Інтернет-торгівля: цікава статистика 2018 року

З кожним місяцем, тижнем, днем і навіть годиною кількість користувачів, які здійснюють покупки у мережі Інтернет, збільшується. Аналітики запевняють, що ця тенденція з часом буде тільки посилюватися, не даючи шансу на розвиток магазинам, виробникам, посередникам, які ще не заявили про себе в мережі. Як підтвердження цьому, варто вказати цікаві факти 2018 року, що стосуються сфери Інтернет-продаж.

Якщо у вас ще немає свого інтернет-магазину читайте нашу статтю: Як відкрити свій інтернет-магазин?

Статистика інтернет-торгівлі 2018 від NeoSeo

Що ж купують користувачі через Інтернет?

Перше місце серед найпопулярніших у користувачів продуктів справедливо займає одяг і взуття. Найбільш охочі до шопінгу в мережі, як і слід було очікувати, виявилися жінки. Вони – головна цільова аудиторія продавців одягу, косметики, різних аксесуарів, предметів декору, прикрас, продукції для дому, харчових продуктів тощо. Неухильно зростає і кількість покупців дитячого одягу та товарів для малюків.

Друге місце варто віддати домашній електроніці. Особливо «ходовими» товарами є телевізори й фотоапарати, а також:

  • порохотяги,
  • праски,
  • йогуртниці,
  • соковитискачі,
  • пароварки,
  • а також інші корисні для дому пристрої.

Всупереч поширеному стереотипу, що у XXI столітті майже ніхто не читає, варто привести статистику продаж книжкових Інтернет-магазинів. У загальній кількості товарів вони займають почесне третє місце.

Найбільшим середнім чеком можуть похвалитися продавці комп'ютерів та мобільних пристроїв. Він складає понад 212 американських доларів.

Як оплачувати покупки в Інтернеті?

Розрахунок за покупки в інтернет-магазині

Що ж стосується розрахунку, то більшість закордонних користувачів готові здійснювати оплату за допомогою банківської карти, тобто платити за товар через Інтернет. У країнах СНД користувачі ж не так довірливі, а тому віддають перевагу оплаті за товар при отриманні.

Якщо ще в минулому році майже всі транзакції проходили через термінали, банківські каси і комп'ютери, то вже в 2018 році кількість користувачів мобільного банку у світі перевищила 30%. Лідером серед мобільних додатків залишається Apple Pay.

Це важливий сигнал для власників Інтернет-магазинів. Потрібно простежити, щоб сайт був вдало адаптований під різні варіанти гаджетів. Фахівці компанії NeoSeo допоможуть з вирішенням цього питання. Інтернет-магазин на платформі OpenCart буде успішно адаптований і функціонувати на смартфонах, планшетах і будь-яких інших пристроях.

Головні канали просування Інтернет-магазинів

Коли мова заходить про канали просування, завдяки яким успішно розвивається е-комерція, то тут теж варто назвати трійку лідерів.

Пошуковий маркетинг або, іншими словами, SEO.

Сюди входять всі методи і способи, які допомагають залучити на сайт цільову аудиторію; для цього використовують пошукові сервіси. Це можуть бути як звичайні посилання на той чи інший розділ Інтернет-магазину або конкретного товару, так і використання внутрішніх способів оптимізації. Якщо є необхідність у ефективному просуванні сайту, то фахівці NeoSeo допоможуть і у цьому питанні. Відсоток продаж від цього обов'язково збільшиться, адже не дарма пошуковий маркетинг посідає перше місце серед успішних каналів просування.

Медійна і контекстна реклама займає друге місце в ТОП-3 рейтингу.

Перша є своєрідним прототипом вуличних банерів, тільки в мережі. Тобто користувач бачить певне зображення (банер), а коли натискає на нього, то автоматично перескеровується на цільову сторінку. Другий варіант – теж реклама, тільки текстова. Для її написання використовують влучні фрази, цікаві факти, відомі імена. Так само, як і в першому випадку, натиснувши на цю рекламу, користувач автоматично потрапляє на сторінку, яка потрібна рекламодавцю. І медійна, і контекстна реклама оплачуються, в основному, за кількість переглядів (переходів на цільову сторінку).

