Створіть більш релевантні цитати.

Давайте розглянемо, як це зробити.

3.1. Виконайте аудит посилальної маси

Більшість підприємств будуть мати невелику кількість існуючих посилань. Але найчастіше, по крайней мере, деякі з них будуть неправильними і / або неповними.

У деяких буде правильна назва і адреса компанії, але неправильний номер телефону. Інші будуть мати правильну назву компанії і номер телефону, але стару адресу. А якась частина може мати часткову інформацію, наприклад, назва компанії, адреса, але без вказівки номера телефону.

Наприклад, Europcar Sheffield відображає свій номер телефону як +44 (0371) 3845930 на своєму веб-сайті .

Приклад відображення номера телефону на своєму веб-сайті

Але їхня компанія на Yelp відображає 0 8 71 384 5930.

Це прекрасний приклад неузгодженої інформації NAP в Інтернеті і те, що потрібно виправити.

ПРИМІТКА

  • Мусимо визнати, що обидва номери дійсно працюють, але для цілей цитування NAP краще вибрати один номер і дотримуватися його. Це забезпечить узгодженість у всіх структурованих цитатах NAP.

Ось кілька способів знайти непослідовні, неповні і повторювані цитати з NAP:

Moz Local (Перевірка цитувань)

Ви можете зайти сюди і пошукати свою компанію.

Moz Local (Проверка цитирований)

Moz перевірить основні агрегатори даних у Вашій країні і виявить будь-яку неповну, послідовну і дубльовану інформацію.

Наводимо приклад непослідовних даних ( тут і тут ), які Moz знайшов у компанії Europcar Sheffield:

Виявлення некоректної інформації Moz Local

Схоже, винуватець - номер телефону. Кожен з них відображає версію з 0871, а не номер 0371, вказаний на офіційному сайті.

Щоб виправити це, клацніть по інформації і запросіть список з непослідовною інформацією (якщо ви ще цього не зробили), а потім поновіть.

Перевірка великих агрегаторів / постачальників

Більшість невеликих довідників отримують інформацію вашого підприємства NAP з агрегаторів / постачальників даних.

Ми наведемо кілька прикладів таких сервісів:

Інформація з таких сервісів дозволяє вам потенційно оновлювати десятки або сотні непослідовних / неточних посилань NAP одним махом.

Керівництво NAP контрольний аудит

Усунення будь-яких проблем з основними агрегаторами даних не буде очищати всі посилання. У вас майже напевно все ще є деякі непослідовні, неправильні або неповні дані.

Єдиний спосіб очистити ці дані - це виконати аудит і очищення руками.

Основним інструментом для цього можна використовувати пошук Google і шукати посилання за допомогою розширених пошукових операторів.

Ось деякі з них, які ви можете використовувати:

Щоб знайти неповні цитати NAP:

  • "Ваш бренд" + "адреса" - "номер телефону"
  • "Ваш бренд" + "номер телефону" - "адреса"
  • "Номер телефону" + "номер телефону" - "ваш бренд"

Наприклад, ми вбили в пошук europcar sheffield + corporation street -0371 і знайшли це:

Приклад пошуку NAP

Переглянувши деякі інші списки на цьому сайті, ми дізналися, що номер телефону зазвичай відображається нижче адреси. В даному випадку він відсутній в цьому списку.

Щоб знайти неправильні цитати NAP:

  • "Ваш бренд" + "адреса" + "старий / неправильний номер телефону"
  • "Ваш бренд" + "номер телефону" + "старий / неправильний адресу"
  • "Номер телефону" + "адреса" + "стара назва бренду"

Наприклад, ми шукаємо europcar sheffield + corporation street + 0871 і ось що знайшли:

Приклад пошуку europcar sheffield + corporation street + 0871

Цей номер телефону відсутній на веб-сайті Europcar, тому, ймовірно, краще змінити його на номер 0371 (якщо це можливо).

Кейсі Мераз, засновник Juris Digital, написав відмінну запис для Moz. У ній описано більш повний процес аудиту посилального профілю вручну. Ми б рекомендували ознайомиться з нею, правда, вона доступна тільки англійською.

Якщо Вам цікаво почитати цю статтю російською - просто напишіть нам про це в коментарях під статтею і підпишіться на нашу розсилку. Незабаром ми надішлемо Вам посилання з перекладеної статті.

3.2. Створіть більше цитат

Тепер, коли ви знайшли і виправили існуючі цитати, прийшов час додати ще більше згадок про Вас. Ми б рекомендували почати з деяких основних структурованих цитат.

Потім Ви можете перейти до географічно релевантним цитат, таким як:

  • Локальні торгові палати;
  • Інші місцеві бізнес-асоціації та довідники (наприклад, локальні мережеві події);
  • центри спільноти

Крім того, існують відповідні галузеві цитатники, такі як:

  1. TripAdvisor (для ресторанів, готелів і т. Д.)
  2. FindLaw.com (для адвокатів)
  3. HealthGrades.com (для лікарів)
  4. HomeAdvisor.com (для сантехніків, торговців і т. д.)

В основному, просто знайдіть будь-які онлайн-публікації, пов'язані з вашою галуззю.

Ось кілька способів їх відшукати:

Використання інструменту пошуку цитат Whitespark

Інструмент локального пошуку посилань Whitespark знаходить можливості, засновані на ваше місцезнаходження і ключовою фразою.

Просто введіть своє місце розташування і кілька ключових слів, пов'язаних з вашим бізнесом (наприклад, сантехнік). Інструмент зробить все за Вас.

Інструмент локального пошуку посилань Whitespark

Для цього пошуку він знайшов 77 потенційних можливостей для цитування. Це простий спосіб для створення цитувань на будь-яких відповідних сайтах.

Є звичайно ж і свої мінуси: перший - Whitespark умовно безкоштовний інструмент і основна частина результатів буде розмита, якщо Ви не перейшли на платний аккаунт, але як і раніше можна знайти пристойні можливості, навіть з безкоштовною обліковим записом; другий - сервіс проводить аналіз тільки по декількох країнах СНД, так, наприклад, Ви не зможете знайти релевантних цитований в своєму регіоні, якщо перебуваєте в Україні.

Використання звіту Anchors в Ahrefs Site Explorer

Для цього завдання можна скористатися Site Explorer > введіть домен учасника> Анкори

Вивчайте анкор:

  • «Відвідайте веб-сайт»
  • " Веб сайт"
  • «Відвідайте сайт»
  • «Натисніть тут»
  • «Перегляд веб-сайту»
  • [Голі URL]

Такі загальні анкор часто йдуть з довідників.

Звіт про якорях в браузері Ahrefs Site Explorer

Звіт про якорях в браузері Ahrefs S