Основні канали просування інтернет-магазинів

Прайс-агрегатори розміщують на третьому рядку в 2018-му році.

Це також сайти, але їхньою метою є отримання коштів не від звичайних користувачів, а рекламодавців. На прайс-агрегаторах представлена інформація про ціни, умови і товари різних Інтернет-магазинів. Відвідавши такі, потенційний покупець має можливість порівнювати конкретні вироби за вартістю і вибирати для себе найбільш вигідну пропозицію. Веб-студія NeoSeo пропонує збільшити продажі Вашого Інтернет-магазину, здійснивши їх вивантаження на прайс-агрегатори.

Найпопулярнішим майданчиком впродовж тривалого часу в Європі залишається Amazon. У Німеччині, наприклад, 54% всіх продаж у сфері B2C припадають саме на цей сайт.

Країни-лідери Інтернет-торгівлі

Як і слід було очікувати, незмінним лідером у 2018-му році на ринку електронної комерції залишається Китай. Загальний обсяг продаж на цю країну припадає трохи більше, ніж 47%. 900 мільярдів американських доларів – у таку суму оцінюють оборот цієї країни.

Наздоганяють своїх східних колег власники Інтернет-магазинів з Північної Америки. У порівнянні з минулим роком, позитивний приріст для країн регіону склав 15,6%. Загальний обсяг продаж прогнозують приблизно в межах 423 мільярди американських доларів.

Значного успіху в Інтернет-торгівлі досягли й такі країни, як: Великобританія, Німеччина, Франція, Росія, Канада, Японія, Корея, Бразилія.

Загальний обсяг продаж в мережі вже до кінця року повинен досягти 2 трильйони американських доларів. Таким чином, тільки за один рік позитивний приріст склав 6%.

Країни-лідери в інтернет-торгівлі

До початку 2020-го року, запевняють аналітики, загальний обсяг продаж в мережі повинен вирости мінімум удвічі, в порівнянні з нинішніми цифрами. Тим часом, загальна тенденція не зміниться. Найбільший трафік матимуть країни Азійсько-Тихоокеанського регіону. За різними оцінками, їх оборот вже через 2 роки повинен досягти 2,4–2,8 трильйона американських доларів.

Хто купує в мережі?

Середній вік Інтернет-покупця, як вказує статистика, зараз становить 25 років.

Велика частина користувачів регулярно здійснює онлайн-покупки у країнах Європи. Так, у Великобританії цей показник становить 81%, в Норвегії – 76%, Німеччині – 73%, Франції – 65%, Естонії – 59%.

Проблеми Інтернет-бізнесу

Чи не найбільшою проблемою для електронної комерції фахівці сьогодні називають проблему безпеки. Передусім це стосується онлайн-оплат через мобільні додатки й різні сервіси.

Попри активну роботу кіберполіції, досить часто ще трапляються випадки несумлінного використання конфіденційної інформації, крадіжки грошей з рахунків тощо.

Логістика – інша проблема, з якою часто зустрічаються навіть досвідчені керівники Інтернет-магазинів. Опитування, проведені серед користувачів Інтернет-магазинів по всьому світу, дають зрозуміти, що замовники готові чекати отримання свого замовлення приблизно 2–3 дні. І тільки 25% готові чекати замовлення до одного тижня. Тому успішні торгівельні майданчики та Інтернет-магазини готові сьогодні витрачати по 20–30% доходу для покращення свого сервісу.

Основні проблеми інтернет-магазинів

Одним із найважливіших показників якісної роботи Інтернет-магазину потенційні покупці називають швидкість і простоту повернення товару в тому випадку, якщо він не підійшов.

Підсумовуючи, варто зазначити, що ринок електронних продаж стрімко зростає. Збільшується з кожним днем кількість представників цільової аудиторії, готових здійснити покупку в режимі онлайн. Інтернет-магазин – ефективна і прибуткова бізнес-ідея за умови, якщо він швидко завантажується і функціонально зручний як для продавця, так і для користувача. Компанія NeoSeo допоможе Вам з розробкою і просуванням SEO-магазину, який забезпечує високий рівень продаж!

Коментарі

Ще ніхто нічого не написав, ви можете стати першими!

Написати коментар [відмінити відповідь]

Залиште заявку і ми зв'яжемося з Вами.